Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Alles over de wedstrijden van STVV
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Piana »

Wat een negativiteit ook, Jezus. Tuurlijk had ik ook graag gewonnen, maar de reacties die ik op FB gezien heb, dat verdient deze groep niet. Zeker niet na 2 knalprestaties tegen KV Mechelen en Antwerp. Natuurlijk kunnen wij dat niet wekelijks, de duurste ploegen van het land (die 4/5/6 x meer kosten) kunnen dat niet eens, wat zou die van ons dat dan kunnen?

Dat Hollerbach ze eens goed op hun plichten wijst, akkoord, maar wij mogen gerust wat vergevensgezinder zijn voor deze misstap.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door voetballiefhebber »

Het eerste wat ik dacht toen ik dat veld zag: "dit is een wedstrijd om Wolke Janssens nog eens te laten opdraven" :lol:
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Franz »

Piana schreef: 29 nov 2021, 12:55 Wat een negativiteit ook, Jezus. Tuurlijk had ik ook graag gewonnen, maar de reacties die ik op FB gezien heb, dat verdient deze groep niet. Zeker niet na 2 knalprestaties tegen KV Mechelen en Antwerp. Natuurlijk kunnen wij dat niet wekelijks, de duurste ploegen van het land (die 4/5/6 x meer kosten) kunnen dat niet eens, wat zou die van ons dat dan kunnen?

Dat Hollerbach ze eens goed op hun plichten wijst, akkoord, maar wij mogen gerust wat vergevensgezinder zijn voor deze misstap.
Ben ik met je eens: al te negatief hoeft echt niet, we hebben al zeer goede matchen gespeeld. Ook de trainer heeft het al zeer goed gedaan.
Op Seraing hebben we het geprobeerd 'old school' met de lange bal van achteruit op onze spitsen, dat heeft niet gewerkt.
Die keuze van Hollerbach was niet slecht bedacht: normaal hebben we daar met Suzuki en Hara eigenlijk wel de profielen voor en zo konden we hun 'kuitenbijters' in het middenveld omzeilen. Maar het heeft niet gewerkt: onze spitsen wonnen geen duels, de tweede bal was niet voor ons, en Maziz, Mikautadze en Poaty liepen ons dol. En het is zoals je zegt: gaat die bal van Hara wel binnen, dan wordt het nog een ander verhaal. Trouwens, geweldige keeper die Dietsch.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Staaien
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2021, 21:24
Supporter van: STVV

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Staaien »

vorige week waren we ineens POI materiaal en nu verliezen we een match en zijn we weer bijna een degradatie kandidaat ... eigenlijk wisten we allemaal dat we die match gingen verliezen.

Er is duidelijk ook weinig materiaal om mee te roteren wat maakt dat veel spelers zich dit soort matchen kunnen permitteren. In een club met een ruim aantal degelijke spelers vlieg je direct op de bank.

Als we tegen Union iets kunnen pakken is het weer vergeten en hopelijk mogen we gaan kijken.
Pjeirefretter77
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 jul 2021, 22:59
Supporter van: Juventus :)

Re: Seraing - STVV Zaterdag 27/11 16.15 uur

Bericht door Pjeirefretter77 »

Twee keer thuis nu,wat OHL kon kan STVV ook,namelijk verdiend winnen tegen Union.Vermoed trouwens dat daar het verval is ingezet.
Een zes op zes is zeker mogelijk,sterker nog,ga ik van uit.
Plaats reactie