Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Frey en Verstraete volgend jaar in ons shirt aub :cool:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

Mag allebei, veruit het beste wat Beveren op het plein had staan.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jebus4life »

Hoe zeker is het eigenlijk dat Suzuki vertrekt? Is daar iets concreet rond? Ik maak me weinig illusies, maar met het hele corona verhaal zijn er toch wat minder centen in omloop dus wie weet hoopt DMM er volgend jaar nog wat meer voor te krijgen? :)

Kans zal wel zeer klein zijn (ik geloof dat zijn contract bovendien afloopt volgend seizoen), maar een mens kan maar hopen? :yes: Nuja, gezien de resultaten zal er wel wat interesse uit Duitsland komen deze zomer
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door pat@ »

Suzuki is een topspits voor de Belgische competitie. Met zijn "beperkte" kwaliteiten zal het moeilijk zijn om hem te verkopen aan de subtop in Duitsland of Italië. Hij kan één op één namelijk geen man passeren of iemand op snelheid passeren. Zijn kwaliteiten, balbehandeling, vista en in de 16 opduiken om te scoren zijn voldoende bij ons maar in de G5 competities twijfel ik of hij mee kan aan de (sub)top. Een ploeg als Stuttgart of Sampdoria moet wel lukken volgens mij. Dan is het nog de vraag wat ze vijl hebben voor Yuma. Hij mag natuurlijk ook blijven als hij de kribbel zet voor een paar jaar extra, Graag zelfs.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

pat@ schreef: 07 apr 2021, 09:56 Suzuki is een topspits voor de Belgische competitie. Met zijn "beperkte" kwaliteiten zal het moeilijk zijn om hem te verkopen aan de subtop in Duitsland of Italië. Hij kan één op één namelijk geen man passeren of iemand op snelheid passeren. Zijn kwaliteiten, balbehandeling, vista en in de 16 opduiken om te scoren zijn voldoende bij ons maar in de G5 competities twijfel ik of hij mee kan aan de (sub)top. Een ploeg als Stuttgart of Sampdoria moet wel lukken volgens mij. Dan is het nog de vraag wat ze vijl hebben voor Yuma. Hij mag natuurlijk ook blijven als hij de kribbel zet voor een paar jaar extra, Graag zelfs.
Klopt, ik zie hem bij een middenmotor in Italië of Duisland belanden, tenzij hij terug voor Azië kiest.

Volgens mij werkt men nog aan een plan om hem 1 jaar extra te houden zonder waardeverlies op eventuele transfer. Maar ik vrees dat het niet realistisch is, het zou alvast een enorme stunt zijn.

1 zaak mogen ze alvast niet doen. Hem nog even aan boord houden en dan in de winter verkopen. Een tussenoplossing die meestal meer nadelen dan voordelen oplevert.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stan »

Halenaar schreef: 06 apr 2021, 21:09 Frey en Verstraete volgend jaar in ons shirt aub :cool:
Koita mogen ze ook meebrengen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Suzuki zou je eigenlijk nu moeten verkopen als je een goed beleid wilt voeren, de kans dat hij nog zo'n tweede seizoen speelt is klein. Zijn werkelijke transferwaarde zal nu op een piek zitten.

Lee heeft trouwens zijn debuut gemaakt bij zijn nieuwe ploeg! Mocht zowaar drie minuten invallen toen zijn team al 1-4 voorstond :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Ik zou niet zomaar durven stellen dat hij dit seizoen niet kan herhalen of zelfs nog verbeteren. Hij maakt 12 van zijn 17 doelpunten onder Maes, dus met een volledig seizoen zit de kaap van de 20 er in principe in. Na 1,5 seizoen blessureperikelen, aanpassingsproblemen en trainersgegudder zien we nu eigenlijk pas waarom Suzuki in 2018 uitgeroepen werd tot beste speler van de Aziatische CL. Maar goed, het zal niet makkelijk zijn om hem te houden met die cijfers en op 24-jarige leeftijd. Een speler met zijn kwaliteiten in de box maakt bij een middenmotor in Italië ook zijn doelpunten. Ik durf niet uitsluiten dat een club als Bologna deze zomer nog eens komt aankloppen.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef: 07 apr 2021, 13:46 Ik durf niet uitsluiten dat een club als Bologna deze zomer nog eens komt aankloppen.
Voor 9 miljoen mogen ze hem hebben.

Voor 9 miljoen haal ik u 2 spitsen en ne flankspeler of 2 op in Japan die Suzuki en Ito, Lee kunnen vervangen :beer: :party: :drunk:.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Laat Maes dat maar doen, met de grote Lee hebt gij u voldoende bewezen. :lol:
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jebus4life »

Gezien het allemaal om geld draait zal de speler zelf ook wel weg zal willen.
Al ben ik er zeker van dat Maes hem volgend jaar nóg beter kan maken.

Maarja, dan komt het feit dat zijn contract over een jaar afloopt, verlengen zal een bom geld kosten. Dus DMM zal doen waar ze goed in zijn: duur verkopen.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Jebus4life schreef: 07 apr 2021, 14:48 Gezien het allemaal om geld draait zal de speler zelf ook wel weg zal willen.
Al ben ik er zeker van dat Maes hem volgend jaar nóg beter kan maken.

Maarja, dan komt het feit dat zijn contract over een jaar afloopt, verlengen zal een bom geld kosten. Dus DMM zal doen waar ze goed in zijn: duur verkopen.
Inderdaad, spijtig genoeg kon het niet met de klassering die we hadden rond nieuwjaar. Maar eigenlijk hadden ze toen Nazon ook en ten gelde moeten maken. 5 of 6 doelpunten gemaakt, pas enkele goeie matchen gespeeld. Het ijzer was toen heet. En miljoen had je er niet voor gekregen, maar de kosten terug was mooi geweest. Maar zoals gezegd, op dat moment kon men dat natuurlijk niet maken.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Jacques schreef: 07 apr 2021, 13:46 Ik zou niet zomaar durven stellen dat hij dit seizoen niet kan herhalen of zelfs nog verbeteren. Hij maakt 12 van zijn 17 doelpunten onder Maes, dus met een volledig seizoen zit de kaap van de 20 er in principe in. Na 1,5 seizoen blessureperikelen, aanpassingsproblemen en trainersgegudder zien we nu eigenlijk pas waarom Suzuki in 2018 uitgeroepen werd tot beste speler van de Aziatische CL. Maar goed, het zal niet makkelijk zijn om hem te houden met die cijfers en op 24-jarige leeftijd. Een speler met zijn kwaliteiten in de box maakt bij een middenmotor in Italië ook zijn doelpunten. Ik durf niet uitsluiten dat een club als Bologna deze zomer nog eens komt aankloppen.
Tja, als je bedrijfsfilosofie is om jonge spelers beter te maken en aan de transfers iets te verdienen (+ op die manier in Japan te laten zien dat STVV een ideale springplank is naar grote competities), dan mag je hem ook niet houden. Elk(e) (2) jaar een jonge Japanner afleveren in een topcompetitie, je zal wel zien dat je wel Japans talent kan halen, en dan heb ik het niet over Ito's maar over Suzuki's en Tomi's. Op die manier groei je als club.

Als je hem een toptransfer belet en hij gaat de Japanse gazetten vol janken, mag je een kruis maken over je Japans project. Voor Kinoshita's moet je het niet doen, die lopen ook in Haspengouw rond.

(Waarmee ik niet wil zeggen dat ze hem voor eender welk bod moeten weg doen, maar op dat vlak heb ik wél vertrouwen in Tateishi. Hij zal er wel het max. uithalen.)
Laatst gewijzigd door Piana op 07 apr 2021, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef: 07 apr 2021, 14:46 Laat Maes dat maar doen, met de grote Lee hebt gij u voldoende bewezen. :lol:
Mijne beste vriend, zelfs de grootste kan zich ooit vergissen he ;) :cool: :grappig:

Zoals ik eerder in de roes van overwinning aangaf: PM carte blanche geven en zeggen dat er wel x-aantal Aziaten tussen de aanwinsten moeten zitten, maar dat hij het fiat krijgt over de uiteindelijke Aziatische namen.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jean-Paul »

Ik ben vooral benieuwd naar de jongeren die in onze kern zitten hoe die zich verder gaan ontwikkelen onder Maes. Maar natuurlijk moet je Suzuki vervangen bij een heel goed bod. Dan kom ik uit bij Bruno die ook al aan 17 treffers zit. Van de huurlingen Pius en Lavalée hoop ik dat die jongens verlengen en een meerjarig contract tekenen. Het moeilijkste gaat zijn om jongens die niet aan de bak komen elders te stallen.
Plaats reactie