Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Wie stond in de verdediging tweede helft?
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Antismurf »

Elgromi schreef: 09 okt 2020, 21:14 Ondertussen heeft mmaae zen debuut voor Marokko gemaakt, op flashscore wel op een rare postitie.
Als dat klopt, dacht de bondscoach waarschijnlijk dat het zijn broer was die werd opgeroepen :grappig:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door tesneusdoek »

tesneusdoek schreef: 08 okt 2020, 16:22
BoemBoem schreef: 08 okt 2020, 15:35
tesneusdoek schreef: 08 okt 2020, 12:20
BoemBoem schreef: 08 okt 2020, 11:46
nippy schreef: 08 okt 2020, 08:07

Ik heb van hem matchen gezien van de rode duivels u17. was toen het grootste talent.
ik weet niet hoe zijn fysieke staat er nu is. qua talent kan hij tellen.
qua karakter durf ik het niet te zeggen.
maar gratis en belg. Moest ik STVV zijn zou ik hem toch eens onder de loep nemen.
lijkt me niet bepaald een risico, dat hangt er natuurlijk wel af wat voor looneisen hij stelt.
https://www.transfermarkt.nl/ismail-azz ... ler/289507

Over zijn loon zou ik mij niet de grootste zorgen maken.
Als dit een Japanner was zou het kot te klein zijn. De ‘hebben ze bij Suzuki nu niks bijgeleerd’ zou -tig maal gezegd worden..

Gewoon serieus blijven aub, het is niet omdat het een Belg is dat de lat lager mag liggen dan bij buitenlandse spelers aub..
Als zijn loon geen probleem is en als er vooruitzichten zijn op een volledig herstel van al zijn blessureleed binnen een redelijke termijn, zou ik persoonlijk toch met een ander oog kijken naar het aantrekken van een talentvolle voetbalbelg (ik blijf "home grown" een rare term vinden...doet me om de één of andere reden aan wietteelt denken :mrgreen: ) op een positie waar we spelers ontbreken, dan naar het aantrekken van uw achttiende buitenlander op een reeds opgevulde positie, die zelfs indien hij ooit herstelt en wat matchritme kan opdoen bij de beloften, toch alleen maar de tribunes mag gaan opwarmen. Maar waarschijnlijk zijn er aan deze jongen teveel risico's verbonden (as ter kum, as ter kan, ...)...en zoals iedereen weet "As is verbrand hoot" :mrgreen:
Begrijp uw redenering maar ge spreekt over een professionele voetbalploeg en geen 2e kans onderwijs.
Spijtig voor die jongen, maar met de blessures dat die gehad heeft is het voorbij vrees ik. Als iemand met zo’n talent nog steeds geen club heeft denk ik dat het al een groot teken aan de wand is.

Als ge Geld wilt uitgeven aan Belgische spelers vind ik dat ze in elk geval beter moeten zijn dan hetgeen er nu loopt.
Ge geeft tenslotte geld uit aan iemand die veel meer kans maakt de bank te halen dan eender welke buitenlandse speler.
200 % Mee eens. Qua talent zal het toch goed zitten met deze speler, want dat was een paar jaar geleden toch nog een groot talent.
Best wel grappig en interessant om te zien wie er naast hem nog tussen de "wonderkids" zaten in 2016... Bekend volk dat nu ook op Stayen rondloopt...
https://www.goal.com/en/lists/nxgn-2016 ... usivtpvw6p
Dan moet er naar de rest gekeken worden, nl. mentaliteit, kracht, vooruitgang, blessuregevoeligheid en dat is moeilijk af te leiden uit een reeks statistieken en de clubs die hij al versleten heeft.
Hij is trouwens bij het Nederlandse Heracles op proef en een paar dagen geleden waren ze met zijn zaakwaarnemer aan het onderhandelen...
https://www.rtvoost.nl/nieuws/1314524/H ... i-op-proef
http://aavisie.nl/nieuws/heracles/29661 ... +stadions/
Azzaoui is blijkbaar niet tot een akkoord gekomen met Heracles en zoekt een club in België of Nederland nu zijn blessureleed voorbij is... https://www.walfoot.be/news/2020-10-08/ ... x-pays-bas
Zal er iemand het risico nemen? Als die voor het einde van het seizoen terug een tiental matchen probleemloos kan spelen, betaalt zo een speler zichzelf terug... :ugeek:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Luxemburg wint met 0-2 van Cyprus. Je mag 2 keer raden wie 2 keer scoorde...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Vouch »

Antismurf schreef: 10 okt 2020, 15:16
Elgromi schreef: 09 okt 2020, 21:14 Ondertussen heeft mmaae zen debuut voor Marokko gemaakt, op flashscore wel op een rare postitie.
Als dat klopt, dacht de bondscoach waarschijnlijk dat het zijn broer was die werd opgeroepen :grappig:
Dat "nationale ploeg-shoppen", tegenwoordig... Ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Cyriel Dessers mag mee met de Nigeriaanse nationale ploeg, een rasechte Nigeriaan (Onuachu) moet daarvoor thuisblijven. :roll:

Stel u voor dat Christian Vandevelde (goed, ik weet wel dat dat al 4e generatie Amerikaan was, maar toch) meeging met de Belgen naar het WK wielrennen... Of de Italiaan David Philippaerts wereldkampioen werd voor België. Er zou in België toch raar opgekeken worden.

In België geboren en niet goed genoeg voor de Rode Duivels, dan hebt ge pech, no nationale ploeg for you. Da's mijn gedacht.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Bartman »

Jones schreef:Luxemburg wint met 0-2 van Cyprus. Je mag 2 keer raden wie 2 keer scoorde...
Colidio ? Suzuki ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door pat@ »

Vouch schreef: 11 okt 2020, 10:43
Antismurf schreef: 10 okt 2020, 15:16
Elgromi schreef: 09 okt 2020, 21:14 Ondertussen heeft mmaae zen debuut voor Marokko gemaakt, op flashscore wel op een rare postitie.
Als dat klopt, dacht de bondscoach waarschijnlijk dat het zijn broer was die werd opgeroepen :grappig:
Dat "nationale ploeg-shoppen", tegenwoordig... Ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Cyriel Dessers mag mee met de Nigeriaanse nationale ploeg, een rasechte Nigeriaan (Onuachu) moet daarvoor thuisblijven. :roll:

Stel u voor dat Christian Vandevelde (goed, ik weet wel dat dat al 4e generatie Amerikaan was, maar toch) meeging met de Belgen naar het WK wielrennen... Of de Italiaan David Philippaerts wereldkampioen werd voor België. Er zou in België toch raar opgekeken worden.

In België geboren en niet goed genoeg voor de Rode Duivels, dan hebt ge pech, no nationale ploeg for you. Da's mijn gedacht.
Marokko en Turkije niet vergeten. Hoeveel zouden er in die elftallen spelen die in het land van herkomst geboren en getogen zijn? Het zijn allemaal spelers die spelen voor het land waar ze zo van houden. Ook al is de enige band met dat land de satelliet en iets in de lucht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Jones schreef: 11 okt 2020, 00:09 Luxemburg wint met 0-2 van Cyprus. Je mag 2 keer raden wie 2 keer scoorde...
Die Luxemburger die vorig seizoen in eerste instantie werd afgeschoten, want wat kon een Luxemburger nu bijbrengen en waar we nu blijkbaar een heel seizoen om gaan janken? Was het die? :roll:
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Jacques schreef: 11 okt 2020, 12:08
Jones schreef: 11 okt 2020, 00:09 Luxemburg wint met 0-2 van Cyprus. Je mag 2 keer raden wie 2 keer scoorde...
Die Luxemburger die vorig seizoen in eerste instantie werd afgeschoten, want wat kon een Luxemburger nu bijbrengen en waar we nu blijkbaar een heel seizoen om gaan janken? Was het die? :roll:
Ja, die is het. Een derde goal zag hij afgekeurd worden. Ik heb op Eleven Sports een stuk van die match gezien.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Vouch »

pat@ schreef: 11 okt 2020, 12:07
Vouch schreef: 11 okt 2020, 10:43
Antismurf schreef: 10 okt 2020, 15:16
Elgromi schreef: 09 okt 2020, 21:14 Ondertussen heeft mmaae zen debuut voor Marokko gemaakt, op flashscore wel op een rare postitie.
Als dat klopt, dacht de bondscoach waarschijnlijk dat het zijn broer was die werd opgeroepen :grappig:
Dat "nationale ploeg-shoppen", tegenwoordig... Ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Cyriel Dessers mag mee met de Nigeriaanse nationale ploeg, een rasechte Nigeriaan (Onuachu) moet daarvoor thuisblijven. :roll:

Stel u voor dat Christian Vandevelde (goed, ik weet wel dat dat al 4e generatie Amerikaan was, maar toch) meeging met de Belgen naar het WK wielrennen... Of de Italiaan David Philippaerts wereldkampioen werd voor België. Er zou in België toch raar opgekeken worden.

In België geboren en niet goed genoeg voor de Rode Duivels, dan hebt ge pech, no nationale ploeg for you. Da's mijn gedacht.
Marokko en Turkije niet vergeten. Hoeveel zouden er in die elftallen spelen die in het land van herkomst geboren en getogen zijn? Het zijn allemaal spelers die spelen voor het land waar ze zo van houden. Ook al is de enige band met dat land de satelliet en iets in de lucht.
Ik herinner mij een speler van de Turkse nationale ploeg op het EK2000 die in Engeland opgegroeid was en geen letter Turks kon. Zo'n zaken, daar kan ik niet bij. Eigenlijk is elke middelmatige speler in België dom dat hij niet probeert om Andorrees, San Marinees, Liechtensteiner,... te worden. Zeker van een selectie, en matchen op Wembley, tegen Spanje,... In se doe je net hetzelfde.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Vouch schreef: 11 okt 2020, 17:44 Ik herinner mij een speler van de Turkse nationale ploeg op het EK2000 die in Engeland opgegroeid was en geen letter Turks kon. Zo'n zaken, daar kan ik niet bij. Eigenlijk is elke middelmatige speler in België dom dat hij niet probeert om Andorrees, San Marinees, Liechtensteiner,... te worden. Zeker van een selectie, en matchen op Wembley, tegen Spanje,... In se doe je net hetzelfde.
Zo zijn er inderdaad spelers. Ik twijfel of Cyriel Dessers Nigeriaans kan spreken.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

