Zomertransfers 2022

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

miel schreef: 02 aug 2022, 18:27
vdl schreef: 02 aug 2022, 16:57 Denk dat we Hara wel mogen vergeten.
Kaya verwacht ik pas echt scherp na de winterstop.
Dus nu zal het met Hayachi en Bruno moeten gebeuren.
We hebben al met veel slechter kaarten moeten spelen ;)
Ondertussen was Taichi Hara er ook gewoon bij tijdens de fandag van Deportivo Alavés, die gisteren plaatsvond. Ik denk dat het idee is om het voorlopig met deze groep te doen. De dossiers Brüls en Bauer oplossen en dan tot een overeenkomst proberen te komen met de rest van de spelers die nog maar 1 seizoen onder contract liggen. Als Bauer alsnog vertrekt (bij een goed bod) en/of als er zich ergens een buitenkansje aanbiedt, zal er nog iets bijkomen, maar ik vermoed niet dat er echt gepusht wordt om nog iets bij te halen.

https://www.noticiasdealava.eus/alaves/ ... 77534.html
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door lindoke »

Halenaar schreef: 02 aug 2022, 19:40 Typfout, 4-3-3 uiteraard, zoals je al kan opmaken als je de rest van de tekst leest.
Ik kon het gewoonweg niet laten :D
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

Volgens dit artikel uit Japan, zou Ryota Morioka mogelijk naar Trabzonspor gaan. Er wordt ook nog even vermeld dat André Pinto, sportief directeur van STVV, in een interview met de Belgische pers hetvolgende zei toen er naar de vermeende interesse van STVV in Morioka werd gevraagd: "Morioka is een geweldige speler, maar ik heb hem niet gesproken. Hij is een speler van Charleroi. dus we moeten eerst tot overeenstemming komen met zijn club"
https://football-tribe.com/japan/2022/08/02/249140/
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

Deze Burnley-follower heeft het ondermeer over Christian Brüls als mogelijke versterking voor de club geleid door Vincent Kompany... Waarschijnlijk van hetzelfde journalistieke niveau als de toogpraat van de gemiddelde Taverne-Kanarieganger na een vijftal pinten, maar misschien toch het vermelden waard.

https://footballleagueworld.co.uk/3-pla ... ine-looms/
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door BoemBoem »

tesneusdoek schreef: 03 aug 2022, 10:48 Deze Burnley-follower heeft het ondermeer over Christian Brüls als mogelijke versterking voor de club geleid door Vincent Kompany... Waarschijnlijk van hetzelfde journalistieke niveau als de toogpraat van de gemiddelde Taverne-Kanarieganger na een vijftal pinten, maar misschien toch het vermelden waard.

https://footballleagueworld.co.uk/3-pla ... ine-looms/
Zolang ze nergens spreken over interesse maakt het niet zoveel uit. Binnen België weet ook iedereen dat Brüls een meerwaarde kan zijn voor elke 1A ploeg.
Dat ze dat in de Englese championship aanhalen is wel bijzonder ja.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jean-Paul »

tesneusdoek schreef: 03 aug 2022, 10:48 Deze Burnley-follower heeft het ondermeer over Christian Brüls als mogelijke versterking voor de club geleid door Vincent Kompany... Waarschijnlijk van hetzelfde journalistieke niveau als de toogpraat van de gemiddelde Taverne-Kanarieganger na een vijftal pinten, maar misschien toch het vermelden waard.

https://footballleagueworld.co.uk/3-pla ... ine-looms/
Holà je moet het niveau niet onderschatten van een Stvv supporter! Maak er ineens 10 pinten van!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

Jean-Paul schreef: 03 aug 2022, 14:38
tesneusdoek schreef: 03 aug 2022, 10:48 Deze Burnley-follower heeft het ondermeer over Christian Brüls als mogelijke versterking voor de club geleid door Vincent Kompany... Waarschijnlijk van hetzelfde journalistieke niveau als de toogpraat van de gemiddelde Taverne-Kanarieganger na een vijftal pinten, maar misschien toch het vermelden waard.

https://footballleagueworld.co.uk/3-pla ... ine-looms/
Holà je moet het niveau niet onderschatten van een Stvv supporter! Maak er ineens 10 pinten van!
Dje het gelijk... Minstens 10... :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

Steuckers nu ook officieel een seizoen verhuurd aan MVV.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

Vermits er hier over een mogelijke terugkeer gespeculeerd werd door sommigen onder ons...
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... n-voorstel

AA Gent doet contractloze Roman Bezus een voorstel

Afbeelding

AA Gent heeft Roman Bezus een voorstel gedaan. Bezus zit momenteel zonder club.

Door de blessure van Tarik Tissoudali is AA Gent op zoek naar vervanger. Daarbij kijken ze naar een oude bekende. Het contract van Roman Bezus (31) liep af in juni, maar Gent zou hem nu terug willen.

Gent deed Bezus een voorstel. Hij neem het voorstel in overweging, maar Bezus heeft ook een concrete aanbieding van een buitenlandse club op zak.

Voor de Oekraïner zal speelminuten krijgen een doorslaggevende factor zijn. Iets dat Bezus bij Gent niet veel kreeg, maar door de blessure van Tissoudali kan dat wel eens veranderen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Jones »

Ik heb een positief buikgevoel dat men ons nog gaat verrassen met enkele transfers die we niet zouden verwachten. Een type Hara bv maar dan wendbaarder.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door Halenaar »

Delorge staat 4 maanden aan de kant:

https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220805_94950 ... adpcxswpqm
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door STVV1924 »

Jones schreef: 05 aug 2022, 16:47 Ik heb een positief buikgevoel dat men ons nog gaat verrassen met enkele transfers die we niet zouden verwachten. Een type Hara bv maar dan wendbaarder.
Mijn buikgevoel zegt Amuzu weg bij Anderlecht, bod op Koita. Mignolet weg bij Brugge, bod op Schmidt.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

Halenaar schreef: 05 aug 2022, 20:28 Delorge staat 4 maanden aan de kant:

https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220805_94950 ... adpcxswpqm
Spijtig voor zo een jonge gast. Hopelijk snel hersteld en terug op niveau om meer en meer minuten in de eerste ploeg te kunnen opeisen!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door tesneusdoek »

STVV1924 schreef: 05 aug 2022, 22:57
Jones schreef: 05 aug 2022, 16:47 Ik heb een positief buikgevoel dat men ons nog gaat verrassen met enkele transfers die we niet zouden verwachten. Een type Hara bv maar dan wendbaarder.
Mijn buikgevoel zegt Amuzu weg bij Anderlecht, bod op Koita. Mignolet weg bij Brugge, bod op Schmidt.
Meer dan een buikgevoel is dat een einde van de endeldarmgevoel! :cry:

Ik hoop dat uw gevoel u bedriegt. In alle geval, mochten A'lecht en Br@#%e dit proberen, kan het voor ons een grote troost en geruststelling zijn dat (1) STVV niet moet verkopen, want financieel zijn we gezond en er moet nog een belangrijk deel van het sportieve budget beschikbaar zijn, (2) Tateishi en Pinto goede verkopers zijn en het been kunnen stijf houden wanneer nodig en (3) ongeveer iedereen weet dat zowel A'lecht als Br@#%e een pak geld in kas hebben na de uitgaande transfers.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2022

Bericht door lindoke »

STVV1924 schreef: 05 aug 2022, 22:57
Jones schreef: 05 aug 2022, 16:47 Ik heb een positief buikgevoel dat men ons nog gaat verrassen met enkele transfers die we niet zouden verwachten. Een type Hara bv maar dan wendbaarder.
Mijn buikgevoel zegt Amuzu weg bij Anderlecht, bod op Koita. Mignolet weg bij Brugge, bod op Schmidt.
Het kan allemaal zijn maar mijn buikgevoel zegt dat spelers als Koita en Schmidt geen spek meer voor de bek van Belgische ploegen zijn met onze Japanse beleidsmakers aan het roer. Heel misschien zou Brugge nog financieel in staat zijn om een Schmidt binnen te halen maar dan gaat dat voor een prijs zijn die naar Belgische normen meer dan behoorlijk zal zijn voor een doelman.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie