S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Plaats reactie
Cyrano
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 nov 2010, 16:22

S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door Cyrano »

Een nieuwe BINK!

Niele en Jan hebben Michiel – een van de bezielers van studentenclub Moeder Kanarie – op bezoek in de studio van TRUDO FM! We blikken samen in perfecte audiokwaliteit terug op de wedstrijd tegen KV Mechelen én de derby. Ontdek ook waarom Michiel nog nooit in een Genks restaurant heeft gegeten en waarom echte Truienaren alleen voor STVV kunnen zijn. Aflevering 13 van BINK!. Om te weten wat er met aflevering 12 is gebeurd zal u de podcast gewoon moeten luisteren!

Spotify: https://spotify.link/CNI2xdAgcyb
Youtube: https://youtu.be/OOJP7Lok31I

Laat ons weten wat jullie er van vonden!

Bijvoorbeeld rond het idee van het plaatsen van "platen" in de tribune om terug op te kloppen ;-)
BINK! De onafhankelijke STVV podcast voor en door de STVV supporter!

Volg ons op instagram en vind onze podcasts op:

- YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCIiA7M ... 6i0m4S6-1A
- SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2XgL8CGZG ... 844a1f458b
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door STimVV »

Daarnet geluisterd naar jullie podcast. Altijd fijn. :toppie:
Ivm jullie bedenking of er niks mogelijk is om de supporters dichter bij het veld te krijgen werkte ik een paar jaar geleden al iets uit. Ik maakter er (amateuristische) 3d's van en postte ze in de topic die er toen was, genoemd: "Een (sfeervol) Stayen: voorstellen."
Heb het effe opzocht en mezelf gequote zodat het weer efkes bovenaan bij de actieve topics staat. (Heb geen idee hoe ik renderingen in deze topic geplakt kan krijgen)
Toen er 3 weken geleden bijna iemand zn nek brak door naar beneden te donderen dacht ik er ook weer aan...tzou zelfs iemand zn leven kunnen redden misschien.
Kanarieduivelke
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2012, 08:25

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door Kanarieduivelke »

Jaren geleden zijn er ook opnieuw golfplaten geïnstalleerd geweest onder de jonagold tribune (bovenaan vak L). Dit had minder effect denk ik omdat de sfeermakers toen gewoon op de jonagold zaten + echt gemonteerd op een muur.
Maar die platen kunnen misschien wel gerecupereerd worden ;-)
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door STimVV »

3-D-Noord2.jpg
3D-Noord.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Eigen kind, schoon kind ...
Voor mij mag er toch wel een behoorlijke dosis peper in, want ik vind dit echt zo braafjes, bijna K3 naief, en een beetje ver van de realiteit, teveel in het verleden leven en veel heimwee hebben naar een studententijd ...

Waarschijnlijk ook de insteek, maar echt boeiend helemaal niet ...
Sorry mannen, maar maak het wat levendiger. Waarom moet ik denken aan een Holly-taktiek, waarbij ik me echt naar het einde moet slepen ?
Geen omelet als er geen eitjes mogen gebroken worden !

Wel alle credits voor het initatief !
Cyrano
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 nov 2010, 16:22

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door Cyrano »

STimVV schreef: 16 mar 2023, 11:41 Daarnet geluisterd naar jullie podcast. Altijd fijn. :toppie:
Ivm jullie bedenking of er niks mogelijk is om de supporters dichter bij het veld te krijgen werkte ik een paar jaar geleden al iets uit. Ik maakter er (amateuristische) 3d's van en postte ze in de topic die er toen was, genoemd: "Een (sfeervol) Stayen: voorstellen."
Heb het effe opzocht en mezelf gequote zodat het weer efkes bovenaan bij de actieve topics staat. (Heb geen idee hoe ik renderingen in deze topic geplakt kan krijgen)
Toen er 3 weken geleden bijna iemand zn nek brak door naar beneden te donderen dacht ik er ook weer aan...tzou zelfs iemand zn leven kunnen redden misschien.

Thanks!

Ik heb alvast deze post en de 3Ds gedeeld met STVV!
BINK! De onafhankelijke STVV podcast voor en door de STVV supporter!

Volg ons op instagram en vind onze podcasts op:

- YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCIiA7M ... 6i0m4S6-1A
- SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2XgL8CGZG ... 844a1f458b
Cyrano
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 nov 2010, 16:22

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door Cyrano »

Brusselmans 2.0 schreef: 16 mar 2023, 13:35 Eigen kind, schoon kind ...
Voor mij mag er toch wel een behoorlijke dosis peper in, want ik vind dit echt zo braafjes, bijna K3 naief, en een beetje ver van de realiteit, teveel in het verleden leven en veel heimwee hebben naar een studententijd ...

Waarschijnlijk ook de insteek, maar echt boeiend helemaal niet ...
Sorry mannen, maar maak het wat levendiger. Waarom moet ik denken aan een Holly-taktiek, waarbij ik me echt naar het einde moet slepen ?
Geen omelet als er geen eitjes mogen gebroken worden !

Wel alle credits voor het initatief !
Hi Brusselmans,

Toch bedankt dat je je naar het einde hebt gesleept ;-) en bedankt voor de opmerking!

Ik noteer dat het voor u wat kritischer mag. Van Brusselmans zou ik ook niet anders verwachten.

Doe gerust enkele suggesties hoe we dan wat meer peper er in kunnen krijgen!
BINK! De onafhankelijke STVV podcast voor en door de STVV supporter!

Volg ons op instagram en vind onze podcasts op:

- YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCIiA7M ... 6i0m4S6-1A
- SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2XgL8CGZG ... 844a1f458b
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door BoemBoem »

Cyrano schreef: 16 mar 2023, 13:53
Brusselmans 2.0 schreef: 16 mar 2023, 13:35 Eigen kind, schoon kind ...
Voor mij mag er toch wel een behoorlijke dosis peper in, want ik vind dit echt zo braafjes, bijna K3 naief, en een beetje ver van de realiteit, teveel in het verleden leven en veel heimwee hebben naar een studententijd ...

Waarschijnlijk ook de insteek, maar echt boeiend helemaal niet ...
Sorry mannen, maar maak het wat levendiger. Waarom moet ik denken aan een Holly-taktiek, waarbij ik me echt naar het einde moet slepen ?
Geen omelet als er geen eitjes mogen gebroken worden !

Wel alle credits voor het initatief !
Hi Brusselmans,

Toch bedankt dat je je naar het einde hebt gesleept ;-) en bedankt voor de opmerking!

Ik noteer dat het voor u wat kritischer mag. Van Brusselmans zou ik ook niet anders verwachten.

Doe gerust enkele suggesties hoe we dan wat meer peper er in kunnen krijgen!
Misschien moet ge hem eens uitnodigen..

En Hollerbach ook ineens. Dat zou wel genoeg peper moeten zijn dan.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door Brusselmans 2.0 »

BoemBoem schreef: 16 mar 2023, 14:19
Misschien moet ge hem eens uitnodigen..
Nee, dank u ...
Heeft geen zin meer, mijn strijd is gestreden, en ga er niet opnieuw aan beginnen, zoek maar iemand anders als "moeilijke" of "kwaaie" ...
En Hollerbach ook ineens. Dat zou wel genoeg peper moeten zijn dan.
Ik zou hem vragen of hij Orban ook op de bank zou zetten moest die hier spelen, en of die, als hij speelt, ook meer achteraan dan vooraan te vinden zou zijn. En of die onder hem ook hattricks zou maken ...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans 2.0 schreef: 16 mar 2023, 14:47
BoemBoem schreef: 16 mar 2023, 14:19
Misschien moet ge hem eens uitnodigen..
Nee, dank u ...
Heeft geen zin meer, mijn strijd is gestreden, en ga er niet opnieuw aan beginnen, zoek maar iemand anders als "moeilijke" of "kwaaie" ...
En Hollerbach ook ineens. Dat zou wel genoeg peper moeten zijn dan.
Ik zou hem vragen of hij Orban ook op de bank zou zetten moest die hier spelen, en of die, als hij speelt, ook meer achteraan dan vooraan te vinden zou zijn. En of die onder hem ook hattricks zou maken ...
Ik denk dat ge wel meer te vertellen of betekenen hebt dan enkele ‘de kwaaie’ of ‘moeilijke’.

En net om die 2e opmerking moét ge de volgende gast worden :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Nogmaals, ik wil niks meer te betekenen hebben, hou sowieso nie zo van aanspreektitels op mijn naamkaartje ...
Vroeger trouwens ook niet, het was mij enkel te doen om een stadion of een afterparty te entertainen en de mensen een goed gevoel te geven ...

Tis toch altijd hetzelfde : op het moment kakken ze u uit, 20 jaar later zullen ze zeggen dat het geweldig was ...

Een voorbeeld :
Het idee werd geopperd om het geluid van de kop naar andere tribunes te sturen zoals op de Bosuil,beetje vals spelen ...
Awel, zelf ooit gedaan destijds : SL naar andere tribunes.
"Scheid aat bei oere ziejver, dzjee wilt altijd iet duun wa nerreges op trik"
20 jaar later ...
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door STimVV »

Brusselmans 2.0 schreef: 16 mar 2023, 15:10 Een voorbeeld :
Het idee werd geopperd om het geluid van de kop naar andere tribunes te sturen zoals op de Bosuil,beetje vals spelen ...
Awel, zelf ooit gedaan destijds : SL naar andere tribunes.
"Scheid aat bei oere ziejver, dzjee wilt altijd iet duun wa nerreges op trik"
20 jaar later ...
Nu je het zegt herinner ik me dat precies nog. Wij hadden abos op de hoofdtribune en ik herinner me dat het toen opviel dat het "niet echt" was. Of leek. Staaien was er niet klaar voor, maar ik denk de technologie toen ook nog niet.
Op Antwerp is me dat eigenlijk nog niet opgevallen. (Hetgeen altijd de bedoeling zou moeten zijn als je foefelt)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door Tompie »

In Charleroi en La Louvière was dat vroeger. Daar galmde het gezang van de thuisfans zelfs door de boxen in het bezoekersvak. 😁
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: S01E13 "Ge kunt niet in Sint-Truiden wonen en geen STVV supporter zijn"

Bericht door Brusselmans 2.0 »

STimVV schreef: 16 mar 2023, 19:21
Brusselmans 2.0 schreef: 16 mar 2023, 15:10 Een voorbeeld :
Het idee werd geopperd om het geluid van de kop naar andere tribunes te sturen zoals op de Bosuil,beetje vals spelen ...
Awel, zelf ooit gedaan destijds : SL naar andere tribunes.
"Scheid aat bei oere ziejver, dzjee wilt altijd iet duun wa nerreges op trik"
20 jaar later ...
Nu je het zegt herinner ik me dat precies nog. Wij hadden abos op de hoofdtribune en ik herinner me dat het toen opviel dat het "niet echt" was. Of leek. Staaien was er niet klaar voor, maar ik denk de technologie toen ook nog niet.
Op Antwerp is me dat eigenlijk nog niet opgevallen. (Hetgeen altijd de bedoeling zou moeten zijn als je foefelt)
Het was absoluut niet overheersend, gewoon een soort achtergrond.
Maar als er ene is die het opzet niet snapt, ook al omdat het niet uit zijn koker komt, dan begint er een soort in het belachelijke trekken, en velen gaan er dan in mee om toch maar in de bovenste schuif te blijven liggen.
Een micro opgehangen in SL, en bediend via de mengtafel, heel zacht verspreid over de rest.

Het was ook zo bij de vierkante "SS" S op de tribune. Het was nogal wat om 6 gele zitjes te veranderen om een afgeronde S te krijgen ! Eer dat begrepen werd, jawadde ! Op mijn knieën gaan liggen, en gesmeekt om het toch eens te proberen. Dat hielp, toch eens geprobeerd, en wonder boven wonder : dzjee hèt gelijk, das e pak beter !

Bro Hymn mocht niet gedraaid worden bij een doelpunt. "Da was tevaul laweit". Tot Genk er daarna mee uitpakt. "Goe gevoenge, da fee doo ni ongedacht hebbe."
Al goed da ik bij "Desiré" niks gezegd en gewoon gedaan heb, anders hadden ze daar ook nog wel iets tegen gevonden.

Ach ja, er zijn mensen die met de beste ideeën mogen afkomen, maar altijd teruggefloten worden, gewoon omdat zij het zijn, er wordt nog niet eens overwogen om het eens te bekijken en er over na te denken.
Omgekeerd zijn er ook die om het even wat mogen uitbraken, dan is het altijd goed !
Als de pluimen maar op de juiste hoed steken !

Op den duur wordt ge er gewoon moe van, en daarna het moe !
Plaats reactie