Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door KNRI »

En aan allen die hem bij de eerstvolgende speelminuten een fluitconcert willen bezorgen: transferitis is nu eenmaal een ziekte van dit voetbaltijdperk. De 'sport' is zo om zeep dat ELKE speler ooit hoopt die financiele megadeal te kunnen sluiten. Clubliefde bestaat niet meer, STVV is voor de meesten slechts een springplank en tussenstation. Dus ja, hij is de eerste niet en zal ook de laatste niet zijn die zich zo opsteld tijdens een transferperiode.

Slotconclusie: STVV en Yuma hebben elkaar op dit moment nog hard nodig. Wij voor het sportieve, en hij om zich opnieuw in de kijker te spelen. (Tenzij hij alsnog zou vertrekken natuurlijk.)
De club krijgt van mij wel een onvoldoende voor het weinig transparante beleid. De supporters hebben recht op een duidelijke visie.
Financieel doen we wel een goede zaak door vervangbare spelers duur te verkopen.
Laatst gewijzigd door KNRI op 01 sep 2021, 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Alles is vervangbaar.... als ge het effectief vervangt.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Lukske de Lange »

Russische roulette it is...

Mindombe vervangt Max dan waarschijnlijk en verder is het inzetten op Steuckers, Ito en Suzuki zo lijkt het... ALS dat draait kan dat werken...maar de vraag is hoelang gaat dat weer duren en gaat het wel werken... :roll:

Een creatieve middenvelder erbij was toch minstens een must naar mijn gevoel :(

Ps: die Keita zat 2 seizoenen geleden bij de A kern van Charleroi. Positief dat ze naar de jeugdploegen kijken en dat het een voetbalbelg is. Om een oordeel te vellen over de enige transfer noemenswaardig.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV1924 »

Zware ontgoocheling deze transferperiode. Suzuki zal nog wel naar Turkije verhuizen en dan kunnen ze ons weer zoethouden met de volgende communicatie: "We hadden het geld nodig van die transfer om op een financieel gezonde manier sportieve ambitie te kunnen tonen."

Als er 1 ding nog eens EXTRA in de verf gezet werd de afgelopen 48u. We hebben 0% ambitie. Degradatiekandidaat #1.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

Bravo prima gewerkt.

Wie had dit niet zien aankomen?
Alles is vervangbaar ja, maar binnen een jaar ten vroegste wel he...
Suzuki mag de boter fretten, want hij alleen beslist niet te spelen en daar sta je als bestuur machteloos tegen over :grappig:
(in Duitsland schermden spelers die destijds niet wilden hervatten owv COVID met schorsingen en boetes, maar bij ons kan ene die enkel japans spreekt weigeren om nog 1 match te spelen)
Klinkt even geloofwaardig als de trainer die de ambitie van de club uitspreekt.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 01 sep 2021, 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Halenaar schreef: 01 sep 2021, 00:24 Ronduit beschamend dit. Al de krediet na de zeer geslaagde wintermercato meteen weer teniet gedaan, het laatste restjes hoop op een degelijk beleid is bij deze ook van tafel.

Dat ze geen zotte transfers doen snap ik, dat het geen bekende spelers kunnen zijn snap ik, dat Belgen te duur zijn snap ik, en dat je tot op het einde van de mercato wilt wachten voor de beste koopjes durf ik ook nog ergens te snappen...

Maar dit tart alle verbeelding. Ze hebben niet alleen wekenlang met de supporters hun voeten gerammeld, maar ook het vertrouwen van de trainer grandioos beschaamd. Ze hebben de beste man vorige week nog beloofd dat er versterkingen kwamen, en het enigste wat er is gebeurd zijn twee basisspelers die vertrokken zijn. Je zou voor minder uw pet ernaar beginnen te gooien, nu dat we eindelijk eens een coach hebben die past bij de club word hij als vuil behandeld. En nee, zelfs de terugkeer van Suzuki maakt dit schouwspel niet goed, laat dat duidelijk zijn.

Geen enkel excuus is goed om dit falen goed te praten.
How Halenaar, nu stel je me teleur. Jij die het reilen en zeilen van de club altijd zo hartstochtelijk verdedigt.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Mannen, niet te negatief ea. Wie moet hier de boel anders overnemen? Zeker met zo'n achterban. Ik heb hier toch echt alles gezien de laatste weken. :grappig:

Nu maar Van Damme halen zeker...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef: 01 sep 2021, 06:11 :clap: :geel: :onfire: :blauw: :clap:
:grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jack »

STVV-fan: het ligt aan de achterban. Zie je mij hier onnozel doen?

Wat ne kerel! :) :)


Suzuki, Ik hoop dat zijn vorig seizoen een lucky season was en hij dat nooit meer kan evenaren. Het interesseert me zelfs niet dat STVV zich dan zelf in het been schiet meer dan waarschijnlijk. De club krijgt wat het verdient.
Ik bedoel, wat de supporters verdienen! ;)

Bij Mboyo wou men spelers van Gent betrekken, maar zelfs de meest notoire tribunezitters kun je er niet toe bewegen, Botaka, De Bruyn noch Marreh hadden interesse.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Sacruzsa »

Ale mijn vermoedens zijn uitgekomen , basis spelers verkopen , niks in de plaats EN de rommel ala Filipov en Lee blijven gewoon aan boord en dit terwijl nu toch ln3 à 4 trainers hebben aangegeven dat ge er niks mee zijt .
Ik hoop dat Hollerbach zelf zijn ontslag geeft wegens uiteenlopende ambitie ma zo stom zal hij wel niet zijn , ma die ligt voor de winterstop buiten , kunnen Dumb en Dumber mss eens ne Japanse trainer nemen , achja velen zullen nu wel zeggen de kern is behouden en de azijn missers zijn weer daar :fuck:
Voor mij is het simpel , ik ben klaar met deze ambitieloze amateur club , ik ga nu 1 keer kijken (om mijn drankcredit op te zuipen) en nee niet tegen Genk want hoop dat we daar een pak slaag van krijgen dat ze de komende 10jaar nog lachen met ons
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door darion »

Turkije is nog open tot 8/9. Suzuki kan nog naar daar...
Tja. Hollerbach die kijkt met lede ogen toe...
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door wiekes »

Voor minder te verdienen en op kunstgras te spelen want 7 op de 10 haken af door het kunstgras dan blijven ze toch beter bij hun club op de tribune zitten.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door miel »

vdl schreef: 01 sep 2021, 04:56
miel schreef: 01 sep 2021, 01:25
Halenaar schreef: 01 sep 2021, 01:13 Blijkbaar heeft Suzuki op het laatste moment nog Nottingham Forest afgewezen :lol:

https://twitter.com/sachatavolieri/stat ... 97122?s=19

Wat een kerel.
Hij verkiest STVV boven de bijna alle topploegen uit de JPL :mrgreen:
En hij verkiest STVV boven enkele buitenlandse clubs :clap:
Zo tegen zijn zin zal hij hier dan toch niet zijn of het moet zijn dat hij absoluut op kunstgras wil spelen :lol:
Ik hoop echt dat Hara en Hayashi goed genoeg zijn om hem nog wat op de bank te houden
Heeft niks te maken, met hier graag zijn, gegokt en zwaar verloren noemen ze dat.
Als ge niet eens het onderscheid kunt maken tussen een sarcastisch grapje en de werkelijkheid
Dan verbaast uw geweeklaag me niet , uw focus wat stvv aangaat , begint ongezonde proporties aan te nemen ;)
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door fruitboerke »

Beste meneer Hollerbach , ze hebben u zwaar bij uw pietje gehad niet ? Ik heb echt met u te doen .Wij als onbelangrijk aanhangsel zijn het al gewoon de leugens en heimelijke toeren van die valse Jappen.Maar u had zich toch beter moeten informeren niet .Wat nu menne brave man ? Halfgod , Messias Suzuki toch maar proberen te motiveren want hij zal nu wel moeten spelen indien ze hem in de winter nog willen verkopen of de eer aan u zelf houden en die Japanners hun soep zelf laten koken.Een triestig dieptepunt onder de Japanse tirannie is vandaag bereikt.Het laatste greintje geloofwaardigheid van hun verhaaltjes en beloftes zijn doorbroken. RIP STVV :end:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Brol »

Kan je als supporter nog meer voor de gek worden gehouden ?
En zeggen dat er x aantal jaren terug er mensen in Sint-Truiden waren die vroegen om in de etalages Japanse vlaggen te hangen :mad:
Als supporter van STVV ben ik vele jaren komen supporteren maar sinds 5 of 6 jaar afgehaakt omdat de comedy echt niet meer te aanzien was
Het draait alleen nog om geld en dan vooral voor eigen portemonnee.
Wat het huidige bestuur voelt voor STVV is nul comma nul en dan verlangen dat de supporter zijne portemonnee opentrekt om naar dit circus te komen kijken,als ze mij betaalde om te komen kijken zou het over een curieus bedrag moeten gaan :lol:
Ik blijf het nog altijd raar vinden dat die Jappen hier in het voetbal zich komen belachelijk maken. De tijd zal het wel duidelijk maken zeker.
Plaats reactie