Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door stvvilvoorde »

lindoke schreef: 04 mar 2023, 14:57 Ito zou ik eveneens graag terug een kans zien krijgen. Maar was dat niet de speler die verkondigde nooit meer voor STVV te willen spelen?
Ik vraag me eerder af wat dat vijfjarig contract de club gekost gaat hebben. (transfersom van 1.5M buiten beschouwing gelaten)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef: 04 mar 2023, 15:17
lindoke schreef: 04 mar 2023, 14:57 Ito zou ik eveneens graag terug een kans zien krijgen. Maar was dat niet de speler die verkondigde nooit meer voor STVV te willen spelen?
Was dat niet Buya?
Ik kan mij niet bedenken dat een Japanner zo een uitspraak zou doen.
Misschien was het Buya. Dan vergis ik me. Soit, in de zomer Ito er terug bij en hopelijk krijgt hij meer kansen bij de nieuwe coach.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

Halenaar schreef: 26 feb 2023, 22:04 Mathias Delorge heeft zijn eerste speelminuten beet, mocht na een uur invallen voor oude bekende Schouterden.

Ito lijkt er trouwens ook terug door te komen bij FC Magdeburg. Was vandaag man of the match met twee assists in een 1-2 overwinning.
Ondertussen krijgt Delorge zelfs de voorkeur op Schouterden in de wedstrijd tegen Beerschot, die nu aan de gang is ;)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Halenaar »

Proper afgewerkt:

https://www.instagram.com/reel/CpfYXvKg ... JmNzVkMjY=

Delorge trouwens een goed debuut gemaakt volgens de Lierse supporters.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Halenaar »

Ito verkozen als speler van de maand februari bij zijn club :)
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

Steuckers die de 1-0 gemaakt heeft in Maastricht. Van Helden die mee de 0 lijkt te houden na een dag schorsing uitgezeten te hebben tegen NAC.
En Delorge die opnieuw 90 minuten maakt op het middenveld van Lierse.

Bemoedigend voor de jeugdwerking in zijn totaliteit :toppie:
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

Ondertussen kreeg Steuckers zijn eigen topic op het forum van MVV.
https://www.mvvfans.nl/forum/4-spelers- ... -steuckers

Hij maakt daar duidelijk indruk :toppie:
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door pat@ »

Leuk interview, zelf lijkt hij mij niet zo zeker als STVV is.
Eredivisie komt vaak terug.

https://youtu.be/ZmzjglOBLHU
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door stvvilvoorde »

pat@ schreef: 20 mar 2023, 09:58 Leuk interview, zelf lijkt hij mij niet zo zeker als STVV is.
Eredivisie komt vaak terug.

https://youtu.be/ZmzjglOBLHU
Ik heb het nog al eens gezegd.
Als er iemand met 4-5 miljoen over de brug komt, is ook hij weg.

Heeft na dit seizoen nog 2 jaar contract bij STVV.
Dat lijkt veel, maar is het niet.
Volgend jaar goed spelen en niet bij willen tekenen en je zit met een probleem.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef: 20 mar 2023, 10:08
pat@ schreef: 20 mar 2023, 09:58 Leuk interview, zelf lijkt hij mij niet zo zeker als STVV is.
Eredivisie komt vaak terug.

https://youtu.be/ZmzjglOBLHU
Ik heb het nog al eens gezegd.
Als er iemand met 4-5 miljoen over de brug komt, is ook hij weg.

Heeft na dit seizoen nog 2 jaar contract bij STVV.
Dat lijkt veel, maar is het niet.
Volgend jaar goed spelen en niet bij willen tekenen en je zit met een probleem.
Wou hij ook al niet weg na die 3 goede matchkes onder Maes?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door enerkey »

Ja als die terugkomt zit die nog 2 jaar aan een minimumcontract. Die kan meer verdienen elders. Die is uiterst ontevreden, wil niet verlengen aan een normaal STVV loon. Dus enigste oplossing gaat zijn om hem per direct te verkopen aan een miljoen 1a2.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door stvvilvoorde »

enerkey schreef: 20 mar 2023, 10:35 Ja als die terugkomt zit die nog 2 jaar aan een minimumcontract. Die kan meer verdienen elders. Die is uiterst ontevreden, wil niet verlengen aan een normaal STVV loon. Dus enigste oplossing gaat zijn om hem per direct te verkopen aan een miljoen 1a2.
Of hem deze zomer sportieve garanties geven en hem direct een nieuw sterk verbeterd voorstel laten tekenen.
Als hij dan niet wil bijtekenen, kan je hem beter verkopen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Jacques »

enerkey schreef: 20 mar 2023, 10:35 Ja als die terugkomt zit die nog 2 jaar aan een minimumcontract. Die kan meer verdienen elders. Die is uiterst ontevreden, wil niet verlengen aan een normaal STVV loon. Dus enigste oplossing gaat zijn om hem per direct te verkopen aan een miljoen 1a2.
Sta me toe daaraan te twijfelen bij een speler die pas afgelopen zomer zijn contract verlengde. Als je nu al 'uiterst ontevreden' bent, had je 8 maanden geleden misschien wel gewoon een betere deal moeten onderhandelen?

Hij moet gewoon hier doorbreken. Met een jaar ervaring bij MVV op de teller en zonder Brüls en Okazaki (?) ligt de weg wagenwijd open voor hem. Je kan het bedje moeilijk nog meer spreiden als club.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door enerkey »

Jacques schreef: 20 mar 2023, 11:10
enerkey schreef: 20 mar 2023, 10:35 Ja als die terugkomt zit die nog 2 jaar aan een minimumcontract. Die kan meer verdienen elders. Die is uiterst ontevreden, wil niet verlengen aan een normaal STVV loon. Dus enigste oplossing gaat zijn om hem per direct te verkopen aan een miljoen 1a2.
Sta me toe daaraan te twijfelen bij een speler die pas afgelopen zomer zijn contract verlengde. Als je nu al 'uiterst ontevreden' bent, had je 8 maanden geleden misschien wel gewoon een betere deal moeten onderhandelen?

Hij moet gewoon hier doorbreken. Met een jaar ervaring bij MVV op de teller en zonder Brüls en Okazaki (?) ligt de weg wagenwijd open voor hem. Je kan het bedje moeilijk nog meer spreiden als club.
Een speler die geen minuut gespeeld heeft in heel 21-22 zit niet echt bepaald in een luxe onderhandelingspositie. Simpelweg omdat hij geen enkele kans heeft gekregen van Hollerback. Laten we eerlijk zijn als hij niet bijtekende zat hij opnieuw een seizoen in de B-kern en werd hij niet uitgeleend. En was zijn profcarriere daarna (verlopig?) over. Dus hij stond een beetje enorm hard met zijn rug tegen de muur.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Jacques »

Akkoord, maar dan nu ineens ontevreden zijn en niet willen verlengen aan een normaal STVV loon? Dan schort er misschien ook wat aan zijn eigen verwachtingen, want momenteel is hij n.b. nog altijd actief op een niveau lager dan STVV. Wat hij liet zien onder Maes was veelbelovend, maar ook niet meer dan dat. In de JPL moet hij zich nog steeds bewijzen als basisspeler. Doet hij dat, zit hij ineens wel in een luxe-positie om veel boter bij de vis of een transfer te vragen, want 12 maanden later wandelt hij gratis de deur uit. Steuckers heeft imo echt niet te klagen over de positie waarin hij zit.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie