Peter Maes naar Beerschot

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Figo
Berichten: 55
Lid geworden op: 22 mar 2011, 19:08

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Figo »

Als ze de kans krijgen Frank Vercauteren aanstellen. Die gaat normaal niet bij Antwerp blijven. Als T2 kunnen ze eventueel Nicky Hayen aanstellen.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door vdl »

Figo schreef: 22 mei 2021, 23:26 Als ze de kans krijgen Frank Vercauteren aanstellen. Die gaat normaal niet bij Antwerp blijven. Als T2 kunnen ze eventueel Nicky Hayen aanstellen.
Vercauteren die haalt zijn neus op voor stvv, hebben we die zelfs int verleden ook al niet gepolst.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Jack »

Dat er nog clubs en supporters interesse zouden hebben in Vercauteren schokt me.
Als je nu eens een garantie op belachelijk saai voetbal wil...
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door enrique »

Zidane
Die brengt dan Cristiano mee
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Jean-Paul »

Jack schreef: 23 mei 2021, 08:26 Dat er nog clubs en supporters interesse zouden hebben in Vercauteren schokt me.
Als je nu eens een garantie op belachelijk saai voetbal wil...
Daarom moest hij ook vertrekken bij Anderlecht! Het tegenovergestelde voetbal van Kompany! Maar resultaat heeft hij overal gehaald
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door KNRI »

Misschien kunnen ze Vrancken nu wel losweken nu hij gisteren naast europees voetbal greep....?
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door vdl »

KNRI schreef: 23 mei 2021, 09:38 Misschien kunnen ze Vrancken nu wel losweken nu hij gisteren naast europees voetbal greep....?
Dan ga je moeten betalen en dan nog de vraag of hij wil komen, zit toch redelijk goed in Mechelen.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door voetballiefhebber »

KNRI schreef: 23 mei 2021, 09:38 Misschien kunnen ze Vrancken nu wel losweken nu hij gisteren naast europees voetbal greep....?
Vrancken moest wel gek zijn. STVV toont enkel ambitie met woorden, maar niet met daden. Maes heeft ook gezegd dat STVV zijn ambities niet zal kunnen waarmaken, terwijl hij daar bij Beerschot wel in gelooft.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door kenniksvanvoetbal »

vdl schreef: 23 mei 2021, 01:36
Figo schreef: 22 mei 2021, 23:26 Als ze de kans krijgen Frank Vercauteren aanstellen. Die gaat normaal niet bij Antwerp blijven. Als T2 kunnen ze eventueel Nicky Hayen aanstellen.
Vercauteren die haalt zijn neus op voor stvv, hebben we die zelfs int verleden ook al niet gepolst.
Vercauteren is de ideale trainer voor Coronavoetbal ( zonder publiek) wie gaat naar die zijne voetbal kijken in godsnaam na !!
Bovendien is men hier altijd op zoek naar een goedkoop trainer zonder ambitie ,wie Vercauteren kan en wil betalen kan zo goed als elke trainer betalen....incl Maes. :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door miel »

voetballiefhebber schreef: 23 mei 2021, 11:10
KNRI schreef: 23 mei 2021, 09:38 Misschien kunnen ze Vrancken nu wel losweken nu hij gisteren naast europees voetbal greep....?
Vrancken moest wel gek zijn. STVV toont enkel ambitie met woorden, maar niet met daden. Maes heeft ook gezegd dat STVV zijn ambities niet zal kunnen waarmaken, terwijl hij daar bij Beerschot wel in gelooft.
Wat zijn Maes zijn ambities ??? Een grote zak zwart geld ????
Of terug volwaardig trainer worden , dan heeft STVV dat ruimschoots kunnen waarmaken
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door STVV-fan »

En toch maar blijven en blijven hameren op dat ambitie woord.

Geld komt ook (wééral eens) ter sprake.

Alstublieft zeg.

Maes heeft loonsverhoging gehad met de contractverlenging en zou eerstdaags nóg eens rond tafel gaan zitten om een verbeterd contract.

Die geldkwestie bestaat dus NIET.

Over ambitie: quid ambitie? Dat stukje van Maes is nietszeggend en weet je waarom?

Omdat hij enerzijds niet zegt welke ambities er zijn bij STVV en Beerschot (aan de hand van zijn bewoordingen kan je eruit opmaken dat - in zijn ogen- de ambitie van STVV te hoog gegrepen is)

En anderzijds niet zegt waarom Beerschot wél en STVV niét zijn ambitie kan waarmaken.

Maarja, zo'n subtiliteiten gaan verloren omdat er maar 1 woord (ambitie) en 1 daad (contract van Maes bij Beerschot) nodig zijn om dat geconditioneerde denken (Japans, competentieloos kutbestuur) op gang te brengen.

Ik vond de reactie van Lindo op de bijdrage van Boem wel hilarisch. Daar was ergens even kortsluiting gemaakt vrees ik, terwijl ik het juist heel helder en doordacht vond
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door Dreke »

voetballiefhebber schreef: 23 mei 2021, 11:10 Maes heeft ook gezegd dat STVV zijn ambities niet zal kunnen waarmaken, terwijl hij daar bij Beerschot wel in gelooft.
Dat is toch die club die in volle strijd voor een plek in p(l)ay-offs een sterkhouder lieten vertrekken naar een ploeg die net nog Europees voetbal afdwong? Met een doelpunt van die speler. Ja toch? Dat moesten ze hier nog eens proberen, het kot was te klein.

Allemaal zeeeeeeer relatief.
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door enrique »

Er zijn 2 opties
Optie 1: PM heeft weken niet gesproken met STVV en hij heeft daarvoor al beloftes gekregen van kaliber van spelers, contract etc. en bij Beerschot komt hij beter materiaal en een beter contract overeen. Hij vertrekt. Zeer gevaarlijk en ik zou het niet doen... Niet correct en achter de rug gewerkt.

Optie 2: Hij heeft weken niet gesproken met STVV en hij heeft daarvoor al beloftes gekregen van kaliber van spelers, contract etc. Het contract is getekend en in Tokyo roepen ze de muppets bij zich. Mannekes, dat gaat hier niet door. Hij zal het met de helft moeten doen.
Maes komt dat te weten en trekt zijn conclusies.

Misschien is er nog optie 3 of 4...

Laat zijn voorgeschiedenis even buiten beschouwing.

Weet iemand het?
90% kiest voor optie 1
Ik wil de echte reden weten
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef: 23 mei 2021, 13:28 Er zijn 2 opties
Optie 1: PM heeft weken niet gesproken met STVV en hij heeft daarvoor al beloftes gekregen van kaliber van spelers, contract etc. en bij Beerschot komt hij beter materiaal en een beter contract overeen. Hij vertrekt. Zeer gevaarlijk en ik zou het niet doen... Niet correct en achter de rug gewerkt.

Optie 2: Hij heeft weken niet gesproken met STVV en hij heeft daarvoor al beloftes gekregen van kaliber van spelers, contract etc. Het contract is getekend en in Tokyo roepen ze de muppets bij zich. Mannekes, dat gaat hier niet door. Hij zal het met de helft moeten doen.
Maes komt dat te weten en trekt zijn conclusies.

Misschien is er nog optie 3 of 4...

Laat zijn voorgeschiedenis even buiten beschouwing.

Weet iemand het?
90% kiest voor optie 1
Ik wil de echte reden weten
Optie 2 is heel geestig.

Ik denk dat gij uw "echte reden" al bijeen gefantaseerd hebt.

Laat mij u efkes van uw paard trekken.

Denk je nu echt dat Tateishi iets beslist VÓÓR Tokyo op de hoogte is?....
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Peter Maes naar Beerschot

Bericht door enrique »

Waarom wist ik da gij het eerste zou reageren?
Plaats reactie