De degradatiestrijd

Alles over de wedstrijden van STVV

Wie degradeert?

Cercle Brugge
21
17%
Waasland-Beveren
23
19%
Zulte-Waregem
2
2%
Moeskroen
36
29%
KV Mechelen
10
8%
STVV
29
24%
Andere
2
2%
 
Totaal aantal stemmen: 123

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De degradatiestrijd

Bericht door lindoke »

BoemBoem schreef: 16 jan 2021, 19:07 Ale,
Op Genk moeten we niet rekenen vandaag.
Zelfs met 10 nu :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De degradatiestrijd

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef: 16 jan 2021, 19:10
BoemBoem schreef: 16 jan 2021, 19:07 Ale,
Op Genk moeten we niet rekenen vandaag.
Zelfs met 10 nu :grappig:
Ik had het er dan ook letterlijk 10sec na de kaart opgezet ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De degradatiestrijd

Bericht door lindoke »

BoemBoem schreef: 16 jan 2021, 19:14
lindoke schreef: 16 jan 2021, 19:10
BoemBoem schreef: 16 jan 2021, 19:07 Ale,
Op Genk moeten we niet rekenen vandaag.
Zelfs met 10 nu :grappig:
Ik had het er dan ook letterlijk 10sec na de kaart opgezet ;)
:toppie:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De degradatiestrijd

Bericht door enerkey »

Als ge op G*nk moet tellen hebt ge het vlaggen zoals gewoonlijk. :roll:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De degradatiestrijd

Bericht door lindoke »

Ben ook naar WB-ZW aan het kijken. Wat een belachelijk, lichte penalty dat die krijgen zeg :grappig: Hopelijk worden we morgen ook zo vlot geholpen :P
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: De degradatiestrijd

Bericht door smol »

Ben eens benieuwd of Maes zijn helderziendheid gaat uitkomen. Ik vrees dat je met 34 punten eraan bent dit seizoen.
nastase
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2021, 13:46
Supporter van: STVV

Re: De degradatiestrijd

Bericht door nastase »

Moeskroen wint en Waasland verliest.
Waasland krijgt toch een tik.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: De degradatiestrijd

Bericht door stvvilvoorde »

Maar 1 remedie, winnen van OHL.
Het is inderdaad behoorlijk warm onderin, en ik ben nog altijd niet overtuigd dat 34 punten altijd genoeg is.
Andere jaren stond er nu een ploeg onderin die amper 10 punten had, dat is dit jaar niet het geval.
En dan nog te zwijgen over dat covid spook dat rondhangt.
Competitie nu evt aflasten is met definitieve stand.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De degradatiestrijd

Bericht door lindoke »

Ik denk dat het stilaan duidelijk wordt dat de clubs die zich dit seizoen willen redden er niet gaan komen aan het tempo van 1 wedstrijd op 3 te winnen. Neen, degene die zich gaan redden gaan degene zijn die in januari minstens een 9/9 en liefst een 12/12 gaan halen. Minder dan een 9/9 gaat niet genoeg zijn om uit de problemen te blijven. De ploegen onderaan blijken ineens van iedereen te kunnen winnen of verliezen.

Maes denk dat 34 punten genoeg gaat zijn om niet bij de laatste 2 te zijn? Ik denk dat het dit seizoen kwestie gaat zijn van 40 punten te halen om zeker te zijn. De twee laatste gaan volgens mij zelfs meer dan 34 punten halen dit seizoen.

Tegen OHL moet de eerste 3 punter zijn in een reeks van 4 opeenvolgende winstpartijen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: De degradatiestrijd

Bericht door Stvv_eng »

lindoke schreef: 16 jan 2021, 23:53 Ik denk dat het stilaan duidelijk wordt dat de clubs die zich dit seizoen willen redden er niet gaan komen aan het tempo van 1 wedstrijd op 3 te winnen. Neen, degene die zich gaan redden gaan degene zijn die in januari minstens een 9/9 en liefst een 12/12 gaan halen. Minder dan een 9/9 gaat niet genoeg zijn om uit de problemen te blijven. De ploegen onderaan blijken ineens van iedereen te kunnen winnen of verliezen.

Maes denk dat 34 punten genoeg gaat zijn om niet bij de laatste 2 te zijn? Ik denk dat het dit seizoen kwestie gaat zijn van 40 punten te halen om zeker te zijn. De twee laatste gaan volgens mij zelfs meer dan 34 punten halen dit seizoen.

Tegen OHL moet de eerste 3 punter zijn in een reeks van 4 opeenvolgende winstpartijen.
Laten we de reeks morgen starten met winst tegen OHL om dan woensdag te winnen tegen een inspiratieloos/verzwakt Kortrijk 💪 Laten we hopen dat de sleutelspelers ook niet geel pakken want er staan er enkele op het punt weer een schorsing te bemachtigen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: De degradatiestrijd

Bericht door toyotacorolla »

We gaan er niet komen, jammer.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De degradatiestrijd

Bericht door Halenaar »

toyotacorolla schreef: 17 jan 2021, 00:20 We gaan er niet komen, jammer.
Moesten we er komen, zou je dan nooit meer een stap in Stayen willen zetten?

Groetjes van een supporter.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De degradatiestrijd

Bericht door Halenaar »

Genk speelde trouwens zijn wedstrijd onder voorbehoud, helemaal terecht ook. Vrij grote kans toch dat de wedstrijd opnieuw moet gespeeld worden als ik Van den Brom zo hoor.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De degradatiestrijd

Bericht door enerkey »

Halenaar schreef: 17 jan 2021, 01:18 Genk speelde trouwens zijn wedstrijd onder voorbehoud, helemaal terecht ook. Vrij grote kans toch dat de wedstrijd opnieuw moet gespeeld worden als ik Van den Brom zo hoor.
Larie en apekool vrees ik.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De degradatiestrijd

Bericht door lindoke »

Als je dat veld gezien hebt kan ik dat best begrijpen. Dat was gewoonweg niet bespeelbaar. Op die manier verliest de meest technisch bekwame ploeg al zijn troeven om te domineren en een logische overwinning te halen. Ik hoop dat Genk hier een serieuze zaak van maakt en kan winnen voor de groene tafel.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie