Peiling: Opvolger Hollerbach

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Wie is jullie favoriete opvolger?

Peiling eindigde op 13 jan 2023, 00:21

Markus Pflanz - STVV T2
1
3%
Maurice Verberne, Mvv
8
22%
Wesley Sonck, Belgie U19
7
19%
Tom Van Imschoot, Lierse Kemperzonen
2
5%
Vincent Euvrard, Rwdm
3
8%
Alexander Blessin, vrij
11
30%
Andere (vul aan in reactie)
5
14%
 
Totaal aantal stemmen: 37

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef: 28 jan 2023, 10:45 Misschien voorlopig een onbereikbare naam, maar wat met Will Still? Jong, Belgisch, kent het huis, kent de competitie.
Ik denk niet dat we die gaan overtuigen/wegkopen uit de league1.

Het zal eerder de saaie versie worden, zijn broer.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Brusselmans 2.0 »

enrique schreef: 28 jan 2023, 09:31 De beste opvolger voor Hollerbach is... Hollerbach
Sorry, Brusselmans...
Als hem Koita gebruikt waarvoor die gemaakt is, dan wil ik het overwegen !
Dan gaan we automatisch ook wat meer aktie en durf krijgen richting voorwaarts, zonder dat daardoor seine Organisation wegvalt !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door stvvilvoorde »

ex-Speler Mircea Rednic heeft laten weten dat hij in onderhandeling is met een Belgische ploeg om er trainer te worden.
Hij was een tijdje terug als toeschouwer aanwezig bij Seraing-Standard, maar hij ontkent dat het om 1 van beide clubs zou gaan.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Lukske de Lange »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... ia-nicosia ontslagen na 25 op 33.

Vermoed dat Euvrard de nieuwe trainer zal worden, maar pas officieel nadat RWDM hun seizoen erop zit. https://sportmagazine.knack.be/voetbal- ... -van-rwdm/

Niettemin is Ferrera een regelmatig geciteerde naam hier en vrij dus.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Jacques »

Ik heb de naam Euvrard afgelopen weekend ook horen vallen bij een ander forumlid. Ik weet wel niet of die te betrouwen is. :) Euvrard heeft een verleden hier, wat een deel van de mensen graag zullen zien. Hij is het gewend om voor vreemde eigenaars te werken wiens (lange termijn)plannen precies ook niet 100% duidelijk zijn. Een beeld dat hier ook wel wat heerst, al dan niet terecht. Zijn parcours van het afgelopen anderhalf seizoen doet hard denken aan dat onder Ferrera destijds: naast promotie grijpen in seizoen 1, misschien daardoor ook wat twijfels bij de achterban (zie post BoemBoem op vorige blz), aarzelende start in seizoen 2 om dan vanaf november-december naar de koppositie te gaan. Zijn spelstijl leest als een logisch vervolg op Hollerbach, weliswaar met een mogelijke confirmation bias bij het lezen van het artikel. Benieuwd of hij het wordt, vraag is ook of hij zijn kans in 1A niet wil wagen met RWDM, maar zo bekeken vinkt hij wel wat criteria op het mogelijke lijstje af.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door AirMontella »

Ferrera zou alleszins al graag willen.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Brusselmans 2.0 »

AirMontella schreef: 07 feb 2023, 22:14 Ferrera zou alleszins al graag willen.
Met Koita heeft hem zijne Dompé al !
:love:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef: 07 feb 2023, 09:40 Ik heb de naam Euvrard afgelopen weekend ook horen vallen bij een ander forumlid. Ik weet wel niet of die te betrouwen is. :) Euvrard heeft een verleden hier, wat een deel van de mensen graag zullen zien. Hij is het gewend om voor vreemde eigenaars te werken wiens (lange termijn)plannen precies ook niet 100% duidelijk zijn. Een beeld dat hier ook wel wat heerst, al dan niet terecht. Zijn parcours van het afgelopen anderhalf seizoen doet hard denken aan dat onder Ferrera destijds: naast promotie grijpen in seizoen 1, misschien daardoor ook wat twijfels bij de achterban (zie post BoemBoem op vorige blz), aarzelende start in seizoen 2 om dan vanaf november-december naar de koppositie te gaan. Zijn spelstijl leest als een logisch vervolg op Hollerbach, weliswaar met een mogelijke confirmation bias bij het lezen van het artikel. Benieuwd of hij het wordt, vraag is ook of hij zijn kans in 1A niet wil wagen met RWDM, maar zo bekeken vinkt hij wel wat criteria op het mogelijke lijstje af.
Kleine kanttekening,
De twijfels over Euvrard zijn manier van spelen waren vooral vorig seizoen een issue op de tribunes en bij de achterban.
Dit seizoen is er wel veel meer lof/respect voor zijn werk.
RWDM kan ook niet anders dan vol voor de promotie gaan met de kern die ze hebben.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Jebus4life »

AirMontella schreef: 07 feb 2023, 22:14 Ferrera zou alleszins al graag willen.
De manier waarop hij vertrokken is blijft me toch wrang...
In plaats van gewoon eerlijk te zijn en te zeggen "Ik kan naar Standard, 1 van de G5 ploegen in België en ik wil die uitdaging aangaan", kunt ge nog wat stroop smeren aan de mond van de supporters en het bestuur kwestie van geen bruggen op te blazen....

Ale, twas niet zo erg als Maes, maar toch. De hypocrisie pikte.

(neutraal bekeken:
+ Goeie trainer
+ Iemand die jeugd kan brengen (of ben ik verkeerd?)
- Heeft hij nog voeling met de competitie? Is toch al 5 jaar weg...
- Een man die je haalt voor 1, max 2 jaar (nuja, welke trainer haal je nu binnen, die meevalt en meer dan 2 jaar blijft...)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door STVV-fan »

AirMontella schreef: 07 feb 2023, 22:14 Ferrera zou alleszins al graag willen.
Hebt ge dat horen vallen?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door AirMontella »

STVV-fan schreef: 08 feb 2023, 10:13
AirMontella schreef: 07 feb 2023, 22:14 Ferrera zou alleszins al graag willen.
Hebt ge dat horen vallen?
Hij heeft het mij zelf gezegd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Halenaar »

Jebus4life schreef: 07 feb 2023, 23:18
AirMontella schreef: 07 feb 2023, 22:14 Ferrera zou alleszins al graag willen.
De manier waarop hij vertrokken is blijft me toch wrang...
In plaats van gewoon eerlijk te zijn en te zeggen "Ik kan naar Standard, 1 van de G5 ploegen in België en ik wil die uitdaging aangaan", kunt ge nog wat stroop smeren aan de mond van de supporters en het bestuur kwestie van geen bruggen op te blazen....

Ale, twas niet zo erg als Maes, maar toch. De hypocrisie pikte.
Ronduit liegen in interviews dat hij nog niks gehoord heeft van Standard om nog geen 48 uur later daar te tekenen, en dan nog wat komen uitdagen voor ons uitvak toen hij trainer was bij Standard. Laat maar schoon daar.

Ook typisch zo'n man die dacht dat hij het al gemaakt had, en daarna hard op zijn gezicht is beland. Na zijn passage bij ons is het alleen maar bergaf gegaan, en heeft er mede voor gezorgd dat Malinwa gedegradeerd is. Daarna was het alleen nog maar de zandbak.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Halenaar »

Sil trouwens ook openlijk aan het solliciteren voor een positie als T1 afgelopen weekend. Stel u voor, een Truienaar als trainer en met Steuckers een Truienaar als smaakmaker. En daar dan nog een heleboel jeugd bij zoals Meekers aangaf.

Dan gaat Stayen nogal volzitten als ik de zeikerds op FB mag geloven :ugeek:
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Yellow Feaver »

Ferrera is nu ook niemand die uitgesproken graag met jeugd werkt. Destijds was hier intern genoeg discussie met hem over.

Maar ik denk dat hij gewoon naar de kwaliteit kijkt, onafhankelijk van de leeftijd.

In het begin serieus opgejaagd in hem als trainer, daarna wel resultaten gehaald.

Ik zou het een geode zaak vinden. Maar ik denk dat de reacties idem als die met de naamsponsor van het stadion zullen zijn.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door voetballiefhebber »

Als er resultaten volgen, zal niemand iets hebben tegen Ferrera.
Herinner u nog wat een spel er soms werd gemaakt voor de komst van Brys. Die deed in het verleden ook nogal uitspraken over STVV. Zo is het bij iedere trainer wel iets.

Ferrera begint meestal matig, maar naarmate hij meer ingewerkt geraakt volgen de resultaten. Van mij mag hij komen!
Plaats reactie