Wie wordt de nieuwe trainer?

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Jack »

STVV, de enige club waar trainers niet willen tekenen en zelf ontslag nemen.
Guy
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2021, 10:04
Supporter van: Neutraal

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Guy »

Hopelijk krijgt hij de nodige versterkingen, want een goede trainer alleen is niet genoeg.
Harsjap
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2020, 00:50
Supporter van: STVV

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Harsjap »

save-stvv schreef: 05 jun 2021, 09:40 Hollerbach is de nieuwe coach, alles is getekend

Was eerste keuze winterstop, waarom uiteindelijk toen afgeketst?
Was volgens mij ook technische staf
De deal was inderdaad afgesprongen omdat hij een vrouwelijke assistente als teammanager wilde maar stvv weigerde toen Delorge aan de kant te schuiven. Volgens hbvl zou de vrouwelijke assistente niet meekomen en blijft Delorge nu ook gewoon teammanager.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door vdl »

Willy Roelands schreef: 05 jun 2021, 09:39 :geel: Hollerbach 😀
Kan er niet veel van zeggen, buiten zijn periode bij Moeskroen ken ik de man niet.
Ik wens hem veel succes toe,en en een serieuze kwaliteitsinjectie.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Jack »

Welkom en veel succes!!

Het zal nodig zijn als je zo tussen de regels leest wat ze qua versterking van plan zijn.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door lakie »

What a joke….
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Yellow Feaver »

Hollerbach...alvast geen type Muscat. Is wel ok voor mij. Maar de ontgoocheling blijft nadat Maes en Storck vonden dat er sportieve redenen waren om hier niet te werken.
Laatst gewijzigd door Yellow Feaver op 05 jun 2021, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door droopy »

Yellow Feaver schreef:Hollerbach...alvast geen type Muscat. Is wel ok voor mij. Maar de ontgoocheling blijft nadat Maes en Storck vonden dat er rsporieve redenen waren om hier niet te werken.
Waar staat dat Storck owv sportieve redenen niet wou tekenen? Had ook met de staf te maken dan met spelers …

Maes is weg owv geld … hij wist toch ook in april hoe de sportieve vork aan de steel zat … maar toen tekende hij wel een loonsverhoging… maar nog niet genoeg uiteindelijk … tja er zijn grenzen

Uiteindelijk chapeau aan bestuur dat ze ondanks de tegenslagen toch snel geschakeld hebben om een T1 te hebben tegen maandag … en het is zelfs plan A! (Maes was plan B en Storck/Vrancken plan C)

Hopelijk valt nu alles in de plooi en gaan we een mooi seizoen tegemoet… Hollerbach bracht toch beter voetbal bij Moeskroen (ondanks beperkte kwaliteit) dan Maes hier heeft laten zien aan strontvoetbal


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door STimVV »

Opvallend:
Toen Bernd Storck verkoos om Moeskroen te verlaten was Hollerbach zijn opvolger.
Nu Storck er voor kiest om niet naar STVV te komen is het dezelfde Hollerbach die dat wél doet.
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Piana »

droopy schreef: 05 jun 2021, 10:27 en het is zelfs plan A! (Maes was plan B en Storck/Vrancken plan C)



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
La vie en rose, ik hou daar wel van :) .

Ze verrassen mij met de snelle omschakeling naar Hollerbach, wil ook zeggen dat ze die piste wel warm gehouden hebben en geen bruggen hebben verbrandt. Maar persoonlijk had ik toch nog steeds liever Vrancken of (vooral) Storck. Maar goed, dat Hollerbach zich maar bewijst!

Nu nog een goeie kern samenstellen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door voetballiefhebber »

Hollerbach verdient het vertrouwen! Maar de man zat al lang zonder job en heeft wellicht daarom toegehapt, zonder (veel) voorwaarden te stellen. De motivatie is mogelijk om gewoon weer aan de slag te kunnen. Echt warm word ik er momenteel niet van. Als je ziet dat andere clubs zich volop aan het versterken zijn en je bij STVV enkel iets hoort over vertrekkers.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Yellow Feaver »

voetballiefhebber schreef: 05 jun 2021, 10:45 Hollerbach verdient het vertrouwen! Maar de man zat al lang zonder job en heeft wellicht daarom toegehapt, zonder (veel) voorwaarden te stellen. De motivatie is mogelijk om gewoon weer aan de slag te kunnen. Echt warm word ik er momenteel niet van. Als je ziet dat andere clubs zich volop aan het versterken zijn en je bij STVV enkel iets hoort over vertrekkers.
Ik hoop het. Ben bang dat sommigen toch nog weg mogen bij een deftig bod. Enfin als enkel nog Suzuki weg gaat hebben een linksback een middenvelder en twee aanvallers nodig. Hollerbach past systeem aan beschikbaar spelerspotentieel als ik zijn opstellingen bekijk op transfermarkt.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door pat@ »

De voorbije week even chronologisch ordenen volgens HBVL.

Woensdag: Storck tekent morgen als trainer, er moeten alleen nog wat punten en komma's onderhandeld worden.

Donderdag: de punten en komma's lijken een struikelblok te worden

Vrijdag: Storck wordt geen trainer.

Zaterdag: Hollerbach wordt trainer.

We mogen er vanuitgaan dat er al een dag (of 2) onderhandeld was met Storck voor de woensdag. Op de vrijdag wordt het duidelijk dat het Storck niet wordt.

Een sollicitatie bij elk bedrijf gaat toch eerst over wat de job inhoud om dan op het laatste de financiën te bespreken. In het voetbal is dat eerst het sportieve en werking vd club om daarna de invulling vd staf en wat er te verdienen valt te bespreken.
Wat Storck niet weerhouden heeft blijft gissen natuurlijk.

Dat het bij Hollerbach zo snel gegaan is zal waarschijnlijk ah inbinden (invullen staff) van Hollerbach zelf liggen. Die man zal zoals gezegd ook gewoon aan de slag willen. Wel nog even wachten op meer info vd club zelf om de invulling vd staff te verifiëren.
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Jebus4life »

Minder dan 24 uur na het afketsen van Storck zou Hollerbach dan plotsklaps getekend hebben? Ik stel me dan eerder vragen hoe correct de info ivm Storck was.

Hebben ze dan op zeggen en spreken een dikke halve dag dit geregeld? Gezien de reputatie van HBVL stel ik me dan toch vragen...
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door voetballiefhebber »

Jebus4life schreef: 05 jun 2021, 11:22 Minder dan 24 uur na het afketsen van Storck zou Hollerbach dan plotsklaps getekend hebben? Ik stel me dan eerder vragen hoe correct de info ivm Storck was.

Hebben ze dan op zeggen en spreken een dikke halve dag dit geregeld? Gezien de reputatie van HBVL stel ik me dan toch vragen...
Men had bij STVV wellicht verwacht dat Storck 'neen' zou zeggen. Ondertussen had men wellicht weer contact opgenomen met Hollerbach om zich eventueel beschikbaar te houden. Daarom is het wellicht nu zo snel gegaan.
Plaats reactie