Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door ertee »

Jacques schreef: 14 sep 2021, 15:39 Persoonlijke bedenking bij het niveau: mede onder impuls van het Red Bull voetbal wordt er tegenwoordig aan een hoger tempo gespeeld dan in het verleden. High intensity runs, VO2 max etc. zijn parameters waarop men screent, hoog en snel druk zetten is de norm. Rustig opbouwen is er nog amper bij. Bij buitenlandse topclubs levert dat mooie combinaties aan een verschroeiend tempo op, maar in België heb ik soms het gevoel dat ze zichzelf (letterlijk) voorbijlopen. Hoe hoger het tempo en intensiteit, hoe sneller de technische en tactische beperkingen boven water komen, misschien nog meer in een competitie die sowieso al meer op fysiek dan techniek gericht is.
Dit was inderdaad heel goed merkbaar gisteren. Ging vaak goed op en af, maar dan vooral in het middelste “derde” van het veld, en vooral door veel balverlies aan beide kanten.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door BoemBoem »

vdl schreef: 14 sep 2021, 16:49
pat@ schreef: 14 sep 2021, 14:48
Yellow Feaver schreef: 14 sep 2021, 10:38 Ter vergelijking met vorig seizoen.
Tegen dezelfde ploegen pakken we na 7 wedstrijden 4 punten meer.
Als we 0/9 pakken de volgende matchen staan we status qua met vorig seizoen.

Als we puur kijken naar de speeldagen pakken we na 7 speeldagen 5 punten meer.
In dit geval hebben we met 0/9 1 punt meer dan vorig seizoen na 10 speeldagen.
Vorig seizoen maakten we na 7 partijen zes doelpunten, kregen er dertien om de oren en pakten één clean sheet. De progressie is duidelijk merkbaar.
Vorig jaar had je een idioot van een trainer.
Ze zijn nogal snel idioot in uw ogen.

Muscat had 0,0 ervaring en kennis van onze competitie.
Om de man daarom idioot te noemen is niet correct.

Noem de persoon die Muscat heeft aangesteld gerust idioot.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door vdl »

BoemBoem schreef: 14 sep 2021, 18:06
vdl schreef: 14 sep 2021, 16:49
pat@ schreef: 14 sep 2021, 14:48
Yellow Feaver schreef: 14 sep 2021, 10:38 Ter vergelijking met vorig seizoen.
Tegen dezelfde ploegen pakken we na 7 wedstrijden 4 punten meer.
Als we 0/9 pakken de volgende matchen staan we status qua met vorig seizoen.

Als we puur kijken naar de speeldagen pakken we na 7 speeldagen 5 punten meer.
In dit geval hebben we met 0/9 1 punt meer dan vorig seizoen na 10 speeldagen.
Vorig seizoen maakten we na 7 partijen zes doelpunten, kregen er dertien om de oren en pakten één clean sheet. De progressie is duidelijk merkbaar.
Vorig jaar had je een idioot van een trainer.
Ze zijn nogal snel idioot in uw ogen.

Muscat had 0,0 ervaring en kennis van onze competitie.
Om de man daarom idioot te noemen is niet correct.

Noem de persoon die Muscat heeft aangesteld gerust idioot.
Muscat was de idioot,want vroeg geen versterking en kende de competitie al van het seizoen ervoor .
Zij die hem aanstellen, ja daar is al veel over gezegd.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Jean-Paul »

Interessante mededeling van de club. Morgen vanaf 15h30 tot 17h is het open training en dit om de spelers een boost te geven naar aanleiding van de wedstrijd van het jaar die plaatsvind volgende zondag. Ik hoef niet te zeggen tegen wie het is. Het is aan te raden om zo vroeg mogelijk te komen en mondmaskers worden nog steeds net als de handen ontsmetten aangeraden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Brusselmans »

In tegensteling tot velen heb ik wel genoten van deze match !
- Wat een heerlijk ijskonijn is Schmidt toch. Balleke plukken en dan die close-up, terwijl ze dan nog harder beginnen te tieren :cool: Da's 1 van de redenen waarom ik zo graag de wedstijden op TV volg, dat beeld heb int echt niet, en het bezorgt me veel binnenpretjes :D
- The Rock, onze Tex !!! Het blijft een geweldige speler.
- Konaté met zijn lange uitrekbare stengels. Oei, bal kwijt .... nee, toch niet :D
- De Kevin De Bruyne-rush van Hayashi !!!!! Al 50 keer terug gezien, daar krijg ik niet genoeg van ! Tis onze 2de Daichi wa we hebben, en net zoals de vorige, meteen goed voor 6 punten. Nog iemand die rouwt om Mboyo misschien ?
- Leistner die lekker de kwaliteit van de enkels test, tot het niet meer mag :mrgreen: Wees gerust, daarna is de goesting over bij de tegenstander :clap:

Daar ben ik al lang tevreden mee, en de 3 punten mee op de bus.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door KNRI »

Schmidt...intussen een zeer betrouwbaar sluitstuk in onze defensie geworden. Mag bij de thuismatchen zeker wat meer aangemoedig worden waneer hij postvat voor tribune noord.
Misschien is hij wat timide maar de interactie tussen hem en publiek mis ik toch wat...

Ik ben fan!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Piana »

Mo Messoudi in De Gazet van Antwerpen:

"Ik vond STVV niet sterker dan Beerschot. Bij momenten zag je wel dat ze iets meer vernuft en ervaring in de ploeg hebben. Hun doelman straalde ook veel rust uit."

Wie had zulk een commentaar verwacht op 1 juli? Toen leek het (voor sommigen) wel de meest normale zaak van de wereld dat Maes naar Germinal ging, zeker dan voor de kenners. Ik heb ondertussen nog geen enkele kenner (ook niet uit Antwerpse kant) horen zeggen: "Hoe kun je nu tegen dit STVV verliezen?". Dat is vroeger toch wel anders geweest.

Soit, wedstrijd is voorbij op naar die tegen het sociale project uit Midden-Limburg.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Jacques »

Het betere sportieve project van Peter Maes zit erop. Nu nog een schoon afrekening van Propere Handen erbij. Karma is a b*tch. :lol:
https://sporza.be/nl/2021/09/15/beersch ... 693736169/

Nog eventjes inkaderen:
Afbeelding
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door vuil rat »

He he Maes eruit na verlies tegen ons geweldig . En de manier da we de wedstrijd wonnen kon niet beter 1ne goeie aanval en bam fin de carriere Maes denk ni da die nog rap een ploeg in 1a ga vinden . :party:
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door wiekes »

Mijn dag kan niet meer stuk, op een ander is het niet altijd beter geldwolf en liefst in het zwart.
Blackbird
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 jun 2011, 17:10
Locatie: Boekhout

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Blackbird »

Piana schreef: 15 sep 2021, 08:38 Mo Messoudi in De Gazet van Antwerpen:

"Ik vond STVV niet sterker dan Beerschot. Bij momenten zag je wel dat ze iets meer vernuft en ervaring in de ploeg hebben. Hun doelman straalde ook veel rust uit."

Wie had zulk een commentaar verwacht op 1 juli? Toen leek het (voor sommigen) wel de meest normale zaak van de wereld dat Maes naar Germinal ging, zeker dan voor de kenners. Ik heb ondertussen nog geen enkele kenner (ook niet uit Antwerpse kant) horen zeggen: "Hoe kun je nu tegen dit STVV verliezen?". Dat is vroeger toch wel anders geweest.

Soit, wedstrijd is voorbij op naar die tegen het sociale project uit Midden-Limburg.
Twee buitenhuis overwinningen is genoeg om heel de perceptie te laten draaien naar het positieve. Ineens is HBVL vol lof over STVV. Vorige week was het nog armoe troef.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Louis XIV »

vuil rat schreef: 15 sep 2021, 13:18 He he Maes eruit na verlies tegen ons geweldig . En de manier da we de wedstrijd wonnen kon niet beter 1ne goeie aanval en bam fin de carriere Maes denk ni da die nog rap een ploeg in 1a ga vinden . :party:
Ben niet snel rancuneus maar in geval van Maes, he made my day…de sukkelaar
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door AirMontella »

Ne mens mag eigenlijk niet lachen met iemand anders zijn miserie he.

Maar...




HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Zou Meekers nog geen fles Champagne gekraakt hebben toen hij het nieuws hoorde?

Dit is echt karma. Net de ploeg die hij zomaar verliet schiet hem eruit. En dan was het nog zijn eigen kapitein. Maes kan terugkeren waar het voor hem allemaal begon, bij Geel :lol:

Zou hij durven toegeven dat zijn keuze verkeerd was? Wellicht denkt hij: "Ze moeten me toch uitbetalen".
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 15 sep 2021, 14:41 Zou Meekers nog geen fles Champagne gekraakt hebben toen hij het nieuws hoorde?

Dit is echt karma. Net de ploeg die hij zomaar verliet schiet hem eruit. En dan was het nog zijn eigen kapitein. Maes kan terugkeren waar het voor hem allemaal begon, bij Geel :lol:

Zou hij durven toegeven dat zijn keuze verkeerd was? Wellicht denkt hij: "Ze moeten me toch uitbetalen".
Hij heeft gegokt en verloren.
Er zullen dit seizoen nog wel trainers buitenvliegen, misschien dat daar nog een kans voor hem ligt.
Anders is het over & out en mag hij stilaan aan pensioen beginnen denken.
Plaats reactie