Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Halenaar »

We zijn twee jaar later en nog steeds heeft een grote groep (inclusief Meekers) frustraties over het vertrek van een zeer middelmatige voetballer :roll:

Het is toch makkelijk om publiekslieveling te zijn op Stayen, wat Nederlands praten en zeveren met de supporters is blijkbaar al genoeg :roll:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Halenaar »

Krisaias schreef: 21 nov 2020, 02:15
voetballiefhebber schreef: 20 nov 2020, 23:25 Meekers heeft al meteen olie op het vuur gegooid door nogmaals uit te halen naar Brys. Is niet de eerste keer trouwens.
Akkoord dat het niet verstandig is dit vlak voor een onderling duel op te rakelen, maar in deze heeft hij toch wel voor een groot stuk gelijk. Brys heeft Sascha hier bij het huisvuil gezet voor een bagatel... voor een speler met zo'n lange staat van dienst. En wij daarna maar met Mmae verder sukkelen...

Dat Brys het maximale uit een spelersgroep kan halen en een meer dan degelijke trainer is, hoor je me niet ontkennen, maar als hij je niet moet,krijg je ook bijzonder weinig kansen ..
Langs de andere kant: voor Mmae gaan we de komende transferperiode een zeer mooie som krijgen, op dat vlak was het wel de juiste keuze om Mmae voor Kotysch te plaatsen. Kotysch moest zich tevreden stellen met een tweedeklasser, voor Mmae worden er bedragen genoemd van 1 miljoen.

En dat is nog steeds zeer veel geld voor een ploeg als ons, DMM of niet. Je kan U dan nog uiteraard vragen of het dat sportief gezien waard is, maar in mijn ogen is Kotysch amper beter dan Mmae.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Jacques »

Kotysch is geen wereldvoetballer, was terecht dat Tomi, Pol en Teixeira de voorkeur kregen en kan ook begrijpen dat men destijds toekomstgericht op Mmaee rekende maar 2 jaar later is de conclusie wel dat Mmaee al meer goalen op zijn kap heeft dan Kotysch in al die jaren. Marktwaarde is dan ineens zeer relatief, heeft meer te maken met zijn leeftijd en het feit dat hij international is dan met sportieve prestaties.
Soit, ik begrijp vooral niet waarom Meekers om de zoveel tijd de nood voelt om oude koeien uit de gracht te halen, kan zich beter bezighouden met hier & nu, want sinds het ontslag van Brys is het sportief alleen maar bergaf blijven gaan.
Overdrijven is een kunst
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

voetballiefhebber schreef: 20 nov 2020, 23:25 Meekers heeft al meteen olie op het vuur gegooid door nogmaals uit te halen naar Brys. Is niet de eerste keer trouwens.
Terecht deze keer
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Brys is een goede coach maar ben niet wild noch een tegenstander van hem!
Hij haalde resultaat maar dat deed Leko ook en zeker Yannick Ferrera die ik op een hoger niveau rangschik!
Hij maakte van een allegaartje straatvoetballers in tweede klasse tactische en disciplinair sterke eersteklassers maar zijn overgang naar Standard dat een zwak bestuur vormde was een domper op zijn carrière in België !
Jammer maar van mij mag hij altijd weerkeren!!
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Louis XIV »

Jan Bulder schreef: 21 nov 2020, 14:28 Meekers is een platte legume.

Ipv na te trappen naar echte professionals, zou hij beter zwijgen en de Jappen onder hun kloten stampen, oftewel het zelf afbollen.

