Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door ertee »

Het feit dat het dossier Suzuki hiermee van de baan is, zou ook wel eens de oplossing kunnen zijn voor het dossier Hollerbach.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Mikman »

Het statement van Suzuki op zijn Instagram:
It had been very tough time for me in 3 months. Although, what I had done in this period was not right way. I need to stand up again and to play hard work. I will make a lot of effort once again for everyone who are involved with STVV. I really try to challenge for good result at the end of this season with players, all stuff and supporters.
I wish all supporters support us for winning.
I really thank to Mboyo-san to support me with the time on all the time, even in the difficult situation. Since he came to STVV, he saved me a lot by his support. Im always rooting for you as a person and player.
Good luck Mboyo-san❤️
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vdl »

Ik heb alle respect voor Suzuki verloren :vomit:
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Alain »

Mikman schreef: 01 sep 2021, 18:41 Het statement van Suzuki op zijn Instagram:
It had been very tough time for me in 3 months. Although, what I had done in this period was not right way. I need to stand up again and to play hard work. I will make a lot of effort once again for everyone who are involved with STVV. I really try to challenge for good result at the end of this season with players, all stuff and supporters.
I wish all supporters support us for winning.
I really thank to Mboyo-san to support me with the time on all the time, even in the difficult situation. Since he came to STVV, he saved me a lot by his support. Im always rooting for you as a person and player.
Good luck Mboyo-san❤️
Het volledige plaatje zullen we wellicht nooit kennen. Maar als ik zie hoe andere spelers online positief reageren op zijn terugkeer, gaat het hier niet zomaar om een speler die drie maanden lang koppig zijn ploegmaats heeft zitten kloten, zonder dat er een andere kant aan het verhaal is.
Als zijn ploegmaats hem terug in de armen sluiten, dan ben ik geneigd om hetzelfde te doen.
Vooruit STVV.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vdl »

Alain schreef: 01 sep 2021, 18:55
Mikman schreef: 01 sep 2021, 18:41 Het statement van Suzuki op zijn Instagram:
It had been very tough time for me in 3 months. Although, what I had done in this period was not right way. I need to stand up again and to play hard work. I will make a lot of effort once again for everyone who are involved with STVV. I really try to challenge for good result at the end of this season with players, all stuff and supporters.
I wish all supporters support us for winning.
I really thank to Mboyo-san to support me with the time on all the time, even in the difficult situation. Since he came to STVV, he saved me a lot by his support. Im always rooting for you as a person and player.
Good luck Mboyo-san❤️
Het volledige plaatje zullen we wellicht nooit kennen. Maar als ik zie hoe andere spelers online positief reageren op zijn terugkeer, gaat het hier niet zomaar om een speler die drie maanden lang koppig zijn ploegmaats heeft zitten kloten, zonder dat er een andere kant aan het verhaal is.
Als zijn ploegmaats hem terug in de armen sluiten, dan ben ik geneigd om hetzelfde te doen.
Vooruit STVV.
Ze moeten wel, omdat ze hem nodig hebben
Jacobus
Berichten: 116
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacobus »

HLN vandaag:

De opvallendste transfer op Stayen was ongetwijfeld die van Maximiliano Caufriez (24) naar Spartak Moskou. De Russen legden maar liefst 3 miljoen euro op tafel voor de verdediger. Yevgeny Melezhikov, de CEO van Spartak, laat zich al na een paar dagen laatdunkend uit over de Belg: “Ja, hij is van lagere kwaliteit dan Gigot, maar laat ons afwachten vooraleer we conclusies trekken.”

Je zal maar een contract van vier jaar hebben getekend in Rusland. Maximiliano Caufriez trok, tot verbazing van velen, van STVV naar het Russische Spartak Moskou. Hij speelt er komend seizoen zelfs Europees, onder meer tegen Napoli en Leicester City. Yevgeny Melezhikov, de CEO van Spartak, geeft nu toe dat de aankoop van de Belg misschien niet de beste keuze was.

“Waarom we geïnteresseerd waren in de Belg? De situatie van Samuel Gigot (ex-KV Kortrijk en ex-KAA Gent, nvdr.) was onduidelijk. We moesten ons voorbereiden op wat er met hem ging gebeuren. De keuze viel op Maximiliano”, aldus Melezhikov. Gigot trok in 2018 voor 8 miljoen euro van Gent naar Spartak en is er een vaste waarde achterin. Er was interesse van het Italiaanse Torino, maar de transfer sprong af.

De keuze viel dus op Caufriez, al krabt de CEO zich na een paar dagen al in de haren. “Misschien is hij geen verbetering ten opzichte van Gigot, maar toen die besloot te blijven hadden we vooral ook een alternatief op de rechtsachter nodig. Van onze shortlist waren de eerste en tweede optie niet te koop, en ook de derde keuze viel in het water. We waren genoodzaakt een beslissing te nemen op basis van wat er op dat moment beschikbaar was.”
“Misschien was dit een vergissing, maar het is niet nodig om nu al spijt te hebben van de aankoop van Maximiliano. Ja, hij is minder goed dan Sam (Gigot). Maar hij kan probleemposities voor ons invullen. Laat ons afwachten vooraleer we conclusies trekken, we moeten geduld hebben”, besloot hij.

Het is nog afwachten of Caufriez op speelminuten mag rekenen bij de Russische club, die momenteel pas tiende staat in eigen land. Bij STVV kwam Caufriez vorig seizoen 19 keer in actie, dit seizoen stond hij in de eerste vijf wedstrijden nog aan de aftrap.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door enrique »

ertee schreef: 01 sep 2021, 15:26
stvvilvoorde schreef: 01 sep 2021, 15:13 Spartak have signed a Steven Gerrard lookalike. Nobody can figure out any other reason behind Maximiliano Caufriez's transfer. Even the club's CEO:
"Maybe this was a mistake but let's not beat ourselves up yet. Yes, he is of lower quality than Sam [Gigot] but let's wait and see."

https://twitter.com/arturpetrosyan/stat ... n%5Es1_c10
Als het al waar is, getuigt dit vooral van heel weinig stijl. Zeker ook de reactie van "journalist" Sven Claes eronder.
Ik snap het ook niet, dat mag niet gezegd worden dan? 3 of 2,5 miljoen euro voor dat niveau
Komaan zeg, waar gaan we naartoe
Laatst gewijzigd door enrique op 01 sep 2021, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door tesneusdoek »

In de reeks: "Baat het niet, dan schaadt het toch ook niet ": Schouterden is gratis op te halen...Zou zo een speler ons nog (opnieuw) iets kunnen bijbrengen? Belg, middenvelder, ervaring,...
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -te-pikken
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STVV-fan »

tesneusdoek schreef: 01 sep 2021, 19:46 In de reeks: "Baat het niet, dan schaadt het toch ook niet ": Schouterden is gratis op te halen...Zou zo een speler ons nog (opnieuw) iets kunnen bijbrengen? Belg, middenvelder, ervaring,...
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -te-pikken
De vraag zoals bij alle transfervrije spelers: Wat zijn die mannen nog waard?
Niets voor niets hebben die gasten nog geen club gevonden of is hun contract ontbonden geweest
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door tesneusdoek »

STVV-fan schreef: 01 sep 2021, 19:44 https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 021/09/01/

Het zal iets zijn...
Het lijkt toch of ze een dagelijkse samenvatting van ons gepalaver, samen met de Tokyo Times aan de ontbijttafel krijgen... ;)
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door weekenders »

technisch directeur Andre Pinto komt met gevraagde uitleg naar UltraSintruin373
Beste Pinto,
Wat is jouw mening over de mercato transfer van de club?
Er is duidelijk om versterking gevraagd door supporters als Hollerbach. Zijn uitgaande transfers bevestigd, maar geen vervangers?
Hoe moeten we nu verder? Hoe zit het met Suzuki? Veel fans zijn weer eens diep teleurgesteld over de gang van zaken.
We eisen een eerlijke verklaring!
Uw mening zou erg fijn zijn voor heel wat supporters. Dank u wel. Ultrasintruin373
Geachte UltraSintruin373, Ik hoop dat deze info u en alle supporters goed zal vinden. Als eerst Dank u voor het delen van uw gedachten met mij, ik kan me alleen maar voorstellen hoe moeilijk het moet zijn voor u en onze supporters om de club dagelijks te volgen tijdens de zomer in afwachting van transfers. De waarheid is dat het een van de moeilijkste seizoenen in de geschiedenis was, waarin iedereen probeerde zijn financiële verlies goed te maken met één deal. Het was al moeilijk om met onze eigen verliezen om te gaan, maar we moesten ook met het verlies van anderen omgaan toen sommigen hun betalingen aan ons begonnen uit te stellen. Ik weet dat jullie er niets mee te maken hebben, maar ik wilde enkele moeilijkheden met jullie delen, zodat jullie de redenen achter alles een beetje kunnen begrijpen. Het belangrijkste voor een club is het financiële gedeelte, want zonder dat zou er geen club zijn en er zijn verschillende voorbeelden van wat er met een club gebeurt als ze niet zorgvuldig met hun financiën omgaan. Daarom is het mijn eerste taak als sportief directeur om ervoor te zorgen dat ik de begroting kan respecteren. Maar zelfs ondanks alle moeilijkheden zijn we erin geslaagd Koita, Levalee, Junior, Rocco, Hayashi, Hara binnen te halen en zijn we er op het allerlaatste moment in geslaagd onze belangrijkste spits Yuma Suzuki te behouden. We zijn nu op zoek naar één of twee alternatieven die gisteren vrij zijn gekomen en we willen de selectie afstemmen op de eisen van onze zeer professionele en veeleisende T1, Bernd Hollerbach. Tot slot, het was geen gemakkelijke periode maar ik geloof in deze groep spelers en in onze staf en samen met onze supporters, zullen we veel sterker zijn, vooral in deze moeilijke tijden!
Nogmaals bedankt voor het delen van uw eerlijke zorgen.
Kanarie voor ons leven!
Met vriendelijke groet, Andre
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jack »

Die post van Suzuki, daar lach ik eens mee.
Damage control van hem of club.
Wie ook schuldig is...beetje gemakkelijk op deze manier.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jack »

weekenders schreef:technisch directeur Andre Pinto komt met gevraagde uitleg naar UltraSintruin373
Beste Pinto,
Wat is jouw mening over de mercato transfer van de club?
Er is duidelijk om versterking gevraagd door supporters als Hollerbach. Zijn uitgaande transfers bevestigd, maar geen vervangers?
Hoe moeten we nu verder? Hoe zit het met Suzuki? Veel fans zijn weer eens diep teleurgesteld over de gang van zaken.
We eisen een eerlijke verklaring!
Uw mening zou erg fijn zijn voor heel wat supporters. Dank u wel. Ultrasintruin373
Geachte UltraSintruin373, Ik hoop dat deze info u en alle supporters goed zal vinden. Als eerst Dank u voor het delen van uw gedachten met mij, ik kan me alleen maar voorstellen hoe moeilijk het moet zijn voor u en onze supporters om de club dagelijks te volgen tijdens de zomer in afwachting van transfers. De waarheid is dat het een van de moeilijkste seizoenen in de geschiedenis was, waarin iedereen probeerde zijn financiële verlies goed te maken met één deal. Het was al moeilijk om met onze eigen verliezen om te gaan, maar we moesten ook met het verlies van anderen omgaan toen sommigen hun betalingen aan ons begonnen uit te stellen. Ik weet dat jullie er niets mee te maken hebben, maar ik wilde enkele moeilijkheden met jullie delen, zodat jullie de redenen achter alles een beetje kunnen begrijpen. Het belangrijkste voor een club is het financiële gedeelte, want zonder dat zou er geen club zijn en er zijn verschillende voorbeelden van wat er met een club gebeurt als ze niet zorgvuldig met hun financiën omgaan. Daarom is het mijn eerste taak als sportief directeur om ervoor te zorgen dat ik de begroting kan respecteren. Maar zelfs ondanks alle moeilijkheden zijn we erin geslaagd Koita, Levalee, Junior, Rocco, Hayashi, Hara binnen te halen en zijn we er op het allerlaatste moment in geslaagd onze belangrijkste spits Yuma Suzuki te behouden. We zijn nu op zoek naar één of twee alternatieven die gisteren vrij zijn gekomen en we willen de selectie afstemmen op de eisen van onze zeer professionele en veeleisende T1, Bernd Hollerbach. Tot slot, het was geen gemakkelijke periode maar ik geloof in deze groep spelers en in onze staf en samen met onze supporters, zullen we veel sterker zijn, vooral in deze moeilijke tijden!
Nogmaals bedankt voor het delen van uw eerlijke zorgen.
Kanarie voor ons leven!
Met vriendelijke groet, Andre
Wat een grap!
Proficiat met je harde strijd om Suzuki hier te houden, goed gedaan Pinto!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door tesneusdoek »

Jack schreef: 01 sep 2021, 19:50 Die post van Suzuki, daar lach ik eens mee.
Damage control van hem of club.
Wie ook schuldig is...beetje gemakkelijk op deze manier.
Niemand wil aan kapitaalvernietiging doen. Lijkt me niet meer dan normaal en de enig mogelijke uitweg uit deze impasse! :toppie:
Plaats reactie