Zomertransfers 2023

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Brusselmans 2.0 »

wiekes schreef: 22 mar 2023, 13:00 Overschot genoeg volledig mee eens maar het voetballend vermogen zou toch een stukje hoger moeten waarom gaan de mensen naar het voetbal inderdaad om toch een beetje voetbal te kijken dat ergens op trekt en niet naar dat geklungel van de laatste maanden hoop dat ze wat meer voetballend vermogen binnen halen volgend seizoen maar hoor ze al afkomen dat kost geld en dat hebben we niet.
Als ge nen trainer hebt die het voetballend vermogen op de bank zet, zelfs thuis tegen een degradant, dan hebt ge idd geen voetballend vermogen !
Zo content da we van die schrikschijter af zijn !!!
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Coach373 »

Brusselmans 2.0 schreef: 22 mar 2023, 13:14
wiekes schreef: 22 mar 2023, 13:00 Overschot genoeg volledig mee eens maar het voetballend vermogen zou toch een stukje hoger moeten waarom gaan de mensen naar het voetbal inderdaad om toch een beetje voetbal te kijken dat ergens op trekt en niet naar dat geklungel van de laatste maanden hoop dat ze wat meer voetballend vermogen binnen halen volgend seizoen maar hoor ze al afkomen dat kost geld en dat hebben we niet.
Als ge nen trainer hebt die het voetballend vermogen op de bank zet, zelfs thuis tegen een degradant, dan hebt ge idd geen voetballend vermogen !
Zo content da we van die schrikschijter af zijn !!!
Brusselmans u plaat blijft hangen. :vomit:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Coach373 schreef: 26 mar 2023, 18:21
Brusselmans 2.0 schreef: 22 mar 2023, 13:14
wiekes schreef: 22 mar 2023, 13:00 Overschot genoeg volledig mee eens maar het voetballend vermogen zou toch een stukje hoger moeten waarom gaan de mensen naar het voetbal inderdaad om toch een beetje voetbal te kijken dat ergens op trekt en niet naar dat geklungel van de laatste maanden hoop dat ze wat meer voetballend vermogen binnen halen volgend seizoen maar hoor ze al afkomen dat kost geld en dat hebben we niet.
Als ge nen trainer hebt die het voetballend vermogen op de bank zet, zelfs thuis tegen een degradant, dan hebt ge idd geen voetballend vermogen !
Zo content da we van die schrikschijter af zijn !!!
Brusselmans u plaat blijft hangen. :vomit:
Da kan !
Ik ben echter niet zo iemand die op den duur toch maar berust, want die gelatenheid zal nefast voor je uitdraaien !
Wekelijks tegendraads doen = wekelijks de krakende golden oldie !
Beetje zoals Martinez : iedereen zag het, net daarom wou hij het niet zien !

Kots maar verder, ik hoop da ge er nog goeie penspijn aan overhoudt !
:bweik:

Ik ga u eens iets vragen:
Welk is het nut om een speler in minuut 88 in te brengen tijdens een oefenmatch ? Is dat om die gast een beetje te kakken te zetten ofwa ?
Schei toch uit man, als ge zulke zever allemaal wil goed praten, ja amai zeg !
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Louis XIV »

Brusselmans 2.0 schreef: 26 mar 2023, 18:47
Coach373 schreef: 26 mar 2023, 18:21
Brusselmans 2.0 schreef: 22 mar 2023, 13:14
wiekes schreef: 22 mar 2023, 13:00 Overschot genoeg volledig mee eens maar het voetballend vermogen zou toch een stukje hoger moeten waarom gaan de mensen naar het voetbal inderdaad om toch een beetje voetbal te kijken dat ergens op trekt en niet naar dat geklungel van de laatste maanden hoop dat ze wat meer voetballend vermogen binnen halen volgend seizoen maar hoor ze al afkomen dat kost geld en dat hebben we niet.
Als ge nen trainer hebt die het voetballend vermogen op de bank zet, zelfs thuis tegen een degradant, dan hebt ge idd geen voetballend vermogen !
Zo content da we van die schrikschijter af zijn !!!
Brusselmans u plaat blijft hangen. :vomit:
Da kan !
Ik ben echter niet zo iemand die op den duur toch maar berust, want die gelatenheid zal nefast voor je uitdraaien !
Wekelijks tegendraads doen = wekelijks de krakende golden oldie !
Beetje zoals Martinez : iedereen zag het, net daarom wou hij het niet zien !

Kots maar verder, ik hoop da ge er nog goeie penspijn aan overhoudt !
:bweik:

Ik ga u eens iets vragen:
Welk is het nut om een speler in minuut 88 in te brengen tijdens een oefenmatch ? Is dat om die gast een beetje te kakken te zetten ofwa ?
Schei toch uit man, als ge zulke zever allemaal wil goed praten, ja amai zeg !
Zet die ploat 🤫
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Welke ? Die van "zu wenig Kwalität" ?
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Positivo »

We weten toch allemaal als Brusselmans het niet voor iemand heeft, dat het naar het extreme neigt.
Niet zelden voor een deel ten onrechte. Hollerbach koos voor een systeem ifv de mogelijkheden en was (is) daar succesvol mee geweest. Kon het anders ? Ja . Beter ? dat blijft een vraagteken. Ik ben akkoord met Brusselmans als hij stelt dat het NU tijd is voor een nieuwe wind

En laat ons hopen dat de Japanners zich komende transferperiode overtreffen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door stvvilvoorde »

Positivo schreef: 27 mar 2023, 13:37 We weten toch allemaal als Brusselmans het niet voor iemand heeft, dat het naar het extreme neigt.
Niet zelden voor een deel ten onrechte. Hollerbach koos voor een systeem ifv de mogelijkheden en was (is) daar succesvol mee geweest. Kon het anders ? Ja . Beter ? dat blijft een vraagteken. Ik ben akkoord met Brusselmans als hij stelt dat het NU tijd is voor een nieuwe wind

En laat ons hopen dat de Japanners zich komende transferperiode overtreffen.
Zijn pre-season target was gesteld op 40ptn.
Zolang die niet binnen zijn, snijdt hij met experimenteren in zijn eigen portefeuille
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Positivo schreef: 27 mar 2023, 13:37 We weten toch allemaal als Brusselmans het niet voor iemand heeft, dat het naar het extreme neigt.
Bwa, dat is uw gedacht en sterk overdreven ...
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door save-stvv »

Ik zou Emond proberen halen ipv Bruno.
Zou wel eens gelijkaardig verhaal kunnen worden.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

save-stvv schreef: 01 apr 2023, 22:16 Ik zou Emond proberen halen ipv Bruno.
Zou wel eens gelijkaardig verhaal kunnen worden.
Voor hetzelfde geld zou je een prevljak kunnen halen volgens mij. Scoort bijna 1 op 2 wedstrijden en is opgeleid bij de Red Bull academie + minder seizoen gehad en mogelijk nood aan 'nieuwe lucht' ;)
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door save-stvv »

Einde contract:

https://www.transfermarkt.be/dino-arsla ... ler/110660

Zou zeer goede aanwinst zijn en goed voor Smets en Van Helden te sturen
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

Of Bjorn Engels huren (cfr. Mechele) en Leysen van Jong PSV halen om ernaast te spelen.
Van Helden zie ik meer als reserve verdedigende middenvelder. Stofzuiger zijn achter Steuckers.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV-fan »

Waar niemand aan denkt, maar wel moet gebeuren.

Namedropping van Japanse spelers.

Tateishi dropte al een hint dat de Japanse spelers nu, bij een goed bod, vrijwel allemaal de piste in zijn.

Gesteld een gemiddelde van 4 Japanners zullen er 3 a 4 gehaald "moeten" worden (Ik zie Hayashi, een spits die niet al teveel scoort, nog geen stap vooruit maken).

Als ze zakken, zou ik gaan horen achter die Sakamoto van Oostende.
Hem op rechts en Koita op links, dan heb je al bijna uw voorlijn voor komend seizoen.

Snel, actie in de voet.

Als ze in Kortrijk geld nodig hebben eens horen achter Watanabe.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

STVV-fan schreef: 02 apr 2023, 12:45 Waar niemand aan denkt, maar wel moet gebeuren.

Namedropping van Japanse spelers.

Tateishi dropte al een hint dat de Japanse spelers nu, bij een goed bod, vrijwel allemaal de piste in zijn.

Gesteld een gemiddelde van 4 Japanners zullen er 3 a 4 gehaald "moeten" worden (Ik zie Hayashi, een spits die niet al teveel scoort, nog geen stap vooruit maken).

Als ze zakken, zou ik gaan horen achter die Sakamoto van Oostende.
Hem op rechts en Koita op links, dan heb je al bijna uw voorlijn voor komend seizoen.

Snel, actie in de voet.

Als ze in Kortrijk geld nodig hebben eens horen achter Watanabe.
Ik vind dat je Hayashi onderschat, hij zit opnieuw aan 7 doelpunten en 3 assists (1/3 van onze doelpunten productie) bij een ploeg die minder dan gemiddeld voor doel opduikt én hij blijft zich de volle 100 minuten inzetten... top 2e Bundesliga lijkt me zeker niet onmogelijk als (tussen)stap.

Wat namedropping van Japanse spelers betreft ,mogen ze steeds Hosoya en Ogawa, Machino, Onaiwu aantrekken wat mij betreft ;)

Watanabe is inderdaad een interessante piste, niet traag, sterk en regelmaat in zijn prestaties. :toppie:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door voetballiefhebber »

STVV en Kortrijk zouden interesse hebben in jonge Nigeriaan van Brno.

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -aanvaller
Gesloten