STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Piana »

STVV1924 schreef: 17 aug 2022, 05:49
Dikke schreef: 17 aug 2022, 00:03 Op twitter toevallig Ben Griffis tegengekomen heeft de passing in de aanvallende sector van zowel STVV als Anderlecht tijdens de wedstrijd allemaal gevisualiseerd. Wat blijkt STVV had er meer en een hoger succesratio in de passes dan Anderlecht. Interessant om eens te zien en eventueel hieruit conclusies te trekken.
Ich denk dat dan toch in het "lateraal strikken" was... we missen diepgang op het middenveld en scorend vermogen voorin...
Voor dat Hayashi uitviel was er ook diepgang, toen hij wegviel bleef het inderdaad bij lateraal strikken.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Jacques »

Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door BoemBoem »

Piana schreef: 17 aug 2022, 10:05
STVV1924 schreef: 17 aug 2022, 05:49
Dikke schreef: 17 aug 2022, 00:03 Op twitter toevallig Ben Griffis tegengekomen heeft de passing in de aanvallende sector van zowel STVV als Anderlecht tijdens de wedstrijd allemaal gevisualiseerd. Wat blijkt STVV had er meer en een hoger succesratio in de passes dan Anderlecht. Interessant om eens te zien en eventueel hieruit conclusies te trekken.
Ich denk dat dan toch in het "lateraal strikken" was... we missen diepgang op het middenveld en scorend vermogen voorin...
Voor dat Hayashi uitviel was er ook diepgang, toen hij wegviel bleef het inderdaad bij lateraal strikken.
En toch stond Anderlecht 4 keer alleen voor de doelman.
Statistieken zeggen soms alles en soms helemaal niets.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Jan Bulder »

BoemBoem schreef: 17 aug 2022, 15:57
Piana schreef: 17 aug 2022, 10:05
STVV1924 schreef: 17 aug 2022, 05:49
Dikke schreef: 17 aug 2022, 00:03 Op twitter toevallig Ben Griffis tegengekomen heeft de passing in de aanvallende sector van zowel STVV als Anderlecht tijdens de wedstrijd allemaal gevisualiseerd. Wat blijkt STVV had er meer en een hoger succesratio in de passes dan Anderlecht. Interessant om eens te zien en eventueel hieruit conclusies te trekken.
Ich denk dat dan toch in het "lateraal strikken" was... we missen diepgang op het middenveld en scorend vermogen voorin...
Voor dat Hayashi uitviel was er ook diepgang, toen hij wegviel bleef het inderdaad bij lateraal strikken.
En toch stond Anderlecht 4 keer alleen voor de doelman.
Statistieken zeggen soms alles en soms helemaal niets.
Dat lijkt me toch ook gewoon duidelijk op die visuals: dat er meer geslaagde passes van Anderlecht dieper centraal in de 'final third' te zien zijn.

Bij STVV maken de visuals ook duidelijk wat ik afgelopen zondag zelf aanvoelde: heel veel balverlies als de laatste actie/voorzet er moest uitkomen en niet in staat om er centraal doorheen te voetballen.

Dus wat mij betreft helemaal niks ongewoons aan die visuals.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door KNRI »

Even terugkomen op de wedstrijd en de 3e goal van Anderlecht om precies te zijn.
Deze werd gemaakt na balverlies op het middenveld. Konate (dacht ik?) ging hierbij tegen de grond, en zijn tegenstander ging er met de bal vandoor, waarna het doelpunt viel. Ik zie op de beelden precies een duwfout? Of ben ik mis.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Krisaias »

KNRI schreef: 19 aug 2022, 08:03 Even terugkomen op de wedstrijd en de 3e goal van Anderlecht om precies te zijn.
Deze werd gemaakt na balverlies op het middenveld. Konate (dacht ik?) ging hierbij tegen de grond, en zijn tegenstander ging er met de bal vandoor, waarna het doelpunt viel. Ik zie op de beelden precies een duwfout? Of ben ik mis.
Het was Koita, maar ik vond het ook een duwfout
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door KNRI »

OK, dan ben ik niet alleen met twijfels rond deze situatie. De vraag is dan ook waar de VAR op dat moment mee bezig was... (?)
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door ertee »

KNRI schreef: 19 aug 2022, 13:37 OK, dan ben ik niet alleen met twijfels rond deze situatie. De vraag is dan ook waar de VAR op dat moment mee bezig was... (?)
Als ik met niet vergis heeft de scheidsrechter toen even de tijd gegeven aan de VAR om de beelden te bekijken.
Plaats reactie