Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Dreke »

Positivo schreef: 24 sep 2020, 14:05 U verwacht dat hij op tafel slaat. En dan ? U doet dat waarschijnlijk ook bij uw bazen als u ziet dat men de foute keuzes maakt ! Verkeerde investeringen doet. U zegt tegen uw baas dat hij er niets van kent en als hij niet dadelijk de klanten gelukkig maakt, stapt u waarschijnlijk op ! Voilà.

...

Het is Zomaar een idee.
In een bedrijf met een gezonde cultuur wordt inderdaad aanvaard dat bepaalde beslissingen in vraag gesteld worden, dat het de verkeerde richting uit gaat. Daar staat de "baas" open voor kritiek, zolang die onderbouwd is. Ik mag dat alleszins doen in mijn job, gelukkig maar. Net dat ik zoiets verwacht van mijn collega's. Ook zomaar een idee...
A loyal football fan only supports the shirt...
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Louis XIV »

Positivo schreef: 24 sep 2020, 14:05
Louis XIV schreef: 24 sep 2020, 13:29
Antismurf schreef: 24 sep 2020, 13:21 Polleunis in HLN. Ze gaan het in de bestuurskamer of de staf toch niet doen - waarschijnlijk nog nooit van Lon gehoord - maar ze zouden toch eens mogen luisteren. Argumenten die hier ook al zijn aangehaald maar waar we geen intentie zien om eraan te verhelpen.
https://www.hln.be/in-de-buurt/sint-tru ... ~a33c577e/
Artikel vat alles mooi samen, niks aan toe te voegen behalve de vraag , als de meesten onder ons zien waar de mankementen liggen, waarom dan het STVV bestuur niet ? Als de Japanners het niet zien dan moet Meekers hier als voorzitter toch op kunnen inspelen, of hij kent geen hol van het spelletje of het is nog een grotere marionet als ik dacht...ik vrees dat laatste. M.a.w. platte vijg waar ge in functie als vertegenwoordiger van Uw club / zijn supporters niks maar dan ook niks mee kunt doen. Als hij echt een beetje met de supporters zou begaan zijn dan klopte hij op tafel of houdt hij de eer aan zichzelf. Zoals ik eerder al vermelde, wat zit die daar in godsnaam te doen ?
De man is niet veel meer dan woordvoerder. Inderdaad.
Hij is verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekening. Daar eindigt het waarschijnlijk inderdaad . U verwacht dat hij op tafel slaat. En dan ? U doet dat waarschijnlijk ook bij uw bazen als u ziet dat men de foute keuzes maakt ! Verkeerde investeringen doet. U zegt tegen uw baas dat hij er niets van kent en als hij niet dadelijk de klanten gelukkig maakt, stapt u waarschijnlijk op ! Voilà.

Ok. U eist zijn ontslag .... en wie ziet u in de plaats met dezelfde bevoegdheden en wat gaat dat veranderen ?

Ik ben ervan overtuigd dat David Meekers reeds pogingen gedaan heeft. Tateishi en Pinto zullen eens minzaam geglimlacht hebben.

Misschien hebt u wel gelijk en houdt David Meekers beter de eer aan zichzelf. De man zal dan gerust slapen (wat hij volgens mij niet meer goed doet) en jij en ik wachten geduldig tot Mijnheer Tateishi zijn verhelderende interviews geeft.

Het is Zomaar een idee.
Beste Positivo. Indien u na lange tijd in een positie zit en merkt dat er geen verandering komt dan ga je idd op tafel staan. Stilstaan is achteruit gaan. Bij ons op het bedrijf wordt pro-actief meedenken geapprecieerd , zelfs integendeel, wie daar zijn mond niet open zou doen is een uitzondering. De tijd van den baas z'n gat te likken is voorbij. Ik weet niet hou oud U bent maar met het ouder worden heb ik toch persoonlijk het gevoel dat de tijd van ja-knikken voorbij is. Als, en ik zeg wel als Meekers zich zo slecht zou voelen in zijn positie dan heeft hij m.i. nog minder ballen aan z'n lijf dan dat ik dacht. Als je met iets niet akkoord bent en je argumenteert op een correcte wijze waarom er anders gehandeld moet worden en er wordt niet naar geluisterd, en (volgens U) heb je daardoor zelfs slapeloze nachten dan is er volgens mij maar één conclusie en de eer aan uzelf houden. Integendeel, Meekers komt tijdens laatste sportcafé nog maar eens lullen hoe goed ze bezig zijn, dat het driejaren plan eigenlijk afgeschoten is omdat Brys is vertrokken, dat er zoveel potentieel in de jeugd zit...komaan seg, als je dat allemaal komt te vertellen omdat Uw bazen dat denken...wie houdt hij dan eigenlijk voor "de zot" ? Die man past zeker in een politieke partij. Goed geld opsteken en voor de rest wat lullen maar concreet nul komma nul toegevoegde waarde. En kom me nu niet zeggen dat Meekers dit allemaal vrijwillig doet want dat is die nog zotter dan ik hem nu al acht.
Als hij echt met de supporters zou inzitten, dan zou ik in zijn plaats een duidelijk statement maken, ...niet dus ! We drinken een glas, we pissen ne plas en alles bleef gelijk het was.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door tesneusdoek »

Louis XIV schreef: 24 sep 2020, 15:43
Positivo schreef: 24 sep 2020, 14:05
Louis XIV schreef: 24 sep 2020, 13:29
Antismurf schreef: 24 sep 2020, 13:21 Polleunis in HLN. Ze gaan het in de bestuurskamer of de staf toch niet doen - waarschijnlijk nog nooit van Lon gehoord - maar ze zouden toch eens mogen luisteren. Argumenten die hier ook al zijn aangehaald maar waar we geen intentie zien om eraan te verhelpen.
https://www.hln.be/in-de-buurt/sint-tru ... ~a33c577e/
Artikel vat alles mooi samen, niks aan toe te voegen behalve de vraag , als de meesten onder ons zien waar de mankementen liggen, waarom dan het STVV bestuur niet ? Als de Japanners het niet zien dan moet Meekers hier als voorzitter toch op kunnen inspelen, of hij kent geen hol van het spelletje of het is nog een grotere marionet als ik dacht...ik vrees dat laatste. M.a.w. platte vijg waar ge in functie als vertegenwoordiger van Uw club / zijn supporters niks maar dan ook niks mee kunt doen. Als hij echt een beetje met de supporters zou begaan zijn dan klopte hij op tafel of houdt hij de eer aan zichzelf. Zoals ik eerder al vermelde, wat zit die daar in godsnaam te doen ?
De man is niet veel meer dan woordvoerder. Inderdaad.
Hij is verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekening. Daar eindigt het waarschijnlijk inderdaad . U verwacht dat hij op tafel slaat. En dan ? U doet dat waarschijnlijk ook bij uw bazen als u ziet dat men de foute keuzes maakt ! Verkeerde investeringen doet. U zegt tegen uw baas dat hij er niets van kent en als hij niet dadelijk de klanten gelukkig maakt, stapt u waarschijnlijk op ! Voilà.

Ok. U eist zijn ontslag .... en wie ziet u in de plaats met dezelfde bevoegdheden en wat gaat dat veranderen ?

Ik ben ervan overtuigd dat David Meekers reeds pogingen gedaan heeft. Tateishi en Pinto zullen eens minzaam geglimlacht hebben.

Misschien hebt u wel gelijk en houdt David Meekers beter de eer aan zichzelf. De man zal dan gerust slapen (wat hij volgens mij niet meer goed doet) en jij en ik wachten geduldig tot Mijnheer Tateishi zijn verhelderende interviews geeft.

Het is Zomaar een idee.
Beste Positivo. Indien u na lange tijd in een positie zit en merkt dat er geen verandering komt dan ga je idd op tafel staan. Stilstaan is achteruit gaan. Bij ons op het bedrijf wordt pro-actief meedenken geapprecieerd , zelfs integendeel, wie daar zijn mond niet open zou doen is een uitzondering. De tijd van den baas z'n gat te likken is voorbij. Ik weet niet hou oud U bent maar met het ouder worden heb ik toch persoonlijk het gevoel dat de tijd van ja-knikken voorbij is. Als, en ik zeg wel als Meekers zich zo slecht zou voelen in zijn positie dan heeft hij m.i. nog minder ballen aan z'n lijf dan dat ik dacht. Als je met iets niet akkoord bent en je argumenteert op een correcte wijze waarom er anders gehandeld moet worden en er wordt niet naar geluisterd, en (volgens U) heb je daardoor zelfs slapeloze nachten dan is er volgens mij maar één conclusie en de eer aan uzelf houden. Integendeel, Meekers komt tijdens laatste sportcafé nog maar eens lullen hoe goed ze bezig zijn, dat het driejaren plan eigenlijk afgeschoten is omdat Brys is vertrokken, dat er zoveel potentieel in de jeugd zit...komaan seg, als je dat allemaal komt te vertellen omdat Uw bazen dat denken...wie houdt hij dan eigenlijk voor "de zot" ? Die man past zeker in een politieke partij. Goed geld opsteken en voor de rest wat lullen maar concreet nul komma nul toegevoegde waarde. En kom me nu niet zeggen dat Meekers dit allemaal vrijwillig doet want dat is die nog zotter dan ik hem nu al acht.
Als hij echt met de supporters zou inzitten, dan zou ik in zijn plaats een duidelijk statement maken, ...niet dus ! We drinken een glas, we pissen ne plas en alles bleef gelijk het was.
Als hij aanvaardt om verder als handpop en pispaal te dienen, dan wil dat zeggen dat ondanks alles hij tot de conclusie komt dat hij rechtstreeks of onrechtstreeks meer te winnen dan te verliezen heeft bij deze hele situatie. Veel meer valt daar niet over te zeggen. :ugeek:
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Louis XIV »

Als hij echt met de supporters zou inzitten, dan zou ik in zijn plaats een duidelijk statement maken, ...niet dus ! We drinken een glas, we pissen ne plas en alles bleef gelijk het was.
[/quote]

Als hij aanvaardt om verder als handpop en pispaal te dienen, dan wil dat zeggen dat ondanks alles hij tot de conclusie komt dat hij rechtstreeks of onrechtstreeks meer te winnen dan te verliezen heeft bij deze hele situatie. Veel meer valt daar niet over te zeggen. :ugeek:
[/quote]

Ne voorzitter moet het beste voor hebben met de club den deze zit met leugens in elkaar
Den tijd van Schepers en Knapen ‘t had nie waar geweest
Ne shot onder hun kloten zouden die Japanners gekregen hebben, maar goed ‘t is blijkbaar nen heilige
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Kent iemand die Eppia die voor Leuven getekend heeft?
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Positivo »

Ik was van plan er hier geen polemiek van te maken .
Maar nu vind ik het toch wat erover van sommigen..
Die vergeten duidelijk wie de eigenaars zijn.
Je kunt David Meekers niet ineens verantwoordelijk stellen voor het falen van Tateishi... die blijft zowaar voor sommigen buiten schot.

Verder dacht ik dat Tateishi enkel Italiaans en Japans machtig is ....geweldig zal de communicatie met David Meekers dus ook niet zijn . Kun je David Meekers moeilijk verwijten.

Een vergelijking maken met Knaepen en godbetert Schepers ! Waar halen jullie het ? Dat waren voorzitters van de vzw Stvv. Die mochten voorzitter spelen bij de gratie van bestuursleden die geldschieters waren. Daar ken ik andere verhalen van.

David Meekers doet niet meer en minder dan het bekeid van de Japanners verwoorden. “Do not shoot the messenger” . Stvv is momenteel een vennootschap. Daarin bestaat de functie van voorzitter niet (David Meekers is trouwens ook geen voorzitter van de raad van bestuur) De functie van voorzitter als dusdanig bij stvv is eerder symbolisch.

Trouwens David Meekers is een erg integer man. Dat zullen veel van zijn klanten (die hier duidelijk niet op het forum zitten) kunnen bevestigen. Het enige wat je hem kunt verwijten is supporter te zijn.
Misschien moeten we toch maar eens naar Marc Brijs kijken, die wist begin vorig seizoen wat er scheelde...

Moest Tateishi zijn taken doen , dan konden we het hier hebben waarvoor deze rubriek dient. Transfers van inzetbare spelers.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Ze investeren constant in linksvoetigen : Ito, Lee, Nakamura, Cacace en in centrale verdedigers. Wanneer volgen de rechtsvoetige middenvelders en verdedigers ?😂
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Haspengouw »

Jones schreef: 24 sep 2020, 23:31 Ze investeren constant in linksvoetigen : Ito, Lee, Nakamura, Cacace en in centrale verdedigers. Wanneer volgen de rechtsvoetige middenvelders en verdedigers ?😂
Nakamura en Lee zijn thans rechtsvoetig en ook Ito komt heel vaak naar binnen naar zijn rechtervoet. Wat ze wel alledrie gemeen hebben is dat ze allemaal liefst linksbuiten staan.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door FANFOREVER »

Het wordt stilletjes tijd dat we een middenvelder of twee aanschaffen , en direct nen trainer die zijn beste verdedigers gebruikt.
Doe je dit niet is degradatie uw deel.
:stvv:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Doei Muscat, genoeg gezien na vandaag. Bedankt voor Cacace wel, misschien nog wel de grootste verwezenlijking.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Elgromi »

Halenaar schreef: 26 sep 2020, 20:52 Doei Muscat, genoeg gezien na vandaag. Bedankt voor Cacace wel, misschien nog wel de grootste verwezenlijking.
[/quote
Kwam vooral door onze physio coach Trani, dus die hem de eer niet geven. Jongen word morgen jaartje oudeer. Zit aan andere kant van de wereld degradatie voetbal te spelen. Dat ze maar rap is iet verandering brengen. Elke match zelfde problemen.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Geel-Blauw »

Altijd maar wachten tot de laatste weken voor opportuniteiten maar ik vraag me af welke 'goeie' speler wilt er nu nog naar een ploeg komen die onderaan bengelt?
Walsh is ook nog vrij maar denkt dat die nog liever gaat doppen als die ons ziet spelen.
Nie zievere, speile!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

FANFOREVER schreef: 26 sep 2020, 20:38 Het wordt stilletjes tijd dat we een middenvelder of twee aanschaffen , en direct nen trainer die zijn beste verdedigers gebruikt.
Doe je dit niet is degradatie uw deel.
Welke handpop gaan ze dan binnenhalen, want een echte trainer willen ze niet.
Leuven is ons zeer dankbaar.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jan Bulder »

Graag wil ik een deel van een post van mezelf quoten, daterend van 6 februari 2020:

"... ten opzichte van Belgie zijn zelfs Japan en zeker Australie zowat voetbalontwikkelingslanden. Dus als een Japanner en een Australiër hier de sportieve visie gaan uittekenen en het sportieve beleid gaan voeren, dan heb ik daar weinig vertrouwen in. De vele mislukte inkomende transfers van de voorbije 2 jaar en het dalende sportieve niveau zijn alvast een teken aan de wand. Het enige wat die Japanners hier moeten doen, is faciliteren en investeren. Het juiste sportieve kader scheppen om met de juiste mensen op de juiste plaats te werken. Ze moeten dat vooral niet zelf doen, en toch doen ze dat, dat is een grote fout."
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

Jan Bulder schreef: 27 sep 2020, 01:06 Graag wil ik een deel van een post van mezelf quoten, daterend van 6 februari 2020:

"... ten opzichte van Belgie zijn zelfs Japan en zeker Australie zowat voetbalontwikkelingslanden. Dus als een Japanner en een Australiër hier de sportieve visie gaan uittekenen en het sportieve beleid gaan voeren, dan heb ik daar weinig vertrouwen in. De vele mislukte inkomende transfers van de voorbije 2 jaar en het dalende sportieve niveau zijn alvast een teken aan de wand. Het enige wat die Japanners hier moeten doen, is faciliteren en investeren. Het juiste sportieve kader scheppen om met de juiste mensen op de juiste plaats te werken. Ze moeten dat vooral niet zelf doen, en toch doen ze dat, dat is een grote fout."
Ja Jan, ik denk dat-op enkele forumgangers na-iedereen hier al lang zag aankomen wat zich nu aan het ontplooien is. Om uit de malaise te komen zijn er volgens mij maar 2 mogelijkheden, namelijk:
1. We doen verder met de kern en trainer die we hebben en hopen dat we 2 ploegen achter ons kunnen houden (1 is niet genoeg want dan moeten we barage wedstrijden spelen tegen een 1b ploeg en dan hangen we ook)
2. Muscat wordt stante pede ontslagen en er wordt in allerijl een nieuwe trainer aangesteld waarmee er in allerijl de nodige spelers kunnen aangetrokken worden (hetgeen ik de Japanners niet zie doen)

Sowieso gaat het een lang seizoen worden en gaat de redding een dubbeltje op zijn kant worden.

De malaise waarin we nu zitten is niet van fouten die gemaakt werden in 2020. Neen, de malaise waarin we nu zitten is begonnen de dag dat de Japanners overgenomen hebben.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie