Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Ze zijn wakker dat is wat ik vooral meeneem naar hopelijk de volgende transfer? :lol:

Ondertussen kondigt Brugge iedere 15 minuten een nieuwe speler aan...
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 31 aug 2021, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Allez, eentje per uur tot middernacht.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vdl »

Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 19:31 Ze zijn wakker dat is wat ik vooral meeneem naar hopelijk de volgende transfer? :lol:

Ondertussen kondigt Brugge iedere 15 minuten een nieuwe speler aan...
Die gaan een probleem hebben, van een te grote kern, want CL, zal na 6 wedstrijden gedaan zijn.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

vdl schreef: 31 aug 2021, 19:39
Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 19:31 Ze zijn wakker dat is wat ik vooral meeneem naar hopelijk de volgende transfer? :lol:

Ondertussen kondigt Brugge iedere 15 minuten een nieuwe speler aan...
Die gaan een probleem hebben, van een te grote kern, want CL, zal na 6 wedstrijden gedaan zijn.
Klopt, zei ik ook al tegen kameraden die voor Brugge supporteren. Geen idee waar ze mee bezig zijn daar. Tenzij ze nog derde worden en in de Europa league iets kunnen proberen heeft het helemaal geen nut zoveel spelers te hebben
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Sacruzsa »

Al maar goed dat het 2de elftal versterking krijg :end:
Het eerste heeft dat niet nodig , anders zouden ze de jeugd tegenhouden
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Henri is de man »

Hollerbach moet toch de zenuwinzinking nabij zijn...
Vragen, smeken voor nieuwe spelers en gerustgesteld worden door het bestuur. En dan enkel nog 2 basisspelers zien vertrekken in de laatste week 🙈🙈🙈
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Louis XIV »

Henri is de man schreef: 31 aug 2021, 20:17 Hollerbach moet toch de zenuwinzinking nabij zijn...
Vragen, smeken voor nieuwe spelers en gerustgesteld worden door het bestuur. En dan enkel nog 2 basisspelers zien vertrekken in de laatste week 🙈🙈🙈
Denk dat die al lang spijt heeft dat die hier getekend heeft
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Oscar »

Wat een ontgoocheling weer, ik begrijp niet dat die heren niet beschaamd zijn om zo met de supporters te handelen.
Op de supportersvergadering een paar weken geleden voelde je al dat op de (geselecteerde) vragen ontwijkend geantwoord
werd over transfers. Het cashless systeem interesseerde de heren meer dan het sportieve.
Triestig om supporter van dit STVV te zijn.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Sacruzsa »

Henri is de man schreef: 31 aug 2021, 20:17 Hollerbach moet toch de zenuwinzinking nabij zijn...
Vragen, smeken voor nieuwe spelers en gerustgesteld worden door het bestuur. En dan enkel nog 2 basisspelers zien vertrekken in de laatste week 🙈🙈🙈
Ik hoop echt da diene brave man morgen bij die 2 onnozelaars staat met ne smile tot achter zijn oren en zijne opzegbrief in de hand , en vertrekt met de met deze laatste zin :"Ihr seid Verfluchte Hunde"
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Stillekesaan richting de 200 pagina's, een mooie constante in elke zomermercato op dit forum.
Sommige posts zijn ook inwisselbaar... :mrgreen: :toppie: :beer:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Louis XIV »

Oscar schreef: 31 aug 2021, 20:34 Wat een ontgoocheling weer, ik begrijp niet dat die heren niet beschaamd zijn om zo met de supporters te handelen.
Op de supportersvergadering een paar weken geleden voelde je al dat op de (geselecteerde) vragen ontwijkend geantwoord
werd over transfers. Het cashless systeem interesseerde de heren meer dan het sportieve.
Triestig om supporter van dit STVV te zijn.
Absoluut ! Ik dacht dat we het ergste gehad hadden met RD maar dees mannen zijn nog ne graad erger. Bijna 40 jaar supporter maar begin er schoon genoeg van te hebben. Laat ons aub hopen dat ze het hier snel afbollen want denk niet dat het nog erger kan. Ze zuigen de club leeg met de bedoeling de boel over te laten, mark my Words! Als ik van Meekers was dan konden ze ferm men kloten kussen, maak eens een statement en bol het af man, hier kan je toch niet meer achterstaan. Nul, nul respect naar de supps, nul komma nul. En dan durft nonkel Klaas nog beweren dat ze een ploeg hebben voor play offs te spelen. Om in uw broek te kakken. Ti’s genoeg geweest voor den deze, mijn seizoen zit er op vooraleer het nog maar goed begonnen is maar ik geef gene frank meer voor naar zulk gedrocht te gaan kijken. Kust ze !
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Louis XIV »

