Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Bericht door AirMontella »

Baptiste Guillaume en Omar Govea (mag en wil weg bij Zulte)... Laat het aub dergelijke transfers zijn dat er vandaag nog aankomen.

Als er niks meer bijkomt, zakt mijn motivatie om elke twee weken naar Stayen af te zakken echt naar een dieptepunt. En dat is in 30 jaar tijd nog nooit zo erg geweest.
Laatst gewijzigd door AirMontella op 31 aug 2021, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

BoemBoem schreef: 31 aug 2021, 12:10
Dreke schreef: 31 aug 2021, 12:03 Ge moet niet vragen in welke toestand onze kern zich bevindt als er rond de transfer van Mboyo (1 miljoen euro, he mannekes!) al "ja, maar..." gezegd wordt...
Idd.
Maar als je 1 miljoen uit de brand kan slepen voor Mboyo moet je toch genoeg capaciteiten hebben om inkomend ook iets verrassend te verwezenlijken denk ik dan.

Half Antwerpen, Anderlecht, Gent en Brugge zoekt nog een oplossing voor verschillende spelers die hier zeker en vast nuttig zouden zijn.

Ik herinner mij een 10 tal jaar geleden toen ze in extremisch Rossini en nog enkele spelers konden halen tussen 22u en middernacht. Daar heb ik echt geen zin in vandaag. Was dacht ik zelfs ook eind Januari toen.
Dat klopt allemaal inderdaad.
Maar ik heb toch wel erg de indruk dat quasi iedereen de inkomende transfer van Hayashi onderschat: dat was dus wel de spits van Japan op de OS hé. En die heeft STVV gekocht! We kenden hem niet en dus onderschatten we deze 'knalprestatie'.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Franz schreef: 31 aug 2021, 12:13
BoemBoem schreef: 31 aug 2021, 12:10
Dreke schreef: 31 aug 2021, 12:03 Ge moet niet vragen in welke toestand onze kern zich bevindt als er rond de transfer van Mboyo (1 miljoen euro, he mannekes!) al "ja, maar..." gezegd wordt...
Idd.
Maar als je 1 miljoen uit de brand kan slepen voor Mboyo moet je toch genoeg capaciteiten hebben om inkomend ook iets verrassend te verwezenlijken denk ik dan.

Half Antwerpen, Anderlecht, Gent en Brugge zoekt nog een oplossing voor verschillende spelers die hier zeker en vast nuttig zouden zijn.

Ik herinner mij een 10 tal jaar geleden toen ze in extremisch Rossini en nog enkele spelers konden halen tussen 22u en middernacht. Daar heb ik echt geen zin in vandaag. Was dacht ik zelfs ook eind Januari toen.
Dat klopt allemaal inderdaad.
Maar ik heb toch wel erg de indruk dat quasi iedereen de inkomende transfer van Hayashi onderschat: dat was dus wel de spits van Japan op de OS hé. En die heeft STVV gekocht! We kenden hem niet en dus onderschatten we deze 'knalprestatie'.
Daar ben ik mee akkoord, normaal is dat geen spek voor onze bek.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 31 aug 2021, 12:13
Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 11:56 Mboyo nu ook officieel

Afbeelding
Raar wel dat het nog niet officieel is gecommuniceerd door beide teams. Soort van ruildeal nog in de maak?
Ik zou denken dat STVV eerst iets wil aankondigen om het toch wat te sussen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Franz schreef: 31 aug 2021, 12:13
BoemBoem schreef: 31 aug 2021, 12:10
Dreke schreef: 31 aug 2021, 12:03 Ge moet niet vragen in welke toestand onze kern zich bevindt als er rond de transfer van Mboyo (1 miljoen euro, he mannekes!) al "ja, maar..." gezegd wordt...
Idd.
Maar als je 1 miljoen uit de brand kan slepen voor Mboyo moet je toch genoeg capaciteiten hebben om inkomend ook iets verrassend te verwezenlijken denk ik dan.

Half Antwerpen, Anderlecht, Gent en Brugge zoekt nog een oplossing voor verschillende spelers die hier zeker en vast nuttig zouden zijn.

Ik herinner mij een 10 tal jaar geleden toen ze in extremisch Rossini en nog enkele spelers konden halen tussen 22u en middernacht. Daar heb ik echt geen zin in vandaag. Was dacht ik zelfs ook eind Januari toen.
Dat klopt allemaal inderdaad.
Maar ik heb toch wel erg de indruk dat quasi iedereen de inkomende transfer van Hayashi onderschat: dat was dus wel de spits van Japan op de OS hé. En die heeft STVV gekocht! We kenden hem niet en dus onderschatten we deze 'knalprestatie'.
Klopt, maar na onze twee Japanse aanwinsten zei Hollerbach dat hij nog versterking wou, dat het bestuur dit wist en ze er werk van gingen maken.

We zijn 1 week verder, hebben nog geen enkele extra aanwinst maar zijn nu wel een basisspeler kwijt. Ik verwacht nog iets, anders word dit echt wel problematisch.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

Piana schreef: 31 aug 2021, 12:04
Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 11:27
Piana schreef: 31 aug 2021, 11:24 Alles wat verkoopbaar is wordt verkocht, weinig nieuw geïnvesteerd (behalve in Japanse spelers, maar hoe is die constructie opgemaakt achter de schermen?). Liefst geen extra verliezen opstapelen, net erin blijven is genoeg. Het versterkt mijn gevoel dat de Japanse aanwezigheid op zijn einde aan het lopen is.
In dat geval zouden Cacace, Durkin en Buatu hier niet meer rondlopen :D
Ik ben voorstander van een vertrek, daar niet van...
Wie zegt dat ze niet meer vertrekken? Nu of tijdens de winterstop. (Dat zijn trouwens zowat de laatste 3 waar je nog iets voor kan vangen, qua uitverkoop kan dat tellen).
Als je zag hoe lang ze onderhandeld hebben om het over te nemen en hoe zwaar ze onderhandelen bij uitgaande transfers, neem ik aan dat ze bij een overname van de club ook wel hun tijd zullen nemen.
Dat de Japanners vertrekken wordt al orakelt van het moment dat ze hier het roer overnamen.
Dat we los naar provinciale degraderen wordt hier zowat ELK seizoen orakelt.

Dus het zal allemaal nog wel meevallen zeker.

Nu moet je je hoop om de Japanners te zien vertrekken niet proberen om te zetten in waarheid door waanideeën als waarheid aan te nemen....
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

Waar halen jullie dat miljoen.

Ik lees vandaag 500.000
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Franz schreef: 31 aug 2021, 12:13
BoemBoem schreef: 31 aug 2021, 12:10
Dreke schreef: 31 aug 2021, 12:03 Ge moet niet vragen in welke toestand onze kern zich bevindt als er rond de transfer van Mboyo (1 miljoen euro, he mannekes!) al "ja, maar..." gezegd wordt...
Idd.
Maar als je 1 miljoen uit de brand kan slepen voor Mboyo moet je toch genoeg capaciteiten hebben om inkomend ook iets verrassend te verwezenlijken denk ik dan.

Half Antwerpen, Anderlecht, Gent en Brugge zoekt nog een oplossing voor verschillende spelers die hier zeker en vast nuttig zouden zijn.

Ik herinner mij een 10 tal jaar geleden toen ze in extremisch Rossini en nog enkele spelers konden halen tussen 22u en middernacht. Daar heb ik echt geen zin in vandaag. Was dacht ik zelfs ook eind Januari toen.
Dat klopt allemaal inderdaad.
Maar ik heb toch wel erg de indruk dat quasi iedereen de inkomende transfer van Hayashi onderschat: dat was dus wel de spits van Japan op de OS hé. En die heeft STVV gekocht! We kenden hem niet en dus onderschatten we deze 'knalprestatie'.
Dat heb ik meteen gezegd over die transfer.

Maar denk je dat Hayashi alleen genoeg is?
De spoeling is op dit ogenblik veel te dun.

En het blijft een risico. Als Hayashi en Hara er niet meteen staan zit je met een geweldig groot probleem.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

stvvilvoorde schreef: 31 aug 2021, 12:24 Waar halen jullie dat miljoen.

Ik lees vandaag 500.000
Van de originele bron die als eerst was bij de transfer, Tavolieri. Hij zei daarna dat STVV 500K winst heeft gemaakt op Mboyo, en het zou me niet verbazen dat onze kwaliteitsmedia dit verwart met het transferbedrag.

https://twitter.com/sachatavolieri/stat ... 52864?s=19
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Alain »

Halenaar schreef: 31 aug 2021, 12:29
stvvilvoorde schreef: 31 aug 2021, 12:24 Waar halen jullie dat miljoen.

Ik lees vandaag 500.000
Van de originele bron die als eerst was bij de transfer, Tavolieri. Hij zei daarna dat STVV 500K winst heeft gemaakt op Mboyo, en het zou me niet verbazen dat onze kwaliteitsmedia dit verwart met het transferbedrag.

https://twitter.com/sachatavolieri/stat ... 52864?s=19
"STVV récupère 500K", schrijft Tavolieri.
Onder "récupérer" versta ik toch niet de gemaakte winst, maar wel het ontvangen, teruggekregen bedrag.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Tomiyasu voor 20 miljoen + 3 miljoen bonussen naar Arsenal is rond.

Als STVV daar nog 5-10% van krijgt, is dat toch ook weer wat extra inkomsten.

Nu de uitgaven graag...
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Oxbow »

Is toch niet normaal dat er geen enkel nieuws te rapen valt buiten Van Damme eventueel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Oxbow schreef: 31 aug 2021, 12:41 Is toch niet normaal dat er geen enkel nieuws te rapen valt buiten Van Damme eventueel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Van Damme moet vandaag zelfs niet rond zijn want hij heeft geen club.

Soit, ik ga van mijne namiddag profiteren en kijk wel met een half ook wat er nog gaat gebeuren.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door ertee »

Als er nog iets bijkomt zullen het toch serieuze verrassingen zijn. Stilte voor de storm?

Het beste nieuws zou nog zijn dat Suzuki nog een half jaar blijft. Dramatisch zou het worden als hij nog met of andere huurconstructie zou vertrekken.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef: 31 aug 2021, 12:29
stvvilvoorde schreef: 31 aug 2021, 12:24 Waar halen jullie dat miljoen.

Ik lees vandaag 500.000
Van de originele bron die als eerst was bij de transfer, Tavolieri. Hij zei daarna dat STVV 500K winst heeft gemaakt op Mboyo, en het zou me niet verbazen dat onze kwaliteitsmedia dit verwart met het transferbedrag.

https://twitter.com/sachatavolieri/stat ... 52864?s=19
In die tweet staat toch ook gewoon dat STVV € 500k ontvangt?
Ik lees niks over 500k "winst".

En ook Sporza zegt dat stvv 500K ontvangt. Zou ook de 1e keer dat ze bedragen uitdrukken in de vorm van winst ipv de huidige transfersom.
Op de laatste dag uw enige zekerheid in de aanval verlappen voor 500k... Goed bezig.
En opnieuw "vergeten" dat je 6 GOEDE belgen nodig hebt. Straks gaan Balongo en/of Wolke dus weer de voorkeur krijgen als bankzitter op Hara, Matsubara, Ito...
Tegen Beerschot misschien al: Balongo op de bank ipv Hara omwille van nationaliteit.
Goed bezig Tateishi.
Plaats reactie