Wintertransfers 2021-2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jones »

De matchen van de waarheid komen eraan : we hebben nog steeds geen spits, laat staan dat hij ingespeeld is en Kagawa komt ook later. Ze weten al zolang dat ons middenveld kwaliteit nodig had en van september zag men dat onze 2 Japanners geen scoremachines waren. Dus tijd genoeg om te zoeken...
Snelheid en doordacht handelen staat ook niet in de Japanse woordenboek. Op blz 1 staat daarin wel in het groot de definitie van spaarzaamheid en gebrek aan communicatie. We hopen al tientallen jaren te groeien naar een stevige middenmotor. Zonder stevige en doordachte investeringen zal dit nooit lukken.
Laatst gewijzigd door Jones op 14 jan 2022, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Yellow Feaver »

lakie schreef: 14 jan 2022, 11:08
Yellow Feaver schreef: 14 jan 2022, 09:57
Jones schreef: 14 jan 2022, 09:33
Positivo schreef: 14 jan 2022, 09:18 Willen de NEGATIVOS mij uitleggen waarom ze een Denis Undav (3e liga) WEL zouden gehaald hebben ?
Ok koop hem en wat als blijkt dat de vraagtekens gegrond zijn ? De zoveelste mislukking ?
Ge moet ene kopen waar je zeker van weet dat je hem ooit kan doorverkopen. Daar ben ik bij deze ketel helemaal niet zeker van, integendeel
Welke speler kunnen of konden wij halen waar geen vraagtekens bij zijn?

Ik loop niet wild van Ganvoula, maar een 25 jarige spits die de competitie kent en een kans op slagen heeft...dat zijn juist de mannen die we moeten halen.

Ik verwijt net DMM dat ze te weinig van dit type spelers hebben binnen gehaald.
En te laat... hij moest hier bij het begin van de 'oefenstage' geweest zijn...

Wat Ganvoula zelf betreft. Het is alleszins gene spits uit Azië, Oceanië of weet ik waar, die hier eerst nog enige tijd moet acclimatiseren en alles gewoon worden. Hij komt uit Europa, kent de Belgische competitie.
De rest zal moeten blijken...
Iedereen in de Jupiler Pro League zal er zich moeten bij neerleggen dat spelerskernen niet meer op tijd klaar zullen zijn, zolang de lobby van makelaars kan beslissen dat de transferdeadlines niet gelijk open bij de aanvang en hervatten van de competitie.

Het is al zo ingeburgerd dat de gouden 11, megascore en consoorten pas beginnen vanaf de zesde of zevende speeldag. Een degoutante werkelijkheid.
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Brol »

Hopelijk wordt het met Kagawa weer geen lange soap, moest al lang in Sint-Truiden zijn gekeurd en alle papierwerk in
Denk ook dat we hem niet veel aan het werk gaan zien.
Hopelijk geen nieuwe Japanse soap a la Suzuki.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Dreke »

Jones schreef: 14 jan 2022, 10:18 Vergis jij je nooit eens ?
Het is alleszins gemakkelijker om zich minder te vergissen door een oordeel pas klaar te hebben op het moment dat men een speler effectief genoeg aan het werk zag.
A loyal football fan only supports the shirt...
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Stan »

fruitboerke schreef: 14 jan 2022, 11:03 Bon , vandaag in HBVL stond te lezen dat de aankomst van Kagawa enige vertraging gaat oplopen wegen administratieve redenen . Hij moet dan ook nog medisch gekeurd worden en er moet een werkvergunning aangevraagd worden . Daarna moet hij uiteindelijk nog wedstrijdfit geraken na x aantal weken geen deftige training te hebben gehad . Dan zwijgen we nog over het gebrek aan matchritme . Ik was zeer zeer tevreden met deze transfer maar bij nader inzien vraag ik mij toch af tegen wanneer dat we de man effectief op het veld gaan zien . De laatste 4 wedstrijden of zo .... :roll:
In 1B?
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Stan »

lakie schreef: 14 jan 2022, 11:08
Yellow Feaver schreef: 14 jan 2022, 09:57
Jones schreef: 14 jan 2022, 09:33
Positivo schreef: 14 jan 2022, 09:18 Willen de NEGATIVOS mij uitleggen waarom ze een Denis Undav (3e liga) WEL zouden gehaald hebben ?
Ok koop hem en wat als blijkt dat de vraagtekens gegrond zijn ? De zoveelste mislukking ?
Ge moet ene kopen waar je zeker van weet dat je hem ooit kan doorverkopen. Daar ben ik bij deze ketel helemaal niet zeker van, integendeel
Welke speler kunnen of konden wij halen waar geen vraagtekens bij zijn?

Ik loop niet wild van Ganvoula, maar een 25 jarige spits die de competitie kent en een kans op slagen heeft...dat zijn juist de mannen die we moeten halen.

Ik verwijt net DMM dat ze te weinig van dit type spelers hebben binnen gehaald.
En te laat... hij moest hier bij het begin van de 'oefenstage' geweest zijn...

Wat Ganvoula zelf betreft. Het is alleszins gene spits uit Azië, Oceanië of weet ik waar, die hier eerst nog enige tijd moet acclimatiseren en alles gewoon worden. Hij komt uit Europa, kent de Belgische competitie.
De rest zal moeten blijken...
Ik denk dat je een speler moet kopen om in 1A te blijven. Als je hem nadien met winst kan doorverkopen zoveel te beter.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef: 14 jan 2022, 11:13 De matchen van de waarheid komen eraan : we hebben nog steeds geen spits, laat staan dat hij ingespeeld is en Kagawa komt ook later. Ze weten al zolang dat ons middenveld kwaliteit nodig had en van september zag men dat onze 2 Japanners geen scoremachines waren. Dus tijd genoeg om te zoeken...
Snelheid en doordacht handelen staat ook niet in de Japanse woordenboek. Op blz 1 staat daarin wel in het groot de definitie van spaarzaamheid en gebrek aan communicatie. We hopen al tientallen jaren te groeien naar een stevige middenmotor. Zonder stevige en doordachte investeringen zal dit nooit lukken.
Gelukkig zijn ze wel nog redelijk goed in verkopen :mrgreen:
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door STVV1924 »

Is de kassa leeg dat er niets bijkomt? De komst van Kagawa wordt immers door sponsors gedekt. We zijn half januari. Isaac Mbenza is vrije speler, biedt hem een contract van anderhalf jaar aan degelijk loon en je hebt een versterking in de aanval met potentiële sportieve en commerciële meerwaarde. Zijn marktwaarde staat nu op 4.000.000€, alhoewel 2.000.000€ sinds zijn passage in Quatar realistischer lijkt. Hallo Tokyo!?

Hoe lang gaat het nog duren vooraleer jullie wakker worden? Transfergeld moet er al niet betaald worden.

Hiernaast zou ik bij Dessel Sport eens gaan informeren naar Oleg Cheprassov, een Kazach met Belgische nationaliteit volgens mij heeft hij ook meer voetballend en scorend vermogen dan Nelson Balongo.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Piana »

STVV1924 schreef: 15 jan 2022, 00:21 Is de kassa leeg dat er niets bijkomt? De komst van Kagawa wordt immers door sponsors gedekt. We zijn half januari. Isaac Mbenza is vrije speler, biedt hem een contract van anderhalf jaar aan degelijk loon en je hebt een versterking in de aanval met potentiële sportieve en commerciële meerwaarde. Zijn marktwaarde staat nu op 4.000.000€, alhoewel 2.000.000€ sinds zijn passage in Quatar realistischer lijkt. Hallo Tokyo!?

Hoe lang gaat het nog duren vooraleer jullie wakker worden? Transfergeld moet er al niet betaald worden.

Hiernaast zou ik bij Dessel Sport eens gaan informeren naar Oleg Cheprassov, een Kazach met Belgische nationaliteit volgens mij heeft hij ook meer voetballend en scorend vermogen dan Nelson Balongo.
Zijt ge er na een jaar of 3-4 DMM nog niet uit dat er pas ten vroegste volgende week of de week erna iets bijkomt? Als er al iets bijkomt.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Jan Bulder »

Ach, die Jappen steken gewoon flagrant hun middelvinger op naar de Truiense fans.

Vorig jaar, toen ze tot hun neusgaten in de stront zaten, toen konden ze plots wel op tijd de nodige profielen halen.

Na de redding, zijn ze weer gewoon gaan verder werken op hun oude vertrouwde manier. Altijd te laat, 90% bucht.

Weg ermee, zo snel mogelijk. Er zijn genoeg andere investeerders.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door STVV-fan »

Jan Bulder schreef: 15 jan 2022, 13:15 Weg ermee, zo snel mogelijk. Er zijn genoeg andere investeerders.
Zoals?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door stvvilvoorde »

Wordt steeds moeilijker, eind vorig seizoen was de totale schuld al opgelopen tot 21M euro.
Ik vrees dat er niemand gaat zijn die dat nog wil bijpassen om een club als STVV over te nemen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door miel »

Jan Bulder schreef: 15 jan 2022, 13:15 Ach, die Jappen steken gewoon flagrant hun middelvinger op naar de Truiense fans.

Vorig jaar, toen ze tot hun neusgaten in de stront zaten, toen konden ze plots wel op tijd de nodige profielen halen.

Na de redding, zijn ze weer gewoon gaan verder werken op hun oude vertrouwde manier. Altijd te laat, 90% bucht.

Weg ermee, zo snel mogelijk. Er zijn genoeg andere investeerders.
Ik zou nog wat meer overdrijven om mijn post kracht bij te zetten
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef: 15 jan 2022, 13:18
Jan Bulder schreef: 15 jan 2022, 13:15 Weg ermee, zo snel mogelijk. Er zijn genoeg andere investeerders.
Zoals?
Gij...
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers 2021-2022

Bericht door Elgromi »

Paar jaar geleden 1 van de grootste opkomende talenten. Nu gratis op te halen.
https://www.transfermarkt.be/ze-gomes/p ... ler/342148

Nog steeds jong en als hem zijn potentieel zou kunnen bereiken heb je goud in handen.
Plaats reactie