Jacques schreef: 11 okt 2020, 12:08
Jones schreef: 11 okt 2020, 00:09 Luxemburg wint met 0-2 van Cyprus. Je mag 2 keer raden wie 2 keer scoorde...
Die Luxemburger die vorig seizoen in eerste instantie werd afgeschoten, want wat kon een Luxemburger nu bijbrengen en waar we nu blijkbaar een heel seizoen om gaan janken? Was het die? :roll:
Ben wel benieuwd of hij het ook gaat kunnen waarmaken bij Waasland-Beveren.
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door KrisP »

Vouch schreef: 11 okt 2020, 17:44
pat@ schreef: 11 okt 2020, 12:07
Vouch schreef: 11 okt 2020, 10:43
Antismurf schreef: 10 okt 2020, 15:16
Elgromi schreef: 09 okt 2020, 21:14 Ondertussen heeft mmaae zen debuut voor Marokko gemaakt, op flashscore wel op een rare postitie.
Als dat klopt, dacht de bondscoach waarschijnlijk dat het zijn broer was die werd opgeroepen :grappig:
Dat "nationale ploeg-shoppen", tegenwoordig... Ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Cyriel Dessers mag mee met de Nigeriaanse nationale ploeg, een rasechte Nigeriaan (Onuachu) moet daarvoor thuisblijven. :roll:

Stel u voor dat Christian Vandevelde (goed, ik weet wel dat dat al 4e generatie Amerikaan was, maar toch) meeging met de Belgen naar het WK wielrennen... Of de Italiaan David Philippaerts wereldkampioen werd voor België. Er zou in België toch raar opgekeken worden.

In België geboren en niet goed genoeg voor de Rode Duivels, dan hebt ge pech, no nationale ploeg for you. Da's mijn gedacht.
Marokko en Turkije niet vergeten. Hoeveel zouden er in die elftallen spelen die in het land van herkomst geboren en getogen zijn? Het zijn allemaal spelers die spelen voor het land waar ze zo van houden. Ook al is de enige band met dat land de satelliet en iets in de lucht.
Ik herinner mij een speler van de Turkse nationale ploeg op het EK2000 die in Engeland opgegroeid was en geen letter Turks kon. Zo'n zaken, daar kan ik niet bij. Eigenlijk is elke middelmatige speler in België dom dat hij niet probeert om Andorrees, San Marinees, Liechtensteiner,... te worden. Zeker van een selectie, en matchen op Wembley, tegen Spanje,... In se doe je net hetzelfde.

Bedoelt ge Kazim-Richards? Da was wel later dan 2000 volgens mij
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Nergens een post of een bedenking hier, maar toch heel opvallend: deze transferperiode is er geen enkele interesse geweest voor Pol Garcia, ondanks zijn open sollicitatie in de Spaanse pers deze zomer en zijn penibele situatie hier.

Toch wel een teken dat hij op dit forum ook wel overschat word, ook al ben ik het er volledig mee eens dat hij in deze selectie altijd in de basis moet staan.
enerkey schreef: 09 okt 2020, 13:57
Persoonlijk heb ik altijd raar gevonden het moment waarop STVV Alan Sousa plotsklaps geen kansen meer gaf. Hij is niet wedstrijdfit in het begin van het seizoen. Die achterstand haalt hij uiteindelijk in.
Hij geeft in 6 wedstrijden 3 assists. Brys wordt ontslaan en hij wordt direct uit de ploeg gehaald. Waarna hij dan er nog eens ingezet wordt als centrale middenvelder, om daarna maar een paar korte invalbeurten te krijgen.
Goh, ik heb wel een heel zwaar vermoeden waarom. Hij zal niet de beste mentaliteit gehad hebben als je om half 2 's nachts live pinten aan het pakken bent op instagram :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Halenaar schreef: 11 okt 2020, 23:07 Nergens een post of een bedenking hier, maar toch heel opvallend: deze transferperiode is er geen enkele interesse geweest voor Pol Garcia, ondanks zijn open sollicitatie in de Spaanse pers deze zomer en zijn penibele situatie hier.

Toch wel een teken dat hij op dit forum ook wel overschat word, ook al ben ik het er volledig mee eens dat hij in deze selectie altijd in de basis moet staan.
Bron?
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie