Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Alles wat verkoopbaar is wordt verkocht, weinig nieuw geïnvesteerd (behalve in Japanse spelers, maar hoe is die constructie opgemaakt achter de schermen?). Liefst geen extra verliezen opstapelen, net erin blijven is genoeg. Het versterkt mijn gevoel dat de Japanse aanwezigheid op zijn einde aan het lopen is.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stan »

Oxbow schreef: 31 aug 2021, 11:16
Halenaar schreef:Ze moeten gewoon Da Costa halen. Mag weg voor weinig, heeft ervaring, was de revelatie bij Moeskroen en een betere spits dan Mboyo.
Hopelijk pikken ze het nu op Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Naar het schijnt zitten ze op https://www.vakantieveilingen.be/
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Piana schreef: 31 aug 2021, 11:24 Alles wat verkoopbaar is wordt verkocht, weinig nieuw geïnvesteerd (behalve in Japanse spelers, maar hoe is die constructie opgemaakt achter de schermen?). Liefst geen extra verliezen opstapelen, net erin blijven is genoeg. Het versterkt mijn gevoel dat de Japanse aanwezigheid op zijn einde aan het lopen is.
In dat geval zouden Cacace, Durkin en Buatu hier niet meer rondlopen :D
Ik ben voorstander van een vertrek, daar niet van...
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stan »

Halenaar schreef: 31 aug 2021, 11:19 Verrassing in de soap Tomiyasu, waarschijnlijk gaat Arsenal ermee aan de haal. Brengt ons normaal gezien ook miljoen of 2 op.
We kunnen dan zonder schulden naar 1B gaan ...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Een deel Nederlandse clubs hebben zich gemeld voor Verstraete, doodzonde dat ze er hier geen interesse in hebben :x
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Piana schreef: 31 aug 2021, 11:24 Alles wat verkoopbaar is wordt verkocht, weinig nieuw geïnvesteerd (behalve in Japanse spelers, maar hoe is die constructie opgemaakt achter de schermen?). Liefst geen extra verliezen opstapelen, net erin blijven is genoeg. Het versterkt mijn gevoel dat de Japanse aanwezigheid op zijn einde aan het lopen is.
Face the facts: er zijn meer en meer twee soorten clubs aan het ontstaan in het profvoetbal.
Vertrekpunt is dat geen enkele club nog kan overleven in eerste klasse in een competitie in West-Europa op basis van de gewone bedrijfsinkomsten uit inkomgelden+sponsoring+tv-rechten.
Dan heb je enerzijds de clubs waar de superrijke eigenaar - voor zijn eigen grote ego - geld bijpompt tot dikwijls decadente hoogtes (PSG, Antwerp, Rennes, etc),
en anderzijds de clubs die amechtig mee (moeten) kunnen dankzij hun transfer-inkomsten (RC Genk, ... en dus ook STVV want DMM ziet dit als een business, geen ego-project van een of andere gekke Japanner).
Dus ja we moeten het voor een groot stuk van onze transfer-inkomsten hebben. En daar is het duidelijk dat DMM zich met STVV meer en meer profileert als 'de poort tot Europa' voor de betere jonge Japanners. Ik heb niet echt het gevoel dat DMM STVV achter zich zal laten, eerder dat hun motor nu pas warm begint te lopen...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Mboyo nu ook officieel

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 31 aug 2021, 12:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Piana schreef: 31 aug 2021, 11:24 Alles wat verkoopbaar is wordt verkocht, weinig nieuw geïnvesteerd (behalve in Japanse spelers, maar hoe is die constructie opgemaakt achter de schermen?). Liefst geen extra verliezen opstapelen, net erin blijven is genoeg. Het versterkt mijn gevoel dat de Japanse aanwezigheid op zijn einde aan het lopen is.
Liever gisteren dan morgen, maar ik vrees dat ze het liever trekken totdat de degradatie een feit is.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door wiekes »

Ja er zijn er hier die geloven dat SINTERKLAAS nog bestaat 🤣
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Dreke »

Ge moet niet vragen in welke toestand onze kern zich bevindt als er rond de transfer van Mboyo (1 miljoen euro, he mannekes!) al "ja, maar..." gezegd wordt...
A loyal football fan only supports the shirt...
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 11:27
Piana schreef: 31 aug 2021, 11:24 Alles wat verkoopbaar is wordt verkocht, weinig nieuw geïnvesteerd (behalve in Japanse spelers, maar hoe is die constructie opgemaakt achter de schermen?). Liefst geen extra verliezen opstapelen, net erin blijven is genoeg. Het versterkt mijn gevoel dat de Japanse aanwezigheid op zijn einde aan het lopen is.
In dat geval zouden Cacace, Durkin en Buatu hier niet meer rondlopen :D
Ik ben voorstander van een vertrek, daar niet van...
Wie zegt dat ze niet meer vertrekken? Nu of tijdens de winterstop. (Dat zijn trouwens zowat de laatste 3 waar je nog iets voor kan vangen, qua uitverkoop kan dat tellen).
Als je zag hoe lang ze onderhandeld hebben om het over te nemen en hoe zwaar ze onderhandelen bij uitgaande transfers, neem ik aan dat ze bij een overname van de club ook wel hun tijd zullen nemen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Piana schreef: 31 aug 2021, 12:04
Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 11:27
Piana schreef: 31 aug 2021, 11:24 Alles wat verkoopbaar is wordt verkocht, weinig nieuw geïnvesteerd (behalve in Japanse spelers, maar hoe is die constructie opgemaakt achter de schermen?). Liefst geen extra verliezen opstapelen, net erin blijven is genoeg. Het versterkt mijn gevoel dat de Japanse aanwezigheid op zijn einde aan het lopen is.
In dat geval zouden Cacace, Durkin en Buatu hier niet meer rondlopen :D
Ik ben voorstander van een vertrek, daar niet van...
Wie zegt dat ze niet meer vertrekken? Nu of tijdens de winterstop. (Dat zijn trouwens zowat de laatste 3 waar je nog iets voor kan vangen, qua uitverkoop kan dat tellen).
Als je zag hoe lang ze onderhandeld hebben om het over te nemen en hoe zwaar ze onderhandelen bij uitgaande transfers, neem ik aan dat ze bij een overname van de club ook wel hun tijd zullen nemen.
Niet persoonlijk naar jou toe hé, maar als je Mboyo en Caufriez - aan die bedragen - kan verkopen, dan kan je zowat elke speler verkopen... Nu nog Lee en Filipov!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Dreke schreef: 31 aug 2021, 12:03 Ge moet niet vragen in welke toestand onze kern zich bevindt als er rond de transfer van Mboyo (1 miljoen euro, he mannekes!) al "ja, maar..." gezegd wordt...
Idd.
Maar als je 1 miljoen uit de brand kan slepen voor Mboyo moet je toch genoeg capaciteiten hebben om inkomend ook iets verrassend te verwezenlijken denk ik dan.

Half Antwerpen, Anderlecht, Gent en Brugge zoekt nog een oplossing voor verschillende spelers die hier zeker en vast nuttig zouden zijn.

Ik herinner mij een 10 tal jaar geleden toen ze in extremisch Rossini en nog enkele spelers konden halen tussen 22u en middernacht. Daar heb ik echt geen zin in vandaag. Was dacht ik zelfs ook eind Januari toen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 11:56 Mboyo nu ook officieel

Afbeelding
Raar wel dat het nog niet officieel is gecommuniceerd door beide teams. Soort van ruildeal nog in de maak?
Plaats reactie