Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door voetballiefhebber »

Momenteel heb je met Hayashi maar één spits die naam waardig. Kagawa moest er zelfs al depanneren. Bruno zou mee voorin moeten postvatten, maar die speelde volgens mij zijn beste seizoen als buitenspeler. In de match tegen Union was hij onzichtbaar bij zijn invalbeurt. Staat in ieder geval nog niet op scherp.
Kaya zal het dit seizoen heel moeilijk hebben, maar je weet nooit of een doorbraak er toch niet inzit. In het eerste seizoen dat Konaté bij STVV speelde had hij ook bijlange niet het niveau van nu. Sommigen pikken dat op en anderen niet.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Elgromi »

voetballiefhebber schreef: 02 aug 2022, 13:26 Momenteel heb je met Hayashi maar één spits die naam waardig. Kagawa moest er zelfs al depanneren. Bruno zou mee voorin moeten postvatten, maar die speelde volgens mij zijn beste seizoen als buitenspeler. In de match tegen Union was hij onzichtbaar bij zijn invalbeurt. Staat in ieder geval nog niet op scherp.
Kaya zal het dit seizoen heel moeilijk hebben, maar je weet nooit of een doorbraak er toch niet inzit. In het eerste seizoen dat Konaté bij STVV speelde had hij ook bijlange niet het niveau van nu. Sommigen pikken dat op en anderen niet.
Konate heeft ook pas op latere leeftijd proffesioneel voetbal beginnen spelen , was verhuist naar Duitsland voor studies. Daar dan schoolvoetbal wel gespeelt maar studie was hoofdzaak. Vraag me af wat er van hem was gekomen als hij vroeg in een professionele setting zat.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Brusselmans 2.0 »

We mogen er toch van uit gaan dat Bruno de spits naast Hayashi gaat zijn !
Anders zou ik begot nie weten waarom ze hem gehaald hebben, ne goeiekope is het ook nie !
En op een invalbeurt kan je niet echt een oordeel vellen, om dadelijk in paniek te slaan.
Zaterdag zal je al een beter inzicht hebben !
wiekes
Berichten: 874
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door wiekes »

Neen een goedkope zal het niet zijn, maar wat kost die kerel in werkelijkheid, omdat Gent nog gedeeltelijk zijn loon betaald.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Elgromi »

Snap de paniek rond een spits ook niet, we zijn 2 weken verder dus Bruno is al 2 weken langer bij ons voor het systeem en alles op te pikken. Geef Kaya tijd is ook niet gehaalt voor 1ste spits te zijn lijkt me en heeft lang stilgezeten vorig seizoen. Had wel 1 van de stevigste verdedigers tegen te boarding gebodycheckt en daarna een mooie pas op Hayashi voor daarna de hoekschop waar goal op volgt. Librici viel ook vol goesting in en speelde ook goed in de voorbereiding. Ze hebben tijd voor die spits nog binnen te halen. Hoop gewoon als ze er 1 halen dat het ene spits met gestalte is.

+ als Hara gehaalt word en Bruno word 3de in rang voor spitsen. Geeft hij wanneer we een goal nodig hebben meer vrijheid voor tactiek te veranderen als hij opkomt, aangezien hij ook de flank gewent is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

Elgromi schreef: 02 aug 2022, 14:32 Snap de paniek rond een spits ook niet, we zijn 2 weken verder dus Bruno is al 2 weken langer bij ons voor het systeem en alles op te pikken. Geef Kaya tijd is ook niet gehaalt voor 1ste spits te zijn lijkt me en heeft lang stilgezeten vorig seizoen. Had wel 1 van de stevigste verdedigers tegen te boarding gebodycheckt en daarna een mooie pas op Hayashi voor daarna de hoekschop waar goal op volgt. Librici viel ook vol goesting in en speelde ook goed in de voorbereiding. Ze hebben tijd voor die spits nog binnen te halen. Hoop gewoon als ze er 1 halen dat het ene spits met gestalte is.
Dit dus. Vergeet ook niet dat Hollerbach heeft aangegeven in een interview dat hij Bruno er al heel lang bij wou, dus hij zal vast wel een plan in zijn hoofd hebben om hem in te passen.
+ als Hara gehaalt word en Bruno word 3de in rang voor spitsen. Geeft hij wanneer we een goal nodig hebben meer vrijheid voor tactiek te veranderen als hij opkomt, aangezien hij ook de flank gewent is.
Of een 443, met Bruno/ Hara/ Hayashi. Daarachter Konate/ Boya/ Bruls (Kagawa). Dat is ook misschien een optie in Bernd zijn hoofd.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door vdl »

Denk dat we Hara wel mogen vergeten.
Kaya verwacht ik pas echt scherp na de winterstop.
Dus nu zal het met Hayachi en Bruno moeten gebeuren.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door miel »

vdl schreef: 02 aug 2022, 16:57 Denk dat we Hara wel mogen vergeten.
Kaya verwacht ik pas echt scherp na de winterstop.
Dus nu zal het met Hayachi en Bruno moeten gebeuren.
We hebben al met veel slechter kaarten moeten spelen ;)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door lindoke »

Halenaar schreef: 02 aug 2022, 15:35
Elgromi schreef: 02 aug 2022, 14:32 Snap de paniek rond een spits ook niet, we zijn 2 weken verder dus Bruno is al 2 weken langer bij ons voor het systeem en alles op te pikken. Geef Kaya tijd is ook niet gehaalt voor 1ste spits te zijn lijkt me en heeft lang stilgezeten vorig seizoen. Had wel 1 van de stevigste verdedigers tegen te boarding gebodycheckt en daarna een mooie pas op Hayashi voor daarna de hoekschop waar goal op volgt. Librici viel ook vol goesting in en speelde ook goed in de voorbereiding. Ze hebben tijd voor die spits nog binnen te halen. Hoop gewoon als ze er 1 halen dat het ene spits met gestalte is.
Dit dus. Vergeet ook niet dat Hollerbach heeft aangegeven in een interview dat hij Bruno er al heel lang bij wou, dus hij zal vast wel een plan in zijn hoofd hebben om hem in te passen.
+ als Hara gehaalt word en Bruno word 3de in rang voor spitsen. Geeft hij wanneer we een goal nodig hebben meer vrijheid voor tactiek te veranderen als hij opkomt, aangezien hij ook de flank gewent is.
Of een 443, met Bruno/ Hara/ Hayashi. Daarachter Konate/ Boya/ Bruls (Kagawa). Dat is ook misschien een optie in Bernd zijn hoofd.
4-4-3??? Mogen we tegenwoordig al met 12 spelen?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

Typfout, 4-3-3 uiteraard, zoals je al kan opmaken als je de rest van de tekst leest.
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STimVV »

Toen Bruno tekende bedacht ik mezelf ook dat we dan wel in een 4-3-3 kunnen spelen omdat we 2 spelers hebben die misschien wel op hun sterkst zijn als flankaanvaller: namelijk Koita op links en Bruno op rechts die als 2e spits aansluit.
Moest Bauer blijven kan hij samen met AlDakhil het centrale verdedigingsduo vormen. Teix en Leistner kunnen enkel indien je met 3 centrale achteraan speelt
Verdediging: Hashioka-AkDakhil-Bauer-Bocat
Middenveld: Konate-Bruls-Boya (of Kagawa)
Aanval: Bruno-Hayashi (Hara)-Koita

Ik blijf wel voorstander van de huidige 3-5-2. Ook omdat we geen dubbele bezetting hebben qua flankaanvallers.
Maar wanneer je achter staat kan je makkelijk omschakelen naar een 4-3-3 door Leistner te vervangen door Bocat. + Koita hoger zetten + Bruno naar rechts te laten uitzakken.

Tegen Gent was ik trouwens op een bepaald moment aant hopen dat Hollerbach Kagawa zou vervangen door VanDessel of Dumont en dan Konaté zou doorschuiven als diepe spits. Om aant einde wat paniek te creeeren ben ik daar ook wel eens benieuwd naar. Konaté heeft eigenlijk wel de kwaliteiten die een targetspits moet hebben: groot, kopbalsterk, goede borstcontrole, technisch goed, snel, goed schot. Natuurlijk enkel naar het einde toe als breekijzer wanneer je hoge ballen moet pompen.
Ik had dat eigenlijk beter gevonden dan Librici te brengen.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jones »

De gretigheid droop er vanaf deze namiddag in de St-Jansstraat op training. Vooral in de 2 tegen 2 met afwerking op doel. Doelman Coppens, wat een beest zeg. Een echte panter.
Enige afwezige was Texeira.. morgen training om 16u
Het valt me op dat onze trainers spelers beter maken
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV1924 »

Hollerbach legt er inderdaad geregeld de pees op. Zo ook vandaag! Wat een intensiteit...
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Roman »

Jones schreef: 02 aug 2022, 22:29 De gretigheid droop er vanaf deze namiddag in de St-Jansstraat op training. Vooral in de 2 tegen 2 met afwerking op doel. Doelman Coppens, wat een beest zeg. Een echte panter.
Enige afwezige was Texeira.. morgen training om 16u
Het valt me op dat onze trainers spelers beter maken
inderdaad, echt mooi om zien hoe scherp er getraind wordt en hoe de groep aan elkaar hangt. Wat Jo Coppens betreft, klopt helemaal en tevens een prachtige samenwerking tussen de 3 keepers, alleen al hoe ze elkaar aanmoedigen is begeesterend.
Het kan niet anders dan dat je hier als speler en zeker als groep beter van wordt.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door vdl »

Roman schreef: 03 aug 2022, 00:46
Jones schreef: 02 aug 2022, 22:29 De gretigheid droop er vanaf deze namiddag in de St-Jansstraat op training. Vooral in de 2 tegen 2 met afwerking op doel. Doelman Coppens, wat een beest zeg. Een echte panter.
Enige afwezige was Texeira.. morgen training om 16u
Het valt me op dat onze trainers spelers beter maken
inderdaad, echt mooi om zien hoe scherp er getraind wordt en hoe de groep aan elkaar hangt. Wat Jo Coppens betreft, klopt helemaal en tevens een prachtige samenwerking tussen de 3 keepers, alleen al hoe ze elkaar aanmoedigen is begeesterend.
Het kan niet anders dan dat je hier als speler en zeker als groep beter van wordt.
Er is maar één probleem, ze moeten allemaal willen spelen.
Plaats reactie