Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef: 04 jul 2022, 22:04
Lukske de Lange schreef: 04 jul 2022, 16:11
AirMontella schreef: 04 jul 2022, 10:36 Dimata of Ugbo huren en Hara kopen, dan heb je de beste kern in jaren.

We mogen eens dromen.
Diawara kopen en Bruno huren zou voor mij ook goed zijn ;)
In mijn nachtmerrie zie ik een woeste Hollerbach die de soap moe is en eieren voor zijn geld kiest
Is dat nu niet lichtjes overdreven?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

STVV-fan schreef: 04 jul 2022, 22:43
Jones schreef: 04 jul 2022, 22:04
Lukske de Lange schreef: 04 jul 2022, 16:11
AirMontella schreef: 04 jul 2022, 10:36 Dimata of Ugbo huren en Hara kopen, dan heb je de beste kern in jaren.

We mogen eens dromen.
Diawara kopen en Bruno huren zou voor mij ook goed zijn ;)
In mijn nachtmerrie zie ik een woeste Hollerbach die de soap moe is en eieren voor zijn geld kiest
Is dat nu niet lichtjes overdreven?
Ale, dat heeft Jones nu nog nooit gedaan :lol:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef: 04 jul 2022, 22:43
Jones schreef: 04 jul 2022, 22:04
Lukske de Lange schreef: 04 jul 2022, 16:11
AirMontella schreef: 04 jul 2022, 10:36 Dimata of Ugbo huren en Hara kopen, dan heb je de beste kern in jaren.

We mogen eens dromen.
Diawara kopen en Bruno huren zou voor mij ook goed zijn ;)
In mijn nachtmerrie zie ik een woeste Hollerbach die de soap moe is en eieren voor zijn geld kiest
Is dat nu niet lichtjes overdreven?
Tuurlijk is dat overdreven maar van dat anticiperen, dat meen ik echt
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jones »

Halenaar schreef: 04 jul 2022, 22:46
STVV-fan schreef: 04 jul 2022, 22:43
Jones schreef: 04 jul 2022, 22:04
Lukske de Lange schreef: 04 jul 2022, 16:11
AirMontella schreef: 04 jul 2022, 10:36 Dimata of Ugbo huren en Hara kopen, dan heb je de beste kern in jaren.

We mogen eens dromen.
Diawara kopen en Bruno huren zou voor mij ook goed zijn ;)
In mijn nachtmerrie zie ik een woeste Hollerbach die de soap moe is en eieren voor zijn geld kiest
Is dat nu niet lichtjes overdreven?
Ale, dat heeft Jones nu nog nooit gedaan :lol:
Ge zijt hevig ofge zijt het niet he. Ieder jaar opnieuw missen we spitsen. Stel die transferdeadline eens op 31/7 ipv 31/8, dan is dat circus zo groot niet.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door vdl »

Jones schreef: 04 jul 2022, 23:03
Halenaar schreef: 04 jul 2022, 22:46
STVV-fan schreef: 04 jul 2022, 22:43
Jones schreef: 04 jul 2022, 22:04
Lukske de Lange schreef: 04 jul 2022, 16:11
Diawara kopen en Bruno huren zou voor mij ook goed zijn ;)
In mijn nachtmerrie zie ik een woeste Hollerbach die de soap moe is en eieren voor zijn geld kiest
Is dat nu niet lichtjes overdreven?
Ale, dat heeft Jones nu nog nooit gedaan :lol:
Ge zijt hevig ofge zijt het niet he. Ieder jaar opnieuw missen we spitsen. Stel die transferdeadline eens op 31/7 ipv 31/8, dan is dat circus zo groot niet.
Niet overal beginnen ze zo vroeg als bij ons, aan de competitie, dus die deadline herzetten gaan er veel niet zien zitten.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef: 04 jul 2022, 23:00
STVV-fan schreef: 04 jul 2022, 22:43
Jones schreef: 04 jul 2022, 22:04
Lukske de Lange schreef: 04 jul 2022, 16:11
AirMontella schreef: 04 jul 2022, 10:36 Dimata of Ugbo huren en Hara kopen, dan heb je de beste kern in jaren.

We mogen eens dromen.
Diawara kopen en Bruno huren zou voor mij ook goed zijn ;)
In mijn nachtmerrie zie ik een woeste Hollerbach die de soap moe is en eieren voor zijn geld kiest
Is dat nu niet lichtjes overdreven?
Tuurlijk is dat overdreven maar van dat anticiperen, dat meen ik echt
Maar waar trek je de lijn?

Want als je zegt 'anticipeer' zeg je eig: 'even goede of betere speler'.

Dan zit je het loon van zo ne kerel te betalen terwijl de speler die hij moet vervangen nog hier is.
Daarbij gaat de ene, de andere op de bank houden.

Trek je de lijn door naar elke speler die interesse opwekt, zit je weer met een kern van om en bij de 25-30 man.

Zo snel mogelijk een vervanger binnenhalen? Ja.
Anticiperen? Niet zo een hele grote fan van, want kost u uiteindelijk een pak geld en ge zit potentieel met een teleurgestelde speler.

Ik denk dat Hollerbach tot nu toe zeer weinig te klagen heeft.
Dubbele bezetting op elke positie, buiten de spits.
2 van "zijn spelers" gaan halen.
De basis die voor het overgrote deel is gebleven tov vorig jaar...

Ik denk dat je het erger kan treffen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

We hebben Hayashi en Kaya, dat zijn toch al twee spitsen. Librici tel ik dan nog niet mee.

Ik heb geweten dat we nog echt geen spits hadden op de eerste speeldag. En bij ons PO1 seizoen hebben we ook heel veel geluk gehad dat onze enigste aanvaller het schitterend deed en nooit geblesseerd was, dat was dan ook onze enige aanvaller :mrgreen:

Om maar te zeggen dat in het verleden al veel, maar dan ook veel erger is geweest. We zijn nog maar vroeg in de mercato, en we hebben nog tijd tot de eerste speeldag. Dat ze maar vooral met een fatsoenlijke aanvaller komen in plaats van snel snel eentje te gaan halen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jones »

Interessante discussie hier die ik kan beamen, daarom dat ik ze ook in de groep gooi.
Nog iets frappant wat me net te binnen schiet nav het gesprek wat ik had met Pinto. Hij wist me te vertellen dat als de G5 of 6 hun wil in bepaalde dingen willen doordrukken, ze zelfs spelers in ruil voor de stem van een kleine club, aanbieden.
Hoe smerig is dat ? Dat is een vorm van omkoping !
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Yellow Feaver »

Jones schreef: 05 jul 2022, 07:04 Interessante discussie hier die ik kan beamen, daarom dat ik ze ook in de groep gooi.
Nog iets frappant wat me net te binnen schiet nav het gesprek wat ik had met Pinto. Hij wist me te vertellen dat als de G5 of 6 hun wil in bepaalde dingen willen doordrukken, ze zelfs spelers in ruil voor de stem van een kleine club, aanbieden.
Hoe smerig is dat ? Dat is een vorm van omkoping !
Daar verschiet ik niet van. Gaat nog erger worden met de beloftenteams in 1B.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Positivo »

Over Hara. Ik las hier dat hij zijn medische testen bij Alaves NIET afgelegd heeft.
De man heeft dus zero voorbereiding. Zelfs als die morgen aansluit, wanneer is hij dan speelklaar ? Idem met Bauer. De vraag stelt zich of de club zijn pijlen niet beter richt op andere opportuniteiten …
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jacques »

Dat lijkt me wat bij de haren getrokken. Als dat een argument wordt om een speler niet te nemen, ga je veel potentiële namen mogen schrappen, inclusief alle spelers die einde contract zijn... Een deftige competitie begint nu pas aan de voorbereiding, Van Dijck en De Bruyne zitten zelfs nog op Ibiza. Alleen kneusjes als België zijn al halverwege de voorbereiding.
Overigens, we hebben twee aanvallers op dit moment. De nog te halen spitsen moeten het gewicht van de hele aanval niet vanaf dag 1 dragen. Wat we ons wel moeten afvragen, is of een doorbraak in het dossier Hara überhaupt mogelijk is voor eind augustus, maar dat staat los van zijn actuele fysieke paraatheid.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jones »

Voor de twitteraars onder ons hier. Niks nieuws in het land van de rijzende zon over STVV te vinden ?
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Positivo »

Jacques schreef: 05 jul 2022, 09:22 Dat lijkt me wat bij de haren getrokken. Als dat een argument wordt om een speler niet te nemen, ga je veel potentiële namen mogen schrappen, inclusief alle spelers die einde contract zijn... Een deftige competitie begint nu pas aan de voorbereiding, Van Dijck en De Bruyne zitten zelfs nog op Ibiza. Alleen kneusjes als België zijn al halverwege de voorbereiding.
Overigens, we hebben twee aanvallers op dit moment. De nog te halen spitsen moeten het gewicht van de hele aanval niet vanaf dag 1 dragen. Wat we ons wel moeten afvragen, is of een doorbraak in het dossier Hara überhaupt mogelijk is voor eind augustus, maar dat staat los van zijn actuele fysieke paraatheid.
Daar heb je inderdaad een punt….
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Franz »

Jones schreef: 04 jul 2022, 21:45 Ik vraag me soms af of je niet moet anticiperen op een vertrek van een speler. Stel Konaté verlaat ons half aug.
Kan je dan niet beter zeggen : Mory, je wil niet bijtekenen tegen die datum, dan gaan we nu al een doublure halen in afwachting van uw vertrek. Want een week ervoor nog ene halen, eer die ingespeeld is...

Of nog erger : hij vertrekt in de winter. Hoeveel kwaliteit is er dan nog op de markt...
Meent ge dat spelers die neigen te vertrekken, compassie hebben met hun club ? Ge moet het maar niet denken. Voor Schmidt hetzelfde. Brüls gaat nergens meer dan 2 jaar krijgen. Bauer is een groot vraagteken maar zou ik ook nog max een paar weken geven om zijn situatie uit te klaren
Dat is dus exact wat er gebeurd is: Boya zou de broer van Konaté kunnen zijn, van een duidelijke doublure gesproken...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Lukske de Lange »

Plaats reactie