Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door darion »

AirMontella schreef: 31 aug 2021, 12:40 Tomiyasu voor 20 miljoen + 3 miljoen bonussen naar Arsenal is rond.

Als STVV daar nog 5-10% van krijgt, is dat toch ook weer wat extra inkomsten.

Nu de uitgaven graag...

Tussen de 1 a 2 miljoen, staat weer mooi op het spaarboekje se!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door toyotacorolla »

Ik vond zaterdag al dat M'Boyo zeer actief was op Cercle
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 12:16
Halenaar schreef: 31 aug 2021, 12:13
Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 11:56 Mboyo nu ook officieel

Afbeelding
Raar wel dat het nog niet officieel is gecommuniceerd door beide teams. Soort van ruildeal nog in de maak?
Ik zou denken dat STVV eerst iets wil aankondigen om het toch wat te sussen
Ik wil niks zeggen, maar het is niet toevallig dat er maar één man meer staat tussen Mboyo en het doel. ;)
(Flauw voetbalmopje).
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Oxbow schreef: 31 aug 2021, 12:41 Is toch niet normaal dat er geen enkel nieuws te rapen valt buiten Van Damme eventueel
Voor de veteranen van Velm of die van Bautershoven?
Overdrijven is een kunst
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: verkopen gaat vlot maar aankopen is een echte ramp.
Ze zouden zelfs de doelpalen verkopen.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Positivo »

Niemand had dit voor mogelijk gehouden !
Tussen 5 en 6 milj. binnenhalen aan transfers zonder Suzuki van de hand te doen !

Dat moet je hen nageven.

Vermoedelijk wordt Suzuki de beste zomertransfer 2021.
Een verbeterd contract om hem te motiveren ….. en fé zin wieral arroet.

Als ze er in slagen om nog iets voor Lee te krijgen, beloof ik geen slecht woord over hen nog te spreken….
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Sacruzsa »

Toch wel erg dat ge de rommel op uw bank niet verkocht krijgt , ge zou bijna beginnen geloven dat ze het expres doen zodat die mannen moeten spelen
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

Sacruzsa schreef: 31 aug 2021, 13:56 Toch wel erg dat ge de rommel op uw bank niet verkocht krijgt , ge zou bijna beginnen geloven dat ze het expres doen zodat die mannen moeten spelen
Die andere clubs zijn ook niet blind hè. Allez, sommigen toch niet. :)
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door voetballiefhebber »

toyotacorolla schreef: 31 aug 2021, 12:59 Ik vond zaterdag al dat M'Boyo zeer actief was op Cercle
De waarde van Mboyo onderschatten we eigenlijk wel. Je moet eens wedstrijden (her)bekijken en je moet zeggen dat de man meer op het middenveld moet gaan helpen dan dat hij in de spits loopt. Het grootste gebrek van hem is zijn snelheid die hij echt wel kwijt is. Ofwel moet je Mboyo voor doel gebruiken, puur als doelpuntenmaker of je gebruikt hem als aanspeelpunt/rustbrenger te gebruiken. Enkel als je de aanvallende kwaliteiten hebt, kun je Pélé in de punt nog gebruiken als afwerker.

Het gebrek aan kwaliteit op het middenveld is bij STVV erg groot. Vorig seizoen zag je Suzuki al ver terugplooien om zijn defensieve werk te vervullen.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Sacruzsa schreef: 31 aug 2021, 13:56 Toch wel erg dat ge de rommel op uw bank niet verkocht krijgt , ge zou bijna beginnen geloven dat ze het expres doen zodat die mannen moeten spelen
Ik zou het wel OK vinden als Filipov nu eindelijk eens zijn kans zou krijgen. Dat is een type speler die naast Hayashi kan zwerven, zo speelde hij in Oekraïne ook.
En zelfs Lee: die kan in een 4-3-3 wel van enige waarde zijn. Als hij tenminste voor de ploeg wil spelen ipv zijn egoïstische 'dribbels'.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Franz schreef: 31 aug 2021, 14:28
Sacruzsa schreef: 31 aug 2021, 13:56 Toch wel erg dat ge de rommel op uw bank niet verkocht krijgt , ge zou bijna beginnen geloven dat ze het expres doen zodat die mannen moeten spelen
Ik zou het wel OK vinden als Filipov nu eindelijk eens zijn kans zou krijgen. Dat is een type speler die naast Hayashi kan zwerven, zo speelde hij in Oekraïne ook.
En zelfs Lee: die kan in een 4-3-3 wel van enige waarde zijn. Als hij tenminste voor de ploeg wil spelen ipv zijn egoïstische 'dribbels'.
In principe kan Lee dat, maar het is duidelijk dat hij onder Hollerbach in de onderste schuif zit en hij niet meer op hem rekent.

Om van hem af te geraken met zijn contract is er een klein mirakel nodig, ik vrees dat hij hier gewoon zijn contract fijntjes gaat uitzitten..
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

We zouden al blij mogen zijn moest er niet nog een ervaren Belg vertrekken vandaag....

Standard zoekt een creatieve middenvelder. Zo hebben we er ook eentje met een profielfoto van Standard op Instagram.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door darion »

Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 14:38 We zouden al blij mogen zijn moest er niet nog een ervaren Belg vertrekken vandaag....

Standard zoekt een creatieve middenvelder. Zo hebben we er ook eentje met een profielfoto van Standard op Instagram.

Kans dat Bruls dus ook vertrekt?..

Als ze dat riskeren dan is het hek van de dam.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

darion schreef: 31 aug 2021, 14:44
Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 14:38 We zouden al blij mogen zijn moest er niet nog een ervaren Belg vertrekken vandaag....

Standard zoekt een creatieve middenvelder. Zo hebben we er ook eentje met een profielfoto van Standard op Instagram.

Kans dat Bruls dus ook vertrekt?..

Als ze dat riskeren dan is het hek van de dam.
Ik dacht dat hij die profielfoto al had toen hij hier aankwam?
Het was mij toch al opgevallen dat hij die foto als profielfoto Had. Het is dus zeker niet van vandaag.
Verontrustend, dat dan weer wel gezien de huidige toestand.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jebus4life »

Als Bruls ook nog vertrekt hebt ge zelfs niet genoeg volk om op uw middenveld te posteren :grappig:
Ik denk dat den Bernd hier straks of morgen zijn C4 gaat afleveren wegens te weinig spelers :zot:
Plaats reactie