Club Brugge zat. 15/01

Alles over de wedstrijden van STVV
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door lakie »

voetballiefhebber schreef: 14 jan 2022, 09:57 Ik zou Kagawa toch meenemen naar Brugge en dan zien hoe de wedstrijd verloopt. Je mag toch 7 spelers op de bank zetten en er maximum 5 wisselen. Kagawa kun je zo ritme laten opdoen en hem desnoods in het slotkwartier inbrengen.
Kagawa is nog niet eens hier....
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Timme »

lakie schreef: 14 jan 2022, 10:07
voetballiefhebber schreef: 14 jan 2022, 09:57 Ik zou Kagawa toch meenemen naar Brugge en dan zien hoe de wedstrijd verloopt. Je mag toch 7 spelers op de bank zetten en er maximum 5 wisselen. Kagawa kun je zo ritme laten opdoen en hem desnoods in het slotkwartier inbrengen.
Kagawa is nog niet eens hier....
Ik denk inderdaad dat we blij mogen zijn als die speelgerechtigd is tegen volgende week...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Jacques »

Jan Bulder schreef: 13 jan 2022, 16:22 Ik zou gewoon forfait geven dan. Dan bespaart ge u ook een vermoeiende busreis.

Wat een helden.

Als we verliezen tegen Seraing en in degradatienood komen, heeft dat niks met Brugge te maken, maar alles met een kutbeleid.
Dat is cru verwoord, maar ge hebt 100% gelijk. Het is niet omdat de kans klein is, dat ge er niet in moet geloven en al op voorhand de handdoek in de ring moet gooien. Zo fantastisch speelt Brugge dit seizoen niet op eigen veld, het moet nog maar blijken of dat onder Schreuder meteen anders zal zijn. Dit topic ruikt naar schrikscheten.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door voetballiefhebber »

Kagawa is er nog niet, was wellicht te mooi om waar te zijn.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Franz »

lakie schreef: 14 jan 2022, 09:46
Yellow Feaver schreef: 13 jan 2022, 17:12
Ik denk dat Leistner altijd gaat spelen, samen met Tex. Ik zou Lavalee achteraan houden en met Durkin naast Bauer spelen. Op links dubbele flank met een hoge Koita waardoor Mata in zijn kot moet blijven en de aanvallen vooral van een kant zullen komen.
Inderdaad... Leistner zal altijd spelen... Ik zou ook Tex in de ploeg zetten, ik zie zelfs niet in waarom niet?
Ik vind hem nog steeds een van uw beste verdedigers... En Brugge heeft niet specifiek veel snelheid in de ploeg zonder Lang, dus ervaring en positiespel zal ook cruciaal worden.
Lavalee is inderdaad geen middenvelder, dus terug naar achteren ofwel op de bank.
Durkin in het middenveld en op mannetje plakken. Lopen, lopen, lopen en zijn mannetje schaduwen.
Bauer zal inderdaad ook wel spelen. Heb het totaaaaal niet op hem, vind hem echt zwak, maar laat hem dan maar de smeerlap zijn op het middenveld.

------------------------------------------------------------------- Schmidt -----------------------------------------------------------------

---------------------------------- Leistner ---------------------- Texeira ------------------------ Lavalee -------------------------------

----------- Hashioka ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace ---------

----------------------------------------------------- Bauer ------------------------ Durkin -------------------------------------------------

------------------------- Bruls ----------------------------------------------------------------------------------------- Koita ---------------

---------------------------------------------------------------------- Hara -------------------------------------------------------------------

Bank: Boets, Buatu, Pius, Janssens, Hayashi, Reitz, Balongo
Dat lijkt me ook zowat de beste aanpak mogelijk in Brugge morgen!
Weliswaar is Koita als tweede spits nog nooit een succes geweest... maar Hayashi maakt het ook niet waar.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door lakie »

Franz schreef: 14 jan 2022, 10:32
lakie schreef: 14 jan 2022, 09:46
Yellow Feaver schreef: 13 jan 2022, 17:12
Ik denk dat Leistner altijd gaat spelen, samen met Tex. Ik zou Lavalee achteraan houden en met Durkin naast Bauer spelen. Op links dubbele flank met een hoge Koita waardoor Mata in zijn kot moet blijven en de aanvallen vooral van een kant zullen komen.
Inderdaad... Leistner zal altijd spelen... Ik zou ook Tex in de ploeg zetten, ik zie zelfs niet in waarom niet?
Ik vind hem nog steeds een van uw beste verdedigers... En Brugge heeft niet specifiek veel snelheid in de ploeg zonder Lang, dus ervaring en positiespel zal ook cruciaal worden.
Lavalee is inderdaad geen middenvelder, dus terug naar achteren ofwel op de bank.
Durkin in het middenveld en op mannetje plakken. Lopen, lopen, lopen en zijn mannetje schaduwen.
Bauer zal inderdaad ook wel spelen. Heb het totaaaaal niet op hem, vind hem echt zwak, maar laat hem dan maar de smeerlap zijn op het middenveld.

------------------------------------------------------------------- Schmidt -----------------------------------------------------------------

---------------------------------- Leistner ---------------------- Texeira ------------------------ Lavalee -------------------------------

----------- Hashioka ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace ---------

----------------------------------------------------- Bauer ------------------------ Durkin -------------------------------------------------

------------------------- Bruls ----------------------------------------------------------------------------------------- Koita ---------------

---------------------------------------------------------------------- Hara -------------------------------------------------------------------

Bank: Boets, Buatu, Pius, Janssens, Hayashi, Reitz, Balongo
Dat lijkt me ook zowat de beste aanpak mogelijk in Brugge morgen!
Weliswaar is Koita als tweede spits nog nooit een succes geweest... maar Hayashi maakt het ook niet waar.
Hier speelt Koita ook niet als 2e spits, maar samen met Bruls achter de spits of vanop de flank.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Franz »

lakie schreef: 14 jan 2022, 11:03
Franz schreef: 14 jan 2022, 10:32
lakie schreef: 14 jan 2022, 09:46
Yellow Feaver schreef: 13 jan 2022, 17:12
Ik denk dat Leistner altijd gaat spelen, samen met Tex. Ik zou Lavalee achteraan houden en met Durkin naast Bauer spelen. Op links dubbele flank met een hoge Koita waardoor Mata in zijn kot moet blijven en de aanvallen vooral van een kant zullen komen.
Inderdaad... Leistner zal altijd spelen... Ik zou ook Tex in de ploeg zetten, ik zie zelfs niet in waarom niet?
Ik vind hem nog steeds een van uw beste verdedigers... En Brugge heeft niet specifiek veel snelheid in de ploeg zonder Lang, dus ervaring en positiespel zal ook cruciaal worden.
Lavalee is inderdaad geen middenvelder, dus terug naar achteren ofwel op de bank.
Durkin in het middenveld en op mannetje plakken. Lopen, lopen, lopen en zijn mannetje schaduwen.
Bauer zal inderdaad ook wel spelen. Heb het totaaaaal niet op hem, vind hem echt zwak, maar laat hem dan maar de smeerlap zijn op het middenveld.

------------------------------------------------------------------- Schmidt -----------------------------------------------------------------

---------------------------------- Leistner ---------------------- Texeira ------------------------ Lavalee -------------------------------

----------- Hashioka ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace ---------

----------------------------------------------------- Bauer ------------------------ Durkin -------------------------------------------------

------------------------- Bruls ----------------------------------------------------------------------------------------- Koita ---------------

---------------------------------------------------------------------- Hara -------------------------------------------------------------------

Bank: Boets, Buatu, Pius, Janssens, Hayashi, Reitz, Balongo
Dat lijkt me ook zowat de beste aanpak mogelijk in Brugge morgen!
Weliswaar is Koita als tweede spits nog nooit een succes geweest... maar Hayashi maakt het ook niet waar.
Hier speelt Koita ook niet als 2e spits, maar samen met Bruls achter de spits of vanop de flank.
Ja dat begrijp ik maar met enkel Durkin en Bauer centraal in de as zullen we in het middenveld toch zeer zwaar onder druk komen, me dunkt dat Brüls mee centraal moet spelen (tegen Balanta+Rits+Vanaken).
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door Dreke »

Jacques schreef: 14 jan 2022, 10:09
Jan Bulder schreef: 13 jan 2022, 16:22 Ik zou gewoon forfait geven dan. Dan bespaart ge u ook een vermoeiende busreis.

Wat een helden.

Als we verliezen tegen Seraing en in degradatienood komen, heeft dat niks met Brugge te maken, maar alles met een kutbeleid.
Dat is cru verwoord, maar ge hebt 100% gelijk. Het is niet omdat de kans klein is, dat ge er niet in moet geloven en al op voorhand de handdoek in de ring moet gooien. Zo fantastisch speelt Brugge dit seizoen niet op eigen veld, het moet nog maar blijken of dat onder Schreuder meteen anders zal zijn. Dit topic ruikt naar schrikscheten.
Moesten we een zware twee maanden gehad hebben met telkens midweekmatchen, dan valt er iets te zeggen om match wat minder intens aan te pakken. Maar ze komen uit een periode waarin én de batterijen konden bijgeladen worden én er genoeg tijd was om de komende matchen voor te bereiden. Ik voel er wel weinig voor om ons weer in te graven zoals op Anderlecht. Daar heeft niemand iets aan. Gewoon positief voetballen en als ge er dan vijf in het netje krijgt, dan is het zo.
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door enrique »

Ge kunt doorspelen
Als ge verliest tegen Seraing is het maar zo
En zal het niet de match van dit weekend zijn die de oorzaak is, inderdaad
Maar wat de oorzaak wel is, weet iedereen...

Wanneer gaat het hier eens ophouden met die zever in Sint-Truiden
Ipv dat ze fatsoenlijke(!) rechts en linksbuiten kopen
Nee, altijd dezelfde profielen
Koita moet half linksback gaan spelen
Toch de matchen die ik gezien heb
Wie zou dat niet moe worden
Nog eens, vuil Japans k*tbestuur
En de vorige was niet veel beter
Voila, veel succes ermee
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door fruitboerke »

lakie schreef: 14 jan 2022, 10:07
voetballiefhebber schreef: 14 jan 2022, 09:57 Ik zou Kagawa toch meenemen naar Brugge en dan zien hoe de wedstrijd verloopt. Je mag toch 7 spelers op de bank zetten en er maximum 5 wisselen. Kagawa kun je zo ritme laten opdoen en hem desnoods in het slotkwartier inbrengen.
Kagawa is nog niet eens hier....
Kagawa ........nog niet in het land , nog geen werkvergunning , nog geen medische keuring , nog geen matchritme en waarschijnlijk conditioneel niet in orde wegens gebrek aan deftige trainingen sinds een x aantal weken . En de boer ploegde voort ....... :headbang:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door voetballiefhebber »

Toch leuk als we persconferenties kunnen meepikken. Club Brugge laat weten dat iedereen fit en inzetbaar is, op de geschorste Lang na.

https://www.youtube.com/watch?v=d6W7LfL2gQM
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef: 14 jan 2022, 19:40 Toch leuk als we persconferenties kunnen meepikken. Club Brugge laat weten dat iedereen fit en inzetbaar is, op de geschorste Lang na.

https://www.youtube.com/watch?v=d6W7LfL2gQM
Ach in Brugge ga je toch nooit iets rapen, moest het sportief toch eens lukken, zal de scheidsrechter er wel een stokje tussen steken..
De volgende wedstrijd zal veel belangrijker zijn, dus vooral geen domme kaarten pakken.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door toyotacorolla »

Als het al met vijf in het mandje ophoud. Zullen ze ons verrassen?
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door enrique »

Ik vind dat Delferiere of Vertenten de match moet fluiten... :grappig:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Club Brugge zat. 15/01

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef: 15 jan 2022, 09:19 Ik vind dat Delferiere of Vertenten de match moet fluiten... :grappig:
Het zou nog altijd beter zijn dan hetgeen we nu wekelijks zien fluiten.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie