Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

stvvilvoorde schreef: 25 sep 2021, 08:44
BoemBoem schreef: 24 sep 2021, 22:21 Wat is er eigenlijk van Sankhon gekomen?
Heeft nog geen enkele keer de selectie van RWDM gehaald.
Blessure? ..?
Nog geen minuut gespeeld vanwege administratieve perikelen.
Kan vandaag tegen Lommel voor de eerste keer geselecteerd worden.
Top, dank u.

Blijkbaar is hij er vandaag ook niet bij.
Raar want ik blijf het een meer dan degelijke middenvelder vinden. Geen flank verdediger of verdediger tout court, daarvoor zit er te weinig in de bovenkamer.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

idem, vond het jammer dat hij vorig seizoen niet op die positie (6) gebruikt werd.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Jacques schreef: 31 aug 2021, 13:06 Spijtig voor Tomi, Spurs is al enkele jaren een grotere en betere club dan Arsenal waar het verval zich maar blijft doorzetten.
Tomi komt. Tomi speelt. Tomi pakt 9 op 9. Tomi staat naast Tottenham. ;)
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

Enkele beoordelingen van vandaag. Sinds zijn komst slikt Arsenal ook nog amper tegendoelpunten…

Takehiro Tomiyasu (RB) – 9/10 – Winning every aerial duel, header or challenge, Tomiyasu put in a majestic performance for someone still new to this league. Athletic, dogged, proactive and unrelenting.

Takehiro Tomiyasu: Another really good performance from the Japanese international who looks unbeatable in the air. Looking more technically confident with each game as well and contributed to the attack on occasion. 8.

Tomiyasu
8/10 - Defended extremely well all afternoon and provided great support to Saka on the overlap. On this evidence looks a strong signing at right-back and is popular with fans already.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jebus4life »

Tompie schreef: 26 sep 2021, 21:35 Enkele beoordelingen van vandaag. Sinds zijn komst slikt Arsenal ook nog amper tegendoelpunten…

Takehiro Tomiyasu (RB) – 9/10 – Winning every aerial duel, header or challenge, Tomiyasu put in a majestic performance for someone still new to this league. Athletic, dogged, proactive and unrelenting.

Takehiro Tomiyasu: Another really good performance from the Japanese international who looks unbeatable in the air. Looking more technically confident with each game as well and contributed to the attack on occasion. 8.

Tomiyasu
8/10 - Defended extremely well all afternoon and provided great support to Saka on the overlap. On this evidence looks a strong signing at right-back and is popular with fans already.
Monsterlijke speler was dat hier al, zal alleen nog maar beter geworden zijn. Nog altijd maar 22
Eigenlijk een ongelofelijke schande dat die zelfs niet in de top-20 stond van de lijst profvoetballer van het jaar na het seizoen 2018-2019 :zot:

Er kan nog veel gebeuren in de komende jaren, maar het zou me niet verbazen als we over 10-15 jaar terugkijken dat we concluderen dat dat, naast Simon, de beste speler is die ooit in het STVV shirt heeft rondgelopen. (met alle respect voor Lon uiteraard, het blijft ongelofelijk moeilijk tijdperken te vergelijken en ik heb hem nooit weten spelen)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Dat lijkt me een bijna zekerheid. De laatste keer dat ik in België een verdediger op zo jonge leeftijd zoveel klasse en maturiteit zag uitstralen, was toen Kompany bij Anderlecht doorbrak. Hij is goed op weg om een gelijkaardige carrière te maken.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Raar wel dat ze er in Bologna een rechtsachter van gemaakt hebben. En dat Arsenal dat gewoon overpakt. Ik vind dat centraal zijn kwaliteiten toch nog beter tot zijn recht komen.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

enerkey schreef: 27 sep 2021, 16:38 Raar wel dat ze er in Bologna een rechtsachter van gemaakt hebben. En dat Arsenal dat gewoon overpakt. Ik vind dat centraal zijn kwaliteiten toch nog beter tot zijn recht komen.
Hier heeft hij ook regelmatig rechtsachter gespeeld hoor. Op zich snap ik het wel: buiten zijn sterke defensieve kwaliteiten heeft hij ook voetballende kwaliteiten, uithouding en zijn lengte ( zonder daarbij aan beweeglijkheid in te boeten ) , wat hem voor een trainer heel interessant maakt als extra kopper bij stilstaande fases.

Ik vind het veelzeggend dat de Belgische pers zijn kwaliteiten nooit heeft opgemerkt. Toen hij naar Bologna vertrok kreeg vooral Denswil aandacht, terwijl Tommy het uiteindelijk veel verder heeft gestopt.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jebus4life »

Tsja, we blijven maar appelboerkes he...
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Mikman schreef: 27 sep 2021, 16:55
enerkey schreef: 27 sep 2021, 16:38 Raar wel dat ze er in Bologna een rechtsachter van gemaakt hebben. En dat Arsenal dat gewoon overpakt. Ik vind dat centraal zijn kwaliteiten toch nog beter tot zijn recht komen.
Hier heeft hij ook regelmatig rechtsachter gespeeld hoor. Op zich snap ik het wel: buiten zijn sterke defensieve kwaliteiten heeft hij ook voetballende kwaliteiten, uithouding en zijn lengte ( zonder daarbij aan beweeglijkheid in te boeten ) , wat hem voor een trainer heel interessant maakt als extra kopper bij stilstaande fases.

Ik vind het veelzeggend dat de Belgische pers zijn kwaliteiten nooit heeft opgemerkt. Toen hij naar Bologna vertrok kreeg vooral Denswil aandacht, terwijl Tommy het uiteindelijk veel verder heeft gestopt.
Echt kan ik mij in de verste verte niet herinneren. Wel rechts in de centrale 3 mans defensie en positieovername als Botaka in de aanval was of een steek liet vallen. Voor de rest natuurlijk hij heeft idd ook alles om op rechtsachter te spelen.

De Belgische pers: alles is geconcentreerd op die G5-G6. Het is ook datgene dat verkoopt. Dus velen zien amper een wedstrijd van STVV tenzij het tegen een topclub is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Afbeelding
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... duchatelet

"Anderlecht heeft de titel gewonnen na matchfixing in 2014": weten we woensdagavond meer over befaamde woorden van Roland Duchâtelet?

Roland Duchatelet is al even weg uit het Belgische voetbal en daar heeft hij een goede reden voor. Volgens de ex-voorzitter van onder meer STVV en Standard werd Anderlecht in 2014 kampioen dankzij matchfixing. Krijgen we wat dat betreft woensdagavond meer duiding?

Roland Duchâtelet heeft het al meermaals gezegd de voorbije jaren dat volgens hem de play-offs van het seizoen 2013-2014 verkocht waren.

Anderlecht ging in dat seizoen alsnog over Standard in de strijd om de titel. Duchâtelet sprak daarbij zelf al over de rol van Bayat in de zaak en diende ook klacht in, omdat zijn toenmalige club Standard de Champions League misliep.

Bayat

In de reportage van de RTBF die woendagavond zal uitkomen, zal ook over deze periode gesproken worden. Volgens de zender zullen details besproken worden.

Zo zou de rol van Bayat en de horloges uit de doeken gedaan worden en ook de rol van Genk - heel zwak op Anderlecht, enkele dagen later heel sterk tegen Club Brugge - besproken worden. Of dat (sportieve) gevolgen kan of zal hebben, is weer een andere zaak.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jebus4life »

Hoe langer hoe duidelijker dat Roland toen gewoon gelijk had.

Niet dat iemand er aan twijfelt dat er 0,0 gevolgen zullen zijn. Misschien 1 of andere kleine garnaal (zoals nu Delferière) die onder de bus terecht komt. Maar daar zal het bij blijven. Mechelen is niet gestraft, Anderlecht zal nog minder gestraft worden. "De mensen betrokken bij de praktijken zijn niet eenmaal niet langer aangesloten bij de club dus we kunnen de club niet straffen".
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

In principe hebben ze nu wel eindelijk dat achterpoortje toegemetseld (dat Mechelen twee seizoenen terug en Standard 35 jaar geleden gebruikt hebben).
Een club kan nu wel achteraf veroordeeld worden voor feiten die zich niet tijdens het lopende seizoen afgespeeld hebben.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door save-stvv »

Caufriez 82’ in de basis tegen Napoli en daar zelfs 2-3 gaan winnen, wel 2 x geel in 82 ste min
Toch sterke prestatie
Plaats reactie