Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

vdl schreef: 22 jan 2021, 10:08
BoemBoem schreef: 22 jan 2021, 10:01
vdl schreef: 21 jan 2021, 22:46
BoemBoem schreef: 21 jan 2021, 22:23
nepike schreef: 21 jan 2021, 22:09 Staat op zen FB pagina , en op de insta van hesbania zie ik de post van mmaae niet
Pagina 82 staat toch ne foto?!

En als het dan nog niet duidelijk is,

Mmae doet een ‘waar of niet waar’ vragenronde via zijn Instagram.

Op de vraag of STVV de beste supporters heeft reageert hij met MDR. Wat eigenlijk hetzelfde is als zich een breuk lachen. Niet meteen een slimme zet dus. Misschien heeft hij de lamkel zé griep te pakken?
Stvv heeft ook niet de beste supporters, dus dat was ook om te lachen.
Dat hij hier steeds wordt afgebroken om zijn sociaal media gebruik zegt al veel.
Beoordeel een speler op zijn spel, de rest telt niet.
Zijn prestaties op het veld zijn de eerste reden om hem liever in een ander shirt te zien spelen.
Zijn prestaties op social media bevestigen dit enkel.
Meer dan dat zegt dat niet, mijne beste.
Hij kon de vraag ook negeren of antwoorden dat het goede supporters waren. Geen haan die gekraaid had.

Hij zet die dingen erop, niemand anders.
Mboyo werd hier ook al afgemaakt voor hij 1 wedstrijd had gespeeld, nu is hij de held.
Laat Mmae eens spelen onder een deftige coach
Amai, het worden nogal snel helden in uw ogen.
Mboyo mag er 20 inleggen, zal nooit een held zijn voor mij. Desalniettemin vind ik hem op het terrein een grote meerwaarde voor het ogenblik.

Mmae heeft goede machten gespeeld voor ons, maar die wegen niet op tegen de slechte. Als verdediger is hij te nonchalant en te traag voor zijn manier van spelen.
Als je dan overal gaat verkondigen dat een topclub uw doel is. Tja, dat hij eerst maar eens in de ploeg raakt en zichzelf bewijst onder een goede coach.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

vdl schreef: 22 jan 2021, 10:08
BoemBoem schreef: 22 jan 2021, 10:01
vdl schreef: 21 jan 2021, 22:46
BoemBoem schreef: 21 jan 2021, 22:23
nepike schreef: 21 jan 2021, 22:09 Staat op zen FB pagina , en op de insta van hesbania zie ik de post van mmaae niet
Pagina 82 staat toch ne foto?!

En als het dan nog niet duidelijk is,

Mmae doet een ‘waar of niet waar’ vragenronde via zijn Instagram.

Op de vraag of STVV de beste supporters heeft reageert hij met MDR. Wat eigenlijk hetzelfde is als zich een breuk lachen. Niet meteen een slimme zet dus. Misschien heeft hij de lamkel zé griep te pakken?
Stvv heeft ook niet de beste supporters, dus dat was ook om te lachen.
Dat hij hier steeds wordt afgebroken om zijn sociaal media gebruik zegt al veel.
Beoordeel een speler op zijn spel, de rest telt niet.
Zijn prestaties op het veld zijn de eerste reden om hem liever in een ander shirt te zien spelen.
Zijn prestaties op social media bevestigen dit enkel.
Meer dan dat zegt dat niet, mijne beste.
Hij kon de vraag ook negeren of antwoorden dat het goede supporters waren. Geen haan die gekraaid had.

Hij zet die dingen erop, niemand anders.
Mboyo werd hier ook al afgemaakt voor hij 1 wedstrijd had gespeeld, nu is hij de held.
Laat Mmae eens spelen onder een deftige coach
Mboyo heel ander verhaal en niemand heeft gezegd dat Mboyo geen kwaliteiten had. Het is een kunst om woorden te verdraaien 😉
Mmaee heeft ondertussen al 5-6 coaches gehad. Waaronder de halfgod Brys 😉 Nooit iets van kwaliteit gemerkt... en ja kwaliteit is niet enkel op een match te meten want iedere miniem speelt ook wel eens een topmatch 😅
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Timme »

BoemBoem schreef: 22 jan 2021, 10:14
vdl schreef: 22 jan 2021, 10:08
BoemBoem schreef: 22 jan 2021, 10:01
vdl schreef: 21 jan 2021, 22:46
BoemBoem schreef: 21 jan 2021, 22:23
Pagina 82 staat toch ne foto?!

En als het dan nog niet duidelijk is,

Mmae doet een ‘waar of niet waar’ vragenronde via zijn Instagram.

Op de vraag of STVV de beste supporters heeft reageert hij met MDR. Wat eigenlijk hetzelfde is als zich een breuk lachen. Niet meteen een slimme zet dus. Misschien heeft hij de lamkel zé griep te pakken?
Stvv heeft ook niet de beste supporters, dus dat was ook om te lachen.
Dat hij hier steeds wordt afgebroken om zijn sociaal media gebruik zegt al veel.
Beoordeel een speler op zijn spel, de rest telt niet.
Zijn prestaties op het veld zijn de eerste reden om hem liever in een ander shirt te zien spelen.
Zijn prestaties op social media bevestigen dit enkel.
Meer dan dat zegt dat niet, mijne beste.
Hij kon de vraag ook negeren of antwoorden dat het goede supporters waren. Geen haan die gekraaid had.

Hij zet die dingen erop, niemand anders.
Mboyo werd hier ook al afgemaakt voor hij 1 wedstrijd had gespeeld, nu is hij de held.
Laat Mmae eens spelen onder een deftige coach
Amai, het worden nogal snel helden in uw ogen.
Mboyo mag er 20 inleggen, zal nooit een held zijn voor mij. Desalniettemin vind ik hem op het terrein een grote meerwaarde voor het ogenblik.

Mmae heeft goede machten gespeeld voor ons, maar die wegen niet op tegen de slechte. Als verdediger is hij te nonchalant en te traag voor zijn manier van spelen.
Als je dan overal gaat verkondigen dat een topclub uw doel is. Tja, dat hij eerst maar eens in de ploeg raakt en zichzelf bewijst onder een goede coach.
Hij mag dat zo snel mogelijk bewijzen, op een ander weliswaar. Zelfs al speelt hij daar de pannen van het dak, ik zal hem niet missen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Is dit nu niet allemaal wat overdreven voor godbetert een bericht op instagram? Van alle stommiteiten die Mmaee de laatste 12 maanden op en naast het veld heeft begaan, vind ik dit nog het minst erg. Cancel culture op zijn smalst. :roll:
Laatst gewijzigd door Jacques op 22 jan 2021, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door AirMontella »

Los van wat hij gisteren op Instagram deed of niet. Slim was het niet, zeker niet met zijn huidige status in de club en naar de fans toe, maar ok... er zijn andere spelers die ook al stommiteiten uitgehaald hebben op social media.

Mmaee mag een voorbeeld nemen aan de ingesteldheid van Buatu. Is geregeld van de bank naar de basis en weer terug verhuisd, maar bleef zonder morren werken en zich tonen op training. En nu is hij al weken op topniveau.

Maar dat zal nooit gebeuren, want Samy is te vol van zichzelf. Ik zie hem liefst ook vertrekken om plaats te maken voor Van Helden, Mindombe of Lathouwers.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Slim was het zeker niet, maar om hier nu zoveel spel over te maken, vind ik zo flauw. Er waren de voorbije maanden 101 betere redenen om hem naar B kern te sturen of contract te ontbinden. Ik vind het allemaal zo overdreven. Vroeger zat het er ook soms bovenarms op tussen spelers en supporters (met Hayen en Vrancken o.a.), dat bleef nooit lang hangen en er zijn al zeker geen spelers voor naar de B kern verwezen of ontslagen. Er zijn nog veel ergere zaken gebeurd waar amper tegen werd opgetreden (o.a. Van Houdt en de rotonde in Melveren). Nu zit iedereen met een vergrootglas op die sociale media en beginnen ze meteen over respect en oprechtheid. Jonges toch, doe es allemaal wa rustig, 't is ne f*cking instagrampost. :roll:

Zolang hij morgen niet in een Genk truike afkomt, valt het allemaal nog mee. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 22 jan 2021, 10:59 Slim was het zeker niet, maar om hier nu zoveel spel over te maken, vind ik zo flauw. Er zijn de voorbije maanden 101 betere redenen om hem naar B kern te sturen of contract te ontbinden. Ik vind het allemaal zo overdreven. Vroeger zat het er ook soms bovenarm op tussen spelers en supporters (met Hayen en Vrancken o.a.), dat bleef nooit lang hangen en er zijn al zeker geen spelers voor naar de B kern verwezen of ontslagen. Nu zit iedereen daar met een vergrootglas op en beginnen ze meteen over respect en oprechtheid. Jonges toch, doe es allemaal wa rustig, 't is ne f*cking instagrampost. :roll:

Zolang hij morgen niet in een Genk truike afkomt, valt het allemaal nog mee. :mrgreen:
Ik heb toch nooit geweten dat een speler van ons zo expliciet even de eigen supporters ging belachelijk maken.

En er is ook geen duidelijke reden voor he, ananaskop zit al twee maanden in de tribune met een blessure. Niemand heeft de afgelopen twee maanden commentaar op hem gehad, kan ook moeilijk als hij niet speelt. Dat je bijvoorbeeld vlak na een match in aanvaring komt met supporters zou ik nog kunnen begrijpen en plaatsen maar dit...

Nee, meneertje Mmae, met al zijn pretentie en narcisme, wou gewoon een relletje ontsteken gisteren. Hij wist maar al te goed dat zijn post niet in dank ging afgenomen worden.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef: 22 jan 2021, 10:59
Zolang hij morgen niet in een Genk truike afkomt, valt het allemaal nog mee. :mrgreen:
Zolang hij bij STVV is niet nee, maar G*nk mag hem altijd komen ophalen en liefst direct een basisplaats geven... ;)
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Yellow Feaver »

Jacques schreef: 22 jan 2021, 10:59 Slim was het zeker niet, maar om hier nu zoveel spel over te maken, vind ik zo flauw. Er waren de voorbije maanden 101 betere redenen om hem naar B kern te sturen of contract te ontbinden. Ik vind het allemaal zo overdreven. Vroeger zat het er ook soms bovenarms op tussen spelers en supporters (met Hayen en Vrancken o.a.), dat bleef nooit lang hangen en er zijn al zeker geen spelers voor naar de B kern verwezen of ontslagen. Er zijn nog veel ergere zaken gebeurd waar amper tegen werd opgetreden (o.a. Van Houdt en de rotonde in Melveren). Nu zit iedereen met een vergrootglas op die sociale media en beginnen ze meteen over respect en oprechtheid. Jonges toch, doe es allemaal wa rustig, 't is ne f*cking instagrampost. :roll:

Zolang hij morgen niet in een Genk truike afkomt, valt het allemaal nog mee. :mrgreen:
Ook nog steeds de reden waarom ik het persoonlijk nooit zal hebben voor bovenstaanden. Al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat Hayen zich de match erna bij u kwam excuseren ;).
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Wat een verschil trouwens met Boli ook. Had veel meer argumenten om met de supporters in de clinch te gaan dan ananas.

Werd altijd enorm hard aangepakt hier, tot aan het belachelijke toe zelfs. Kreeg enorm veel verwijten naar zijn hoofd geslingerd, maar bleef nederig, vriendelijk en hard werken.

Uiteindelijk bewees hij iedereen hun ongelijk, en vertrok hij hier met enorm veel respect en dankbaarheid van de supporters uit.

Wat een verschil in klasse.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Jacques schreef: 22 jan 2021, 10:59 Slim was het zeker niet, maar om hier nu zoveel spel over te maken, vind ik zo flauw. Er waren de voorbije maanden 101 betere redenen om hem naar B kern te sturen of contract te ontbinden. Ik vind het allemaal zo overdreven. Vroeger zat het er ook soms bovenarms op tussen spelers en supporters (met Hayen en Vrancken o.a.), dat bleef nooit lang hangen en er zijn al zeker geen spelers voor naar de B kern verwezen of ontslagen. Er zijn nog veel ergere zaken gebeurd waar amper tegen werd opgetreden (o.a. Van Houdt en de rotonde in Melveren). Nu zit iedereen met een vergrootglas op die sociale media en beginnen ze meteen over respect en oprechtheid. Jonges toch, doe es allemaal wa rustig, 't is ne f*cking instagrampost. :roll:

Zolang hij morgen niet in een Genk truike afkomt, valt het allemaal nog mee. :mrgreen:
Niemand heeft em naar de B-kern gestuurd. Dit is provoceren hoe je het draait of keert. Hij wou dit zeggen, zijn volste recht, maar dan gaat em op de blaren zitten 😉
Wat mij betreft is dit niet het ergste neen dat niet, maar het is een opstapeling van dingen. Dat een speler met zn gsm achter het stuur zit zou mij nog minder kunnen schelen, want dat gaat de supporter uiteindelijk niks aan.

En dat het door de pers wordt opgepakt kan ik nog minder aan doen 😑 Hoe dan ook, Mmaee mocht voor dit incident al beschikken van 95% van de supporters. De enigste reden dat ie überhaupt speelde hiervoor was het gebrek aan Belgen. Dat probleem is nu opgelost
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

Stvv_eng schreef: 22 jan 2021, 11:17
Jacques schreef: 22 jan 2021, 10:59 Slim was het zeker niet, maar om hier nu zoveel spel over te maken, vind ik zo flauw. Er waren de voorbije maanden 101 betere redenen om hem naar B kern te sturen of contract te ontbinden. Ik vind het allemaal zo overdreven. Vroeger zat het er ook soms bovenarms op tussen spelers en supporters (met Hayen en Vrancken o.a.), dat bleef nooit lang hangen en er zijn al zeker geen spelers voor naar de B kern verwezen of ontslagen. Er zijn nog veel ergere zaken gebeurd waar amper tegen werd opgetreden (o.a. Van Houdt en de rotonde in Melveren). Nu zit iedereen met een vergrootglas op die sociale media en beginnen ze meteen over respect en oprechtheid. Jonges toch, doe es allemaal wa rustig, 't is ne f*cking instagrampost. :roll:

Zolang hij morgen niet in een Genk truike afkomt, valt het allemaal nog mee. :mrgreen:
Niemand heeft em naar de B-kern gestuurd. Dit is provoceren hoe je het draait of keert. Hij wou dit zeggen, zijn volste recht, maar dan gaat em op de blaren zitten 😉
Wat mij betreft is dit niet het ergste neen dat niet, maar het is een opstapeling van dingen. Dat een speler met zn gsm achter het stuur zit zou mij nog minder kunnen schelen, want dat gaat de supporter uiteindelijk niks aan.

En dat het door de pers wordt opgepakt kan ik nog minder aan doen 😑 Hoe dan ook, Mmaee mocht voor dit incident al beschikken van 95% van de supporters. De enigste reden dat ie überhaupt speelde hiervoor was het gebrek aan Belgen. Dat probleem is nu opgelost
Diezelfde geweldige supporters, die ook wel eens in de spiegel mogen kijken, als ze hun rug draaien naar de spelers na een verloren wedstrijd tegen Genk.
Of ongeoorloofd wedstrijden stilleggen.
Veel andere supporters denken er anders over.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door AirMontella »

Afbeelding



Case closed.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lakie »

AirMontella schreef: 22 jan 2021, 11:34 Afbeelding



Case closed.
Yep... nu hopelijk nog snel 'outgoing transfer confirmed' ;)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Zo simpel kan het zijn ook al is het onder druk 😉
Plaats reactie