Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack »

stvvilvoorde schreef:
Halenaar schreef: 31 aug 2020, 12:31
Uiteraard, dat kon toch iedereen zien toen. 4 miljoen euro betaald voor een speler die er max 1 miljoen waard was, ze hebben de laatste 2 jaar toch ook een paar blunders gemaakt daar in Genk.

Kon toen ook volledig begrijpen dat ze hem lieten gaan voor dat bedrag, heb nooit de kritiek van sommigen begrepen daarop. Terwijl men nu moet toegeven dat het bestuur indertijd wél een goede zaak heeft gedaan met hem te verkopen.
De kritiek die er toen werd gegeven is dat er geen fatsoenlijke vervanger gehaald werd.
Denk niet dat er iemand kritiek gegeven heeft op het feit dat hij 4M opgebracht heeft.
Wel dat je twee basisspelers verkoopt terwijl je stevig in de top 6 stond, zonder weer valabele vervangers te halen.
Dit dus.
Prijs was teveel, dus fantastisch, denk dat de meesten het daar net over eens waren.
Niet goed genoeg voor Genk, dat is geen schande. Mag van mij terug komen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lindoke »

Jacques schreef: 31 aug 2020, 11:20 Zou voor mij ook welkom zijn, zou op rechts een oplossing kunnen bieden en dan Sankhon naar het middenveld voor extra power. Maar gaat om meerdere redenen niet gebeuren.
Weet niet hoe hij op rechts uit de voeten kan maar om Wolke te vervangen mag hij van mij ook terug komen. Echter meer dan 1 miljoen zou ik er niet voor betalen
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Geel-Blauw »

Chuba Akpom naar Middlesbrough voor £2,75 miljoen.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Antismurf »

Rai Vloet scoorde voor Heracles al 2 x in 3 wedstrijden, waaronder een penalty tegen PSV. Had hier wellicht toch ook iets meer speelkansen mogen krijgen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Stvv_eng »

Antismurf schreef: 01 okt 2020, 11:09 Rai Vloet scoorde voor Heracles al 2 x in 3 wedstrijden, waaronder een penalty tegen PSV. Had hier wellicht toch ook iets meer speelkansen mogen krijgen.
Moet je Brys even melden ;)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Antismurf schreef: 01 okt 2020, 11:09 Rai Vloet scoorde voor Heracles al 2 x in 3 wedstrijden, waaronder een penalty tegen PSV. Had hier wellicht toch ook iets meer speelkansen mogen krijgen.
Hij speelde vorig seizoen een uitstekend seizoen bij Excelsior in de tweede klasse en dat heeft hem deze transfer opgeleverd.
Nu even afwachten of hij dit kan bevestigen, want anders vrees ik voor het etiket "ideale speler voor 2de klasse, net te min voor eerste".

Een jaar of 5 terug kreeg hij ook een transfer naar NAC, na een goed seizoen met Eindhoven in tweede klasse.
Hij startte toen ook erg sterk in de eredivisie (3 goals in eerste 5 matchen, geen penalties).
Erna nog 1 goal gemaakt op heel het seizoen, vormpeil steeds lager, op het eind van dat seizoen persona-non-grata bij de NAC-supporters.
Was echt niet populair bij de NAC-supporters, die hem vooral een waardeloze speler vonden.
Dan volgde dus het onsuccesvolle serie-A half jaar bij Frosinone, en vervolgens evenzeer geen succesverhaal bij STVV.
Bij geen van beide clubs heeft hij zich op de voorgrond kunnen werken.
Vervolgens terug gaan herbronnen (met succes) in de KeukenKampioen Divisie bij Excelsior Rotterdam (goed voor een dozijn assists en doelpunten) en nu dus terug op het hoogste niveau met Heracles.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lakie »

Stvv_eng schreef: 01 okt 2020, 15:00
Antismurf schreef: 01 okt 2020, 11:09 Rai Vloet scoorde voor Heracles al 2 x in 3 wedstrijden, waaronder een penalty tegen PSV. Had hier wellicht toch ook iets meer speelkansen mogen krijgen.
Moet je Brys even melden ;)
Jurgen Rutten scoorde ook ooit tegen Club Brugge...
Die was ook niet goed genoeg...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Krisaias »

lakie schreef: 02 okt 2020, 09:45
Stvv_eng schreef: 01 okt 2020, 15:00
Antismurf schreef: 01 okt 2020, 11:09 Rai Vloet scoorde voor Heracles al 2 x in 3 wedstrijden, waaronder een penalty tegen PSV. Had hier wellicht toch ook iets meer speelkansen mogen krijgen.
Moet je Brys even melden ;)
Jurgen Rutten scoorde ook ooit tegen Club Brugge...
Die was ook niet goed genoeg...
Tiens, de enige goal die ik Rutten ooit heb zien maken in het eerste elftal was op het Kiel ;)

Vloet heeft echt wel zijn kans niet gehad bij Brys (2 invalbeurten) ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door smol »

Krisaias schreef: 02 okt 2020, 10:01
lakie schreef: 02 okt 2020, 09:45
Stvv_eng schreef: 01 okt 2020, 15:00
Antismurf schreef: 01 okt 2020, 11:09 Rai Vloet scoorde voor Heracles al 2 x in 3 wedstrijden, waaronder een penalty tegen PSV. Had hier wellicht toch ook iets meer speelkansen mogen krijgen.
Moet je Brys even melden ;)
Jurgen Rutten scoorde ook ooit tegen Club Brugge...
Die was ook niet goed genoeg...
Tiens, de enige goal die ik Rutten ooit heb zien maken in het eerste elftal was op het Kiel ;)

Vloet heeft echt wel zijn kans niet gehad bij Brys (2 invalbeurten) ...
Iebe Swers doet het ook heel goed bij Seraing, hoor ik hier van verschillende Seraing supporters. Doet de ganse rechterflank daar en is één van de betere spelers van de 1B club. Misschien iets te veel druk op de ketel in zijn jonge jaren, en heeft zo misschien toch nog een mooie toekomst.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lakie »

Krisaias schreef: 02 okt 2020, 10:01
lakie schreef: 02 okt 2020, 09:45
Stvv_eng schreef: 01 okt 2020, 15:00
Antismurf schreef: 01 okt 2020, 11:09 Rai Vloet scoorde voor Heracles al 2 x in 3 wedstrijden, waaronder een penalty tegen PSV. Had hier wellicht toch ook iets meer speelkansen mogen krijgen.
Moet je Brys even melden ;)
Jurgen Rutten scoorde ook ooit tegen Club Brugge...
Die was ook niet goed genoeg...
Tiens, de enige goal die ik Rutten ooit heb zien maken in het eerste elftal was op het Kiel ;)

Vloet heeft echt wel zijn kans niet gehad bij Brys (2 invalbeurten) ...
Of scoren op Beerschot en thuis tegen Brugge tegen de lat dan... Het zit ergens ver weg :)

Vloet heeft inderdaad geen kans gehad, zoals velen eigenlijk.
Maar meer en meer begin ik mij af te vragen of dit niet gewoon gegrond was.
Ik dacht dat toen al, maar nu nog meer... Velen vallen door de mand...
Brys zal zijn redenen dus wel gehad hebben...
Ik had alleszins heeeel graag gehad dat hij hier nog rondliep...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

lakie schreef: 02 okt 2020, 11:54
Of scoren op Beerschot en thuis tegen Brugge tegen de lat dan... Het zit ergens ver weg :)

Vloet heeft inderdaad geen kans gehad, zoals velen eigenlijk.
Maar meer en meer begin ik mij af te vragen of dit niet gewoon gegrond was.
Ik dacht dat toen al, maar nu nog meer... Velen vallen door de mand...
Brys zal zijn redenen dus wel gehad hebben...
Ik had alleszins heeeel graag gehad dat hij hier nog rondliep...
Het is inderdaad dubbel.
Kan ook statement geweest zijn van Brys, maar kan ook aan de kwaliteit van Vloet gelegen hebben.
Feit is dat Vloet er pas gekomen is, een week na dat de transferperiode gesloten was.
Brys had toen al aan zijn systeem gesleuteld en Kamada was al enkele matchen de nieuwe nr 10 met De Sart als eerste opvolger.
Was Vloet gekomen voor de thuismatch tegen Genk, dan was het misschien anders gelopen.

Feit is ook dat Vloet op dat moment niet echt in vorm stak en geen matchritme had.
Bij NAC vonden ze hem het seizoen voordien echt waardeloos. Bal aannemen terug naar achter kaatsen, wat lopen weer bal aannemen en terug naar achter kaatsen. Positiespel was toen ook niet goed en met de kop was hij ook slecht. Er heeft niemand in Breda een traan gelaten toen ie vertrok.
In Italie heeft hij hoop en al 20 minuten gespeeld en werd zijn contract gewoon verbroken na een half jaar...
Toch niet meteen adelbrieven (voor een zogezegde direct inzetbare versterking) om een spelmaker te vervangen waar toen heel de JPL zot van was.
Ik ben blij voor hem dat hij vorig jaar een goed seizoen bij Excelsior had en zo nu terug de kans krijgt om zich in de eredivsie te bewijzen.
Maar als het daar nu opnieuw op een sisser zou aflopen, gaat die nooit meer hoger dan 2de klasse geraken.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Mignolet verlengd tot 2025 bij Club, tegen dan is hij 37. Laatste seizoen van zijn carrière dan misschien afsluiten bij ons?
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Krisaias »

Halenaar schreef: 02 okt 2020, 17:59 Mignolet verlengd tot 2025 bij Club, tegen dan is hij 37. Laatste seizoen van zijn carrière dan misschien afsluiten bij ons?
Ik vrees ervoor. Die zien we hier niet meer terug volgens mij... behalve in doel bij de tegenstander natuurlijk
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Op zijn 37ste is wel erg laat, maar Penneteau (39) bewijst dat het kan. Idealiter (voor ons) wordt hij over een jaar of 2 al uit de ploeg gespeeld door een jongere concurrent, maar wie gaat dat doen? In de Pro League steekt hij ver boven de concurrentie uit. De enige manier om hem snel hier te krijgen, is door Klopp aan te stellen als coach bij Brugge...
Op iets langere termijn (lees: de dag nadat hij zijn (hand)schoenen aan de haak hangt) zou het ideaal zijn, moest hij hier aandelen verwerven en in de raad van bestuur komen. Dan heb je iemand met lokale verankering die ook een vinger in de pap te brokken heeft, maar of DMM dat zal toelaten?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Bushiri blijkbaar een serieuze tegenvaller momenteel:

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/94 ... aign=fball
Plaats reactie