Wintertransfers 2021-2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door STimVV »

Ik herinner me dat ik hem hier nog ter sprake heb gebracht toen hij weg mocht bij Anderlecht. Hij scoorde toen niet ,maar woog wel op een verdediging en had kwaliteiten. Ik vond hem toen een interessant profiel. Enkel scoren moest hij wat meer beginnen doen. Boli heeft daar ook tijd voor nodig gehad...
De laatste maanden was hij toch wekelijks invaller in de bundesliga. Sta me toe te beweren dat Hayashi en Hara daar niet in zouden slagen.

Ik vraag me ook af of hij net wél ,of net niet, voetbalbelg is.
Op je 23e moet je 3 jaar in belgie gespeeld hebben. Hij kwam op zijn 20e naar Westerlo. Maar in zijn 3e seizoen werd hij uitgeleend aan Bochum terwijl hij wel nog onder contract lag in Belgie. Ik ken de achterpoortjes niet, maar ik vermoed dat hij net géén voetbelbelg is. Zal afhangen van zijn geboortedatum in vgl met zijn contract, en of dat 3e jaar als "opleiding in belgie" bezien wordt.
Journalisten lezen hier toch mee, dat zij dat dus maar uitzoeken.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door vdl »

Jones schreef: 13 jan 2022, 22:06 Laat dat toch daar aub. Als ge niet beter kunt halen dan dat, stop dan maar. Het mag duidelijk niks kosten. Arm schapen. Ik ben na 1 filmpje kijken al gestopt. Veel te statische spits.
Al 2 seizoenen niks gepresteerd en dat moet hier de aanval moeten dragen. Heeft al 2 sezoenen amper gescoord.
Wees eens serieus he
Toch beter als wat hier nu rond loopt
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jones »

vdl schreef: 13 jan 2022, 23:09
Jones schreef: 13 jan 2022, 22:06 Laat dat toch daar aub. Als ge niet beter kunt halen dan dat, stop dan maar. Het mag duidelijk niks kosten. Arm schapen. Ik ben na 1 filmpje kijken al gestopt. Veel te statische spits.
Al 2 seizoenen niks gepresteerd en dat moet hier de aanval moeten dragen. Heeft al 2 sezoenen amper gescoord.
Wees eens serieus he
Toch beter als wat hier nu rond loopt
Als ge hem haalt is dat niet voor een maand he. Als het weer een mislukking is zit ge weer met overschot. Het moet er boenk op zijn en dat is dit niet voor mij. Voor 1B misschien.
Voor pakweg 2 miljoen moet ge beter vinden
BoemBoem
Berichten: 2953
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 13 jan 2022, 23:16
vdl schreef: 13 jan 2022, 23:09
Jones schreef: 13 jan 2022, 22:06 Laat dat toch daar aub. Als ge niet beter kunt halen dan dat, stop dan maar. Het mag duidelijk niks kosten. Arm schapen. Ik ben na 1 filmpje kijken al gestopt. Veel te statische spits.
Al 2 seizoenen niks gepresteerd en dat moet hier de aanval moeten dragen. Heeft al 2 sezoenen amper gescoord.
Wees eens serieus he
Toch beter als wat hier nu rond loopt
Als ge hem haalt is dat niet voor een maand he. Als het weer een mislukking is zit ge weer met overschot. Het moet er boenk op zijn en dat is dit niet voor mij. Voor 1B misschien.
Voor pakweg 2 miljoen moet ge beter vinden
Wanneer gaat het voor u eigenlijk wel goed genoeg zijn?
Ne bankzitten die 9 invalbeurten maakt in de Bundesliga vergelijken met 1b, dat kan je toch niet serieus nemen zoiets.

Of moet elke nieuwe transfer de vorige overtreffen volgens u?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Lukske de Lange
Berichten: 1252
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Lukske de Lange »

Als ik het me goed herinner waren hij en Acolatse de aanvalsleiders van Westerlo toen. Elton iets beweeglijker en Sylvère die eerder woog op de defensie.

Hij zou stilaan in zijn beste jaren moeten zitten, kent de competitie én als hij spelers rondom zich beter doet renderen (zoals Acolatse toen). Dan verdient hij een kans vind ik.

Na edit: hij lijkt me daar derde spits te zijn na de ervaren Polter en Zoller. Bovendien heeft Bochum net Locadia aangetrokken op die positie...

Dus als hij niet meer dan een miljoen zou moeten kosten bijvoorbeeld en ALS hij kan voldoen aan bovenvermelde criteria.
Dan is hij per definitie een versterking voor ons.
Positivo
Berichten: 1915
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Positivo »

Willen de NEGATIVOS mij uitleggen waarom ze een Denis Undav (3e liga) WEL zouden gehaald hebben ?
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jones »

Positivo schreef: 14 jan 2022, 09:18 Willen de NEGATIVOS mij uitleggen waarom ze een Denis Undav (3e liga) WEL zouden gehaald hebben ?
Ok koop hem en wat als blijkt dat de vraagtekens gegrond zijn ? De zoveelste mislukking ?
Ge moet ene kopen waar je zeker van weet dat je hem ooit kan doorverkopen. Daar ben ik bij deze ketel helemaal niet zeker van, integendeel
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5298
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Halenaar »

Jones schreef: 14 jan 2022, 09:33
Positivo schreef: 14 jan 2022, 09:18 Willen de NEGATIVOS mij uitleggen waarom ze een Denis Undav (3e liga) WEL zouden gehaald hebben ?
Ok koop hem en wat als blijkt dat de vraagtekens gegrond zijn ? De zoveelste mislukking ?
Ge moet ene kopen waar je zeker van weet dat je hem ooit kan doorverkopen. Daar ben ik bij deze ketel helemaal niet zeker van, integendeel
Van Rezaei was je wel zeker dat hij een topspits was, die heeft het ook ver gebracht bij Leuven he :roll:
Yellow Feaver
Berichten: 1817
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Yellow Feaver »

Jones schreef: 14 jan 2022, 09:33
Positivo schreef: 14 jan 2022, 09:18 Willen de NEGATIVOS mij uitleggen waarom ze een Denis Undav (3e liga) WEL zouden gehaald hebben ?
Ok koop hem en wat als blijkt dat de vraagtekens gegrond zijn ? De zoveelste mislukking ?
Ge moet ene kopen waar je zeker van weet dat je hem ooit kan doorverkopen. Daar ben ik bij deze ketel helemaal niet zeker van, integendeel
Welke speler kunnen of konden wij halen waar geen vraagtekens bij zijn?

Ik loop niet wild van Ganvoula, maar een 25 jarige spits die de competitie kent en een kans op slagen heeft...dat zijn juist de mannen die we moeten halen.

Ik verwijt net DMM dat ze te weinig van dit type spelers hebben binnen gehaald.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jones »

Yellow Feaver schreef: 14 jan 2022, 09:57
Jones schreef: 14 jan 2022, 09:33
Positivo schreef: 14 jan 2022, 09:18 Willen de NEGATIVOS mij uitleggen waarom ze een Denis Undav (3e liga) WEL zouden gehaald hebben ?
Ok koop hem en wat als blijkt dat de vraagtekens gegrond zijn ? De zoveelste mislukking ?
Ge moet ene kopen waar je zeker van weet dat je hem ooit kan doorverkopen. Daar ben ik bij deze ketel helemaal niet zeker van, integendeel
Welke speler kunnen of konden wij halen waar geen vraagtekens bij zijn?

Ik loop niet wild van Ganvoula, maar een 25 jarige spits die de competitie kent en een kans op slagen heeft...dat zijn juist de mannen die we moeten halen.

Ik verwijt net DMM dat ze te weinig van dit type spelers hebben binnen gehaald.
Niet akkoord
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jones »

Halenaar schreef: 14 jan 2022, 09:49
Jones schreef: 14 jan 2022, 09:33
Positivo schreef: 14 jan 2022, 09:18 Willen de NEGATIVOS mij uitleggen waarom ze een Denis Undav (3e liga) WEL zouden gehaald hebben ?
Ok koop hem en wat als blijkt dat de vraagtekens gegrond zijn ? De zoveelste mislukking ?
Ge moet ene kopen waar je zeker van weet dat je hem ooit kan doorverkopen. Daar ben ik bij deze ketel helemaal niet zeker van, integendeel
Van Rezaei was je wel zeker dat hij een topspits was, die heeft het ook ver gebracht bij Leuven he :roll:
Vergis jij je nooit eens ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6726
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jacques »

AirMontella schreef: 13 jan 2022, 08:36 De huidige invulling van de kern begint meer en meer op maat gemaakt te worden van de "Rode Duivels opstelling".

Pius, Lavalee, Teixeira, Buatu, Leistner zijn de opties voor centraal achterin.
Hashioka, Koita, Cacace en Wolke zijn allemaal types om alleen de flank te doen.
Reitz, Konaté, Bauer, Durkin, De Ridder en Van Dessel zijn allemaal spelers die gemaakt zijn voor de posities "Witsel, De Bruyne/Tielemans"

In de 'pocket' achter een diepe spits hebben we dan de keuze uit Bruls, Kagawa, Koita, Steuckers, Delorge, Hayashi kan dit volgens mij ook. (hier mag voor mij nog wat versterking bij).

Als diepe spits zijn er momenteel alleen Hara en Hayashi dus daar moet een stevige spits bijkomen.
Ik haal bovenstaande post er even bij. Ganvoula past in principe perfect in het plaatje van de stevige spits, letterlijk dan. Niet de grote goalgetter, wat een heikel punt blijft, maar wel het aanspeelpunt dat kan wegen op een verdediging en een bal kan bijhouden. Of zijn niveau voldoende is, zal moeten blijken, maar het lijkt me wel een doordachte keuze die bovendien de pintjesliga nog kent. Noem het een realistische, berekende transfer, niet super ambitieus, maar ook geen gigantisch vraagteken. Als ze hem deze/volgende week zouden kunnen halen, zou dat bovendien qua timing ook nog ok zijn.

Een typische transfer waar cynisch commentaar op komt als wij hem halen en afgunst als een concurrent in de degradatiestrijd hem binnenhaalt. Ach ja, on verra.
Overdrijven is een kunst
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Franz »

Jacques schreef: 14 jan 2022, 10:20
AirMontella schreef: 13 jan 2022, 08:36 De huidige invulling van de kern begint meer en meer op maat gemaakt te worden van de "Rode Duivels opstelling".

Pius, Lavalee, Teixeira, Buatu, Leistner zijn de opties voor centraal achterin.
Hashioka, Koita, Cacace en Wolke zijn allemaal types om alleen de flank te doen.
Reitz, Konaté, Bauer, Durkin, De Ridder en Van Dessel zijn allemaal spelers die gemaakt zijn voor de posities "Witsel, De Bruyne/Tielemans"

In de 'pocket' achter een diepe spits hebben we dan de keuze uit Bruls, Kagawa, Koita, Steuckers, Delorge, Hayashi kan dit volgens mij ook. (hier mag voor mij nog wat versterking bij).

Als diepe spits zijn er momenteel alleen Hara en Hayashi dus daar moet een stevige spits bijkomen.
Ik haal bovenstaande post er even bij. Ganvoula past in principe perfect in het plaatje van de stevige spits, letterlijk dan. Niet de grote goalgetter, wat een heikel punt blijft, maar wel het aanspeelpunt dat kan wegen op een verdediging en een bal kan bijhouden. Of zijn niveau voldoende is, zal moeten blijken, maar het lijkt me wel een doordachte keuze die bovendien de pintjesliga nog kent. Noem het een realistische, berekende transfer, niet super ambitieus, maar ook geen gigantisch vraagteken. Als ze hem deze/volgende week zouden kunnen halen, zou dat bovendien qua timing ook nog ok zijn.

Een typische transfer waar cynisch commentaar op komt als wij hem halen en afgunst als een concurrent in de degradatiestrijd hem binnenhaalt. Ach ja, on verra.
Al diegenen die geroepen hebben om Gano enzomeer...: Ganvoula is zeker van dat niveau.
Zou een zeer degelijke aankoop zijn!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door fruitboerke »

Bon , vandaag in HBVL stond te lezen dat de aankomst van Kagawa enige vertraging gaat oplopen wegen administratieve redenen . Hij moet dan ook nog medisch gekeurd worden en er moet een werkvergunning aangevraagd worden . Daarna moet hij uiteindelijk nog wedstrijdfit geraken na x aantal weken geen deftige training te hebben gehad . Dan zwijgen we nog over het gebrek aan matchritme . Ik was zeer zeer tevreden met deze transfer maar bij nader inzien vraag ik mij toch af tegen wanneer dat we de man effectief op het veld gaan zien . De laatste 4 wedstrijden of zo .... :roll:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door lakie »

Yellow Feaver schreef: 14 jan 2022, 09:57
Jones schreef: 14 jan 2022, 09:33
Positivo schreef: 14 jan 2022, 09:18 Willen de NEGATIVOS mij uitleggen waarom ze een Denis Undav (3e liga) WEL zouden gehaald hebben ?
Ok koop hem en wat als blijkt dat de vraagtekens gegrond zijn ? De zoveelste mislukking ?
Ge moet ene kopen waar je zeker van weet dat je hem ooit kan doorverkopen. Daar ben ik bij deze ketel helemaal niet zeker van, integendeel
Welke speler kunnen of konden wij halen waar geen vraagtekens bij zijn?

Ik loop niet wild van Ganvoula, maar een 25 jarige spits die de competitie kent en een kans op slagen heeft...dat zijn juist de mannen die we moeten halen.

Ik verwijt net DMM dat ze te weinig van dit type spelers hebben binnen gehaald.
En te laat... hij moest hier bij het begin van de 'oefenstage' geweest zijn...

Wat Ganvoula zelf betreft. Het is alleszins gene spits uit Azië, Oceanië of weet ik waar, die hier eerst nog enige tijd moet acclimatiseren en alles gewoon worden. Hij komt uit Europa, kent de Belgische competitie.
De rest zal moeten blijken...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie