Enquête voor onderzoek

Al de rest dat nergens anders thuis hoort, hier graag!
Plaats reactie
silkecreten
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2022, 12:09
Supporter van: KV Mechelen

Enquête voor onderzoek

Bericht door silkecreten »

Als doctoraatsstudent aan KU Leuven onderzoek ik kennis over dementie in Vlaanderen. Daarbij heb ik nu gemerkt dat vooral vrouwen de enquête lijken in te vullen, misschien omdat vrouwen actiever zijn op Facebook, misschien omdat het over een zorgonderwerp gaat, ik weet het niet.

Om de mannen uit Vlaanderen ook een kans te geven, vraag ik de mannen op dit forum: Zouden jullie de tijd willen nemen (+-15 minuten) om de volgende enquête in te vullen: https://kuleuven.eu.qualtrics.com/jfe/f ... CXBBdrDbtH ?

Het is volledig anoniem en het helpt mij enorm verder! Voorwaarden: Belgische nationaliteit en ouder dan 18.
De vrouwen op dit forum mogen het natuurlijk ook invullen! Hoe meer antwoorden, hoe beter!

Merci!
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Enquête voor onderzoek

Bericht door Lukske de Lange »

silkecreten schreef: 09 feb 2022, 12:14 Als doctoraatsstudent aan KU Leuven onderzoek ik kennis over dementie in Vlaanderen. Daarbij heb ik nu gemerkt dat vooral vrouwen de enquête lijken in te vullen, misschien omdat vrouwen actiever zijn op Facebook, misschien omdat het over een zorgonderwerp gaat, ik weet het niet.

Om de mannen uit Vlaanderen ook een kans te geven, vraag ik de mannen op dit forum: Zouden jullie de tijd willen nemen (+-15 minuten) om de volgende enquête in te vullen: https://kuleuven.eu.qualtrics.com/jfe/f ... CXBBdrDbtH ?

Het is volledig anoniem en het helpt mij enorm verder! Voorwaarden: Belgische nationaliteit en ouder dan 18.
De vrouwen op dit forum mogen het natuurlijk ook invullen! Hoe meer antwoorden, hoe beter!

Merci!
Beste Silke,

Ik vul deze enquête straks graag in. Ik weet namelijk uit ervaring dat het niet simpel is om voldoende respons te krijgen op enquêtes.
Voor mijn opleiding via volwassentraject bevraag ik momenteel (moslim) hulpverleners te Nederland en dat vlot niet zo :?

Ik wens je veel succes met je onderzoek en jouw studies!
silkecreten
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2022, 12:09
Supporter van: KV Mechelen

Re: Enquête voor onderzoek

Bericht door silkecreten »

Lukske de Lange schreef: 09 feb 2022, 12:32 Beste Silke,

Ik vul deze enquête straks graag in. Ik weet namelijk uit ervaring dat het niet simpel is om voldoende respons te krijgen op enquêtes.
Voor mijn opleiding via volwassentraject bevraag ik momenteel (moslim) hulpverleners te Nederland en dat vlot niet zo :?

Ik wens je veel succes met je onderzoek en jouw studies!
Super, bedankt!
Oei, ja, dat is ook niet heel makkelijk! Ik raad je aan om in Facebookgroepen van bepaalde regio's (de "ge zet van... als") te posten als ze die hebben in Nederland. Daar heb ik tot nog toe de meeste antwoorden gehaald!

Jij ook veel succes!
Plaats reactie