STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Geel-Blauw »

Dikke schreef: 16 jul 2022, 00:03 Na de tweet te hebben ontdekt op de Japanse versie van het STVV account nog wat zitten loeren wat blijkt er is een nummer uitgebracht met de spelers van STVV op de cover en de clip zijn ook allemaal wedstrijdbeelden van STVV :lollig:
https://linkcloud.mu/2d1489d7
https://youtu.be/t-32Z1Chocs
Dei mannen zijn ervoor aant gaan nondedju :onfire:
Had het ook gezien. Ze hebben precies ook wat geld uitgegeven aan kijkcijfers te kopen op youtube want een andere video rond dit liedje en STVV had maar liefst 16 miljoen views, ofwel zijn Japanners zeer geïnteresseerd in STVV natuurlijk :mrgreen:
Nie zievere, speile!
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Elgromi »

Geel-Blauw schreef: 16 jul 2022, 00:36
Dikke schreef: 16 jul 2022, 00:03 Na de tweet te hebben ontdekt op de Japanse versie van het STVV account nog wat zitten loeren wat blijkt er is een nummer uitgebracht met de spelers van STVV op de cover en de clip zijn ook allemaal wedstrijdbeelden van STVV :lollig:
https://linkcloud.mu/2d1489d7
https://youtu.be/t-32Z1Chocs
Dei mannen zijn ervoor aant gaan nondedju :onfire:
Had het ook gezien. Ze hebben precies ook wat geld uitgegeven aan kijkcijfers te kopen op youtube want een andere video rond dit liedje en STVV had maar liefst 16 miljoen views, ofwel zijn Japanners zeer geïnteresseerd in STVV natuurlijk :mrgreen:
Loopt genoeg volk in Tokio rond om de reclame te zien, zeker als ze reclame maken op drukste station. Een vriend van mij was 3 tal jaar geleden in Japan lagen toen ook stvv truikes te koop in een shirt shop. Moeten ook niet vergeten dat de Japanners met de hoogste waarde op transfermarkt eerst bij ons hebben gespeelt. Namelijk Tomiyashu, Kamada en Endo.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Elgromi »

Om de zoveel tijd zie je op japanse stvv twitter wat sponsors bijkomen. Nu word er ook zowat elke dag een speler in manga/comic form voorgestelt. Wel tof gedaan jammer dat het wegblijft op de vlaamse social media kanalen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Inderdaad, er moet wel wat vertaald worden en manga is misschien een nichepubliek in België, maar wel iets dat ons onderscheidt van de andere clubs.
Afbeelding
Overdrijven is een kunst
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Elgromi »

Jacques schreef: 19 jul 2022, 18:08 Inderdaad, er moet wel wat vertaald worden en manga is misschien een nichepubliek in België, maar wel iets dat ons onderscheidt van de andere clubs.
Afbeelding
Zou het tof vinden een volwaardige manga met verhaal. Maar gelijk je zegt onderscheidt ons wel, daarom vind ik het jammer dat het niet op de vlaamse social media komt. Misschien word dat nog het geval.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Vanaf vandaag worden de manga afbeeldingen van de spelers ook op de Belgische sociale media gedeeld. Respons positief! :toppie:
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jones »

Beste mensen , hoe post ik hier weer foto's ? Ik heb dronebeelden van het complex in Kortenbos.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jones »

Jacques schreef: 21 jul 2022, 11:44 Vanaf vandaag worden de manga afbeeldingen van de spelers ook op de Belgische sociale media gedeeld. Respons positief! :toppie:
Hey makker, lees hierboven eens en help me nog eens op weg aub
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Guggenheimer »

Jones schreef: 03 aug 2022, 19:16
Jacques schreef: 21 jul 2022, 11:44 Vanaf vandaag worden de manga afbeeldingen van de spelers ook op de Belgische sociale media gedeeld. Respons positief! :toppie:
Hey makker, lees hierboven eens en help me nog eens op weg aub
Afbeelding
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Guggenheimer »

Guggenheimer schreef: 03 aug 2022, 20:13
Jones schreef: 03 aug 2022, 19:16
Jacques schreef: 21 jul 2022, 11:44 Vanaf vandaag worden de manga afbeeldingen van de spelers ook op de Belgische sociale media gedeeld. Respons positief! :toppie:
Hey makker, lees hierboven eens en help me nog eens op weg aub
Afbeelding
Excuses. Ik wou de tekst eerst ook in de post zetten en dan een afbeelding ervan maar ik heb gefaald. Ik hoop dat het duidelijk is.
Anders vraag je het maar.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door tesneusdoek »

https://prtimes.jp/main/html/rd/p/00000 ... 42484.html

[Sint-Truiden VV] Sponsorovereenkomst gesloten met HAYATO GROUP

Sint-Truiden VV (hierna STVV genoemd) is verheugd aan te kondigen dat het een zilveren sponsorovereenkomst heeft ondertekend met "HAYATO GROUP" (hoofdkantoor: Amsterdam, Nederland).
Voortbordurend op vorig seizoen, heeft STVV's visie van Japanse atleten, coaches en zakenmensen die Europese en mondiale uitdagingen aangaan, en niet alleen sport maar ook Japan en België overbruggen, een zilveren sponsorcontract bereikt.

Afbeelding
■Commentaar van HAYATO GROUP
"We zijn erg blij om de officiële sponsoring van STVV met medewerking van NONAME SPORTS CONSULTING (Nederland) voor het seizoen 2022-2023 voort te zetten.
Ons bedrijf, HAYATO GROUP, is gevestigd in Amsterdam, Nederland. Düsseldorf, Duitsland en Brussel, België, we richten ons op onroerend goed, huisreiniging, stomerij, wasserij, Japans eten en Indiase curry om het leven van Japanners die in het buitenland wonen veilig, zeker en verrijkt te maken. We ontwikkelen verschillende bedrijven zoals een restaurant en een bezorgservice voor lunchpakketten.Vorig
seizoen denk ik dat we via STVV een kans hebben kunnen creëren voor zoveel mensen om HAYATO GROUP te leren kennen. Dit is ook ik denk dat het allemaal te danken is aan de coaches, spelers , en medewerkers van het team die elke dag hard trainen om voor de top te gaan, evenals de clubleiding die het team ondersteunt, en de fans en supporters van STVV.
Dit jaar zal de FIFA Wereldbeker 2022 worden gehouden in Qatar van november tot december. Ik hoop dat er zoveel mogelijk spelers worden geselecteerd uit de STVV-spelers die actief zullen zijn in dit WK, en dat het team in het seizoen 2022-2023 van harte hoop ik dat de gewenste resultaten worden behaald ."

Bedrijfsprofiel
Bedrijfsnaam: HAYATO GROUP
Vertegenwoordiger: Sikandar Hayat Tarar
Hoofdkantoor: Kastelenstraat 267, 1082 EG, Amsterdam, Nederland
Bedrijf: Vastgoed, huisreiniging, stomerij, wasserij, restaurantbedrijf
Officiële site: https://www.hayatogroup.com/

[Wat is Sint-Truiden VV (STVV)]
Een voetbalclub die behoort tot de eerste divisie van de Belgische Profliga, opgericht in 1924. In november 2017 heeft de naamloze vennootschap DMM.com beheerrechten verworven. In 2018 werd voormalig FC Tokyo GM Noriyuki Tateishi CEO. De vijf pijlers zijn het versterken van het topteam, het versterken van de academie, het bouwen van een nieuw bedrijfsplan, het uitbreiden van het stadion en technologische innovatie door de introductie van IT. Daniel Schmidt (oud-club Vegalta Sendai), Daiki Hashioka (oud-club Urawa Reds), Daichi Hayashi (oud-club Sagan Tosu) en Shinji Kagawa (oud-club PAOK Thessaloniki) behoren tot de groep. Het seizoen 2021-22 eindigde op de 9e plaats met 51 punten (15 overwinningen, 6 gelijke spelen, 13 verliezen / gescoorde punten +2 / 42 gescoorde doelpunten en 40 doelpunten tegen).
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door tesneusdoek »

Elgromi schreef: 19 jul 2022, 20:26
Jacques schreef: 19 jul 2022, 18:08 Inderdaad, er moet wel wat vertaald worden en manga is misschien een nichepubliek in België, maar wel iets dat ons onderscheidt van de andere clubs.
Afbeelding
Zou het tof vinden een volwaardige manga met verhaal. Maar gelijk je zegt onderscheidt ons wel, daarom vind ik het jammer dat het niet op de vlaamse social media komt. Misschien word dat nog het geval.
Robert Bauer nu ook in manga-formaat voorgesteld...eerste van links, derde laatste rij, boven in de Jonagold-tribune. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door tesneusdoek »

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220808_95928520

Afbeelding

Bert Stas is nieuwe brand manager van STVV: “Link met Truienaars herstellen”
STVV heeft met Bert Stas een ‘brand manager’ aangesteld. De taak van de 40-jarige Truienaar bestaat eruit het merk STVV verder uit te bouwen en de band met de supporters aan te halen. “Het uiteindelijke doel is opnieuw een vol Stayen”, klinkt het ambitieus.
Thomas
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Thomas »

Bert Stas is een Kanarie in hart en nieren. Tot de U18 was hij als jeugdspeler aan STVV verbonden, daarna bleef hij fervent supporter van de club. Hij vernoemde ook zijn zoon Lon naar de Truiense clublegende. “Ik stond zelfs ooit met mijn vader Norbert (HBVL-journalist op rust, nvdr.) na de wedstrijd in de Truiense kleedkamer om er spelersreacties op te nemen”, vertelt Stas met enige fierheid in zijn stem.

Imago herstellen

Het heeft er dus alle schijn van dat STVV met de 40-jarige naar Hasselt uitgeweken Truienaar de geknipte man vond om de banden met de geel-blauwe achterban aan te halen. Na het incident met Junior Pius in de thuiswedstrijd tegen Charleroi eind januari besefte het clubbestuur dat er iets schortte aan de chemie tussen het eerste elftal en de supporters. Op dat moment was Stas nog volop aan de slag in zijn communicatiebureau Idearté. Eind juni stapte hij daar na tien jaar uit. Vervolgens trok hij zijn stoute schoenen aan en klopte hij aan bij het kantoor van STVV-voorzitter David Meekers.

“Ik heb er altijd van gedroomd om iets voor STVV te kunnen betekenen”, legt Stas uit. “Na het eerste contact met de voorzitter werd ik bij de Japanse bazen geïntroduceerd. In die gesprekken voelden we allemaal de nood om iets te doen aan het imago van de club. Het was de hoogste tijd om de link met de Truienaars te herstellen.”


Want gezien de recente sportieve prestaties benut Sint-Truiden haar potentieel niet ten volle. Althans, dat is de algemene teneur. Stas: “Vroeger was de STVV-supporter blij als de degradatie afgewend kon worden. Nu draait de club vlot mee in de linkerkolom. Mede door de Japanse overname is STVV sterk geëvolueerd en er is een zoektocht gaande naar de nieuwe identiteit van de club.”

Oude en nieuwe fans

Die zoektocht moet Stas als gloednieuwe ‘brand manager’ sturen. “Samen met onze supporters willen we de identiteit van STVV scherpstellen”, verklaart hij. “Deze club heeft een rijke geschiedenis. STVV staat voor traditie. Dat nostalgische willen we opnieuw naar boven halen in verschillende facetten: in de beleving voor, tijdens en na de wedstrijd, in de communicatie en last but not least in de publieke opkomst.”

De eerste en tevens belangrijkste opdracht van Stas bestaat eruit Stayen opnieuw vol te laten lopen. “Ik ben ervan overtuigd dat een Haspengouwer een voetbaldier is”, legt Stas uit. “Ja, er zijn in de laatste jaren veel supporters afgehaakt. Maar clubliefde verdwijnt niet. Het komt erop aan om opnieuw de taal van de fans te spreken en hen terug op Stayen te krijgen. Maar ook nieuwe supporters aan te trekken. Na de laatste thuismatch van vorig seizoen tegen Standard zijn we op een belangrijk keerpunt aanbeland. We moeten dit momentum grijpen om als club te groeien.”
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Piana »

Misschien wel de beste transfer van de Japanners tot dus ver!
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie