Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Algemeen geweten is nu wel veel gezegd. Ik heb het 15 jaar geleden al eens horen waaien. Het zijn niemands zaken uiteindelijk. Ik ken trouwens nog een ex-speler uit de eerste klasse. Speelt momenteel bij Mons.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Volgens directe bronnen zou Rai Vloet achter het stuur hebben gezeten bij het dodelijk ongeval, onder invloed en aan veel te hoge snelheid.

Walgelijk. Zulke figuren mogen van mij meteen een paar jaar de cel in.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef: 20 nov 2021, 08:44
De dokter vertelde het verhaal eigenlijk zonder Désiré zn naam te vertellen. Hij voegde er aan toe dat "het een speler was die daarna nog heel goed speelde en heel veel goals heeft gemaakt in onze competitie."
Het was Bart Raes die dan zei: "tgaat hier over Mbonabucya, niet?"
Waarop de dokter bevestigend knikte en zei dat hij op deze manier zijn naam dan toch niet genoemd had.

Nuja, als dit al algemeen geweten is dan lijkt me dit geen probleem. Maar ik wist het dus niet.
Ging hier toch ook rond als urban legend, een jaar of 20 geleden
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef: 20 nov 2021, 16:52 Volgens directe bronnen zou Rai Vloet achter het stuur hebben gezeten bij het dodelijk ongeval, onder invloed en aan veel te hoge snelheid.

Walgelijk. Zulke figuren mogen van mij meteen een paar jaar de cel in.
Wat is het probleem? Volgens Ninja Radja rijdt toch iedereen wel eens te snel met een pint teveel op? :roll:
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Désiré: gerucht deed inderdaad al de ronde toen hij bij ons speelde, maar desalniettemin niet correct van die arts. Ik heb geen beelden gezien, maar zelfs dat knikje is er eigenlijk al (veel) te veel aan. Die arts zou op het matje geroepen moeten worden door de orde van geneesheren. Gelukkig is het sociale stigma rond HIV/AIDS grotendeels gaan liggen en is de ziekte tegenwoordig vaak goed behandelbaar (onderdrukbaar), maar het feit dat Mechelen hem destijds om die reden liet gaan, toont aan dat we van ver komen.

Vloet: onbegrijpelijk. In de NFL recent een gelijkaardig geval, speler van Las Vegas Raiders die om 4u 's nachts onder invloed aan >200 km/u een dodelijk ongeval veroorzaakte. Op staande voet ontslagen en intussen al voor de rechter moeten verschijnen, riskeert 2-20 (!) jaar gevangenisstraf (hier is 5 jaar het maximum denk ik). Einde carrière, einde mooie leven. De club voorziet daar n.b. een taxi service voor spelers die een glas teveel op hebben (wat clubs hier ook zouden kunnen overwegen). Ik begrijp die mensen niet. Ze verdienen bakken vol geld, kunnen ook zonder medeweten van de club een taxi of über bestellen en zich voor hun deur laten afzetten. Net als bij Vloet, net als bij Radja, net als bij bv. Jordan Lukaku, is het een kwestie van niet willen. Wel de jan m'n kl*ten willen uithangen, dat wel. Er wordt in onze contreien nog vaak veel te lacherig gedaan over rijden onder invloed.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Jacques schreef: 22 nov 2021, 10:47 Ik begrijp die mensen niet. Ze verdienen bakken vol geld, kunnen ook zonder medeweten van de club een taxi of über bestellen en zich voor hun deur laten afzetten. Net als bij Vloet, net als bij Radja, net als bij bv. Jordan Lukaku, is het een kwestie van niet willen. Wel de jan m'n kl*ten willen uithangen, dat wel. Er wordt in onze contreien nog vaak veel te lacherig gedaan over rijden onder invloed.
Normvervaging. De Jan mijn kl*ten uithangen. Niet meer, niet minder.
A loyal football fan only supports the shirt...
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door wiekes »

Daar is Depoitre van Gent ook al mee weggekomen ongeval en vluchtmisdrijf jaar geleden ongeveer, die mannen mogen blijkbaar meer of een goede advocaat.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

wiekes schreef: 22 nov 2021, 15:20 Daar is Depoitre van Gent ook al mee weggekomen ongeval en vluchtmisdrijf jaar geleden ongeveer, die mannen mogen blijkbaar meer of een goede advocaat.
Wat dat gezegd van Vincent Mannaert..

Ach ja, we dwalen af..
het maakt niet uit welke naam achter de schuldige staat, ze moeten gvd allemaal even hard gestraft worden.
Met de nadruk op hard.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

Damien 'Le magicien' Dussaut vertoont tegenwoordig zijn kunstjes in Roemenië bij FCV Farul. Ze staan momenteel 7de in de rangschikking. Dussaut scoorde één keer in veertien wedstrijden.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door save-stvv »

Caufriez 2-1 gewonnen tegen Napels met spartak, 90 min ik de basis
Toch wel een knappe transfer gemaakt
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

BoemBoem schreef: 22 nov 2021, 18:48 Wat dat gezegd van Vincent Mannaert..

Die is even aan het wenen nu. Niks ernstig.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STVVninof »

Ohl wist als eerste Union te stoppen. Overal wordt de tactische overwinning aangehaald met dank aan Brys. Je kan er veel van zeggen, maar op dat vlak toch een meester hoor. Al zet ik Hollerbach op dat vlak ook wel hoog.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

Had Union sowieso liever zien winnen. Met het oog op hun trip naar ons.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STVVninof »

Tompie schreef: 27 nov 2021, 11:25 Had Union sowieso liever zien winnen. Met het oog op hun trip naar ons.
Idem.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Krisaias »

Lee heeft blijkbaar onderdak gevonden bij Suwon FC in zijn geboorteland, volgens zijn Instagram. Die staan in de Koreaanse K League 1 op een vijfde plaats in het groepje dat voor de titel speelt. Blijkbaar wordt de competitie daar ook in twee helften gedeeld met een 'championship' en een 'relegation' groep van elk 6 ploegen.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie