Commissaris Roos

Plaats reactie
Dewitte
Berichten: 101
Lid geworden op: 02 dec 2010, 12:38
Locatie: Sintruin

Commissaris Roos

Bericht door Dewitte »

Deze wilde ik jullie niet onthouden, ik kwam hem heel toevallig tegen.


Commissaris Roos - Brood en spelen (Sz. 2, Afl. 9)

Net voor de aanvang van een belangrijke voetbalwedstrijd ontstaan er rellen tussen de politie en hooligans. De harde kern slaagt erin de kleedkamers van de tegenspelers binnen te dringen. Toch kunnen de ordehandhavers hen uit de gangen verdrijven. Dan wordt het lichaam van de scheidsrechter gevonden.


Neem hooligans & rellen maar met een dikke korrel zout :D

Opgenomen in het oude Stayen. Tribune’s, supporters, kleedkamers, Jonagold kantine, … Er word ook in de stad gefilmd.

Je kan de aflevering gratis bekijken via VTMGo.

https://login.dpgmedia.be/identify?clie ... a6096f50ce
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Commissaris Roos

Bericht door stvvilvoorde »

wow flashback naar het eerste middelbaar :D
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Commissaris Roos

Bericht door enerkey »

Heb het over een paar lunchpauzes verdeeld ook eens gekeken. Was tof om die oude accomodaties terug te zien.
Mercikes voor de tip!
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Commissaris Roos

Bericht door pat@ »

Heel leuk om terug te zien.
Het enige spijtige is dat er niet veel meer bestaat van al dat leuks. Van Staaien naar op de Beeck en de politiekazerne. Het stadhuis is er wel nog :geelblauw:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Commissaris Roos

Bericht door voetballiefhebber »

Dewitte schreef: 27 jun 2022, 19:40 Deze wilde ik jullie niet onthouden, ik kwam hem heel toevallig tegen.


Commissaris Roos - Brood en spelen (Sz. 2, Afl. 9)

Net voor de aanvang van een belangrijke voetbalwedstrijd ontstaan er rellen tussen de politie en hooligans. De harde kern slaagt erin de kleedkamers van de tegenspelers binnen te dringen. Toch kunnen de ordehandhavers hen uit de gangen verdrijven. Dan wordt het lichaam van de scheidsrechter gevonden.


Neem hooligans & rellen maar met een dikke korrel zout :D

Opgenomen in het oude Stayen. Tribune’s, supporters, kleedkamers, Jonagold kantine, … Er word ook in de stad gefilmd.

Je kan de aflevering gratis bekijken via VTMGo.

https://login.dpgmedia.be/identify?clie ... a6096f50ce
Ik stond toen achter de goal met mijn vader die eigenlijk niet van voetbal houdt, was toen nog een kind maar herinner het me nog goed. Die keeper was de hele tijd bezig dat hij zich maar niet wou laten vallen om maar niet vuil te worden. Ga ik zeker nog eens herbekijken. Kijk zelden naar herhalingen, maar deze wil ik wel nog eens zien. Van de match (tegen Genk) en het voorstukje (de opname) herinner ik me nog wat meer dan van de uitzending. Het jammer, de match eindigde op 0-1 en een week later viel het doek voor ons en degradeerden we naar tweede klasse.
Plaats reactie