STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door lakie »

Franz schreef: 22 nov 2021, 14:30
Jones schreef: 22 nov 2021, 14:24 De groep deze winter samenhouden op misschien Filippov en Lee na en nog in aanvallend opzicht versterken. Pro-actief denken
Dat zou inderdaad moeten gebeuren, je ziet dat er meer en meer muziek in zit in dit STVV.
Suzuki houden is niet realistisch, die is normaal gezien weg in de wintermercato. Met Hayashi hebben we in feite al zijn vervanger, al is die momenteel nog niet op het niveau van Suzuki.
Er zijn dan nog enkele uitdagingen om te houden: vooral Brüls...
Goh ja, als Suzuki morgen zijn been breekt kan hij ook naar een transfer fluiten en heeft hij niks...
Nu een verbeterd contract tekenen voor 4 jaar, met clausule dat hij weg mag voor 5 miljoen.
Dan kan hij nog vertrekken in de winterstop, ma worden zowel hij als wij er beter van.
Nu, ik denk ook niet dat de ploegen deze winter in de rij gaan staan.
Hij is van groot belang voor ons en ik vind hem een zeer goede speler, maar andere/grotere ploegen zullen ook naar statistieken kijken en die zijn dit seizoen nog niet denderend...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door miel »

Smurf schreef: 22 nov 2021, 14:15 Sorry voor de niet-Suzuki aanhangers, maar als je niet ziet hoeveel werk die jongen elke keer opnieuw verzet, hoe nuttig hij is voor deze ploeg,…
Dat heeft niets meer te maken met een al dan niet persoonlijke voorkeur voor een bepaalde speler. Dat is simpelweg het niet kunnen zien of het niet willen zien.
Dat doen alle STVV spelers dit seizoen , nuttig zijn voor de ploeg en bergen werk verzetten .
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door miel »

Brusselmans schreef: 22 nov 2021, 14:55
miel schreef: 22 nov 2021, 11:35
Koita maakt het proper af en dan rijzen er hier vragen wat als ?????? , of het al zeker was dat Suzuki dan zou gescoord hebben
Graag alles lezen wat ik tot 2x toe geschreven heb !
Kalm hé Brusselmans :lol:
Dat was geen reactie op uw post , eerder werd er al gepost Wat als ??????????
Ook graag alles lezen hé pieke ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Jacques »

Ik kan de reactie van Suzuki wel plaatsen. Koita had de bal zowel naar hem als Brüls kunnen afspelen. Als Koia gemist had, was hij de schlemiel geweest en zou er hier ook ongetwijfeld een pak commentaar te lezen geweest zijn. Wat uiteraard niet wil zeggen dat Suzuki of Brüls zeker had gescoord, maar kruip even in het hoofd van Suzuki. Suzuki verovert die bal, doet de inspanning, weet ook wel dat zijn statistieken dit seizoen verbleken in vergelijking met die van vorig seizoen en een spits wil nu eenmaal graag zelf scoren. Ja de lichaamstaal na het doelpunt had beter gemogen/gemoeten, maar helaas ligt dat ergens in zijn aard, herinner u hoe hij zichzelf vaak uit de wedstrijd haalde met zijn gemok in zijn eerste jaar. Het is een (alfa)mannetje, net zoals de (jonge) De Bruyne dat ook is/was, en dit zal altijd een aandachtspunt zijn voor hem. Laat ons aub van een mug geen olifant maken.
Overdrijven is een kunst
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Stan »

Franz schreef: 22 nov 2021, 14:30
Jones schreef: 22 nov 2021, 14:24 De groep deze winter samenhouden op misschien Filippov en Lee na en nog in aanvallend opzicht versterken. Pro-actief denken
Dat zou inderdaad moeten gebeuren, je ziet dat er meer en meer muziek in zit in dit STVV.
Suzuki houden is niet realistisch, die is normaal gezien weg in de wintermercato. Met Hayashi hebben we in feite al zijn vervanger, al is die momenteel nog niet op het niveau van Suzuki.
Er zijn dan nog enkele uitdagingen om te houden: vooral Brüls...
"Met Hayashi hebben we in feite al zijn vervanger". Heb ik dat goed gelezen?
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Jones »

Stan schreef: 22 nov 2021, 18:37
Franz schreef: 22 nov 2021, 14:30
Jones schreef: 22 nov 2021, 14:24 De groep deze winter samenhouden op misschien Filippov en Lee na en nog in aanvallend opzicht versterken. Pro-actief denken
Dat zou inderdaad moeten gebeuren, je ziet dat er meer en meer muziek in zit in dit STVV.
Suzuki houden is niet realistisch, die is normaal gezien weg in de wintermercato. Met Hayashi hebben we in feite al zijn vervanger, al is die momenteel nog niet op het niveau van Suzuki.
Er zijn dan nog enkele uitdagingen om te houden: vooral Brüls...
"Met Hayashi hebben we in feite al zijn vervanger". Heb ik dat goed gelezen?
Hayashi is geen killer. Een Belg en een buitenlander halen. Een 8 om De ridder op termijn te vervangen en een diepe spits die scoort waardoor we een vertrek van Suzuki ooit sneller kunnen vergeten. Hollerbach zal wel ergens een goede Duitse Sturmer weten zitten.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Stan »

Jones schreef: 22 nov 2021, 18:51
Stan schreef: 22 nov 2021, 18:37
Franz schreef: 22 nov 2021, 14:30
Jones schreef: 22 nov 2021, 14:24 De groep deze winter samenhouden op misschien Filippov en Lee na en nog in aanvallend opzicht versterken. Pro-actief denken
Dat zou inderdaad moeten gebeuren, je ziet dat er meer en meer muziek in zit in dit STVV.
Suzuki houden is niet realistisch, die is normaal gezien weg in de wintermercato. Met Hayashi hebben we in feite al zijn vervanger, al is die momenteel nog niet op het niveau van Suzuki.
Er zijn dan nog enkele uitdagingen om te houden: vooral Brüls...
"Met Hayashi hebben we in feite al zijn vervanger". Heb ik dat goed gelezen?
Hayashi is geen killer. Een Belg en een buitenlander halen. Een 8 om De ridder op termijn te vervangen en een diepe spits die scoort waardoor we een vertrek van Suzuki ooit sneller kunnen vergeten. Hollerbach zal wel ergens een goede Duitse Sturmer weten zitten.
Een type Proschwitz? :grappig:
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door STimVV »

miel schreef: 22 nov 2021, 11:06 ...
Bauwer zijn schorsing is terecht , als er overal de zelfde strafmaat wordt gehanteerd voor zulke fouten , niet dus , bijgevolg zijn die 4 speeldagen schorsing en 1 voorwaardelijk buiten proportie .
Dat Stvv weer als voorbeeld moet dienen mag niet geaccepteerd worden.
...
Raman kreeg vandaag voor zijn (halve) kopstoot identiek hetzelfde schorsingsvoorstel als Bauer aanvankelijk kreeg. Namelijk 3 speeldagen + 1 voorwaardelijk + dezelfde boete. (€3500)
Vind ik toch ook overdreven....
Ben benieuwd of Anderlecht in beroep zal gaan en/of er een speeldag vanaf zal gaan, of integendeel bijkomen zoals bij Bauer.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Dreke »

Jacques schreef: 22 nov 2021, 17:27 Ik kan de reactie van Suzuki wel plaatsen. Koita had de bal zowel naar hem als Brüls kunnen afspelen. Als Koia gemist had, was hij de schlemiel geweest en zou er hier ook ongetwijfeld een pak commentaar te lezen geweest zijn. Wat uiteraard niet wil zeggen dat Suzuki of Brüls zeker had gescoord, maar kruip even in het hoofd van Suzuki. Suzuki verovert die bal, doet de inspanning, weet ook wel dat zijn statistieken dit seizoen verbleken in vergelijking met die van vorig seizoen en een spits wil nu eenmaal graag zelf scoren. Ja de lichaamstaal na het doelpunt had beter gemogen/gemoeten, maar helaas ligt dat ergens in zijn aard, herinner u hoe hij zichzelf vaak uit de wedstrijd haalde met zijn gemok in zijn eerste jaar. Het is een (alfa)mannetje, net zoals de (jonge) De Bruyne dat ook is/was, en dit zal altijd een aandachtspunt zijn voor hem. Laat ons aub van een mug geen olifant maken.
Nogmaals. Suzuki stond of liep op geen enkel moment in een betere positie dan Koita zelf aan de bal. Voor mij is zo een reactie echt een no go. Hij vindt zichzelf belangrijker dan de ploeg of het resultaat. Dat samen met zijn gedoe deze zomer zorgt ervoor dat mijn handen niet meer op elkaar gaan bij bijvoorbeeld een vervanging.
A loyal football fan only supports the shirt...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door lakie »

Dreke schreef: 22 nov 2021, 21:01
Jacques schreef: 22 nov 2021, 17:27 Ik kan de reactie van Suzuki wel plaatsen. Koita had de bal zowel naar hem als Brüls kunnen afspelen. Als Koia gemist had, was hij de schlemiel geweest en zou er hier ook ongetwijfeld een pak commentaar te lezen geweest zijn. Wat uiteraard niet wil zeggen dat Suzuki of Brüls zeker had gescoord, maar kruip even in het hoofd van Suzuki. Suzuki verovert die bal, doet de inspanning, weet ook wel dat zijn statistieken dit seizoen verbleken in vergelijking met die van vorig seizoen en een spits wil nu eenmaal graag zelf scoren. Ja de lichaamstaal na het doelpunt had beter gemogen/gemoeten, maar helaas ligt dat ergens in zijn aard, herinner u hoe hij zichzelf vaak uit de wedstrijd haalde met zijn gemok in zijn eerste jaar. Het is een (alfa)mannetje, net zoals de (jonge) De Bruyne dat ook is/was, en dit zal altijd een aandachtspunt zijn voor hem. Laat ons aub van een mug geen olifant maken.
Nogmaals. Suzuki stond of liep op geen enkel moment in een betere positie dan Koita zelf aan de bal. Voor mij is zo een reactie echt een no go. Hij vindt zichzelf belangrijker dan de ploeg of het resultaat. Dat samen met zijn gedoe deze zomer zorgt ervoor dat mijn handen niet meer op elkaar gaan bij bijvoorbeeld een vervanging.
Ik heb op sociale media beelden gezien van het laatste fluitsignaal.
Daar springt hij van de bank om te juichen met een lach op zijn gezicht...
Dus niet meer aan het mokken en echt wel blij met de overwinning voor de ploeg...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Dreke »

lakie schreef: 23 nov 2021, 11:00 Ik heb op sociale media beelden gezien van het laatste fluitsignaal.
Daar springt hij van de bank om te juichen met een lach op zijn gezicht...
Dus niet meer aan het mokken en echt wel blij met de overwinning voor de ploeg...
Ok, laat maar. Geen probleem met het kopje van Suzuki.
A loyal football fan only supports the shirt...
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Yellow Feaver »

Jones schreef: 22 nov 2021, 14:24 De groep deze winter samenhouden op misschien Filippov en Lee na en nog in aanvallend opzicht versterken. Pro-actief denken. Suzuki laten bijtekenen met de belofte dat hij weg mag bij een stevig bod.
Ik denk er ook zo over. De wintermaercatto kan nog meevallen, maar de zomer gaat een ander paar mouwen zijn. Cashen voor Cacace, Buatu gat weg willen, Tex weer een jaartje ouder, Pius en Lavalee heb je niet in eigen hand. En dan hebben we het enkel over de verdediging.

