Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Pol Garcia: Muscat mag hier misschien niet meer zijn, maar Tateishi en Pinto wel nog steeds en die lijken minstens evenveel boter op het hoofd te hebben. Als Pol op vraag van Tateishi plaats moest maken voor nen omhooggevallen suggelkl**t als Mmaee, dan begrijp ik best dat hij nog steeds weg wou. Als ge het gevoel hebt gehad dat ze u een mes in uw rug hebben gestoken, dan gaat dat niet zomaar op 1-2-3 weg. Een geval van "vertrouwen komt te voet en gaat te paard". Een contract is in zo'n situatie ook maar een contract: een verbintenis tussen werkgever en werknemer met bepaalde wederzijdse afspraken/verplichtingen en niets meer. Chapeau voor hem dat hij nog zo professioneel is gebleven. Tateishi en Pinto hebben gewoon hun eigen ruiten ingegooid in dit dossier. Dit is het gevolg van desastreus beleid in de voorbije mercato's waar vaste waardes plaats moesten maken voor (in het beste geval) talenten en (in het slechtste geval) clowns.
Overdrijven is een kunst
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

lakie schreef: 25 jan 2021, 10:48 Ik ben niet tegen huren. Maar 6 maanden? Huur hem dan voor anderhalf jaar ofzo?
Hij gaat geen enkele match spelen zeg ik u.
Komt eind januari, dan nog wat aanpassen aan België, aan Sint-Truiden, aan STVV, aan de Jupiler Pro League, enzovoort.
En wat weet je dan? Niks...
Je ziet hem al trainen, je kan zien hoe hij met de overgang omgaat en je ziet of de coach er vertrouwen in heeft.
Ik zou ook niet al te zeker zijn dat ie niet speelt hoor. De rechtsback positie wordt opgevuld door een centrale verdediger en defensieve middenvelder...
Ik zie ze ook liever voor een jaar huren maar dan heb je een gevalletje Nakamura die hier eigenlijk al een jaar te lang rondloopt.
lakie schreef: 25 jan 2021, 10:48 Mja ik vind dat zever. Hij heeft nog 1,5 jaar contract. En Muscat heeft het verkloot he, niet Maes. Muscat is er niet meer, Maes wel.
Muscat of niet, het vertrouwen van de speler is beschadigd. Ook moeten we niet vergeten dat het een lucratief bod was. Veel hoger loon heb ik me laten vertellen, zon, strand, spaanse taal. Heel interessant. Mij mogen ze gratis aanwerven om hun social media te managen :grappig:
lakie schreef: 25 jan 2021, 10:48 Ik geloof u. Maar 6 miljoen vind ik mooi voor Cacace. Met minstens de clausule van seizoen hier uit te doen.
Zoals ik hier al zei: Ik had hem ook verkocht, maar de club wou dus niet.
lakie schreef: 25 jan 2021, 10:48 Voila, je haalt het aan. Genk laat hem niet zo maar gaan. Is zelfs geen bankzitter meer... Daar kan het blijkbaar wel? Want Wouters wil ook weg...
Verschil hier is Wouters wil weg naar de rivaal. Hij heeft aanbiedingen van onder andere Beveren en Gent. Bij de een gaat hij wss degraderen en de ander weinig spelen van zodra de ploeg weer in vorm is. Genk wil dat ie naar Beveren gaat, hij wil niet. Nu speelt ie niet meer en zal dat ook niet meer gebeuren dit seizoen tenzij hij nog weggeraakt. Al bij al Wouters mag komen maar zeker geen cent meer betalen dan Beveren.

Als je Pol weigert te laten gaan speelt die dit seizoen toch niet meer en dan heb je hem alsnog niet kunnen gebruiken en heb je de transfersom ook laten schieten.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef: 25 jan 2021, 11:14
lindoke schreef: 25 jan 2021, 11:00 Wat Wouters betreft hoop ik echt vanuit de grond van mijn hart dat STVV geen cent afwijkt van wat ze initieel wouden bieden. Indien Genk bij zijn hoge vraagprijs blijft - want ik vermoed dat dit het probleem is - dan is het maar zo. Spijtig voor ons maar nog spijtiger voor die jongen omdat die wil spelen. Maar een knieval doen voor het " almachtige" Racing Genk........forget it. NO WAY!
Als ge graag iets wilt van mij, dat ik niet bepaald kwijt wil of niet onder de voeten ligt, en als er meerdere gegadigden zijn, dan bepaal ik de prijs. Mijn girlfriend with benefits van 27 bvb.
Als ik iets kwijt wil, waar ik echt graag vanaf wil en wat me onder de voeten ligt, en ik vind er niemand voor, bepaal jij de prijs. Mijn vrouw van 59 bvb.

Vul maar in welk hier van toepassing is.
Klopt, maar dan bepaal ik ook nog altijd wat ik wil en hoeveel ik er wil voor geven. Dan probeer ik wel iets gelijkaardigs op een ander te kopen voor de prijs die me aanstaat en blijf jij ermee zitten.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lakie »

Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 11:33 Je ziet hem al trainen, je kan zien hoe hij met de overgang omgaat en je ziet of de coach er vertrouwen in heeft.
Ik zou ook niet al te zeker zijn dat ie niet speelt hoor. De rechtsback positie wordt opgevuld door een centrale verdediger en defensieve middenvelder...
Ik zie ze ook liever voor een jaar huren maar dan heb je een gevalletje Nakamura die hier eigenlijk al een jaar te lang rondloopt.
Ja, inderdaad, maar Cauffriez deed het daar wel goed.
Dus vermoed ik dat hij toch terug 1e keuze zal worden op die positie.
Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 11:33 Muscat of niet, het vertrouwen van de speler is beschadigd. Ook moeten we niet vergeten dat het een lucratief bod was. Veel hoger loon heb ik me laten vertellen, zon, strand, spaanse taal. Heel interessant. Mij mogen ze gratis aanwerven om hun social media te managen :grappig:
Tuurlijk, ik versta Pol wel he... Maar hij zou het ook moeten begrijpen als de club niet zo maar mee zou werken aan een transfer op dit moment aan die prijs. Zoals ik al zei, ze tekenen een contract met hun volle verstand en liefst voor zoveel mogelijk jaar, want dan zijn ze zeker, moest er iets gebeuren...
Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 11:33 Zoals ik hier al zei: Ik had hem ook verkocht, maar de club wou dus niet.
Ah ok, ik dacht dat je bedoelde dat de meeste fans het niet wilden :)
Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 11:33 Verschil hier is Wouters wil weg naar de rivaal. Hij heeft aanbiedingen van onder andere Beveren en Gent. Bij de een gaat hij wss degraderen en de ander weinig spelen van zodra de ploeg weer in vorm is. Genk wil dat ie naar Beveren gaat, hij wil niet. Nu speelt ie niet meer en zal dat ook niet meer gebeuren dit seizoen tenzij hij nog weggeraakt. Al bij al Wouters mag komen maar zeker geen cent meer betalen dan Beveren.
STVV is toch geen rivaal van Genk? Voor de supporters ja, maar voor de club denk ik dat Gent dan bv. toch een grotere rivaal is.
En je denkt toch niet dat als Genk Garcia wou, hij nu nog hier was? Dan was hij ook weg hoor... En ook niet voor 2-3 miljoen.
Akkoord dat STVV niet meer moet betalen dan Beveren.
Stvv_eng schreef: 25 jan 2021, 11:33 Als je Pol weigert te laten gaan speelt die dit seizoen toch niet meer en dan heb je hem alsnog niet kunnen gebruiken en heb je de transfersom ook laten schieten.
Dat is dan ook in zijn nadeel. Ik zeg het, anderhalf jaar geblesseerd of in de b-kern? Dan geraakt hij ook niet zomaar weg.
En het is nu niet dat het een ongelooflijke transfersom was.
Waarmee ik niet wil zeggen dat hem in de b-kern zetten proper zou zijn, aangezien hij het zeer professioneel gespeeld heeft.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lakie »

lindoke schreef: 25 jan 2021, 11:56
Brusselmans schreef: 25 jan 2021, 11:14
lindoke schreef: 25 jan 2021, 11:00 Wat Wouters betreft hoop ik echt vanuit de grond van mijn hart dat STVV geen cent afwijkt van wat ze initieel wouden bieden. Indien Genk bij zijn hoge vraagprijs blijft - want ik vermoed dat dit het probleem is - dan is het maar zo. Spijtig voor ons maar nog spijtiger voor die jongen omdat die wil spelen. Maar een knieval doen voor het " almachtige" Racing Genk........forget it. NO WAY!
Als ge graag iets wilt van mij, dat ik niet bepaald kwijt wil of niet onder de voeten ligt, en als er meerdere gegadigden zijn, dan bepaal ik de prijs. Mijn girlfriend with benefits van 27 bvb.
Als ik iets kwijt wil, waar ik echt graag vanaf wil en wat me onder de voeten ligt, en ik vind er niemand voor, bepaal jij de prijs. Mijn vrouw van 59 bvb.

Vul maar in welk hier van toepassing is.
Klopt, maar dan bepaal ik ook nog altijd wat ik wil en hoeveel ik er wil voor geven. Dan probeer ik wel iets gelijkaardigs op een ander te kopen voor de prijs die me aanstaat en blijf jij ermee zitten.
Ik ben op zoek naar een robotstofzuiger.
Je moet eens gaan kijken op het Internet.
Ze zien er allemaal hetzelfde uit, veel zelfs met dezelfde specificaties.
Maar toch verschillen de prijzen en zal er ook verschil zijn in kwaliteit.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Oscar »

Het is een spijtige zaak dat Pol vertrekt maar je moet als club zorgen dat je een alternatief
achter de hand hebt, en dat is gebeurd met Lavalee denk ik. Ze hebben nog een transferbedrag
ontvangen en STVV heeft nog tijd om andere spelers aan te trekken. Pol García heeft het op een
eerlijke manier afgedwongen, meneer Mmaee daarentegen heeft op een (bewust) vuile manier
gespeeld om de supporters, gans STVV eigenlijk, tegen zich te krijgen. Mmaee heeft hetzelfde
spelletje gespeeld als Brijs vorig jaar, die ging contact zoeken met de vijand, met als gevolg dat
samenwerking onmogelijk wordt. Triestige affaire alweer, sociale media kan door sommige mensen
gebruikt worden om hun goesting te krijgen, dan toch respect voor Pol García.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

lakie schreef: 25 jan 2021, 12:03
lindoke schreef: 25 jan 2021, 11:56
Brusselmans schreef: 25 jan 2021, 11:14
lindoke schreef: 25 jan 2021, 11:00 Wat Wouters betreft hoop ik echt vanuit de grond van mijn hart dat STVV geen cent afwijkt van wat ze initieel wouden bieden. Indien Genk bij zijn hoge vraagprijs blijft - want ik vermoed dat dit het probleem is - dan is het maar zo. Spijtig voor ons maar nog spijtiger voor die jongen omdat die wil spelen. Maar een knieval doen voor het " almachtige" Racing Genk........forget it. NO WAY!
Als ge graag iets wilt van mij, dat ik niet bepaald kwijt wil of niet onder de voeten ligt, en als er meerdere gegadigden zijn, dan bepaal ik de prijs. Mijn girlfriend with benefits van 27 bvb.
Als ik iets kwijt wil, waar ik echt graag vanaf wil en wat me onder de voeten ligt, en ik vind er niemand voor, bepaal jij de prijs. Mijn vrouw van 59 bvb.

Vul maar in welk hier van toepassing is.
Klopt, maar dan bepaal ik ook nog altijd wat ik wil en hoeveel ik er wil voor geven. Dan probeer ik wel iets gelijkaardigs op een ander te kopen voor de prijs die me aanstaat en blijf jij ermee zitten.
Ik ben op zoek naar een robotstofzuiger.
Je moet eens gaan kijken op het Internet.
Ze zien er allemaal hetzelfde uit, veel zelfs met dezelfde specificaties.
Maar toch verschillen de prijzen en zal er ook verschil zijn in kwaliteit.
Daar kan ik je mee helpen. Ik heb nog niet zo lang geleden de Neatsvor x600 gekocht op AliExpress en ben er heel erg tevreden van. Echt goeie koop https://m.nl.aliexpress.com/wholesale/N ... osf=direct
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

lakie schreef: 25 jan 2021, 12:02 STVV is toch geen rivaal van Genk? Voor de supporters ja, maar voor de club denk ik dat Gent dan bv. toch een grotere rivaal is.
En je denkt toch niet dat als Genk Garcia wou, hij nu nog hier was? Dan was hij ook weg hoor... En ook niet voor 2-3 miljoen.
Akkoord dat STVV niet meer moet betalen dan Beveren.
Rivalen niet in het klassement, maar die rivaliteit is er wel degelijk.
En tuurlijk zou Pol dan ook weg zijn, maar dat komt omdat wij het kleine broertje van hen zijn... Misschien niet leuk om te horen maar ze staan veel stappen voor op ons en dan gaat dat makkelijker dan de omgekeerde beweging.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jacques »

Eigenlijk komt het hier op neer: Genk is een club van en voor eikels met een kwal als TD. Altijd en overal de grote man willen uithangen, ma als puntje bij paaltje komt, gaan ze dwarsliggen als een bankzitter naar de buren/boeren uit het Zuiden wil. Wat een kleine, zielige mannetjes zijn Croonen en de Condé wel niet. :roll:
Laatst gewijzigd door Jacques op 25 jan 2021, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
nepike
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 mar 2016, 10:25

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door nepike »

Met geld dat bedoeld was om nieuwe arbeid te creëren voor de mensen die getroffen zijn door de sluiting van de mijnen..... en om de regio terug een beetje omhoog te duwen , en buiten de c-Mine zie ik niet veel daarvan, want ze hebben het in de club gestoken....
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door weekenders »

Halenaar schreef: 24 jan 2021, 22:19 Hachioka word normaal gezien morgen voorgesteld. Komt op huurbasis, wellicht is er een optie bij tot aankoop.

https://hochi.news/amp/articles/2021012 ... ssion=true
Volgens VoetbalBelgië wordt die overgenomen. Contrakt loopt einde deze maand af.
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... YvSdGalwpI
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jean-Paul »

Waarom word Hashioka gehuurd en aan wie? Hij is toch vrij vanaf 30 januari?
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Trunekson »

Voor wat het waard is: op transfermarkt staat er wel degelijk een optie tot koop bij bij Lavalée. https://www.transfermarkt.nl/dimitri-la ... ler/420890

Bij Hashioka staat er nu een contract tot 31 januari 2022 waar voordien een contract tot 31 januari 2021 stond.
(vandaar dat ze nu wss gaan huren voor 6 maanden i.p.v. 1 jaar omdat zijn contract anders afloopt). https://www.transfermarkt.nl/daiki-hash ... ler/387191
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Jean-Paul schreef: 25 jan 2021, 16:13 Waarom word Hashioka gehuurd en aan wie? Hij is toch vrij vanaf 30 januari?
Hij heeft vorige week verlengd bij zijn club tot 2022
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Waarom huur je die dan voor een half jaar?

Ik hoop dat ze (incl Maes) er sterk in geloven dat het een direct inzetbare versterking is, anders begrijp ik dit echt niet.
Een half jaartje laten rijpen in de luwte zit er ook niet echt in, want dan ga je na een half jaar moeten beslissen of je hem definitief binnenhaalt, zonder ooit echt speelminuten gemaakt te hebben..
Plaats reactie