STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Franz »

Zondag ontvangt STVV RAFC, een match met gesloten loketten en combi voor de bezoekers.
Af te wachten of dat het gedrag van de Antwerp-supporters zal ten goede komen...
Bij STVV is veronderstel ik Bauer geschorst, en zal Konaté wel speelklaar zijn zeker?
Michael Frey vraagt om een 'gespierde oplossing' type Buatu...
Antwerp won de voorbije twee matchen en staat tweede in de stand, maar draait al bij al toch een wisselvallig seizoen.
Ook onder Priske - net zoals onder Bolöni - is het meer een strijdersploeg dan een vlot voetballend geheel.
Met de tactiek, de ingesteldheid en het circulatievoetbal van tegen KV Mechelen moet een overwinning voor STVV mogelijk zijn!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Halenaar »

Alles zal afhangen van onze verdediging, die hebben het al vaker moeilijk gehad met beren van spitsen: Dost, Onoachu, ...onze verdediging, en zeker Lavalee en Pius, zagen toen echt wel sterretjes.

Als ze deze keer wel eens hun mannetje kunnen staan tegen Frey zie ik ons nog wel stunten.

Mondmasker weer verplicht trouwens lees ik net :roll:
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Piana »

Als ge wilt meedoen voor PO II moet ge winnen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Jacques »

Antwerp is regelmatig kwetsbaar achterin. De vraag is of onze spitsen daarvan zullen kunnen profiteren.

Terzijde: de dikbetaalde baas van het Referee Department is tevreden over de scheidsrechters. Eentje in de categorie 'wij van wc-eend adviseren wc-eend'. :yes:
https://sporza.be/nl/artikels/scheidsre ... 175140519/
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef: 18 nov 2021, 09:00
Terzijde: de dikbetaalde baas van het Referee Department is tevreden over de scheidsrechters. Eentje in de categorie 'wij van wc-eend adviseren wc-eend'. :yes:
https://sporza.be/nl/artikels/scheidsre ... 175140519/
:lol: :grappig: :beer:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door enrique »

Jacques schreef: 18 nov 2021, 09:00 Antwerp is regelmatig kwetsbaar achterin. De vraag is of onze spitsen daarvan zullen kunnen profiteren.

Terzijde: de dikbetaalde baas van het Referee Department is tevreden over de scheidsrechters. Eentje in de categorie 'wij van wc-eend adviseren wc-eend'. :yes:
https://sporza.be/nl/artikels/scheidsre ... 175140519/
Gewoon je reinste dictatuur
Zij moeten de uitslagen en bij uitbreiding de competitie beslissen
En dat moet je accepteren zonder meer
Nog in geen 100 jaar
Bende parasieten
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef: 18 nov 2021, 19:37
Jacques schreef: 18 nov 2021, 09:00 Antwerp is regelmatig kwetsbaar achterin. De vraag is of onze spitsen daarvan zullen kunnen profiteren.

Terzijde: de dikbetaalde baas van het Referee Department is tevreden over de scheidsrechters. Eentje in de categorie 'wij van wc-eend adviseren wc-eend'. :yes:
https://sporza.be/nl/artikels/scheidsre ... 175140519/
Gewoon je reinste dictatuur
Zij moeten de uitslagen en bij uitbreiding de competitie beslissen
En dat moet je accepteren zonder meer
Nog in geen 100 jaar
Bende parasieten
Het zou pas raar zijn moest wc-eend zeggen dat hun product slecht is en iets anders aanraden.
Zulke dingen lees ik zelfs niet meer, totaal niet objectief.

Als je ziet welke flaters er elke week, op alle velden, gebeuren mét de hulp van de VAR…. Dan zou ik als baas gewoon zwijgen en vriendelijk passen voor zulke interviews.

Over Antwerp, nu Naingolan stilaan in vorm raakt vind ik hun niveau ook in stijgende lijn omhoog gaan. Zal zeker een moeilijke match worden en ik gok op een 1-1.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Jacques »

Hollerbach liet zijn ongenoegen blijken over de schorsing van Bauer en haalde en passant nog eens de spookpenalty's van anderlecht en de (te) korte recuperatietijd voor de match in de beker en tegen Brugge aan. Allemaal terecht, maar ik houd voor zondag mijn hart vast, want dat lezen de refs niet graag. De scheidsrechter zondag is trouwens Erik Lambrechts.
Konaté is opnieuw fit, geen overbodige luxe tegenover de fysieke kracht van Antwerp. Hollerbach was ook zeer positief over Koita, die mogelijk opnieuw de voorkeur zal krijgen op Cacace .
Overdrijven is een kunst
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Piana »

Jacques schreef: 19 nov 2021, 17:35 Hollerbach liet zijn ongenoegen blijken over de schorsing van Bauer en haalde en passant nog eens de spookpenalty's van anderlecht en de (te) korte recuperatietijd voor de match in de beker en tegen Brugge aan. Allemaal terecht, maar ik houd voor zondag mijn hart vast, want dat lezen de refs niet graag. De scheidsrechter zondag is trouwens Erik Lambrechts.
En toch is het zijn rol om te spelen, Jacques, hij moét zulke zaken onder de aandacht brengen. Wie schrik heeft krijgt sowieso slaag.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door toyotacorolla »

Kan een leuke match worden. Puntengewin is een must.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door STVV-fan »

Eerste bedenkelijke actie genoteerd: een duw in de rug van Koita resulteert in een vrije trap voor Antwerp in hun strafschopgebied
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door STVVninof »

Volgens mij was dit ook een lichte, maaar penalty
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door STVV-fan »

Tweede bedenkelijke actie: nog niemand van Antwerp heeft geel gekregen. Zelfs niet Naingolan, die mekkert tegen alles wat geen rood aanheeft vandaag. Als Hollerbach hem straks kwaad maakt op de ref krijgt hij prompt een geel karton onder de neus gestoken
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Franz »

We trekken de lijn van in Mechelen goed door: Antwerp compact en hoog opvangen, en zelf de bal goed laten circuleren verticaal zonder te veel te breien.
Gele kaart van Konaté kan nog wel gevaarlijk worden...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door STVVninof »

Amai wat heeft Koita gegeten. Zowel verdedigend als.aanvallend heel sterk.
Plaats reactie