Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Alles over de wedstrijden van STVV
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door metser »

Waasland wint met 0. 2
op chalala......we zijn ver van huis als je het mij vraagt. Nieuwe trainer zijn opdracht word van in het begin zwaar gehypothekeerd.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Tompie »

En dan maar hopen dat je niet laatste staat moest er alsnog een volgende coronagolf komen en ze de stekker eruit trekken... Als de helft van de competitie gespeeld is, telt de rangschikking dan eventueel als eindrangschikking dacht ik gelezen te hebben.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Johan »

Hopelijk een trainer die Suzuki in zijn hooft kan prenten dat hij geen DIVA is, in mijn ogen de meest waardeloze spits die al gezien heb.
Na vandaag vrees ik dat het vroegtijdig over en uit is. Nu naar Brugge , ik hou mijn hart vast. Tateishi en Pinto oogsten wat zij gezaaid hebben.Zonder Belgische kenner van onze competitie als trainer zal het een moeilijke bevalling worden.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Jack »

omeloe schreef:
AirMontella schreef: 02 dec 2020, 07:49 @jack, als hier niet tegen opgetreden wordt, was dit mijn laatste biijdrage op dit forum.
Jack is al een hele tijd op pensioen . Het is Tom on command . Tom zoekt spijtig genoeg nu een opvolger , hij doet dit uitstekend . Alleen ingrijpen als het echt nodig was .
Inderdaad. Dat is nu toch al wel paar jaar geleden.
Blijf de oprichting van het alternatief forum nog altijd een van mijn beste zetten vinden. Al zeg ik 't zelf. :)

Het is ook altijd mijn visie geweest zo weinig mogelijk in te grijpen, naar 't einde toe kreeg ik 't met bepaalde zaken moeilijker en moeilijker.
Tompie heeft dat alleszins fantastisch gedaan.
Zou ik 't weer over nemen...neh, toch maar niet.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door STimVV »

metser schreef: 02 dec 2020, 18:49 Waasland wint met 0. 2
op chalala......we zijn ver van huis als je het mij vraagt. Nieuwe trainer zijn opdracht word van in het begin zwaar gehypothekeerd.
STVV pakt op verplaatsing 2 op 21.
Beveren pakt dus vandaag meer punten op verplaatsing dan wij in het hele seizoen samen, tot nu... :roll:
Beveren heeft nu 8 op 21 op verplaatsing.
Moeskroen 5 op 18.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door voetballiefhebber »

Ik begin echt apathisch te worden tegenover STVV. Dit is me nog nooit overkomen. Ik was zelfs blij dat Waasland Beveren vandaag won en ik hoop zelfs dat Moeskroen komend weekend wint. Dan is de bodem helemaal bereikt en staat het klasseduo Tateishi-Pinto helemaal waar ze verdienen te staan.

Dan heb je ook Limburg boven en onder in dezelfde competitie. Dit STVV, daar geef ik geen cent meer voor. Ze moeten dringend gaan versterken in januari en er zullen er wel een paar komen. Ik durf er niet aan denken met wat voor spelers ze weer aan komen draven.
Als het een Belg is, komt die een club als Lierse Kempenzonen en wellicht is het een speler die daar met moeite de bank haalt. Speler genre Troonbeeckx. Als het een buitenander is, dan zal het wel een jonge gast zijn uit een beloftenploeg. Dan komen ze weer aandraven met managers die weten dat ze op Stayen dik betalen voor minderwaardige spelers.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 11: Moeskroen - STVV (tijdstip?)

Bericht door Willy Roelands »

:geel: Pechvogels van de week waren 11 kanaries.
Hopelijk worden hun punten bij weilen wat reicher.
Plaats reactie