De voorbereiding

Alles over de wedstrijden van STVV
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: De voorbereiding

Bericht door Jebus4life »

STVV-fan schreef: 29 jun 2022, 14:32
Halenaar schreef: 29 jun 2022, 14:26 Koita deze keer op de rechterflank, doet het ook goed daar. Bocat neemt de linkerflank voor zijn rekening, doet het ook echt wel goed. Leuke speler: snel, vinnig, neemt initiatief en gaat het duel niet uit de weg.

Kan wel eens goed werken in de competitie, Koita en Bocat die de flanken bezetten.

Kaya kan wel niet overtuigen op het moment, daar is nog wel wat werk aan.
Kaya is totaal, totaal niet fit.

Doet me denken aan de Boli van de legendarische 3-1 gewonnen thuismatch tegen Fc Winterslag-Waterschei.
Sletsend, geen snelheid.

Die man zou de volledige voorbereiding onder Hollerbach moeten hebben zónder bijkomend geblesseerd te raken.
Is een transfer van de trainer, dus er zal IETS in moeten zitten.

En wat een Maestro is Kagawa.

De Walen maar lachen met zijn snelheid....
Ik heb de match niet gezien, dus over deze wedstrijd kan ik niks zeggen. Maar tijdens de terugronde zag je al een een enkele keer die klasse doorkomen (de pass op Hara bv tegen Standard). Of dat betekent dat het er nog consistent zal uitkomen, geen idee. Maar als ik de commentaren hier lees lijkt het erop dat hij stappen blijft zetten.

Ik blijf (een beetje naïef) dromen van dat middenveld Brüls/Kagawa/Konaté; weinig ploegen die dat gaan kunnen lamleggen.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: De voorbereiding

Bericht door Brusselmans 2.0 »

En wanneer gaan ze nu eens deftige oefenmatchen spelen ipv altijd tegen Janneke en Mieke ?
Dees is toch te smpel, dat lukt ook wel zonder spitsen zoals blijkt de afgelopen 2 matchen in Btussel en Luik !
:cool:
Laatst gewijzigd door Brusselmans 2.0 op 29 jun 2022, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De voorbereiding

Bericht door BoemBoem »

Jebus4life schreef: 29 jun 2022, 20:06
STVV-fan schreef: 29 jun 2022, 14:32
Halenaar schreef: 29 jun 2022, 14:26 Koita deze keer op de rechterflank, doet het ook goed daar. Bocat neemt de linkerflank voor zijn rekening, doet het ook echt wel goed. Leuke speler: snel, vinnig, neemt initiatief en gaat het duel niet uit de weg.

Kan wel eens goed werken in de competitie, Koita en Bocat die de flanken bezetten.

Kaya kan wel niet overtuigen op het moment, daar is nog wel wat werk aan.
Kaya is totaal, totaal niet fit.

Doet me denken aan de Boli van de legendarische 3-1 gewonnen thuismatch tegen Fc Winterslag-Waterschei.
Sletsend, geen snelheid.

Die man zou de volledige voorbereiding onder Hollerbach moeten hebben zónder bijkomend geblesseerd te raken.
Is een transfer van de trainer, dus er zal IETS in moeten zitten.

En wat een Maestro is Kagawa.

De Walen maar lachen met zijn snelheid....
Ik heb de match niet gezien, dus over deze wedstrijd kan ik niks zeggen. Maar tijdens de terugronde zag je al een een enkele keer die klasse doorkomen (de pass op Hara bv tegen Standard). Of dat betekent dat het er nog consistent zal uitkomen, geen idee. Maar als ik de commentaren hier lees lijkt het erop dat hij stappen blijft zetten.

Ik blijf (een beetje naïef) dromen van dat middenveld Brüls/Kagawa/Konaté; weinig ploegen die dat gaan kunnen lamleggen.
Kagawa was zeker bij de betere vandaag, maar ik zou hem voorlopig niet ruilen voor Brüls. Als Kagawa speelt moeten de spelers rond hem dubbel zo veel lopen.
Nu ja, Kagawa heeft dat respect wel verworven doorheen zijn carrière.

Het middenveld dat ik nu zou zetten zou gewoon Konaté/ Boya/ Brüls zijn.

Brüls en Kagawa gaat volgens mij beter uitkomen als ze een targetspits aanwerven en Kagawa 2e spits rond de target man maken. Dan kan je altijd Boya en Konate samen zetten.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De voorbereiding

Bericht door Jones »

Keep it simple en Belgisch en ga Gianni Bruno halen bij Gent. Kent de competitie, weet de goal staan en staat bol van ervaring.
Is 30 jaar. Wel nog tot juni '24 onder contract. Huren met aankoopoptie ?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De voorbereiding

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 29 jun 2022, 23:05 Keep it simple en Belgisch en ga Gianni Bruno halen bij Gent. Kent de competitie, weet de goal staan en staat bol van ervaring.
Is 30 jaar. Wel nog tot juni '24 onder contract. Huren met aankoopoptie ?
Ja Jones, maar als het allemaal zo simpel was zou die waarschijnlijk al lang weg zijn in Gent.
Bruno is typisch een speler die eind augustus pas beschikbaar wordt. Àls die al beschikbaar wordt.

En dan nog moet die stevig willen inleveren en voor ons willen spelen. Wij zullen lang niet de enige kandidaat zijn.
Ik kan me voorstellen dat een 30-jarige iets verder vooruit kijkt en liever geld op de rekening ziet. Gij zult dat waarschijnlijk anders zien. Dat is een bewijs dat het allemaal niet zo simpel is als we denken.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De voorbereiding

Bericht door Jones »

BoemBoem schreef: 30 jun 2022, 09:33
Jones schreef: 29 jun 2022, 23:05 Keep it simple en Belgisch en ga Gianni Bruno halen bij Gent. Kent de competitie, weet de goal staan en staat bol van ervaring.
Is 30 jaar. Wel nog tot juni '24 onder contract. Huren met aankoopoptie ?
Ja Jones, maar als het allemaal zo simpel was zou die waarschijnlijk al lang weg zijn in Gent.
Bruno is typisch een speler die eind augustus pas beschikbaar wordt. Àls die al beschikbaar wordt.

En dan nog moet die stevig willen inleveren en voor ons willen spelen. Wij zullen lang niet de enige kandidaat zijn.
Ik kan me voorstellen dat een 30-jarige iets verder vooruit kijkt en liever geld op de rekening ziet. Gij zult dat waarschijnlijk anders zien. Dat is een bewijs dat het allemaal niet zo simpel is als we denken.
Ja makker. Ik denk dat we nog half niet weten wat er zich in die wereld afspeelt. Zie het geval Bayo bij Gent en Charleroi.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De voorbereiding

Bericht door Jones »

Intussen in Oostenrijk...weinig offensieve impulsen om nog te zwijgen over doelrijpe kansen. Wat wil je met zo weinig spitsen...
Hollerbach coacht blijkbaar in het Duits. Hoeveel spelers snappen dat ? 4 ?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De voorbereiding

Bericht door BoemBoem »

Boya sterke helft gespeeld. Al vrees ik dat die nonchalant wordt wanneer alles lukt. Doet het in ieder geval heel makkelijk lijken allemaal.

Zoals ik al zei, Kagawa was echt goed als 2e spits. Doorjagen, slim spelen, flank veranderingen, bijna altijd zuiver, …

Kaya kwam er meer door dan de vorige matchen. Paar goeie kansen net gemist. Daaraan zie je dat die nog geen 100% is. Komt wel goed.

Fabinho als debutant was niet veel over te zeggen vond ik.
Goed in de combinatie, maar nog veel zoeken naar de goede positie. Vaak gecoacht door Hollerbach.

Als we de sterkste 11 zetten hebben we een leuke ploeg.
Ben ik ondertussen wel van overtuigd.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De voorbereiding

Bericht door Halenaar »

Jones schreef: 03 jul 2022, 16:41 Intussen in Oostenrijk...weinig offensieve impulsen om nog te zwijgen over doelrijpe kansen. Wat wil je met zo weinig spitsen...
Hollerbach coacht blijkbaar in het Duits. Hoeveel spelers snappen dat ? 4 ?
Was je aan het slapen tijdens de match of?

STVV baas, en bij wijlen veel mooie combinaties op de mat. Het is eerder dankzij onbegrijpelijke missers van Kaya en Hayashi, en de gemiste penalty van Bruls, dat het hier op een doelloos gelijkspel blijft. Een droge 0-3 zou niet overdreven zijn geweest.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De voorbereiding

Bericht door Halenaar »

BoemBoem schreef: 03 jul 2022, 17:52 Boya sterke helft gespeeld. Al vrees ik dat die nonchalant wordt wanneer alles lukt. Doet het in ieder geval heel makkelijk lijken allemaal.

Zoals ik al zei, Kagawa was echt goed als 2e spits. Doorjagen, slim spelen, flank veranderingen, bijna altijd zuiver, …

Kaya kwam er meer door dan de vorige matchen. Paar goeie kansen net gemist. Daaraan zie je dat die nog geen 100% is. Komt wel goed.

Fabinho als debutant was niet veel over te zeggen vond ik.
Goed in de combinatie, maar nog veel zoeken naar de goede positie. Vaak gecoacht door Hollerbach.

Als we de sterkste 11 zetten hebben we een leuke ploeg.
Ben ik ondertussen wel van overtuigd.
Helemaal mee eens, buiten Kaya. Hem vond ik weer heel matig, gaat nog serieus uit zijn pijp mogen komen.

Kagawa was inderdaad zalig om te zien, kerel straalt echt voetbalvreugde uit.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De voorbereiding

Bericht door Jones »

Halenaar schreef: 03 jul 2022, 17:55
Jones schreef: 03 jul 2022, 16:41 Intussen in Oostenrijk...weinig offensieve impulsen om nog te zwijgen over doelrijpe kansen. Wat wil je met zo weinig spitsen...
Hollerbach coacht blijkbaar in het Duits. Hoeveel spelers snappen dat ? 4 ?
Was je aan het slapen tijdens de match of?

STVV baas, en bij wijlen veel mooie combinaties op de mat. Het is eerder dankzij onbegrijpelijke missers van Kaya en Hayashi, en de gemiste penalty van Bruls, dat het hier op een doelloos gelijkspel blijft. Een droge 0-3 zou niet overdreven zijn geweest.
Eerlijk ? Ja enkele keren in slaap gevallen in de 2e helft. Tot minuut 70 omzeggens geen kansen, sindsdien een paar keer ingedommeld
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De voorbereiding

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef: 03 jul 2022, 17:58
BoemBoem schreef: 03 jul 2022, 17:52 Boya sterke helft gespeeld. Al vrees ik dat die nonchalant wordt wanneer alles lukt. Doet het in ieder geval heel makkelijk lijken allemaal.

Zoals ik al zei, Kagawa was echt goed als 2e spits. Doorjagen, slim spelen, flank veranderingen, bijna altijd zuiver, …

Kaya kwam er meer door dan de vorige matchen. Paar goeie kansen net gemist. Daaraan zie je dat die nog geen 100% is. Komt wel goed.

Fabinho als debutant was niet veel over te zeggen vond ik.
Goed in de combinatie, maar nog veel zoeken naar de goede positie. Vaak gecoacht door Hollerbach.

Als we de sterkste 11 zetten hebben we een leuke ploeg.
Ben ik ondertussen wel van overtuigd.
Helemaal mee eens, buiten Kaya. Hem vond ik weer heel matig, gaat nog serieus uit zijn pijp mogen komen.

Kagawa was inderdaad zalig om te zien, kerel straalt echt voetbalvreugde uit.
Kaya is nog veel werk. Maar vandaag stond hij enkele keren op de juiste plaats binnen de 16m. Vorige matchen stond hij daar nooit of was hij 3 seconden te laat. Elke vooruitgang is er één.

En idd, 0-3 had perfect mogelijk geweest . Hayashi 2 keer en Bruls met penalty misser. Fout op Texeira was ook penalty.
Kaya heeft 3 goeie kansen gehad. Boya van afstand scheelde niks. Fout op Kaya binnen de 16m was ook twijfelgeval. Kagawa heeft het geprobeerd.

Geen enkele kans weggegeven op verdedigend vlak.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

Ik heb de match niet kunnen volgen. Ik lees dat Brüls opnieuw een penalty heeft gemist. Ik zou ze hem toch niet meer laten trappen, want eind vorig seizoen miste hij ook al ene in de competitie en nu toch ook al een paar in de oefencampagne.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef: 03 jul 2022, 18:00 Eerlijk ? Ja enkele keren in slaap gevallen in de 2e helft. Tot minuut 70 omzeggens geen kansen, sindsdien een paar keer ingedommeld
Ik was niet thuis en heb de match niet kunnen volgen. Ik wou desnoods in uitgesteld relais kijken, maar ga me dat dan besparen. 0-0 en nauwelijks kansen is nu niet echt interessant. Als ik hoor dat jij zelfs in slaap viel, is het het niet waard om te kijken.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: De voorbereiding

Bericht door pat@ »

Ze leken mij allerminst fris te zijn. De laatste partij tegen Pilzen zal waarschijnlijk met het basiselftal zijn. Kaya begint er stilletjes door te komen, is technisch zeker niet de minste. Een explosieve sneltrein zal het nooit worden.
De week is nog jong natuurlijk, hopelijk vallen er geen geblesseerde in het helse ritme van trainen en wedstrijden betwisten.
Plaats reactie