Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door miel »

Sacruzsa schreef: 30 jun 2022, 08:25 Ik begin mij echt te ergeren aan het feit dat ze er weer niet in slagen om bij de start van het seizoen ne deftige spitsd vast te leggen , begrijp me niet verkeerd , de transfers die er nu gedaan zijn , zijn goed en we beginnen met een kern die voor 90% af is maar het gedeelte dat er moet voor zorgen datr ge wint blijft serieus onderbemand
Kleine correctie Kaya is reeds vastgelegd , komt uit een zware blessure maar kan de volledige voorbereiding meedoen .Wie weet is dat onze ontbrekende schakel en houd hij anderen op de bank . Bovendien is het nog een maand voor de competitie begint om hem klaar te krijgen en nog een aanvaller te halen , Hayasi is er ook nog en het dossier Harra is ook nog niet opgegeven .Als we met de huidige kern even moeten wachten op de juiste spits ( target spits )ergert mij dat helemaal niet . Ook koita is een aanvaller
die kan scoren . Het simpelste zou zijn Harra dat kan zelfs enkele dagen voor de start
Wat mij meer zorgen baart is Bauer , hopelijk zijn die problemen snel achter de rug , want zo een polyvalentie is zeldzaam .een geschenk voor elke trainer . desnoods kunnen we hem in de spits zetten , dat zal ook nog wel lukken :lol:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Inderdaad, Koita is er ook.
Maar dan moet Holly hem gaan gebruiken waar hij voor gekocht is, namelijk vooraan !
Hij kon vroeger toch scoren, is snel, heeft een aktie en een goed schot !
Zo iemand moet je niet achteraan laten ploeteren !
Hayashi, Koita en Kaya dus op dit moment vooraan !
En dan is het idd afwachten. Hara of gelijkwaardig.

Holly moet niet zeuren ! Spelers genoeg op dit ogenblik !
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door enrique »

Sacruzsa schreef: 30 jun 2022, 08:25 Ik begin mij echt te ergeren aan het feit dat ze er weer niet in slagen om bij de start van het seizoen ne deftige spitsd vast te leggen , begrijp me niet verkeerd , de transfers die er nu gedaan zijn , zijn goed en we beginnen met een kern die voor 90% af is maar het gedeelte dat er moet voor zorgen datr ge wint blijft serieus onderbemand
Ik erger mij aan iets anders
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door voetballiefhebber »

Brusselmans 2.0 schreef: 30 jun 2022, 13:14 Inderdaad, Koita is er ook.
Maar dan moet Holly hem gaan gebruiken waar hij voor gekocht is, namelijk vooraan !
Hij kon vroeger toch scoren, is snel, heeft een aktie en een goed schot !
Zo iemand moet je niet achteraan laten ploeteren !
Hayashi, Koita en Kaya dus op dit moment vooraan !
En dan is het idd afwachten. Hara of gelijkwaardig.

Holly moet niet zeuren ! Spelers genoeg op dit ogenblik !
Koita is geen centrumspits. Hem moet je de flank laten doen. Nu bestrijkt hij doorgaans de volledige linkerflank van linksachter tot linksvoor. Koita werd in het begin al eens uitgespeeld als centrumspits, maar speelde er nooit goed en was dan compleet onzichtbaar.
Het grootste verlies is momenteel een speler die er eigenlijk nog is en dat is Bauer. Hara is nuttig voor STVV, maar is wel een speler waar je soms geen hoogte van krijgt. Soms mist hij de gemakkelijkste kansen en dan doet hij eens iets wat je niet verwacht. Ik moet wel toegeven dat hoe meer de competitie opschoot, hoe meer ik overtuigd werd van zijn nut bij de club.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

voetballiefhebber schreef: 30 jun 2022, 13:42
Brusselmans 2.0 schreef: 30 jun 2022, 13:14 Inderdaad, Koita is er ook.
Maar dan moet Holly hem gaan gebruiken waar hij voor gekocht is, namelijk vooraan !
Hij kon vroeger toch scoren, is snel, heeft een aktie en een goed schot !
Zo iemand moet je niet achteraan laten ploeteren !
Hayashi, Koita en Kaya dus op dit moment vooraan !
En dan is het idd afwachten. Hara of gelijkwaardig.