Nu ja, het was laattijdig, maar onze Japanse bazen zijn dit seizoen hun sportieve beloftes nagekomen, tot in detail over de profielen van de gehaalde spelers zelfs.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door lakie »

Dreke schreef: 23 nov 2021, 11:33
lakie schreef: 23 nov 2021, 11:00 Ik heb op sociale media beelden gezien van het laatste fluitsignaal.
Daar springt hij van de bank om te juichen met een lach op zijn gezicht...
Dus niet meer aan het mokken en echt wel blij met de overwinning voor de ploeg...
Ok, laat maar. Geen probleem met het kopje van Suzuki.
Neen inderdaad... Ik heb daar geen probleem mee...
Even ontgoocheld, enkele minuten erna alles terug in orde.
Ik zie 100% inzet, dus kan ik dat wel plaatsen.
Trouwens op bepaald moment loopt hij WEL in een betere positie, als hij daar de bal in de loop toegespeeld krijgt...
Wat in de zomer is gebeurd vind ik inderdaad niet kunnen, maar daar is de club ook medeschuldige...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Brusselmans »

Het moment ...
De frustratie dat Koita zich nog effe gaat bezighouden met Naingolan :grappig: en nog ene om het ultieme spanningsveld en schoonheid van het meesterwerk te accentueren, terwij de bal op dat ogenblik al tegen het net had kunnen hangen.
De Bohemian Rapsody van Koita :onfire:
Begrijpelijk van Suziki op dat ogenblik...
Vinnie
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 jul 2014, 14:32

Re: STVV-Antwerp zondag 21/11 16u Staaien

Bericht door Vinnie »

pat@ schreef: 22 nov 2021, 09:51 Het was gisteren intens genieten. Wel veel supporters van Antwerp in de tribunes. De jeugd van Herentals met pa en ma (3 bussen) zijn jaarlijks aanwezig tijdens deze partij. Zou de gemeenschappelijke link 'Heylen vastgoed' zijn?

Het is eigenlijk ongelooflijk dat wij Leistner in het team hebben en eigenlijk ook weer niet. Die man is zo traag maar zo goed in het verdedigen en positioneren. Met snelheid speelt hij gewoon zijn hele leven in de Bundesliga. Wat een geluk dat hij snelheid mist ;)
Gisteren ook weer een paar fases bij de 2de bal na het duel, hij anticipeert en controleert de bal niet of geeft een wilde trap maar een rake kopbal die een meter of tien verder bij één van ons terecht komt. Bij zo een acties waar je de vaart in het spel houdt zie je dat hij een topper is.
De solo-acties van Koita gaan in de loop van tijd inderdaad een probleem vormen. Het zal nog een week of 4, maximum 5 goed lopen tot als de hoogvorm door is. Dan zit je met een probleem.
Hollerbach zal er wel tijdig iets van zeggen.

Dan is het nu tijd om Seraing over de knie te leggen om daarna DE laatste thuismatch van het seizoen te spelen.

Als dit allemaal nog door zal gaan met publiek.
De stewards stonden gisteren onder hoogspanning (zo zwaar gebriefd?), dat het niet meer aangenaam was. Zowel buiten bij het fouilleren als in het stadion en de kantine. Stewards moeten hun werk doen maar zo blaffen op de mensen, dat kan en mag de bedoeling niet zijn.
Het is voor de mentale gezondheid van alle mensen misschien beter om het een paar speeldagen zonder publiek te doen. Ook al weet iedereen dat de kans buiten op besmetting nihil is, zeker in een stadion van 14000 plaatsen dat maar voor één derde gevuld is.
Voor de volledigheid:
Wij proberen met SKS Herentals jaarlijks een fijne clubuitstap te doen naar een wedstrijd in eerste klasse.
Is nu al 2x STVV-Antwerp geweest door de link met kledingsponsor Olympic. Zij verzorgen zowel onze kledij, als die van de jeugdploegen van STVV.
We waren met 7 bussen aanwezig; Zelf ben ik aangesloten bij SKS, maar ik heb ook een abo op Noord. Voor mij dus altijd een hele moeilijke match, aangezien zowat de helft dan voor Antwerp is en de andere helft (die voor Brugge of Anderlecht is ofzo..) zijn dan vollenbak mee voor STVV.
In elk geval heel goed geamuseerd (gezien de uitslag)!
Al werd het even spannend toen ze onze bussen bij aankomst richting een veel te smalle parking stuurde etc.
Wij waarschuwden al, dat met zoveel naar STVV afzakken, voor organisatorische moeilijkheden kan zorgen... :lol:
Plaats reactie