STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Franz »

Jebus4life schreef: 30 okt 2021, 22:14 Ik vind overigens dat Bauer veel beter tot zijn recht komt voor de defensie dan op die rechtsachter.

Misschien/waarschijnlijk ook wat gekleurd door zijn goal. Maar toch
Nadeel is wel dat hij zeer zelden vooruit voetbalt
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jebus4life »

Franz schreef: 30 okt 2021, 22:18
Jebus4life schreef: 30 okt 2021, 22:14 Ik vind overigens dat Bauer veel beter tot zijn recht komt voor de defensie dan op die rechtsachter.

Misschien/waarschijnlijk ook wat gekleurd door zijn goal. Maar toch
Nadeel is wel dat hij zeer zelden vooruit voetbalt
Klopt, maar zoals de eerdere poster zei kan ik me wel vinden om Bruls - Konate - Bauer eens uit te testen.

Misschien is dat echt wel te defensief, maar Konate heeft de laatste tijd meer blijk gegeven van vooruit te voetballen, dus wat mij betreft kan dat eens getest worden.


*EDIT*
Hayashi is toch maar een Suzuki van den Aldi hoor. Komt écht tekort voor Belgisch profvoetbal...
Laatst gewijzigd door Jebus4life op 30 okt 2021, 22:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Franz »

Beste man veruit Brüls
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jebus4life »

Brugge was duidelijk een klasse beter. Maar we doen het gewoon onszelf aan door ons 2 keer te laten pakken bij de start van een helft. En echt niet voor het eerst.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Franz »

Ik vond STVV niet slecht spelen maar het is toch wachten op Suzuki... ondanks het feit dat Hara het goed doet.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door toyotacorolla »

Ondanks de mindere ploeg kon er wel een puntje ingezeten hebben.
Cacace en Durkin heb ik nog steeds mijn twijfels.

Konaté toch een gemis op het middenveld.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door smol »

Je merkt onmiddellijk dat je met enkele spelers die tekort komen voor dit niveau, oa Durkin, Pius, Hayashi.
Ik wil het wel eens zien als wij met ons beste team kunnen spelen. Voor mij de volgende 11 :
Steppe of Schmidt
Buatu - Leistner of Tex - Lavalee
Hashioka Bruls Bauer Konate Matsubaru
Hara Suzuki
Brol
Berichten: 193
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Brol »

Pius speelde volgens mij nu ook niet zo slecht volgens mij was Texeira met voorsprong de slechtste op het veld, echt heel traag en niks uit voetballen
Tex echt niets meer voor 1ste klasse . Doelman STVV gaat bij 1ste goal ook in de fout, voor de rest heeft STVV wel geknokt maar voetballend was het toch te weinig.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Tompie »

Had die Pius ook meegedaan met het happy hour voor de wedstrijd?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door vdl »

Brol schreef: 30 okt 2021, 23:19 Pius speelde volgens mij nu ook niet zo slecht volgens mij was Texeira met voorsprong de slechtste op het veld, echt heel traag en niks uit voetballen
Tex echt niets meer voor 1ste klasse . Doelman STVV gaat bij 1ste goal ook in de fout, voor de rest heeft STVV wel geknokt maar voetballend was het toch te weinig.
Toch eens uwe goeie bril opzetten, tis wel Pius die Dost iedere keer zomaar laat lopen, ook met de goal.
Dan zit hij wild te jesticuleren naar iedereen, maar zou beter naar zichzelf kijken, ook uitvoetballen was een ramp bij hem.
Pius is gewoon de zwakste centrale verdediger die we hebben, hij deed Tex slecht spelen door constat uit positie te lopen en geen man te pakken.
De koppige Hollerbach wilde hem niet wisselen omdat het publiek ernaar vroeg.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door vuil rat »

Net terug van toch ne frustrerende avond . Betere tegenstander dat wel ma u zo na 40 seconden kinderachtig in de luren laten leggen dan krijgt ge een zware wedstrijd e . En vanavond heb ik het toch echt moeilijk met de keuzes van onze trainer ze . Pius laten starten in plaats van buatu gaat er bij mij echt niet in Pius is gewoon een ramp 2de goal helemaal zijn rekening en over de rest van zijn match ga ik gewoon zwijgen of zit hier morgen nog .Durkin ja toch maar is een paar weken de bank op ze . En op het laatste ne verdediger vervangen voor ne verdediger speel dan toch alles op alles Zal weer een seizoen worden voor plaats 13 tot 15 :(
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Stan »

Jebus4life schreef: 30 okt 2021, 22:34 Brugge was duidelijk een klasse beter. Maar we doen het gewoon onszelf aan door ons 2 keer te laten pakken bij de start van een helft. En echt niet voor het eerst.
Als Brugge zijn kansen afmaakt is het 0 -7 bij de rust
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Stan »

toyotacorolla schreef: 30 okt 2021, 22:43 Ondanks de mindere ploeg kon er wel een puntje ingezeten hebben.
Cacace en Durkin heb ik nog steeds mijn twijfels.

Konaté toch een gemis op het middenveld.
Een puntje ingezeten? Blijkbaar een andere wedstrijd gezien
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Dreke »

Zwak tegen zwak. Klup heeft enkel gewonnen omdat ze individueel meer kwaliteit hebben, zeker niet omdat ze beter speelden. Als we met Suzuki en Konaté konden spelen, had Bruhhe het niet gehaald met zo'n match. Want zoveel meer kansen hebben zij niet bij elkaar gevoetbald, hoor. 9 kansen tegen 10, waarvan elk 5 off target (al moogt ge die van Charelke dubbel off target tellen).
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV-Club Brugge zaterdag 30 oktober 20u45

Bericht door Jack »

Zo'n prestatie als die van Pius heb ik nog niet vaak gezien.
En die voor 'm was niet veel beter verdedigend.
Plaats reactie