Maar hij is een volgeling van RD. Die zijn het gewoon om poen te scheppen en zwijgzaam toe te kijken hoe een vreemde uw geliefde verkracht.
Dit is de quote van de maand ‘ Meekers is een platte legume’. Dat dat heimelijk ventje eens voor eigen deur keert ipv nikszeggende commentaar te geven over een ander
Arm arm schaap, ik ben beschaamd in zijn plaats
Bol het af heimelijk ventje
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Ach ach, Leko moest spelers als Djene, Pulido en Bamba ook niet. Ze zitten nu allemaal bij betere clubs als de onze.
Nie zievere, speile!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Winnen vanavond is bijna al een must.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door lindoke »

Pffffft.......ik wacht al sinds de openingswedstrijd tegen Gent om hen een goede wedstrijd te zien spelen. Mag het nog eens een keer alstublieft???
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

toyotacorolla schreef: 23 nov 2020, 08:47 Winnen vanavond is bijna al een must.
Idd, mits winst ontstaat er een mooi kloofje met de laatste 2 (moeskroen en beveren).
Echter onze laatste uitmatchen indachtig, ...
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Antismurf »

Zonder De Ridder, ik vrees dat we dat toch zullen merken in het spelbeeld. Hopelijk kan Colombatto zichzelf overstijgen (ervan uitgaand dat hij speelt, wie weet met wat voor tactische meesterzetten Muscat ons zal verrassen). Volgens de trainer speelt het verleden niet bij echte profs, ik hoop nochtans dat wie onder Brys niet of nauwelijks aan de bak kwam, zich zal willen bewijzen vanavond. Hopelijk blijven we na vandaag toch ook een hele tijd van maandagavondvoetbal gespaard, ik blijf het een bizar gegeven vinden.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Positivo »

Antismurf schreef: 23 nov 2020, 11:23 Zonder De Ridder, ik vrees dat we dat toch zullen merken in het spelbeeld. Hopelijk kan Colombatto zichzelf overstijgen (ervan uitgaand dat hij speelt, wie weet met wat voor tactische meesterzetten Muscat ons zal verrassen). Volgens de trainer speelt het verleden niet bij echte profs, ik hoop nochtans dat wie onder Brys niet of nauwelijks aan de bak kwam, zich zal willen bewijzen vanavond. Hopelijk blijven we na vandaag toch ook een hele tijd van maandagavondvoetbal gespaard, ik blijf het een bizar gegeven vinden.
Colombatto, Brijs zal hem graag zien spelen (onvoldoende volgens Brijs voor jupiler pro league). Heel veel mis is Brijs nooit geweest. Ik ben trouwens benieuwd in voorkomend geval , hoeveel minuten het duurt voor Colombatto een gele kaart pakt.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Roman »

Een overwinning vanavond lijkt me, onze uitreputatie en de omstandigheden (Tex/De Ridder) indachtig, vrijwel utopisch ! Een gelijkspel zou al een geweldige opsteker zijn met het oog op de twee daaropvolgende "levensbelangrijke" matchen en het daaropvolgend programma.
Vanavond een goede prestatie, al of niet met puntengewin, gevolgd door een 6/6 is noodzakelijk, zo niet : een "kanarie" voor de kat en richting 1B.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Positivo schreef: 23 nov 2020, 11:36
Colombatto, Brijs zal hem graag zien spelen (onvoldoende volgens Brijs voor jupiler pro league). Heel veel mis is Brijs nooit geweest. Ik ben trouwens benieuwd in voorkomend geval , hoeveel minuten het duurt voor Colombatto een gele kaart pakt.
Wanneer heeft hij dat gezegd ? Bij de komst van Colombatto zei Brys dat dat waarschijnlijk de jongen was waar hij het meest van verwachtte.
Dit seizoen is hij inderdaad ondermaats. De voorgaande matchen tonen dat zonder de Ridder deze ploeg op de laatste of voorlaatste plaats van het klassement thuishoort.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Jacques »

Ik denk niet dat Brys Colombatto te min vond. Het duurde wel tot Charleroi vooraleer hij hem gebruikte, maar nadien toch veel aan bod gekomen. Er zijn er anderen die minder aan bod zijn gekomen (Lee, Ito, Lucas, Konaté) (en die verdwijnen ook nu weer uit beeld bij intussen de 4de trainer, dat terzijde). Een vroege gele kaart is bij Colombatto helaas altijd een risico. Zeker bij deze trainer. De domheid waarmee wij gele (en rode) kaarten pakken is onvoorstelbaar. Verder fingers crossed dat Mmaee straks niet in de basis start. Anders kunnen we na een kwartier alweer inpakken.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie