STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

Jan Bulder schreef: 11 jan 2022, 14:09
Halenaar schreef: 11 jan 2022, 13:54
Wat hier wel nog een argument is dat jonge spelers wel nog hun kans krijgen hier (Steuckers, Van Dessel, Delorge) in de A kern, waar dit toch minder en minder het geval is bij Genk.
Wat zijt ge met een kans in de A-kern? Die gasten moeten speelminuten krijgen in een competitieve omgeving waar ge om knikkers speelt. Kijk bv. eens naar De Norre in het verleden.

En wat Genk betreft denk ik dat ge nu toch heel kort door de bocht gaat.

Alle 3 de keepers komen uit de eigen opleiding. Verder zijn er nog Oyen, Heynen en Geussens, waarvan die eerste 2 zelfs een pak minuten maken.

Die van ons komen voorlopig niet verder dan blessures, de bank of de tribunes.

In Genk is er al jaren meer doorstroming van jeugd naar de A-kern én vooral naar het 1e elftal, dan hier.
In het verleden was er altijd meer doorstroming dan hier, dat kan niemand ontkennen. Maar de laatste twee a drie jaar is het toch ook zeer matig hoor. Oyen komt nu wel piepen en dan de Truienaar in doel, dan hebben we het ook gehad qua echte kansen. Heyen is ondertussen ook al 24 ;)

Ze tillen daar op de jeugd trouwens heel zwaar op het vertrek/ behandeling van Dries Wouters. Echte Genkie, heel de jeugdreeksen van Genk doorlopen en kreeg toch nooit een echte kans in de basiskern, terwijl er buitenlanders werden gehaald die wel speelden en niet beter of slechter waren dan hem. Je mag die onvrede daar toch niet onderschatten momenteel hoor, ook al hebben ze het de jaren daarvoor fantastisch gedaan.

Dat wij hier nog serieuze stappen mogen zetten om hun opleiding nog maar te evenaren klopt als een bus, het is dan ook samen met RSCA de beste jeugdopleiding van het land. Maar feit is ook wel dat iedereen had gehoopt en stiekem ook wel had verwacht dat dit het seizoen ging worden van Steuckers en Van Dessel, wat er jammer genoeg niet is uitgekomen door redenen waar niemand schuld in treft. Maar dan hadden we ook al twee jeugdspelers rondlopen die hun minuten maakten (zoals onder Maes), en er zit nog talent aan te komen zoals Delorge en Boets. Maar dat ze minuten moeten maken zoals u zegt is iets wat iedereen wel mee eens kan zijn :)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Halenaar schreef: 11 jan 2022, 14:53
Jan Bulder schreef: 11 jan 2022, 14:09
Halenaar schreef: 11 jan 2022, 13:54
Wat hier wel nog een argument is dat jonge spelers wel nog hun kans krijgen hier (Steuckers, Van Dessel, Delorge) in de A kern, waar dit toch minder en minder het geval is bij Genk.
Wat zijt ge met een kans in de A-kern? Die gasten moeten speelminuten krijgen in een competitieve omgeving waar ge om knikkers speelt. Kijk bv. eens naar De Norre in het verleden.

En wat Genk betreft denk ik dat ge nu toch heel kort door de bocht gaat.

Alle 3 de keepers komen uit de eigen opleiding. Verder zijn er nog Oyen, Heynen en Geussens, waarvan die eerste 2 zelfs een pak minuten maken.

Die van ons komen voorlopig niet verder dan blessures, de bank of de tribunes.

In Genk is er al jaren meer doorstroming van jeugd naar de A-kern én vooral naar het 1e elftal, dan hier.
In het verleden was er altijd meer doorstroming dan hier, dat kan niemand ontkennen. Maar de laatste twee a drie jaar is het toch ook zeer matig hoor. Oyen komt nu wel piepen en dan de Truienaar in doel, dan hebben we het ook gehad qua echte kansen. Heyen is ondertussen ook al 24 ;)

Ze tillen daar op de jeugd trouwens heel zwaar op het vertrek/ behandeling van Dries Wouters. Echte Genkie, heel de jeugdreeksen van Genk doorlopen en kreeg toch nooit een echte kans in de basiskern, terwijl er buitenlanders werden gehaald die wel speelden en niet beter of slechter waren dan hem. Je mag die onvrede daar toch niet onderschatten momenteel hoor, ook al hebben ze het de jaren daarvoor fantastisch gedaan.

Dat wij hier nog serieuze stappen mogen zetten om hun opleiding nog maar te evenaren klopt als een bus, het is dan ook samen met RSCA de beste jeugdopleiding van het land. Maar feit is ook wel dat iedereen had gehoopt en stiekem ook wel had verwacht dat dit het seizoen ging worden van Steuckers en Van Dessel, wat er jammer genoeg niet is uitgekomen door redenen waar niemand schuld in treft. Maar dan hadden we ook al twee jeugdspelers rondlopen die hun minuten maakten (zoals onder Maes), en er zit nog talent aan te komen zoals Delorge en Boets. Maar dat ze minuten moeten maken zoals u zegt is iets wat iedereen wel mee eens kan zijn :)
Als ge elk jaar 2 spelers uit uw jeugd kunt lanceren in uw eerste elftal, topploeg in België nota bene, hebt ge als opleiding geweldig werk geleverd. Gij vindt dat blijkbaar beperkt qua echte kansen krijgen :-)

Onvrede over Dries Wouters. Ik weet het niet. Onlangs heeft hier nog eens een post over Dries Wouters gestaan. Over het feit dat hij toch ook al 24 is en nog nooit echt doorgebroken is, niet bij Genk en nu ook niet in de 2e Bundesliga bij Schalke. Als Genk over een jaar of 2 weer eens een prijs pakt, zullen ze Wouters wel weer vergeten zijn ;-)

De opmerking over Steuckers en Van Dessel had ik voelen aankomen. Fit zijn, is ook een talent. We zullen zien, ze hebben alleszins nog alles te bewijzen. Laat staan Delorge en Boets. Als er hier iemand uit de jeugd in de A-kern terecht komt, wordt dat blijkbaar snel als een talent beschouwd. Ik denk dat er hier de voorbije jaren nogal snel met profcontracten gezwaaid wordt, om te kunnen zeggen dat er 'kansen' gegeven worden aan de jeugd. In de realiteit blijkt die de laatste jaren vaak te plat te zijn. Maar wie weet hebben de investeringen van DMM in de jeugd iets opgeleverd, en komt er een van de volgende jaren wel effectief iets uit voort.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door pat@ »

Beste bestuurslui van DMM en de staf Hollerbach.
Het DNA van de STVV familie kort uitgelegd.

Keepersprobleem voor een paar speeldagen?
De jeugd werkt prima dus willen de supporters zeer kortstondig een keeper uit eigen rangen aan het werk zien.

De veelal flaterende Pius in de basis?
Pius is een huurspeler. Is die huurspeler slechter dan een ancien in het team verkiest de supporter de ancien.

Wordt er weinig technisch voetbal gespeeld en is het spelbeeld gestoeld op knokken en het truitje nat maken?
Geef dan spelers uit de jeugd of op zijn minst Belgen de kans indien ze even goed/slecht zijn dan de buitenlander.

De spelers uit een vreemd continent die een echte meerwaarde zijn worden op handen gedragen door de supporters.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door vuil rat »

Vraag mij echt af of onze Dmm Japkes het hier nog gaan rechtgetrokken krijgen . Op een paar uitzonderingen na merk ik aan vele reacties hier opt forum op facebook en andere media kanalen dat de overlopende emmer kapot gesprongen is .Vraag mij af of nog 5% van de supporters in het beleid geloofd .Ga nu weer ni zeggen da het tijd is da ze oprotten zoals vorige keer ma toen was ik zwaar gefrustreerd .Want dan zorgt ge voor polarisatie of zoiet tweestrijd supporters verdelen in 2 kampen maar zijn er 2 kampen niet echt e. Ga nu ook niet alles van die Japkes afbreken want als da klopt van de jeugdwerking waar ge veel te weinig van verneemt spijtig genoeg en het fijt zoals iemand hier over laatst liet vallen blijven we bijna voor het 4de jaar op rij in 1a met minder dan het minimum dan is nu ook ni alles slecht wa ze doen . Wa er mij allemaal dwarsligt ga ik allemaal ni zeggen zeker 10blz nodig maar we moeten ze dringend wakker schudden of ik vrees voor het einde .Anders leren ze echt niet bij zie nu deze transferperiode das om te janken .Wa ga da in de zomer weer geven weer 8 spelers huren .Alle van mij moeten ze ni weg maar er moet iets gebeuren dit houd niemand vol
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Lukske de Lange »

vuil rat schreef: 30 jan 2022, 23:12 Vraag mij echt af of onze Dmm Japkes het hier nog gaan rechtgetrokken krijgen . Op een paar uitzonderingen na merk ik aan vele reacties hier opt forum op facebook en andere media kanalen dat de overlopende emmer kapot gesprongen is .Vraag mij af of nog 5% van de supporters in het beleid geloofd .Ga nu weer ni zeggen da het tijd is da ze oprotten zoals vorige keer ma toen was ik zwaar gefrustreerd .Want dan zorgt ge voor polarisatie of zoiet tweestrijd supporters verdelen in 2 kampen maar zijn er 2 kampen niet echt e. Ga nu ook niet alles van die Japkes afbreken want als da klopt van de jeugdwerking waar ge veel te weinig van verneemt spijtig genoeg en het fijt zoals iemand hier over laatst liet vallen blijven we bijna voor het 4de jaar op rij in 1a met minder dan het minimum dan is nu ook ni alles slecht wa ze doen . Wa er mij allemaal dwarsligt ga ik allemaal ni zeggen zeker 10blz nodig maar we moeten ze dringend wakker schudden of ik vrees voor het einde .Anders leren ze echt niet bij zie nu deze transferperiode das om te janken .Wa ga da in de zomer weer geven weer 8 spelers huren .Alle van mij moeten ze ni weg maar er moet iets gebeuren dit houd niemand vol
Een best genuanceerder beeld van je.

Er moet inderdaad een kentering ingezet worden en dat zal niet van de ene op de andere dag gebeuren. Dit zal een proces worden waarschijnlijk.

De communicatie is hierin essentieel, want nu heb ik de indruk dat weinig tot geen communicatie leidt tot onrust. (Alsin het gevoel: wat verbergen ze voor ons...) Waar het omgekeerde beoogd wordt mogelijk door enkel te communiceren als iets concreet is.

Mijn standpunt is genoegzaam bekend, maar kan me ABSOLUUT voorstellen dat velen niet willen wachten tot onze jeugdspelers gemiddeld 20j en ouder zijn en al dan niet kunnen beginnen impact maken in de A-kern.
Pas op, als ik mij nu vergis in mijn hoop op die visie, zou ik het ook minder positief inzien hoor.

Concreet naar volgend seizoen toe zou ik graag Dimi hier opnieuw zien staan, aangevuld met Diriken in defensie + iemand die Bauer/Hashioka hun positie aankan (Schoonbaert?). Ook Teixeira mag blijven van mij, mits prestatiegericht contract.

Op links Matsubara laten gaan en Dony nu al integreren. (Achter hem heb je Teuchy en zeker Schuermans die er nog zitten aankomen)

Verder vermoed ik dat Vanmarsenille dezelfde weg opgaat als Wenssens en Herbots. Maar dat maakt de weg wel vrij voor Boets nu, later mss Smeyers/Boudry, en daarna zeker Lendfers.

Ook Delorge zie ik graag definitief aansluiten bij de A-kern, samen met Steuckers.
Volgend seizoen is het daarvoor dé moment vermoed ik, want er is dan geen beloftenploeg (beloftencompetitie) meer en ik zou niet zomaar iedereen uitlenen.


Maar nogmaals, ook ik besef dat er voor velen meer nodig gaat zijn dan dit en dat er een probleem/afstand is is onmiskenbaar.
Maar een oplossing, die weet ik ook niet :(
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door enrique »

Voor mij is het belangrijk
Keepers behouden
Achteraan Texeira, Lavalee, die van Hoeleden
Op de flanken ne Rechtsbuiten kopen
Middenveld Konate, Bruls, Kagawa zeker behouden
En vooraan die Klauss als em meevalt,
Koita zeker behouden...

Als ze dit niet doen en bvb de keeper verkopen, Lavalee niet overnemen, Texeira weg, Konate ook nog verkopen
En de Duitse schildpadden behouden

Ja, dan is het volgend seizoen weer van dat
Kunnen de supporters weer op de barricades

Alleen zo krijg je volk terug
Daarmee begint het in ieder geval
Anders zal de aftakeling verder gaan
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door lindoke »

Lukske de Lange schreef: 31 jan 2022, 04:14
vuil rat schreef: 30 jan 2022, 23:12 Vraag mij echt af of onze Dmm Japkes het hier nog gaan rechtgetrokken krijgen . Op een paar uitzonderingen na merk ik aan vele reacties hier opt forum op facebook en andere media kanalen dat de overlopende emmer kapot gesprongen is .Vraag mij af of nog 5% van de supporters in het beleid geloofd .Ga nu weer ni zeggen da het tijd is da ze oprotten zoals vorige keer ma toen was ik zwaar gefrustreerd .Want dan zorgt ge voor polarisatie of zoiet tweestrijd supporters verdelen in 2 kampen maar zijn er 2 kampen niet echt e. Ga nu ook niet alles van die Japkes afbreken want als da klopt van de jeugdwerking waar ge veel te weinig van verneemt spijtig genoeg en het fijt zoals iemand hier over laatst liet vallen blijven we bijna voor het 4de jaar op rij in 1a met minder dan het minimum dan is nu ook ni alles slecht wa ze doen . Wa er mij allemaal dwarsligt ga ik allemaal ni zeggen zeker 10blz nodig maar we moeten ze dringend wakker schudden of ik vrees voor het einde .Anders leren ze echt niet bij zie nu deze transferperiode das om te janken .Wa ga da in de zomer weer geven weer 8 spelers huren .Alle van mij moeten ze ni weg maar er moet iets gebeuren dit houd niemand vol
Een best genuanceerder beeld van je.

Er moet inderdaad een kentering ingezet worden en dat zal niet van de ene op de andere dag gebeuren. Dit zal een proces worden waarschijnlijk.

De communicatie is hierin essentieel, want nu heb ik de indruk dat weinig tot geen communicatie leidt tot onrust. (Alsin het gevoel: wat verbergen ze voor ons...) Waar het omgekeerde beoogd wordt mogelijk door enkel te communiceren als iets concreet is.

Mijn standpunt is genoegzaam bekend, maar kan me ABSOLUUT voorstellen dat velen niet willen wachten tot onze jeugdspelers gemiddeld 20j en ouder zijn en al dan niet kunnen beginnen impact maken in de A-kern.
Pas op, als ik mij nu vergis in mijn hoop op die visie, zou ik het ook minder positief inzien hoor.

Concreet naar volgend seizoen toe zou ik graag Dimi hier opnieuw zien staan, aangevuld met Diriken in defensie + iemand die Bauer/Hashioka hun positie aankan (Schoonbaert?). Ook Teixeira mag blijven van mij, mits prestatiegericht contract.

Op links Matsubara laten gaan en Dony nu al integreren. (Achter hem heb je Teuchy en zeker Schuermans die er nog zitten aankomen)

Verder vermoed ik dat Vanmarsenille dezelfde weg opgaat als Wenssens en Herbots. Maar dat maakt de weg wel vrij voor Boets nu, later mss Smeyers/Boudry, en daarna zeker Lendfers.

Ook Delorge zie ik graag definitief aansluiten bij de A-kern, samen met Steuckers.
Volgend seizoen is het daarvoor dé moment vermoed ik, want er is dan geen beloftenploeg (beloftencompetitie) meer en ik zou niet zomaar iedereen uitlenen.



Maar nogmaals, ook ik besef dat er voor velen meer nodig gaat zijn dan dit en dat er een probleem/afstand is is onmiskenbaar.
Maar een oplossing, die weet ik ook niet :(
Vergeet niet dat er volgend seizoen 3 rechtstreekse degradanten zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Lukske de Lange »

lindoke schreef: 06 feb 2022, 11:24
Lukske de Lange schreef: 31 jan 2022, 04:14
vuil rat schreef: 30 jan 2022, 23:12 Vraag mij echt af of onze Dmm Japkes het hier nog gaan rechtgetrokken krijgen . Op een paar uitzonderingen na merk ik aan vele reacties hier opt forum op facebook en andere media kanalen dat de overlopende emmer kapot gesprongen is .Vraag mij af of nog 5% van de supporters in het beleid geloofd .Ga nu weer ni zeggen da het tijd is da ze oprotten zoals vorige keer ma toen was ik zwaar gefrustreerd .Want dan zorgt ge voor polarisatie of zoiet tweestrijd supporters verdelen in 2 kampen maar zijn er 2 kampen niet echt e. Ga nu ook niet alles van die Japkes afbreken want als da klopt van de jeugdwerking waar ge veel te weinig van verneemt spijtig genoeg en het fijt zoals iemand hier over laatst liet vallen blijven we bijna voor het 4de jaar op rij in 1a met minder dan het minimum dan is nu ook ni alles slecht wa ze doen . Wa er mij allemaal dwarsligt ga ik allemaal ni zeggen zeker 10blz nodig maar we moeten ze dringend wakker schudden of ik vrees voor het einde .Anders leren ze echt niet bij zie nu deze transferperiode das om te janken .Wa ga da in de zomer weer geven weer 8 spelers huren .Alle van mij moeten ze ni weg maar er moet iets gebeuren dit houd niemand vol
Een best genuanceerder beeld van je.

Er moet inderdaad een kentering ingezet worden en dat zal niet van de ene op de andere dag gebeuren. Dit zal een proces worden waarschijnlijk.

De communicatie is hierin essentieel, want nu heb ik de indruk dat weinig tot geen communicatie leidt tot onrust. (Alsin het gevoel: wat verbergen ze voor ons...) Waar het omgekeerde beoogd wordt mogelijk door enkel te communiceren als iets concreet is.

Mijn standpunt is genoegzaam bekend, maar kan me ABSOLUUT voorstellen dat velen niet willen wachten tot onze jeugdspelers gemiddeld 20j en ouder zijn en al dan niet kunnen beginnen impact maken in de A-kern.
Pas op, als ik mij nu vergis in mijn hoop op die visie, zou ik het ook minder positief inzien hoor.

Concreet naar volgend seizoen toe zou ik graag Dimi hier opnieuw zien staan, aangevuld met Diriken in defensie + iemand die Bauer/Hashioka hun positie aankan (Schoonbaert?). Ook Teixeira mag blijven van mij, mits prestatiegericht contract.

Op links Matsubara laten gaan en Dony nu al integreren. (Achter hem heb je Teuchy en zeker Schuermans die er nog zitten aankomen)

Verder vermoed ik dat Vanmarsenille dezelfde weg opgaat als Wenssens en Herbots. Maar dat maakt de weg wel vrij voor Boets nu, later mss Smeyers/Boudry, en daarna zeker Lendfers.

Ook Delorge zie ik graag definitief aansluiten bij de A-kern, samen met Steuckers.
Volgend seizoen is het daarvoor dé moment vermoed ik, want er is dan geen beloftenploeg (beloftencompetitie) meer en ik zou niet zomaar iedereen uitlenen.



Maar nogmaals, ook ik besef dat er voor velen meer nodig gaat zijn dan dit en dat er een probleem/afstand is is onmiskenbaar.
Maar een oplossing, die weet ik ook niet :(
Vergeet niet dat er volgend seizoen 3 rechtstreekse degradanten zijn.
Dat besef ik, maar ik spreek dan over Boets ipv Russo en/of Steppe in de kern, Dony ipv Matsubara, Diriken ipv Janssens en Delorge ipv Balongo.

Als je voor de rest de kern bij elkaar houden kan en nog 2 a 3 gerichte transfers verricht. Zijn die jeugsspelers geen/amper een verzwakking in de kern volgens mij.
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door ertee »

Voor de sport was ik nog eens even de jaarrekening van vorig seizoen aan het doornemen. Interessante passage in het jaarverslag:
De raad van bestuur adviseert de algemene vergadering een kapitaalverhoging door te voeren ten einde de toestand van het negatieve eigen
vermogen te regulariseren. De motivatie hiervoor is niet alleen het behoud van het vertrouwen van de schuldeisers maar vooral de kwaliteit
van de in de toekomst in te dienen dossiers inzake financial fair play en tot het bekomen van een licentie voor het Belgische profvoetbal, te
vrijwaren.
Ik vermoed dat het dan niet zal gaan om een "echte" kapitaalverhoging, maar dat de schulden aan Spacenine/DMM zouden omgezet worden in kapitaal. Blijft niettemin een goede zaak (als het zo ver komt).
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door pat@ »

Een shirtsponsor die per direct op het truitje verschijnt. Dat is waarschijnlijk een hele dikke vis en dit tot 2025. Het effect Kagawa is al meteen voelbaar.
Dat is puik werk van de commerciële cel in Japan.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans 2.0 »

als ge die jonge gasten toch zo graag bezig ziet, da dan naar de beloften kijken hè !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Benieuwd wat hun beweegredenen zijn om aandeelhouder te worden. Het zal om meer gaan dan alleen om naamsbekendheid. Maruhan lijkt in vanalles te zitten, van pachinko (slotmachines), golf en andere vormen van ontspanning tot horeca, vastgoed en finance.
Op zich niet slecht dat er ruimte is voor extra aandeelhouders, al zou het voor de verankering nog beter zijn als het om een of meer personen of bedrijven met activiteiten in België gaan.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef: 26 apr 2022, 11:29 Benieuwd wat hun beweegredenen zijn om aandeelhouder te worden. Het zal om meer gaan dan alleen om naamsbekendheid. Maruhan lijkt in vanalles te zitten, van pachinko (slotmachines), golf en andere vormen van ontspanning tot horeca, vastgoed en finance.
Op zich niet slecht dat er ruimte is voor extra aandeelhouders, al zou het voor de verankering nog beter zijn als het om een of meer personen of bedrijven met activiteiten in België gaan.
Het gaat niet enkel om sponsoring, maar direct ook om een minderheidsaandeel...

Maruhan zal dan waarschijnlijk ook op de truikes staan komend seizoen.

Dit lijkt me nog raarder dan DMM die overneemt, aan de andere kant kunnen de Japanners nu zeker en vast niet zeggen dat het financiële plaatje niet klopt...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

DMM nam ook eerst een minderheidsaandeel vooraleer de club helemaal over te nemen van RD. Misschien staat er op langere termijn nog wat meer op til?
Plaats reactie