De jeugd

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De jeugd

Bericht door Jones »

0-1 winst in Keulen met grotendeels jeugd (doelpunt Boya) en zonder sterkhouders is wel mooi. Köln is 1.Bundesliga.
Waarom met deze club niet eens praten mbt een samenwerkingsakkoord ? Kortbij ook...
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: De jeugd

Bericht door Lukske de Lange »

Jones schreef: 23 mar 2023, 21:03 0-1 winst in Keulen met grotendeels jeugd (doelpunt Boya) en zonder sterkhouders is wel mooi. Köln is 1.Bundesliga.
Waarom met deze club niet eens praten mbt een samenwerkingsakkoord ? Kortbij ook...
PSV is ook nabij ;)

Koita blijft een optie voor de rechterflank, als Hashioka hogerop gaat. Links heb je met Bocat en Van Dessel als reserve nog opties.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De jeugd

Bericht door Jones »

Lukske de Lange schreef: 23 mar 2023, 22:21
Jones schreef: 23 mar 2023, 21:03 0-1 winst in Keulen met grotendeels jeugd (doelpunt Boya) en zonder sterkhouders is wel mooi. Köln is 1.Bundesliga.
Waarom met deze club niet eens praten mbt een samenwerkingsakkoord ? Kortbij ook...
PSV is ook nabij ;)

Koita blijft een optie voor de rechterflank, als Hashioka hogerop gaat. Links heb je met Bocat en Van Dessel als reserve nog opties.
Speelt de B-ploeg van PSV niet in 2e klasse ? Feyenoord heeft dat niet hoorde ik van een Feyenoord-supporter die langs me zat op Stayen. Is dat dan geen betere optie ?
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: De jeugd

Bericht door Krisaias »

Jacques schreef: 23 mar 2023, 09:13 Slegers en Diriken werden toegevoegd aan de kern voor de oefenmatch tegen Keulen. Een kwestie van positie of van progressie/doorbraakpotentieel?
Ik begin zo stilaan stupkes te krijgen van Hollerbach. De oefenmatch tegen 1.FC Köln was nu toch ideaal om die jongeren wat speelkans te geven en te kijken wat ze in hun mars hebben tegen deftige oppositie. 8 minuten voor Slegers en 2 minuten voor Librici, 0 voor Diriken :roll:

En Pinto en Tateishi, die absoluut volgend seizoen op de jeugd willen inzetten, laten dat allemaal maar op hun beloop...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: De jeugd

Bericht door Krisaias »

Jones schreef: 23 mar 2023, 21:03 0-1 winst in Keulen met grotendeels jeugd (doelpunt Boya) en zonder sterkhouders is wel mooi. Köln is 1.Bundesliga.
Waarom met deze club niet eens praten mbt een samenwerkingsakkoord ? Kortbij ook...
Grotendeels jeugd ? Smets en Van Dessel, daarna Smets en Dumont. Reitz tel ik niet mee en de rest heeft amper speelminuten gekregen ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: De jeugd

Bericht door moanverke »

Ik heb de wedstrijd ook gevolgd op het YouTube kanaal van 1.fc Köln. Een wedstrijd tussen twee teams die mij heel nauw aan hart liggen.
Spijtig dat Hollerbach inderdaad geen gebruik gemaakt heeft van zijn jeugd.
Een gemiste kans. Wat mij ook ergerde was het feit dat men ook op een vriendschappelijke wedstrijd ervoor kiest om voor je goal te gaan liggen. Weinig intensie om eens te drukken.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: De jeugd

Bericht door Lukske de Lange »

Krisaias schreef: 24 mar 2023, 07:36
Jacques schreef: 23 mar 2023, 09:13 Slegers en Diriken werden toegevoegd aan de kern voor de oefenmatch tegen Keulen. Een kwestie van positie of van progressie/doorbraakpotentieel?
Ik begin zo stilaan stupkes te krijgen van Hollerbach. De oefenmatch tegen 1.FC Köln was nu toch ideaal om die jongeren wat speelkans te geven en te kijken wat ze in hun mars hebben tegen deftige oppositie. 8 minuten voor Slegers en 2 minuten voor Librici, 0 voor Diriken :roll:

En Pinto en Tateishi, die absoluut volgend seizoen op de jeugd willen inzetten, laten dat allemaal maar op hun beloop...
Juiste analyse. Enkel het laatste wil ik wat nuanceren. Wat kunnen tateishi en Pinto doen? Hollerbach al bedanken voor bewezen diensten mét ontslagvergoeding? Zich moeien met de opstelling (Ik wil de reacties nog lezen dan...zie je wel dat ze zich moeien met de opstelling, het is nu soms al van Okazaki moét spelen van het bestuur enz...)

Nog 4 matchen en dan is er een mogelijkheid tot vernieuwing...want ik zie ons echt geen PO2 meer halen. De drive is er te weinig vanuit de trainer en bepaalde spelers in de kern daarvoor.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: De jeugd

Bericht door smol »

Krisaias schreef: 24 mar 2023, 07:46
Jones schreef: 23 mar 2023, 21:03 0-1 winst in Keulen met grotendeels jeugd (doelpunt Boya) en zonder sterkhouders is wel mooi. Köln is 1.Bundesliga.
Waarom met deze club niet eens praten mbt een samenwerkingsakkoord ? Kortbij ook...
Grotendeels jeugd ? Smets en Van Dessel, daarna Smets en Dumont. Reitz tel ik niet mee en de rest heeft amper speelminuten gekregen ...
Een Reitz moet in deze wedstrijden helemaal niet spelen. Laat dat die jonge mannen thuis hé ipv ze wat valse hoop te geven.

Nog effe en we zijn ervan verlost !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De jeugd

Bericht door Jacques »

Krisaias schreef: 24 mar 2023, 07:36
Jacques schreef: 23 mar 2023, 09:13 Slegers en Diriken werden toegevoegd aan de kern voor de oefenmatch tegen Keulen. Een kwestie van positie of van progressie/doorbraakpotentieel?
Ik begin zo stilaan stupkes te krijgen van Hollerbach. De oefenmatch tegen 1.FC Köln was nu toch ideaal om die jongeren wat speelkans te geven en te kijken wat ze in hun mars hebben tegen deftige oppositie. 8 minuten voor Slegers en 2 minuten voor Librici, 0 voor Diriken :roll:

En Pinto en Tateishi, die absoluut volgend seizoen op de jeugd willen inzetten, laten dat allemaal maar op hun beloop...
De meerwaarde ontgaat mij ook enigszins. Als ik het goed begrijp, hebben we gewoon gedaan wat we al een heel seizoen doen met ook min of meer dezelfde uitkomst. Avontuurtjes zijn aan Hollerbach niet besteed.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: De jeugd

Bericht door Brusselmans 2.0 »

De laatste 4 matchen zouden al volledig het het teken moeten staan van vernieuwing, ervaring laten opdoen en toetsen van de kwaliteiten.
Dus ja, laat ze maar opdraven, het maakt gene fuck uit !

Nu nog over PO beginnen is te laat hè loempe koppige Duits, dat hebt ge zelf eerder naar de kloten geholpen !
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: De jeugd

Bericht door toyotacorolla »

De trainer zal zich wat in de picture willen plaatsen zeker?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De jeugd

Bericht door enerkey »

Winstpremie’s. Bonus bij 40 punten. Die gaat niet zomaar met zijn geld beginnen spelen hé.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: De jeugd

Bericht door Lukske de Lange »

Brusselmans 2.0 schreef: 24 mar 2023, 19:28 De laatste 4 matchen zouden al volledig het het teken moeten staan van vernieuwing, ervaring laten opdoen en toetsen van de kwaliteiten.
Dus ja, laat ze maar opdraven, het maakt gene fuck uit !

Nu nog over PO beginnen is te laat hè loempe koppige Duits, dat hebt ge zelf eerder naar de kloten geholpen !
Zoals je zegt moet je om nu nog PO2 te halen al 3 van de volgende 4 wedstrijden winnen (zeker die tegen Cercle). Dit om qua winstmatchen en puntenaantal eventueel net achtste te worden. Dat zou wel heel straf zijn!

Dus ofwel beginnen spelen om effectief te willen scoren (voor doelsaldo) en winnen ofwel beter nu de aanwezige jeugd al testen naar volgend seizoen toe idd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: De jeugd

Bericht door STVV-fan »

Lukske de Lange schreef: 26 mar 2023, 14:28
Brusselmans 2.0 schreef: 24 mar 2023, 19:28 De laatste 4 matchen zouden al volledig het het teken moeten staan van vernieuwing, ervaring laten opdoen en toetsen van de kwaliteiten.
Dus ja, laat ze maar opdraven, het maakt gene fuck uit !

Nu nog over PO beginnen is te laat hè loempe koppige Duits, dat hebt ge zelf eerder naar de kloten geholpen !
Zoals je zegt moet je om nu nog PO2 te halen al 3 van de volgende 4 wedstrijden winnen (zeker die tegen Cercle). Dit om qua winstmatchen en puntenaantal eventueel net achtste te worden. Dat zou wel heel straf zijn!

Dus ofwel beginnen spelen om effectief te willen scoren (voor doelsaldo) en winnen ofwel beter nu de aanwezige jeugd al testen naar volgend seizoen toe idd.
We staan op 3 punten van plaats 8.
39 tov 42.

Simpele wiskunde zegt mij dat je 2 matchen méér moet winnen tav nummer 8 (en alles daartussen) om PO II te spelen (op puntenaantal).

Is het onmogelijk? Nee.
Is het realistisch? Nee.

Imperatief zijn overwinnningen tegen Cercle en Oostende.
Niet verliezen tegen Union komend weekend.
Judge and jury spelen tegen Antwerp thuis.

De druk ligt niet bij ons, maar bij de pseudo kampioensploegen.

Maar geen paniek, tot vorig weekend moesten we angstvallig naar de ploegen onder ons kijken, want degradatie was een reëel en acuut gevaar.... :fuck:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De jeugd

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef: 27 mar 2023, 08:45
Lukske de Lange schreef: 26 mar 2023, 14:28
Brusselmans 2.0 schreef: 24 mar 2023, 19:28 De laatste 4 matchen zouden al volledig het het teken moeten staan van vernieuwing, ervaring laten opdoen en toetsen van de kwaliteiten.
Dus ja, laat ze maar opdraven, het maakt gene fuck uit !

Nu nog over PO beginnen is te laat hè loempe koppige Duits, dat hebt ge zelf eerder naar de kloten geholpen !
Zoals je zegt moet je om nu nog PO2 te halen al 3 van de volgende 4 wedstrijden winnen (zeker die tegen Cercle). Dit om qua winstmatchen en puntenaantal eventueel net achtste te worden. Dat zou wel heel straf zijn!

Dus ofwel beginnen spelen om effectief te willen scoren (voor doelsaldo) en winnen ofwel beter nu de aanwezige jeugd al testen naar volgend seizoen toe idd.
We staan op 3 punten van plaats 8.
39 tov 42.

Simpele wiskunde zegt mij dat je 2 matchen méér moet winnen tav nummer 8 (en alles daartussen) om PO II te spelen (op puntenaantal).

Is het onmogelijk? Nee.
Is het realistisch? Nee.

Imperatief zijn overwinnningen tegen Cercle en Oostende.
Niet verliezen tegen Union komend weekend.
Judge and jury spelen tegen Antwerp thuis.

De druk ligt niet bij ons, maar bij de pseudo kampioensploegen.

Maar geen paniek, tot vorig weekend moesten we angstvallig naar de ploegen onder ons kijken, want degradatie was een reëel en acuut gevaar.... :fuck:
Dat is net het probleem.
De druk ligt zogezegd nooit bij ons.
Want bij ons moet nooit wat. Redden en content.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie