Tateishi buiten!

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Tateishi buiten!

Bericht door tesneusdoek »

Wordt het niet tijd om de echte verantwoordelijke voor het sportieve wanbeleid en de weggesmeten miljoenen terug naar Tokyo te sturen en te vervangen door iemand die wel iets van voetbal kent? Wie kan als Technisch Directeur ons schip nog redden?
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Geel-Blauw »

Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen maar ik heb heimwee naar Bormans
Nie zievere, speile!
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Tateishi buiten!

Bericht door STimVV »

Het is heel duidelijk dat Tateishi het grootste probleem is in onze club.
Deze topic zou dus bovenaan op het forum moeten staan tot'm buiten ligt. Maar als DMM ook maar enige voeling had met deze club en inziet wat dieje kwispel hier uitsteekt was dat al gebeurd.
Nobody cares in fucking Tokyo.
Maar ik onderschrijf met plezier deze topic.
TATEISHI OUT!

De miserie is begonnen in de winterstop waar Bezus en DeNorre niet vervangen werden op een moment dat we op PO1 koers zaten. Sindsdien zijn er MIL-JOE-NEN uitgegeven en gingen we er élke transferperiode op achteruit. Elke tranfersperiode sindsdien was een drama.
Ongelooflijk wat een soep die mens er van gemaakt heeft de laatste 24 maanden.
En dan zwijgen we nog over zijn onvermogen om te kunnen communiceren waardoor de kloof met de achterban onherstelbaar is.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Johan »

Tateishi BUITEN.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Tateishi buiten!

Bericht door voetballiefhebber »

Tateishi buiten! Helaas gaan ze hier in Japan geen oren naar hebben.

Nog nooit in mijn leven was ik zo blij dat de tegenstand won. Ik begin erg gelaten te worden en was blij dat Waasland-Beveren is gaan winnen in Charleroi. Nu hoop ik dat Moeskroen wint tegen Waasland-Beveren. Dan staat STVV laatste en is symbolisch de bodem helemaal bereikt.

Club Brugge draait tot hiertoe ook niet echt, maar zaterdag zullen ze een vertrouwensboost krijgen. STVV won in de geschiedenis nooit bij Club Brugge, won dit seizoen nog geen uitmatch en staat helemaal onderin de rangschikking.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Jan Bulder »

Dit behoeft geen verdere motivering meer:

Tateishi buiten!
Tateishi out!
Tateishi 解任!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Tateishi buiten!

Bericht door voetballiefhebber »

Ik zag op TVL dat niemand van de club voor de camera wou reageren. Dan bewijs je nogmaals dat je heel zwak bent als bestuur om dit niet te doen.
Ik ken geen enkele club die niet communiceert in de media. Zelf heb ik nog nooit een reportage van STVV gezien op Eleven Sports. De meeste clubs leveren af en toe content, maar van STVV komt er nooit iets. Hoe wil je nu sympathie opwekken? Ik denk dat de sympathie die er vroeger wel vaak was bij andere clubs, nu helemaal weg is.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Krisaias »

voetballiefhebber schreef: 02 dec 2020, 20:48 STVV won in de geschiedenis nooit bij Club Brugge
Niet helemaal correct. Nooit in eerste klasse en nooit in het Olympia/Jan Breydelstadion, maar in het seizoen 1956-1957 (toen de Kanaries voor het eerst van tweede klasse naar eerste promoveerden) wonnen we op de Klokke met 0-1. Doelpunt van Toine Leenders en enige uitzege ooit tegen Club Brugge.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Jones »

Onze bobo’s lijken zo schichtig als een schizofreen. Ofwel hebben ze Trump-allures. 1 van de 2
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Jean-Paul »

Ik begrijp dat jullie Tateishi buiten willen maar waarom stuurt DMM een directeur die niet over de nodige talenkennis beschikt om in België via een voetbalclub hun business proberen uit te breiden?
Er is amper tot geen communicatie, elk interview gebeurt in het Japans en buiten enkele zakelijke partners is er niemand die de taal beheerst.
DMM heeft de nodige financiële impact maar heeft buiten de overname geen poging gedaan om de club op sportief gebied te versterken.
Wat zijn de doelstellingen van DMM want hun directeur bezorgt enkel negatieve reclame waar vele investeerders op termijn gaan afhaken.
Er zijn genoeg elementen aanwezig om de onbekwaamheid vast te stellen op gebied van sportief beleid om de heren Tateishi en Pinto te ontslaan, echter er worden geen nodige stappen ondernomen.
De verantwoordelijkheid ligt dus enkel bij de top van DMM maar vanuit Tokyo komen we zoveel te weten als op een kerkhof.
Dan is er ook nog eens de vraag of RD nog enig aandeel in de club heeft , wel is zeker dat hij nog genoeg informatie bezit via communicatie met de Japanners en de reportage waar hij de supporters mededeelt dat ze op hun beide oren mogen slapen mits DMM ingrijpt wanneer het dreigt mis te lopen.
Momenteel zitten we in deze situatie en is de sportieve staf al doorgestuurd maar dat was eigenlijk al een uitgemaakte zaak na de wedstrijd op Beerschot maar men had tijd nodig om een coach te overhalen om naar het chaotisch en mysterieuze Stvv te komen.
Wij supporters kunnen enkel maar gissen naar de waarheid maar het is eigenlijk jammer dat bv een Meekers niet over de nodige macht mag beschikken om tenminste de communicatie te verzorgen en de supporters op de hoogte te stellen welke toekomst onze club heeft en wat we de komende jaren mogen verwachten.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Brusselmans »

RACISME, deze topic !!!!!!!!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Tateishi buiten!

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef: 03 dec 2020, 06:04 RACISME, deze topic !!!!!!!!
Ach zwegt dzjee, se kiekefretter! :grappig: :lollig:
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Tateishi buiten!

Bericht door STimVV »

Heeft er iemand nog een link naar dat artikel waar er een rangschikking werd gemaakt op basis van de transferuitgaves? En waarbij STVV 6e stond?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Brusselmans »

tesneusdoek schreef: 03 dec 2020, 10:54
Brusselmans schreef: 03 dec 2020, 06:04 RACISME, deze topic !!!!!!!!
Ach zwegt dzjee, se kiekefretter! :grappig: :lollig:
Got oech wasse, vaale kaulputter !
Noch liever aids en covid, dan ne supporter van kebabfretters !
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Tateishi buiten!

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef: 03 dec 2020, 14:15
tesneusdoek schreef: 03 dec 2020, 10:54
Brusselmans schreef: 03 dec 2020, 06:04 RACISME, deze topic !!!!!!!!
Ach zwegt dzjee, se kiekefretter! :grappig: :lollig:
Got oech wasse, vaale kaulputter !
Noch liever aids en covid, dan ne supporter van kebabfretters !
Da's al voul beter, sè...a dje oech mor ewa vuuëgt en ginne vale klap vertelt! :grappig:
PS Voul sterkte be oer ziktes! :hug:
Plaats reactie