Sacruzsa schreef: 31 aug 2021, 20:38
Henri is de man schreef: 31 aug 2021, 20:17 Hollerbach moet toch de zenuwinzinking nabij zijn...
Vragen, smeken voor nieuwe spelers en gerustgesteld worden door het bestuur. En dan enkel nog 2 basisspelers zien vertrekken in de laatste week 🙈🙈🙈
Ik hoop echt da diene brave man morgen bij die 2 onnozelaars staat met ne smile tot achter zijn oren en zijne opzegbrief in de hand , en vertrekt met de met deze laatste zin :"Ihr seid Verfluchte Hunde"
Misschien zeggen ze dan : ‘wier häben das nicht gewusst
Laatst gewijzigd door Louis XIV op 31 aug 2021, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

Louis XIV schreef: 31 aug 2021, 20:46
Oscar schreef: 31 aug 2021, 20:34 Wat een ontgoocheling weer, ik begrijp niet dat die heren niet beschaamd zijn om zo met de supporters te handelen.
Op de supportersvergadering een paar weken geleden voelde je al dat op de (geselecteerde) vragen ontwijkend geantwoord
werd over transfers. Het cashless systeem interesseerde de heren meer dan het sportieve.
Triestig om supporter van dit STVV te zijn.
Absoluut ! Ik dacht dat we het ergste gehad hadden met RD maar dees mannen zijn nog ne graad erger. Bijna 40 jaar supporter maar begin er schoon genoeg van te hebben. Laat ons aub hopen dat ze het hier snel afbollen want denk niet dat het nog erger kan. Ze zuigen de club leeg met de bedoeling de boel over te laten, mark my Words! Als ik van Meekers was dan konden ze ferm men kloten kussen, maak eens een statement en bol het af man, hier kan je toch niet meer achterstaan. Nul, nul respect naar de supps, nul komma nul. En dan durft nonkel Klaas nog beweren dat ze een ploeg hebben voor play offs te spelen. Om in uw broek te kakken. Ti’s genoeg geweest voor den deze, mijn seizoen zit er op vooraleer het nog maar goed begonnen is maar ik geef gene frank meer voor naar zulk gedrocht te gaan kijken. Kust ze !
Doooooooooeeeeiiiiiiiiiii :beer:
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Louis XIV »

STVV-fan schreef: 31 aug 2021, 20:48
Louis XIV schreef: 31 aug 2021, 20:46
Oscar schreef: 31 aug 2021, 20:34 Wat een ontgoocheling weer, ik begrijp niet dat die heren niet beschaamd zijn om zo met de supporters te handelen.
Op de supportersvergadering een paar weken geleden voelde je al dat op de (geselecteerde) vragen ontwijkend geantwoord
werd over transfers. Het cashless systeem interesseerde de heren meer dan het sportieve.
Triestig om supporter van dit STVV te zijn.
Absoluut ! Ik dacht dat we het ergste gehad hadden met RD maar dees mannen zijn nog ne graad erger. Bijna 40 jaar supporter maar begin er schoon genoeg van te hebben. Laat ons aub hopen dat ze het hier snel afbollen want denk niet dat het nog erger kan. Ze zuigen de club leeg met de bedoeling de boel over te laten, mark my Words! Als ik van Meekers was dan konden ze ferm men kloten kussen, maak eens een statement en bol het af man, hier kan je toch niet meer achterstaan. Nul, nul respect naar de supps, nul komma nul. En dan durft nonkel Klaas nog beweren dat ze een ploeg hebben voor play offs te spelen. Om in uw broek te kakken. Ti’s genoeg geweest voor den deze, mijn seizoen zit er op vooraleer het nog maar goed begonnen is maar ik geef gene frank meer voor naar zulk gedrocht te gaan kijken. Kust ze !
Doooooooooeeeeiiiiiiiiiii :beer:
T’is goe Roland
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Guggenheimer »

De paranoia hier is soms nogal absurd zene.

Zijn de transfers voldoende ? Absoluut niet.
Kan je het beleid incompetent noemen ? Absoluut.

Maar kan je de conclusie trekken dat ze de club leegzuigen om te verkopen ? Geen enkele aanleiding voor.

Men haalt nog 2 Japanners om verder in te zetten op het commerciele en voor Koita wordt 1M neergeteld.
Hoe past dat in hemelsnaam in de kraam van de boel leegzuigen om te verkopen.

Dat en het feit dat DMM ieder jaar een vast bedrag in de club pompt. Dat is ook om de club leeg te zuigen zeker ?

Ik ben ook absoluut niet tevreden over het transferbeleid maar stop aub met verhalen te verzinnen die nergens op slaan.
Plaats reactie