STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door Esteeveevee »

Gianni Bruno is momenteel topschutter in België van de goals welke geen penalty zijn.

Knap gedaan man.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door smol »

Esteeveevee schreef: 19 mar 2023, 02:26 Gianni Bruno is momenteel topschutter in België van de goals welke geen penalty zijn.

Knap gedaan man.
Klopt niet helemaal.
Cuypers heeft ook 12 veldgoals gemaakt net zoals Gianni.

Maar eigenlijk is Ueda dan topschutter met 14 veldgoals en geen enkele penalty.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door Dreke »

De topschutter in België is van geen enkel belang aangezien er ploegen en spelers zijn die zes matchen meer krijgen dan de rest. Leve het format.
A loyal football fan only supports the shirt...
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door Stan »

Al veel matchen van Seraing gezien. Sambu mogen ze van mij onmiddellijk gaan halen.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Definitief buiten schot nu met 15 punten bonus en nog 4 matchen ?
Dat gaat nogal spektakel opleveren nu die zorg weg is !
Bruno op weg helpen naar de gouden stier, alle remmen los !
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door Positivo »

Hoeveel van de 11 starters blijven er met wat geluk over volgend seizoen ? (Schmidt (?) Hashioka (?) Smets en Hayashi. )
De beste speler zat waarschijnlijk meestal op de bank, omdat zijn speelstijl niet in het systeem paste . Met de spelstijl ( spelen om niet te verliezen) ga je niet veel zieltjes winnen. Volgens mij kon Hollerbach niet anders. Of er meer in zit (zat) kan hij de komende 4 wedstrijden uitproberen. Allemaal ploegen die het op dit ogenblik (heel)goed doen …en Oostende speelt op leven en dood. Ik ben benieuwd.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door BoemBoem »

bert1924 schreef: 18 mar 2023, 19:24 Nog zo een STVV vriendje Sonck vond bij het doelpunt van stvv dat Hahashi fout maakte op de seraing doelman.
Wat hij wel niet zag was dat Hahashi geduwd werd door een seraing speler en daardoor in contact kwam met de doelman.
Sonck beweerde zelfs dat hij naar de doelman keek en dan vrijwillig contact maakte met de seraing doelman.
Of hoe negatief kan men zijn to STVV!!!!
Als die goal aan de overkant valt krijg je hier dezelfde commentaar.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door Lukske de Lange »

Positivo schreef: 19 mar 2023, 09:27 Hoeveel van de 11 starters blijven er met wat geluk over volgend seizoen ? (Schmidt (?) Hashioka (?) Smets en Hayashi. )
Ik zie Hashioka écht vertrekken deze zomer, getuige ook de concrete interesse in Siquet afgelopen winter (persoonlijk zou ik bij Van den Brempt polsen, als huur Siquet toch niet lukt)
Voor het vertrek van Schmidt hebben ze reeds Coppens gehaald denk ik. Lijkt me ook dat het plan is om Lendfers op te schuiven in de pikorde tot tweede doelman (het is dat of Matt uitlenen, want naar mijn gevoel overstijgt hij reeds het niveau van de reserve competitie)

Bocat is er sowieso ook nog en Konaté mogelijk.
Maar het zal inderdaad een rebuild worden.
Met hopelijk de geschikte trainer en een ploeg volledig naar zijn hand/ons DNA :stvv:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door STVV-fan »

Die eerste goal...
Ik weet het toch niet hoor.

Van de moment dat Hayashi ziet dat hij niet meer bij de bal geraakt, zet hij zich schrap tegen de keeper...

Ik vind dat we hier goed wegkomen.

Definitief gered, kom uit die egelstelling en speel nog wat voetbal tot einde seizoen aub.
Geef mannen als een Kaya speelminuten zodat we ze ook meer aan het werk zien.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door pat@ »

Een match die je altijd moet winnen, spijtig dat er geen clean sheet was. Wat een goal van Marius trouwens, zo schiet je ze zelfs op Fifa niet binnen.
Het feit is wel, ondanks het flauwe spel de laatste weken, dat het volledig samenklit rond de 8ste plaats, met 5 ploegen voor één plaats.
Kunnen we als team iets doen in PO2? Zeker niet aangezien enkel de 5de plaats in aanmerking komt voor iets. Het seizoen wordt enkel met 6 wedstrijden verlengt. Het enigste wat we kunnen is Bruno aan de gouden stier helpen en bepalen wie 5de wordt. Dit moet zowat de drijfveer zijn om toch in PO2 te komen.
Voor mij persoonlijk is het geen must.
Volgende wedstrijd wel naar Union met de trein. Vertrek vanuit Landen, komt goed uit met de aankomst van de RVV.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef: 19 mar 2023, 11:39 Die eerste goal...
Ik weet het toch niet hoor.

Van de moment dat Hayashi ziet dat hij niet meer bij de bal geraakt, zet hij zich schrap tegen de keeper...

Ik vind dat we hier goed wegkomen.

Definitief gered, kom uit die egelstelling en speel nog wat voetbal tot einde seizoen aub.
Geef mannen als een Kaya speelminuten zodat we ze ook meer aan het werk zien.
Hij zet zich. Hij kijkt en zet zich af tegen de keeper.
Voor mij maakt dat net niks goed voor de foute beslissingen van de voorbije maanden.
Gewoon een volgend bewijs dat ze niet capabel zijn in Tubeke.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door wiekes »

Juist niet capabel de var mensen niet alleen bij ons maar ook gisteren Standart--Zulte zuivere handsbal speler Zulte Sonck zij het nog na de wedstrijd in Mechelen zien ze het wel en nu niet raar.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door BoemBoem »

wiekes schreef: 19 mar 2023, 13:33 Juist niet capabel de var mensen niet alleen bij ons maar ook gisteren Standart--Zulte zuivere handsbal speler Zulte Sonck zij het nog na de wedstrijd in Mechelen zien ze het wel en nu niet raar.
Het is elk weekend wel enkele fases waar er gewoon helemaal fout beslist wordt.
Gisteren was het in ons voordeel, volgende week kan het weer in ons nadeel zijn.

Hoe het überhaupt nog mogelijk is bij alle middelen dat ze ter beschikking hebben is mij echt een raadsel.
De VAR heeft een heel groot deel van de voetbalbeleving gewoon kapot gemaakt. Allez, toch de Belgische VAR.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door wiekes »

Volgens Gumienny geen fout van Hayaschi bij dat eerste doelpunt.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - RFC Seraing : 18 maart 18u15

Bericht door voetballiefhebber »

wiekes schreef: 19 mar 2023, 13:33 Juist niet capabel de var mensen niet alleen bij ons maar ook gisteren Standart--Zulte zuivere handsbal speler Zulte Sonck zij het nog na de wedstrijd in Mechelen zien ze het wel en nu niet raar.
Inderdaad. Niet normaal dat de VAR en scheidsrechters nu wel heel zwak acteren. Ik zag net op Twitter bij Eleven ook weer een situatie die vanmiddag is geweest in Antwerp-Charleroi met VERBOOMEN. Hij zag na het bekijken van de beelden een zuivere handsbal van een Charleroi-speler niet. Keeper lost de bal en in een reflex slaat die speler van Charleroi hem terug naar zijn doelman, met een Antwerp-speler in zijn rug.
Plaats reactie