Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Franz »

Hopelijk lukt het om Filippov te contracteren, dat lijkt een degelijke centrumspits te zijn. In principe past die in de combinatie met Suzuki (of anders Colidio) errond. De positie van diepe spits is naar mijn oordeel toch het grootste manco van dit team tot nog toe. Gelukkig deed Suzuki het tot nog toe uitstekend in zijn eentje in de spits.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Yellow Feaver »

Stvv_eng schreef: 17 sep 2020, 13:54 Het probleem is dat we een echte back nodig hebben. We hebben genoeg echte middenvelders. Sankhon doet dat verdedigend relatief goed, maar aanvallend brengt die niks. Hij zal nooit de ‘Matsubara’ worden op de rechterflank. Want hij is gewoonweg geen vleugelverdediger.

Wolke, met alle respect, neen. Als daar nog discussie over bestaat dan weet ik het niet meer.
Helemaal niet akkoord. Zelfs op de linksachter tegen zijn voet in kon Sankhon aanvallende impulsen brengen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Fillippov speelt volgens het wedstrijdblad hier gepost op de 10 of als schaduwspits. Vergeet niet dat Bongonga schreef dat hij op 28/9 komt tekenen. Dat zal onze nieuwe 9 worden, als doublure van Suzuki dan.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Jones schreef: 17 sep 2020, 14:29 Fillippov speelt volgens het wedstrijdblad hier gepost op de 10 of als schaduwspits. Vergeet niet dat Bongonga schreef dat hij op 28/9 komt tekenen. Dat zal onze nieuwe 9 worden, als doublure van Suzuki dan.
Zou me verwonderen moest die nu ook nog komen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

Jacques schreef: 17 sep 2020, 12:28
Afbeelding

Soit, ne Colombiaan hadden we nog niet. In het slechtste geval kunnen we hem aan Genk verlappen voor een miljoen of 2. Die zijn daar tegenwoordig toch zot van.
En centrale verdedigers hadden we ook nog niet :mrgreen: Vorig seizoen allemaal centrale verdedigende middenvelders. Gok volgend seizoen op 5 keepers. ;)
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Wat ze in die Jherson Vergara zien, welke opportuniteit?
Wat heeft die kerel al bewezen, is 26 en nooit hoger als serie b gespeeld.
In deze fase nog een speler testen, het zijn raar tijden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Rechtsachter: had Walsh vastgelegd in juli, dan kon Sankhon (in de voorbereiding al) getest worden als krachtige middenvelder (i.e. zijn rol voor hij hier werd omgevormd tot rechtsachter) en had je ineens ook een extra voetbalbelg/home grown speler. De oplossing lag voor het grijpen, misschien niet de allerbeste oplossing, maar wel een degelijke oplossing. Soms moet ge het niet moeilijker willen maken dan het is... We hebben het godbetert over ne rechtsachter die ze hier al e jaar niet kunnen vinden... :roll:
Laatst gewijzigd door Jacques op 17 sep 2020, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef: 17 sep 2020, 15:05 Wat ze in die Jherson Vergara zien, welke opportuniteit?
Wat heeft die kerel al bewezen, is 26 en nooit hoger als serie b gespeeld.
In deze fase nog een speler testen, het zijn raar tijden.
Wees dan blij dat ze hem testen?
De opportuniteit kan zijn dat hij gratis is, ne meter negentig is en (hopelijk zoals veel Zuid-Amerikanen) een beenharde verdediger is.

Heeft in Italië gespeeld, dus Tateishi zal wel eens zijn contacten hebben aangesproken.

@ Jaqcues: dat was, nu bekeken, idd de beste oplossing geweest
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Nu bekeken? Dat was toen ook al een degelijke oplossing. Walsh hadden ze zelfs toen niet moeten testen wat mij betreft. Dat is het voordeel van iemand met ervaring in onze competitie versus exotische opportuniteiten.

Sorry maar kan me hier serieus in opjagen. Dat is hier stilaan dezelfde komedie als met de opvolger van De Norre op de linksachter. Dat heeft ook anderhalf jaar geduurd eer ze Matsubara uit hun hoed toverden. Als elke transfer een processie van Echternach is, kunt ge nooit resultaten halen met een club als STVV.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Puur voetballend had Walsh dat inderdaad kunnen oplossen.
Stel me wel vragen omtrent zijn professionaliteit.
Was oa de dag voordat hij met STVV naar Horst vertrok, op dat berucht lockdownfeest aan het fort van Liezele gespot.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef: 17 sep 2020, 15:29 Nu bekeken? Dat was toen ook al een degelijke oplossing. Walsh hadden ze zelfs toen niet moeten testen wat mij betreft. Dat is het voordeel van iemand met ervaring in onze competitie versus exotische opportuniteiten.

Sorry maar kan me hier serieus in opjagen. Dat is hier stilaan dezelfde komedie als met de opvolger van De Norre op de linksachter. Dat heeft ook anderhalf jaar geduurd eer ze Matsubara uit hun hoed toverden. Als elke transfer een processie van Echternach is, kunt ge nooit resultaten halen met een club als STVV.
Wat steekt er allemaal achter?
Hetgeen wij zien, of juist niet zien (speler tekent of niet) is gewoon het einde van een hele serie dingen die wij niet weten.
We willen die wel graag weten, ik ook trouwens, maar dat is "interne werking voor binnenskamers".
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

Franz schreef: 17 sep 2020, 14:13 Hopelijk lukt het om Filippov te contracteren, dat lijkt een degelijke centrumspits te zijn. In principe past die in de combinatie met Suzuki (of anders Colidio) errond. De positie van diepe spits is naar mijn oordeel toch het grootste manco van dit team tot nog toe. Gelukkig deed Suzuki het tot nog toe uitstekend in zijn eentje in de spits.
Op Youtube vind je filmpje van zijn vorig seizoen. Dat ziet er toch wel allemaal in orde uit. Technisch ok, blijft rustig voor doel, maakt acties, scoort,...
ilovesushi
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 aug 2018, 20:52

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door ilovesushi »

Zoals de meesten ken ik Jherson Vergara niet maar misschien zochten ze nog iemand om de bal achterin rond te spelen als je dit filmpje bekijkt ;-) grapje, maar toch.

https://www.youtube.com/watch?v=OjBbC4doUSA
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

ilovesushi schreef: 17 sep 2020, 17:40 Zoals de meesten ken ik Jherson Vergara niet maar misschien zochten ze nog iemand om de bal achterin rond te spelen als je dit filmpje bekijkt ;-) grapje, maar toch.

https://www.youtube.com/watch?v=OjBbC4doUSA
Echt waar man dat filmpje is ronduit hilarisch :lol: :D
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Elgromi »

enerkey schreef: 17 sep 2020, 17:51
ilovesushi schreef: 17 sep 2020, 17:40 Zoals de meesten ken ik Jherson Vergara niet maar misschien zochten ze nog iemand om de bal achterin rond te spelen als je dit filmpje bekijkt ;-) grapje, maar toch.

https://www.youtube.com/watch?v=OjBbC4doUSA
Echt waar man dat filmpje is ronduit hilarisch :lol: :D
Tis op proef dat hem er is, mss overtuigt hem wel. Hier was hij nog maar 19 ofz, bezit precies wel over nodige snelheid die onze centrale verdedigers matig bezitten.
Plaats reactie