Club Brugge zat. 15/01

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door voetballiefhebber »

6/6 tegen Seraing en Beerschot en dan ben je zo goed als zeker gered. Je staat dan op 30 punten. 33 à 34 punten heb je in principe nodig om echt gered te zijn. Club Brugge kun je beschouwen als voorbereiding omdat daar in principe toch niks te halen valt. Alles wat je daar haalt is bonus.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Halenaar »

Nieuwe trainer en Lang & co die razend zijn op alles en iedereen omwille van de gouden schoen.

Om maar te zeggen dat we tegen een heel gemotiveerd Brugge gaan moeten spelen :mrgreen:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door stvvilvoorde »

Lang is geschorst tegen ons.
(pakte nog rood tegen cercle)
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Roman »

De kans dat je tegen Brugge iets haalt is inderdaad quasi nihil gelet op hun sterkte en alles wat er nog kan bijkomen. Vooral zaak geen belangrijke schakels te verliezen voor de match tegen Seraing !
6 op 6 tegen Seraing en Beerschot : zou in strijd zijn met de stvv traditie, maar wie weet
Indien Kagawa niet brengt wat we ervan verwachten en er geen degelijk spits komt dan gaan we het nog hèèl moeilijk krijgen, waas daar maar zeker van.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Jan Bulder »

Club Brugge heeft thuis punten verloren tegen Eupen, Cercle, OHL, Standard en Anderlecht. 4 van die 5 ploegen staan in de rechterkolom.

Maar de meerderheid hier legt zich al op voorhand neer bij een nederlaag. Ge zou bijna zeggen, dat ge met zo een mentaliteit geen beter bestuur als dit verdient.

Club Brugge uit ligt ons niet, inderdaad. Realistisch zijn, ja. Maar ge moet daar godverdomme wel iets aan willen veranderen. Anders blijft ge beter thuis en gaat ge ergens pingpongen.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Yellow Feaver »

Zonder De Ridder en Konaté zal het moeilijk worden.
Maar match moet gespeeld worden.
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door enrique »

Jan Bulder schreef: 13 jan 2022, 10:52 Club Brugge heeft thuis punten verloren tegen Eupen, Cercle, OHL, Standard en Anderlecht. 4 van die 5 ploegen staan in de rechterkolom.

Maar de meerderheid hier legt zich al op voorhand neer bij een nederlaag. Ge zou bijna zeggen, dat ge met zo een mentaliteit geen beter bestuur als dit verdient.

Club Brugge uit ligt ons niet, inderdaad. Realistisch zijn, ja. Maar ge moet daar godverdomme wel iets aan willen veranderen. Anders blijft ge beter thuis en gaat ge ergens pingpongen.
Had dan gezorgd dat je wat meer punten had ipv 5 keer na elkaar te verliezen
Dan kon je daar gaan spelen met aggressiviteit en inzet en alles wat je maar wil
Een beetje rekening houden met rangschikking
Als ge verliest tegen Seraing omdat ge 2 rode kaarten en een gekwetste hebt na de match in Brugge, reken maar uit
Op 1 mei testmatch in RWDM

Als het een andere ploeg was dan Brugge, volledig akkoord
Maar we kennen het verleden
Als je er tegen blaast, heb je een rode kaart
Ik ben er tegen
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door enerkey »

Om nog maar te zwijgen over de extra tijd die je moet spelen als je op voorsprong staat. Zo een kwartier extra tot ze gelijk maken kruipt ook in de kleren :mrgreen:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Jan Bulder »

Ik zou gewoon forfait geven dan. Dan bespaart ge u ook een vermoeiende busreis.

Wat een helden.

Als we verliezen tegen Seraing en in degradatienood komen, heeft dat niks met Brugge te maken, maar alles met een kutbeleid.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door STimVV »

Als je naar Brugge gaat om je in te graven en 90 minuten op je eigen backlijn te gaan staan zullen we wéér verliezen zonder kansen te krijgen. We moeten met lef durven spelen.
Het zal moeten gebeuren zonder Suzuki, DeRidder en Konaté. En naar goede gewoonte ook zonder versterkingen. Daar was nochtans alweer tijd genoeg voor.
Ons middenveld zal dus niet uitblinken in voetballend vermogen...

-------‐-‐---------------------Schmidt---------------------------
------------Buatu--------Leistner-------Pius---------------
--Hashioka-------Bauer----Lavalee------Cacace----
----------------Bruls-------------------Koita------------------
------------------------------Hara------‐--‐-----------------------

BANK: Boets, Teixeira, Durkin, Reitz, Hayashi, Ito, + een 6e belg waar we niks aan hebben. (Balongo of Wolke)

In deze ploeg zitten wat mij betreft 2 zwakke plekken: Lavalee op het middenveld + Hara.
Durkin of Reitz kunnen ook ipv Lavalee, maar ook zij waren niet goed genoeg tot nu toe. Bovendien had Reitz Corona en sukkelde Durkin met een blessure aan de adductoren.
Er moesten hier vorige week al vervangers staan van Suzuki en DeRidder zodat de match op Brugge kon dienen als repetitie voor de cruciale match volgende week tegen Seraing.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Yellow Feaver »

STimVV schreef: 13 jan 2022, 16:24 Als je naar Brugge gaat om je in te graven en 90 minuten op je eigen backlijn te gaan staan zullen we wéér verliezen zonder kansen te krijgen. We moeten met lef durven spelen.
Het zal moeten gebeuren zonder Suzuki, DeRidder en Konaté. En naar goede gewoonte ook zonder versterkingen. Daar was nochtans alweer tijd genoeg voor.
Ons middenveld zal dus niet uitblinken in voetballend vermogen...

-------‐-‐---------------------Schmidt---------------------------
------------Buatu--------Leistner-------Pius---------------
--Hashioka-------Bauer----Lavalee------Cacace----
----------------Bruls-------------------Koita------------------
------------------------------Hara------‐--‐-----------------------

BANK: Boets, Teixeira, Durkin, Reitz, Hayashi, Ito, + een 6e belg waar we niks aan hebben. (Balongo of Wolke)

In deze ploeg zitten wat mij betreft 2 zwakke plekken: Lavalee op het middenveld + Hara.
Durkin of Reitz kunnen ook ipv Lavalee, maar ook zij waren niet goed genoeg tot nu toe. Bovendien had Reitz Corona en sukkelde Durkin met een blessure aan de adductoren.
Er moesten hier vorige week al vervangers staan van Suzuki en DeRidder zodat de match op Brugge kon dienen als repetitie voor de cruciale match volgende week tegen Seraing.
Ik denk dat Leistner altijd gaat spelen, samen met Tex. Ik zou Lavalee achteraan houden en met Durkin naast Bauer spelen. Op links dubbele flank met een hoge Koita waardoor Mata in zijn kot moet blijven en de aanvallen vooral van een kant zullen komen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door stvvilvoorde »

Ik verwacht dat we beginnen zoals in de uitmatch op Anderlecht.
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door enrique »

Jan Bulder schreef: 13 jan 2022, 16:22 Ik zou gewoon forfait geven dan. Dan bespaart ge u ook een vermoeiende busreis.

Wat een helden.

Als we verliezen tegen Seraing en in degradatienood komen, heeft dat niks met Brugge te maken, maar alles met een kutbeleid.
Natuurlijk !!
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door lakie »

Yellow Feaver schreef: 13 jan 2022, 17:12
STimVV schreef: 13 jan 2022, 16:24 Als je naar Brugge gaat om je in te graven en 90 minuten op je eigen backlijn te gaan staan zullen we wéér verliezen zonder kansen te krijgen. We moeten met lef durven spelen.
Het zal moeten gebeuren zonder Suzuki, DeRidder en Konaté. En naar goede gewoonte ook zonder versterkingen. Daar was nochtans alweer tijd genoeg voor.
Ons middenveld zal dus niet uitblinken in voetballend vermogen...

-------‐-‐---------------------Schmidt---------------------------
------------Buatu--------Leistner-------Pius---------------
--Hashioka-------Bauer----Lavalee------Cacace----
----------------Bruls-------------------Koita------------------
------------------------------Hara------‐--‐-----------------------

BANK: Boets, Teixeira, Durkin, Reitz, Hayashi, Ito, + een 6e belg waar we niks aan hebben. (Balongo of Wolke)

In deze ploeg zitten wat mij betreft 2 zwakke plekken: Lavalee op het middenveld + Hara.
Durkin of Reitz kunnen ook ipv Lavalee, maar ook zij waren niet goed genoeg tot nu toe. Bovendien had Reitz Corona en sukkelde Durkin met een blessure aan de adductoren.
Er moesten hier vorige week al vervangers staan van Suzuki en DeRidder zodat de match op Brugge kon dienen als repetitie voor de cruciale match volgende week tegen Seraing.
Ik denk dat Leistner altijd gaat spelen, samen met Tex. Ik zou Lavalee achteraan houden en met Durkin naast Bauer spelen. Op links dubbele flank met een hoge Koita waardoor Mata in zijn kot moet blijven en de aanvallen vooral van een kant zullen komen.
Inderdaad... Leistner zal altijd spelen... Ik zou ook Tex in de ploeg zetten, ik zie zelfs niet in waarom niet?
Ik vind hem nog steeds een van uw beste verdedigers... En Brugge heeft niet specifiek veel snelheid in de ploeg zonder Lang, dus ervaring en positiespel zal ook cruciaal worden.
Lavalee is inderdaad geen middenvelder, dus terug naar achteren ofwel op de bank.
Durkin in het middenveld en op mannetje plakken. Lopen, lopen, lopen en zijn mannetje schaduwen.
Bauer zal inderdaad ook wel spelen. Heb het totaaaaal niet op hem, vind hem echt zwak, maar laat hem dan maar de smeerlap zijn op het middenveld.

------------------------------------------------------------------- Schmidt -----------------------------------------------------------------

---------------------------------- Leistner ---------------------- Texeira ------------------------ Lavalee -------------------------------

----------- Hashioka ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace ---------

----------------------------------------------------- Bauer ------------------------ Durkin -------------------------------------------------

------------------------- Bruls ----------------------------------------------------------------------------------------- Koita ---------------

---------------------------------------------------------------------- Hara -------------------------------------------------------------------

Bank: Boets, Buatu, Pius, Janssens, Hayashi, Reitz, Balongo
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door voetballiefhebber »

Ik zou Kagawa toch meenemen naar Brugge en dan zien hoe de wedstrijd verloopt. Je mag toch 7 spelers op de bank zetten en er maximum 5 wisselen. Kagawa kun je zo ritme laten opdoen en hem desnoods in het slotkwartier inbrengen.
Plaats reactie