Holly moet niet zeuren ! Spelers genoeg op dit ogenblik !
Koita is geen centrumspits. Hem moet je de flank laten doen. Nu bestrijkt hij doorgaans de volledige linkerflank van linksachter tot linksvoor. Koita werd in het begin al eens uitgespeeld als centrumspits, maar speelde er nooit goed en was dan compleet onzichtbaar.
Het grootste verlies is momenteel een speler die er eigenlijk nog is en dat is Bauer. Hara is nuttig voor STVV, maar is wel een speler waar je soms geen hoogte van krijgt. Soms mist hij de gemakkelijkste kansen en dan doet hij eens iets wat je niet verwacht. Ik moet wel toegeven dat hoe meer de competitie opschoot, hoe meer ik overtuigd werd van zijn nut bij de club.
Allemaal waar ...
Bauer, zeg mij eens wat de club daar aan kan doen ?
En wie zegt dat Koita niet meer kan gebruikt worden vooraan. Hij heeft het toch gekund bij Beveren ? Met foeriers als Konate en Bruls, wie weet?
Aan Holly om het uit te zoeken !
Tijd genoeg nog daarvoor ...
Kaya is in opbouw, rustig blijven dus.
KristofSlingers
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 jun 2022, 12:09
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door KristofSlingers »

Ter info: Musashi Suzuki, spits van Beerschot, werd vandaag voorgesteld bij Gamba Osaka.
Deze denkpiste kan dus gesloten worden.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Positivo »

Als men het plan heeft om ten minste 1 spits nog te laten aansluiten op het trainingskamp kan die van veel plaatsen komen …. Maar zeker niet van Japan !
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STimVV »

Bauer heeft een berichtje gepost op zijn instastory:
"Thank you for understanding and supporting me in such tough times. I will be back as soon as i can."
"We appreciate all the messages."
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door enrique »

We hebben dat nog eens voorgehad
Niet Bezus
Maar die rechtsachter (Braziliaan?) ... Was hier ook ongelukkig
Contract ontbonden, 3 maanden later ... Standard
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jan Bulder »

enrique schreef: 30 jun 2022, 16:43 We hebben dat nog eens voorgehad
Niet Bezus
Maar die rechtsachter (Braziliaan?) ... Was hier ook ongelukkig
Contract ontbonden, 3 maanden later ... Standard
Beda
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Yellow Feaver »

enrique schreef: 30 jun 2022, 16:43 We hebben dat nog eens voorgehad
Niet Bezus
Maar die rechtsachter (Braziliaan?) ... Was hier ook ongelukkig
Contract ontbonden, 3 maanden later ... Standard
Die had Roland ferm bij zijn....
Enfin, hij was toch al 40 km korter bij huis :D
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door BoemBoem »

Yellow Feaver schreef: 30 jun 2022, 17:03
enrique schreef: 30 jun 2022, 16:43 We hebben dat nog eens voorgehad
Niet Bezus
Maar die rechtsachter (Braziliaan?) ... Was hier ook ongelukkig
Contract ontbonden, 3 maanden later ... Standard
Die had Roland ferm bij zijn....
Enfin, hij was toch al 40 km korter bij huis :D
Denk dat ge Alex Da Silva bedoelde.
Die verbrak hier zijn contract om in zijn thuisland te proberen zijn dochter terug te winnen of zoiets.

Die is enkele jaren later nog naar Cyprus gegaan dacht ik.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Positivo »

We zullen wel allemaal wat psychologen zijn zeker ….
Maar ik vraag me af of er hier een beroeps op het forum zit.
Dan moet die man (of vrouw) toch zeker eens op instagram naar Robert Bauer zoeken en wat lezen.
Ikzelf situeer Bauer toch bij de hypergevoelige zielen onder ons. Geen kwaad woord over, trouwens.
Maar stel dat je niet weet wie Robert Bauer is , dan catalogeer je die na het lezen van zijn instagram account, toch eerder in de wereld van ballet…. Ahoewel dat ook te hard gaat zijn voor hem.

Als ik mag oordelen. Laat die man ergens zonder vrouw en kroost en je krijgt die nooit noch aan het voetballen. NOOIT. Daar gaat geen miljoen euro iets aan kunnen veranderen. Die zakt als een pudding in elkaar. Dat moet ne verschrikkelijke slag voor Brusselmans zijn.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Positivo schreef: 30 jun 2022, 18:45 Dat moet ne verschrikkelijke slag voor Brusselmans zijn.
Ik schat Bauer veel hoger in dan Bezus !
Dus die slag van u er er eentje in het water !

Wat niet wegneemt dat je als gezin toch een bepaalde professionaliteit aan de dag moet kunnen leggen !
Uitzonderlijke situaties hebben al mijn begrip, dat heb ik niet als de winkelstraten niet lang genoeg zijn !

Als ge da verschil nie kunt snappen, wat een verschrikkelijke slag moet dat wel nie zijn voor u ?
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans 2.0 schreef: 30 jun 2022, 18:57
Positivo schreef: 30 jun 2022, 18:45 Dat moet ne verschrikkelijke slag voor Brusselmans zijn.
Ik schat Bauer veel hoger in dan Bezus !
Dus die slag van u er er eentje in het water !

Wat niet wegneemt dat je als gezin toch een bepaalde professionaliteit aan de dag moet kunnen leggen !
Uitzonderlijke situaties hebben al mijn begrip, dat heb ik niet als de winkelstraten niet lang genoeg zijn !

Als ge da verschil nie kunt snappen, wat een verschrikkelijke slag moet dat wel nie zijn voor u ?
Ik denk eerder ne zonneslag..

Legt gij ook kaarten, positivo?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie