Geste naar de abonnees toe...

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jones »

Misschien is het een idee om ipv drank -en eetbonnen te geven ter compensatie aan de abohouders om bv een akkoord te maken met de locale handelaars om ontbijtmanden te voorzien en drankkorven of zo, die je dan kan afhalen op vertoon van je abo en te registreren bij die handelaar of in onze nieuwe fanshop. Zo heeft ieder gezinslid er misschien nog wat aan en kan men alzo de plaatselijke middenstand al wat steunen. 1 abo is bv een ontbijt voor 2, 2 abo’s in het gezin, een ontbijt voor 4.

Of nog beter : dat bv telkens 2 Spelers die bij u thuis komen afgeven en je de kans geven om een korte babbel aan de deur te doen of een selfie buiten te nemen samen. Dat zou de band met de fans ook ten goede komen. Kinderbezoek in het ziekenhuis moeten ze nu toch niet doen.
Is wel wat werk maar is het waard. Laat de marketingscel maar eens goed draaien. Zaken als de “ad fundum” bv of meerdere horecazaken zouden dit zeker zien zitten voor ontbijt op zondag bv. Steek er nog een gadget van STVV bij of een nieuwe sjaal en we zijn vertrokken...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jones »

Niemand gewonnen voor dit idee ?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 09 feb 2021, 15:24 Misschien is het een idee om ipv drank -en eetbonnen te geven ter compensatie aan de abohouders om bv een akkoord te maken met de locale handelaars om ontbijtmanden te voorzien en drankkorven of zo, die je dan kan afhalen op vertoon van je abo en te registreren bij die handelaar of in onze nieuwe fanshop. Zo heeft ieder gezinslid er misschien nog wat aan en kan men alzo de plaatselijke middenstand al wat steunen. 1 abo is bv een ontbijt voor 2, 2 abo’s in het gezin, een ontbijt voor 4.

Of nog beter : dat bv telkens 2 Spelers die bij u thuis komen afgeven en je de kans geven om een korte babbel aan de deur te doen of een selfie buiten te nemen samen. Dat zou de band met de fans ook ten goede komen. Kinderbezoek in het ziekenhuis moeten ze nu toch niet doen.
Is wel wat werk maar is het waard. Laat de marketingscel maar eens goed draaien. Zaken als de “ad fundum” bv of meerdere horecazaken zouden dit zeker zien zitten voor ontbijt op zondag bv. Steek er nog een gadget van STVV bij of een nieuwe sjaal en we zijn vertrokken...
Waarom moet er een compensatie komen?
STVV treft toch geen schuld aan de huidige situatie?

Ontbijtmanden en toestanden zou organisatorisch veel complexer zijn dan je denkt.

En spelers aan huis sturen?
Ocharme de 5 man spelers die Nederlands spreken, die gaan nogal wat huisjes mogen afgaan.

Zoals ge zegt, drank en eetbonnen zou het makkelijkst zijn. Zoiets zal er zeker wel komen denk ik, maar nog eens, persoonlijk vind ik het niet nodig om iets te compenseren waar ze zelf geen schuld treffen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jean-Paul »

Ik denk dat drankbonnen voor de meeste supporters voldoende is, allez ik praat voor mijn eigen he.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Tompie »

Er is enkele maanden geleden al een voorstel gedaan door STVV. Als ik me niet vergis zal iedereen de kans krijgen om te kiezen uit een aantal formules. Een daarvan is een abonnement op het STVV-magazine, een ander een bedrag op uw binkenkaart, kan me niet meer herinneren of er nog een derde optie was of meen dat het was dat de opbrengst dan naar de STVV-jeugd ging.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Krisaias »

Tompie schreef: 17 feb 2021, 21:00 Er is enkele maanden geleden al een voorstel gedaan door STVV. Als ik me niet vergis zal iedereen de kans krijgen om te kiezen uit een aantal formules. Een daarvan is een abonnement op het STVV-magazine, een ander een bedrag op uw binkenkaart, kan me niet meer herinneren of er nog een derde optie was of meen dat het was dat de opbrengst dan naar de STVV-jeugd ging.
Klopt, dat was het initieel voorstel, maar ik denk dat men bij de club ook nog heeft willen wachten met een definitief voorstel tot er meer duidelijkheid was over hoeveel wedstrijden we zouden missen (een heel seizoen waarschijnlijk op die twee matchen na). Dus ik veronderstel dat verdere communicatie nog gaat volgen en dat men misschien iets gaat doen naar volgend seizoen toe (in de veronderstelling dat we dan terug op Stayen binnen mogen vanaf het begin).

W8 & C
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door enerkey »

Als je als erover nadenkt, moet het ook iets zijn waar de club voordeel kan uit halen om de crisis te bekostigen. Bvb ontbijtmanden bij lokale ondernemers zal de marge voor STVV nihil zijn. Bvb kost 100 euro, de club moet maar 85 euro betalen. 15% voor de club. Zeg zo maar iets.
Als ze consumptiebonnen aanbieden. Dan kost 100 euro hun bvb maar 20. (De inkooppprijs van de drank) 80% voor de club.

Ik heb geen abonnement genomen om de lokale middenstand in Sint-Truiden te steunen, maar om de club te steunen. Ik woon ook niet in Sint-truiden.
Ik had er sowieso rekening mee gehouden dat ik amper een wedstrijd ging kunnen gaan zien.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jones »

enerkey schreef: 18 feb 2021, 08:51 Als je als erover nadenkt, moet het ook iets zijn waar de club voordeel kan uit halen om de crisis te bekostigen. Bvb ontbijtmanden bij lokale ondernemers zal de marge voor STVV nihil zijn. Bvb kost 100 euro, de club moet maar 85 euro betalen. 15% voor de club. Zeg zo maar iets.
Als ze consumptiebonnen aanbieden. Dan kost 100 euro hun bvb maar 20. (De inkooppprijs van de drank) 80% voor de club.

Ik heb geen abonnement genomen om de lokale middenstand in Sint-Truiden te steunen, maar om de club te steunen. Ik woon ook niet in Sint-truiden.
Ik had er sowieso rekening mee gehouden dat ik amper een wedstrijd ging kunnen gaan zien.
Dat was ook niet mijn bedoeling, wel om locale sponsors aan te trekken bv
De horeca leeft ook van STVV na de match, kaarten aanbieden zoals vroeger via radio baccara om te winnen, om naar de match te komen kijken, of via locale handelaars. Bv een ontbijtkorf of drankenkorf met daarin een ticket om een vriend mee te brengen naar een willekeurige match volgend seizoen.
Enfin, ik kreeg al een bericht van STVV dat ze het gaan bekijken. Het zijn maar 2000 abo’s die willen niet op dezelfde dag geleverd zien (drankenkorf) en ontbijten. Nederlandstalige spelers genoeg en voor ne selfie moet je geen Nederlands kunnen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door enerkey »

Tof dat ze reageren en dit dan ook gaan bekijken ;)
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Dreke »

Tot ze merken dat ze manden in Vilvoorde, Mechelen en Herent mogen afzetten. :geelblauw:
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jacques »

De verplaatsingsonkosten worden afgetrokken van uw tegoed. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door BoemBoem »

Ik hoop maar dat er nog genoeg jonagold appelen in de Aldi zijn hierna..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Yellow Feaver »

"Ewa drankbonnen" was te min. Maar chocokoeken en appelen will do the trick!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jones »

Als ze het hun gemakkelijk willen maken is korting op een volgend abo (fikse korting) het beste wat men kan doen. Maar gaat iedereen nog verlengen ?
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Oscar »

Jones schreef: 19 feb 2021, 17:08 Als ze het hun gemakkelijk willen maken is korting op een volgend abo (fikse korting) het beste wat men kan doen. Maar gaat iedereen nog verlengen ?
Dit lijkt mij ook de eerlijkste oplossing, er was op ons laatste abonnement een korting van honderd euro omdat de laatste match tegen
Anderlecht en play-off 2 niet zijn doorgegaan. Dit seizoen zijn we twee keer mogen gaan kijken, tegen Antwerp en Kortrijk en dat was het.
Wij hebben een abonnement gekocht om voetbal te zien en niet voor drankbonnen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de waarde te bepalen
van het huidige abonnement, de prijs van een nieuwe abonnement min de restwaarde van het huidige en het is opgelost.
Plaats reactie