Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door smol »

Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 09:19 500k gerecupereerd. Ik zou denken dat Mboyo dan voor 800k is vertrokken en niet 500k.

Denk dat de kranten weer alles fout begrepen hebben, maar goed ik kan ook fout zitten

Zouden onze beste vrienden nu nog slapen of zijn ze druk bezig? :lol:
De A-kern is alvast nog niet aangepast op de website :)
Ik ben echt benieuwd wat er nog gaat bijkomen of beter wie er nog vertrekt.
Het enige positieve is misschien dat er op deze manier toch enkele jonge Belgen gaan moeten gelanceerd worden.
Maar Belgen worden hier nog al snel met de grond gelijk gemaakt dat ze niks waard zijn (cfr De Sart, Peeters en in een ver verleden Simon) ...
Een terugkeer naar de lagere reeksen wordt steeds meer een realiteit vreees ik.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Krisaias »

Lukske de Lange schreef: 31 aug 2021, 08:01 https://www.transfermarkt.be/nils-schou ... eler/62700
Deze gaat waarschijnlijk nog naar Eupen, maar is vrij 😋 aan de overkant nog Botaka en de voetbalbelgen zijn er terug en het genurk erop ook 😁
Na zijn middenvinger in Mechelen, is Schouterden echt wel de laatste die ik nog in een STVV truitje wil zien ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Alain »

fruitboerke schreef: 31 aug 2021, 09:04 Volgens hbvl is het nog lang niet zeker dat er nog iemand zal aangetrokken worden door STVV gezien de financiële situatie ......Wablieft :gek: ?Ze hebben godverdomme de voorbije jaren alles wat iets of wat tegen een bal kan sjotten met dikke winst verkocht .Niet zeveren he . :rood:
Hoezo financiële situatie? Geld was toch geen probleem? STVV-fan, leg het nog eens uit.

De verkoop van Mboyo vind ik zeer riskant. Neen, ik ben ook geen grote fan, maar ik vind het wel een nuttige speler. Nu moet ge er al vanuit gaan dat zowel Hara als Hayashi voltreffers zullen zijn, dat ze compatibel zijn en dat ze ook nog eens immuun voor blessures en schorsingen blijken.

Dat ge Cauffriez laat gaan voor een zot Russisch bod, dat kan ik heel goed volgen. Maar om op de laatste dag van de transferperiode een basisspeler in een heel dun bevolkte linie van de hand te doen voor enkele 100k winst (peanuts in het hedendaagse voetbal, daar haalt ge geen vervanger voor),... dat geeft mij toch wel het gevoel dat ze de euro's langs alle kanten bij elkaar aan het schrapen zijn.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Alain schreef: 31 aug 2021, 09:47 De verkoop van Mboyo vind ik zeer riskant. Neen, ik ben ook geen grote fan, maar ik vind het wel een nuttige speler. Nu moet ge er al vanuit gaan dat zowel Hara als Hayashi voltreffers zullen zijn, dat ze compatibel zijn en dat ze ook nog eens immuun voor blessures en schorsingen blijken.
Inderdaad, we zetten al ons geld op 2 spelers die nog (net) geen week meetrainen met als enige alternatieven 2 spelers die eigenlijk al afgeschreven zijn. Ach ja, we hebben Suzuki nog... :?
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Alain schreef: 31 aug 2021, 09:47
fruitboerke schreef: 31 aug 2021, 09:04 Volgens hbvl is het nog lang niet zeker dat er nog iemand zal aangetrokken worden door STVV gezien de financiële situatie ......Wablieft :gek: ?Ze hebben godverdomme de voorbije jaren alles wat iets of wat tegen een bal kan sjotten met dikke winst verkocht .Niet zeveren he . :rood:
Hoezo financiële situatie? Geld was toch geen probleem? STVV-fan, leg het nog eens uit.

De verkoop van Mboyo vind ik zeer riskant. Neen, ik ben ook geen grote fan, maar ik vind het wel een nuttige speler. Nu moet ge er al vanuit gaan dat zowel Hara als Hayashi voltreffers zullen zijn, dat ze compatibel zijn en dat ze ook nog eens immuun voor blessures en schorsingen blijken.

Dat ge Cauffriez laat gaan voor een zot Russisch bod, dat kan ik heel goed volgen. Maar om op de laatste dag van de transferperiode een basisspeler in een heel dun bevolkte linie van de hand te doen voor enkele 100k winst (peanuts in het hedendaagse voetbal, daar haalt ge geen vervanger voor),... dat geeft mij toch wel het gevoel dat ze de euro's langs alle kanten bij elkaar aan het schrapen zijn.
Laat ons hopen dat de vervanger klaarstond en vandaag bekend gemaakt wordt.
In het andere geval snap ik het echt niet meer.

Hollerbach moet nu toch helemaal zot worden?!
Extra volk voorin vragen en uw enige certitude verkopen op de laatste dag van de transfermarkt.. tja..

Als vanavond blijkt dat er niks noemenswaardig bijkomt en Suzuki ook nog eens vertrekt voor een belachelijk voorstel als dat van Antwerp, is dit de allerslechtste transferperiode die ik ooit heb meegemaakt. Slechter dan die toen Edmilson, schoofs en Dompe vertrokken zijn.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
tommy
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2016, 13:33

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door tommy »

Maar 1 woord voor, AMATEURISME. Daarmee is alles gezegd!!!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door voetballiefhebber »

Wat een zeveraars zijn die Pinto en Tateishi toch. Er ging volk bijkomen, zeker naar het einde van de transferperiode. Buiten die twee Japanners is het huilen met de pet op. Dan beweert de pers dat er geen geld is.
Waar halen andere clubs dan hun geld? Zulte-Waregem bijvoorbeeld haalt wel meer dan degelijke spelers. Zij hadden al een meer dan degelijke kern en huren nu Boya met aankoopoptie. Die mannen hebben geen (buitenlandse) investeerder.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Antismurf »

Als Gent Mboyo een contract van 2 jaar en loonsverhoging tov zijn huidig contract voorhield, is het logisch dat hij daar absoluut naar toe wou. De speler tegenhouden zou wellicht niet bevorderlijk zijn geweest voor zijn inzet of rol in de kleedkamer. Begrijpelijk dus dat die mag vertrekken voor een goed bod. Maar ondanks zijn leeftijd, buitenspeltoestanden en het missen van een aantal kansen is het een profiel dat we goed hadden kunnen gebruiken. Er was een reden dat Maes hem en Brüls erbij wou toen we er héél slecht voorstonden. Bij vrije spelers denk ik niet dat er snel zo'n profiel gevonden gaat worden en waar ga je er anderzijds ene kopen met nog een paar uur te gaan? Alle hoop op de 2 nieuwe Japanners vestigen, is een héél grote gok. En tegen de wintertransfers kan het klassement er totaal anders uitzien, alweer een gok om af te wachten hoe we er dan voorstaan.
Als Suzuki niet wegraakt, hoop ik dat hij uit Mboyo's verhaal leert dat hij moet spelen opdat er concrete interesse komt. Wekenlang in de tribune gaan zitten wachten tot er iemand langskomt die u aanstaat, dat doen zelfs wereldvedetten niet. Een beetje bescheidenheid zou de man sieren na alle kansen die hij hier heeft gekregen (geduld met integratie, vriend laten overkomen, tolk ingehuurd...).
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Ze moeten gewoon Da Costa halen. Mag weg voor weinig, heeft ervaring, was de revelatie bij Moeskroen en een betere spits dan Mboyo.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 31 aug 2021, 10:37 Ze moeten gewoon Da Costa halen. Mag weg voor weinig, heeft ervaring, was de revelatie bij Moeskroen en een betere spits dan Mboyo.
Ik dacht dat hij al op weg was naar Caen?
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door enrique »

Verkopen en verkopen voor een meerprijs is allemaal niks op tegen
Maar je moet wel zorgen dat je op het einde nog 11 spelers overhoudt
Straks vallen de nieuwe Japanse spitsen geblesseerd uit en je kan Steppe in de spits gaan zetten

Het is net of ze met een fruit- en groentenwinkel bezig zijn en de nieuwe dozen zomaar uit de stock moeten gaan halen en de winkel bijvullen
Maar hun stock gaat leeg zijn op deze manier

Straks is de transferperiode gedaan en dan ?
Suzuki ook nog weg zeker ? Ach ...
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door darion »

Als er niks meer bijkomt zingt Hollerbach het hier ook niet lang uit. Verlies de volgende 3 matchen en hij stapt op
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Oxbow »

Halenaar schreef:Ze moeten gewoon Da Costa halen. Mag weg voor weinig, heeft ervaring, was de revelatie bij Moeskroen en een betere spits dan Mboyo.
Hopelijk pikken ze het nu op Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Verrassing in de soap Tomiyasu, waarschijnlijk gaat Arsenal ermee aan de haal. Brengt ons normaal gezien ook miljoen of 2 op.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Veruit de beste oplossing zou zijn dat Suzuki nog blijft tot de wintertransferperiode en er intussen gekeken wordt hoe Hayashi en Hara het doen, en eventueel tegelijkertijd naar een bijkomende spits wordt gezocht.
Zoals steeds wordt de speler die bij STVV vertrekt plots een zeer goede en bepalende speler, maar Suzuki is toch echt een heel pak beter dan Mboyo.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie