De VAR
De VAR
Dit is gewoon halluninant...maak hun rekening maar eens met de cumuls die ze maken in de weekends. Die verdienen meer per uur dan een minister...en dan nog klagen. Voor minder geld moet ik mijn werk ook naar behoren doen.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... o-verschil
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... o-verschil
Re: De VAR
Ik kan het gewoon niet meer begrijpen. Als ik die fout zie van Buchanan van de wedstrijd CL Brugge- AA Gent vind ik dat ha-lu-ci-nant. Dat de VAR daar niet ingrijpt kan een mens doen twijfelen aan absolute competitievervalsing.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
- Brusselmans 2.0
- Supporter van: FC Kuttekoven
Leg u neer bij de corruptie, niet alleen in België, ze proberen hier niet onder te doen ...
VAR, scheidsrechter, Propere handen, Verhaeghe en co, De Croo, Bracke, Qatar en FIFA, Oekraine, Engie, WHO, Corona, Demir, Sjoemelpoedel, Veerle, Jelle, ....
De lijst is eindeloos !
VAR, scheidsrechter, Propere handen, Verhaeghe en co, De Croo, Bracke, Qatar en FIFA, Oekraine, Engie, WHO, Corona, Demir, Sjoemelpoedel, Veerle, Jelle, ....
De lijst is eindeloos !
- tesneusdoek
Barçagate nog vergeten... jarenlang geen penalty tegen en ontelbare matchen met een man meer dan de tegenstander beëindigen.. waar 7 miljoen EUR aan de vicepresident van de Spaanse scheidsrechters al niet allemaal goed voor zijn...Brusselmans 2.0 schreef: ↑02 mar 2023, 13:24 Leg u neer bij de corruptie, niet alleen in België, ze proberen hier niet onder te doen ...
De lijst is eindeloos !

Ik ben, mede door de VAR, ook een dégout aan het krijgen van heel het voetbalgebeuren.
Ik was naar KV Mechelen-Zulte Waregem aan het kijken, maar na die rode kaart door de VAR heb ik het afgezet.
De flaters van de VAR bepalen wekelijks de uitslag van matchen. Ik irriteer me daar té hard in om het nog leuk te kunnen vinden.
Ik was naar KV Mechelen-Zulte Waregem aan het kijken, maar na die rode kaart door de VAR heb ik het afgezet.
De flaters van de VAR bepalen wekelijks de uitslag van matchen. Ik irriteer me daar té hard in om het nog leuk te kunnen vinden.
Mn bericht van een tijdje geleden...STimVV schreef: ↑02 mar 2023, 13:55 Ik ben, mede door de VAR, ook een dégout aan het krijgen van heel het voetbalgebeuren.
Ik ben een degout aant krijgen van voetbal. De rest van het seizoen kom ik alvast niet meer naar het stadion. En zelfs op tv irriteer ik me te hard.. zowel aan onze eigen manier van spelen als aan de personen die een match beslissen. Vroeger waren het de spitsen die beslisten wie een match won. Tegenwoordig is het vaker de VAR die het beslist.
Wat gaat hier nu mee gedaan worden eigenlijk. De club kan moeilijk wéér een brief schrijven...
We hadden gisteren gewoon van het veld moeten stappen. We hebben toch niets meer te verliezen dit seizoen.
Een lege oost-tribune met een gigantisch spandoek met een tekst aan de VAR gericht ofzo? Maar je kan al die mensen, die betaalden, hun recht op hun zitje niet afnemen natuurlijk...
Maar iets moet STVV toch doen?
Tijd om creatief uit de hoek te komen met iets dat de binnen-en buitenlandse pers haalt.
Smet én Verboomen wraken als ref én VAR lijkt me een minimum. Maar die liggen daar ook niet wakker van, die fluiten liever matchen van Club, Anderlecht, Antwerp, KV, etc
Laforge tegen Club.
Smet en Verboomen tegen Gent + hetzelfde duo tegen KV.
Boucut tijdens al onze matchen.
Het zijn ook altijd dezelfde ombekwamen. Ook bij matchen/flaters bij andere clubs. Het kan toch niet dat die komend seizoen rustig verder mogen doen op het hoogste niveau in 1A?!
Voor een keertje geef ik Filip Joos gelijk. Als ge het niet tegoei doet, stop er dan mee. De VAR neemt meer af van het voetbal dan dat het teruggeeft. Weg ermee.
"Jamaar, 97% procent van de VAR beslissingen zijn juist." Het moest er nog fucking aan mankeren. Dat ze zich niet generen voor zo een uitspraak...
"Jamaar, 97% procent van de VAR beslissingen zijn juist." Het moest er nog fucking aan mankeren. Dat ze zich niet generen voor zo een uitspraak...
A loyal football fan only supports the shirt...
Vroeger werd je benadeeld door de ref of lijnrechter. De wedstrijd thuis tegen Roeselare in 2008 vb. met Geldhof zal ik nooit meer vergeten. Regelrecht naar 2e klasse gefloten, letterlijk. De halve finale van de Beker op Club in 1996, Curto kan er nog niet mee lachen.
Wanneer dan dergelijk instrument (VAR) kwam, denk ik, dat alle supporters van kleine clubs dat als een verlossing zagen: "Het gaat gedaan zijn met ons op dergelijke manier tegen te werken, ja zelfs te kloten." Helaas, het is nog erger geworden. Een scheidsrechter, zelfs Amand Ancion in zijn hoogdagen, had hier zaterdag nooit een strafschop voor durven fluiten. Nu gaan ze 45 keer herhalen om toch maar te hopen dat de elleboog wél in de buurt van de bal was. Het is er gewoon mijlenver over.
Wanneer dan dergelijk instrument (VAR) kwam, denk ik, dat alle supporters van kleine clubs dat als een verlossing zagen: "Het gaat gedaan zijn met ons op dergelijke manier tegen te werken, ja zelfs te kloten." Helaas, het is nog erger geworden. Een scheidsrechter, zelfs Amand Ancion in zijn hoogdagen, had hier zaterdag nooit een strafschop voor durven fluiten. Nu gaan ze 45 keer herhalen om toch maar te hopen dat de elleboog wél in de buurt van de bal was. Het is er gewoon mijlenver over.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!