nieuwe trainer

Alles over de wedstrijden van STVV
sintruin 373
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2020, 16:04
Supporter van: stvv

nieuwe trainer

Bericht door sintruin 373 »

iedereen is hier bezig over een andere trainer. en dat is nodig
wie is volgens jullie de geschikte trainer
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: nieuwe trainer

Bericht door AirMontella »

Van mij mag het een duo Cantaluppi-Euvrard worden.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: nieuwe trainer

Bericht door Jean-Paul »

Jacky Mathijsen als TD en tacticus Yannick Ferrera
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: nieuwe trainer

Bericht door Geel-Blauw »

Yannick Ferrera zou ik hier ook graag terug zien, maar lijkt me onmogelijk. Doet het momenteel goed in de zandbak en zijn vertrek ligt hier nog gevoelig, ookal verwijt ik hem niets want dat hij gratis kon vertrekken was niet zijn schuld en achteraf kan je hem moeilijk ongelijk geven. Wij verkochten Schoofs, Junior & Dompé en hij won de beker met Standard.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: nieuwe trainer

Bericht door Brusselmans »

Iemand die Mmae definitief op non-aktief zet, ook niet in een B-kern.
Iemand die eens aan Steppe vraagt wat er met hem aan de hand is. Zit niks grinta in.
Iemand die Tex en Garcia kan overtuigen om terug te willen.
Iemand die Colombatto en Asamoah terug aan de praat krijgt.
Iemand die Suzuki leert hoe hij op zijn benen moet blijven staan.
Iemand die Colidio terug kan uitspelen op zijn beste positie.
Iemand die in staat is om 2 flanken rendabel te maken, volgens mij zijn de 2 spelers er.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: nieuwe trainer

Bericht door Henri is de man »

Brusselmans schreef: 19 okt 2020, 22:23 Iemand die Mmae definitief op non-aktief zet, ook niet in een B-kern.
Iemand die eens aan Steppe vraagt wat er met hem aan de hand is. Zit niks grinta in.
Iemand die Tex en Garcia kan overtuigen om terug te willen.
Iemand die Colombatto en Asamoah terug aan de praat krijgt.
Iemand die Suzuki leert hoe hij op zijn benen moet blijven staan.
Iemand die Colidio terug kan uitspelen op zijn beste positie.
Iemand die in staat is om 2 flanken rendabel te maken, volgens mij zijn de 2 spelers er.
Gewoon dus iemand die tactisch iets kan neerzetten.
Ne coach noemen ze dat geloof ik
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: nieuwe trainer

Bericht door Jacques »

1 match Tateishi - Pinto, zodat ze zelf kunnen ervaren wat voor geweldig transferwerk ze geleverd hebben. Nadien (nadat Tateishi en Pinto beiden op straat liggen) Vercauteren (TD/T1) - Euvrard (T1) of iets in die aard zoals Mathijsen (TD) - Ferrera (T1). Niet dat ik meteen verwacht dat het die namen zullen worden, ma soit, het idee is duidelijk. Structureel is de belangrijkste positie ongetwijfeld de TD. Dat moet iemand zijn die voldoende kennis (en ervaring) heeft van het Belgische en Europese voetbal en tegelijk het vertrouwen van de bazen in Tokio kan winnen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 20 okt 2020, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: nieuwe trainer

Bericht door Henri is de man »

Ronduit belachelijk dat Standard de match van de laatste kans wordt voor Muscat.
Alsof er ooit 1 trainer is geweest die nog langer dan 3 weken is aangebleven na dergelijk ultimatum.
Al heb je geen vervanger - buiten ermee - zoveel te sneller kan je mogelijk een reactie loskweken
Nu gooi je de punten tegen standard alvast te grabbel - de match erop is al op leven en dood voor de degradatie :ill:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: nieuwe trainer

Bericht door tesneusdoek »

Henri is de man schreef: 20 okt 2020, 10:40 Ronduit belachelijk dat Standard de match van de laatste kans wordt voor Muscat.
Alsof er ooit 1 trainer is geweest die nog langer dan 3 weken is aangebleven na dergelijk ultimatum.
Al heb je geen vervanger - buiten ermee - zoveel te sneller kan je mogelijk een reactie loskweken
Nu gooi je de punten tegen standard alvast te grabbel - de match erop is al op leven en dood voor de degradatie :ill:
Het zal wel aan een gebrek aan (aanvaardbare) alternatieven te wijten zijn...De nieuwe trainer moet de ploeg terug op de rails krijgen, willen werken onder Tateishi en met de spelers die hier nu rond lopen zodat ze aan spelen toekomen en hun verkoopwaarde stijgt of tenminste niet daalt, de Belgische competitie kennen, de lokale achterban geruststellen en het mag allemaal niet teveel kosten (dus een trainer onder contract bij een andere club zal het wel niet worden, want dat kost meer en de confrontatie met een andere club ligt ook niet in de lijn van werken en denken van Japanners)... Tel daar dan nog eens de talrijke weken bij dat het duurt voor ze om het even welke beslissing te nemen en dan weet je dat er nu in de verste verte geen alternatief voorhanden is.

Als ik probeer me even in de plaats van Tateishi te stellen en te denken op de manier waarop er tot nu toe beslissing werden genomen, dan kom ik alleen maar uit bij Miloš Kostić. Ik denk dat ze misschien gewoon terug gaan grijpen naar de (in hun ogen waarschijnlijk succesvolle) formule van vorig seizoen...met Muscat weggepromoveerd als TD en Miloš Kostić opnieuw als trainer... :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: nieuwe trainer

Bericht door stvvilvoorde »

Zou er ook niet van verwonderen moesten ze weer met een figuur a la Kostic komen aandraven.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: nieuwe trainer

Bericht door Halenaar »

Ik blijf erbij: Vreven is de juiste man op de juiste plaats momenteel.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: nieuwe trainer

Bericht door Roman »

Halenaar schreef: 20 okt 2020, 12:39 Ik blijf erbij: Vreven is de juiste man op de juiste plaats momenteel.
Zeker en vast, ook een Peter Maes lijkt me een goede oplossing (deed vorig seizoen mooi oplapwerk in Lommel) ... en zo zijn er allicht nog wel enkele : als het maar iemand is die de JPL kent en een ploeg kan maken van dit allegaartje. Nu, het zal toch zo niet uitdraaien hoor want de heren die er over moeten beslissen kennen hier niemand en willen dat ook niet !!!
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: nieuwe trainer

Bericht door Louis XIV »

Roman schreef: 20 okt 2020, 12:59
Halenaar schreef: 20 okt 2020, 12:39 Ik blijf erbij: Vreven is de juiste man op de juiste plaats momenteel.
Zeker en vast, ook een Peter Maes lijkt me een goede oplossing (deed vorig seizoen mooi oplapwerk in Lommel) ... en zo zijn er allicht nog wel enkele : als het maar iemand is die de JPL kent en een ploeg kan maken van dit allegaartje. Nu, het zal toch zo niet uitdraaien hoor want de heren die er over moeten beslissen kennen hier niemand en willen dat ook niet !!!
Los daarvan of ze hem nu kennen of niet, ik zie hier alleen een marionet ten tonele komen. Vreven, Maes etc.. die gaan eens goed lachen wetende dat er naar de pijpen van ons rotbestuur gedanst moet worden en dat zij, en enkel zij de sportieve lijnen bepalen.
Een kaliber Brijs gaan we niet meer vinden, zijt daar maar zeker van !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: nieuwe trainer

Bericht door Halenaar »

Louis XIV schreef: 20 okt 2020, 13:14
Roman schreef: 20 okt 2020, 12:59
Halenaar schreef: 20 okt 2020, 12:39 Ik blijf erbij: Vreven is de juiste man op de juiste plaats momenteel.
Zeker en vast, ook een Peter Maes lijkt me een goede oplossing (deed vorig seizoen mooi oplapwerk in Lommel) ... en zo zijn er allicht nog wel enkele : als het maar iemand is die de JPL kent en een ploeg kan maken van dit allegaartje. Nu, het zal toch zo niet uitdraaien hoor want de heren die er over moeten beslissen kennen hier niemand en willen dat ook niet !!!
Los daarvan of ze hem nu kennen of niet, ik zie hier alleen een marionet ten tonele komen. Vreven, Maes etc.. die gaan eens goed lachen wetende dat er naar de pijpen van ons rotbestuur gedanst moet worden en dat zij, en enkel zij de sportieve lijnen bepalen.
Een kaliber Brijs gaan we niet meer vinden, zijt daar maar zeker van !
Ik heb dit nu al een paar keer gelezen maar dit is nu toch al een paar keer bewezen dat dit totaal uit de lucht gegrepen is?

Brys gaf dat zelf nog aan vorige week in een interview dat hij nooit spelers moest opstellen, en dat zijn ontslag vooral gebaseerd was op extrasportieve zaken.
In Het Laatste Nieuws vroegen ze of het breekpunt tussen beide partijen er kwam omdat Brys de Japanse aanwinsten ‘moest’ opstellen.

“Nee, het ontslag ging over extrasportieve zaken. Maar ik moet in de ogen kunnen kijken van de dertig mensen die ik train. Iemand graag hebben of niet, maakt mijn keuze niet, wel of hij past in mijn systeem. Voorts luister ik naar iedereen, ook naar de terreinverzorger. En als een malcontente speler bij mij komt, doe ik daar niet minachtend over. Of ik er rekening mee hou, beslis ik zelf.”
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: nieuwe trainer

Bericht door Henkie-1984 »

Ik vraag me nog steeds wa wie toen Marc Brijs aanstelde of voorstelde als trainer. Dat die man ook nu eens met de Japanners gaat spreken en hen overtuigd wie de nieuwe trainer moet worden, of is die man ondertussen niet meer actief bij ons?
Plaats reactie